Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні меблі
шкільні меблі
Очікувана вартість
7 209 400,00 UAH
UA-2020-03-19-001046-b 971ee629ae3a47b4805768895bfc14c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горенкова Інесса Геннадіївна

+380412480246 osvita_zt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Контактна особа: Горенкова Інесса Геннадіївна
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Educational Department of Zhytomyr City Council
National ID: 02143235
Contact point: Hayrutdinov Marat Erikovich
+380412480246
osvita_zt_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Очікувана вартість: 7 209 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 047,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 березня 2020 11:19
Enquiries until: 12 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 7 209 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 047 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2486 комплекти
шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. В.Бердичівська, 7
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

шкільні меблі
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий товар згідно з накладними Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:19
додаток 6.docx
19 березня 2020 11:19
додаток 5.docx
19 березня 2020 11:19
додаток 4.docx
19 березня 2020 11:19
додаток 3.docx
19 березня 2020 11:19
додаток 2.docx
19 березня 2020 11:19
додаток 1.docx
19 березня 2020 11:19
ТД парти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги про усунення порушення
Дата подання: 04 квітня 2020 09:46
Дата відповіді: 06 квітня 2020 14:12
Щодо надання зразків Шановний Замовник, прошу роз'яснити, як буде прийматися зразок меблів для визначення на відповідність його технічним вимогам? Чи буде складено акт прийому передачі зразка? Чи буде проводитися огляд зразка в присутності потенційного постачальника чи ні. Прошу Вас надати повний алгоритм вивчення зразка меблів на відповідність технічним вимогам. Хоча дана вимога є дескрімінаціонним і найкраще рішення вилучити його з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зразки меблів, для визначення їх на відповідність технічним вимогам, будуть прийматися тендерним комітетом по накладним або актам прийому передач, що підписуються та скріпляються печатками замовника та учасника, який надав зразок з обов’язковою позначкою дати передачі зразка.
Огляд зразків буде проводитись тендерним комітетом після закінчення строку подання технічної частини пропозицій учасників.
Присутність учасників при оцінки зразків на відповідність технічному завданню не забороняється.
Тендерним комітетом при оцінці зразків на відповідність технічному завданню будуть перевіряться основні технічні характеристики прописані в додатку 3 до тендерної документації, таки як :
- розмір стільниці,
- можливість регулювання по висоті відповідно до 3,4,5 ростових груп,
- можливість встановлення рухомої частини стільниці у трьох положеннях,
- фіксування рухомої частини стільниці,
- перевірка можливості травмування дитини при відкритті та закритті рухомої частини стільниці,
- розмір шухляди,
- матеріал з якого виготовлена шухляда,
- буде перевірятися розмір стільця,
- можливість регулювання стільця по висоті на відповідність 3,4,5 ростовим групам,
- матеріал з якого виготовлено спинка та сидіння стільця.
В обов’язковому порядку буде перевірятися вага стільця та парти (шляхом зважування) на відповідність вимогам наказу Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018 року “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”.
Вимоги про усунення порушення
Дата подання: 08 квітня 2020 06:30
Дата відповіді: 10 квітня 2020 16:48
Щодо надання зразків. Шановний Замовник, спасибі за відповідь на питання. Але він виявився на повним, а деякі моменти потребують уточнення. Виходячи із закону України про державні закупівлі, вимоги про надання зразка є прямим порушенням закону. Статті та норми закону наводити не буду. Виникає питання - як в умовах карантину надати Замовнику зразки? Хто буде оплачувати штрафи за порушення умов карантину? Далі, в вашій відповіді Ви прописали, що будете перевіряти з якого матеріалу виготовлена ​​парта і стілець. Яким чином це буде проведено? У Замовника є сертифікований експерт і лабораторія? Виходячи з вище викладеного, прошу шановного Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність усім нармам закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департамент освіти Житомирської міської ради має на меті закупити комплекти шкільних меблів високої якості та виготовлених з екологічно чистих матеріалів.
Враховуючи, що закуплені меблі будуть експлуатуватися дітьми ми повинні бути впевнені, що продукція відповідає технічному завданню.
Що стосовно Ваших питань.
Враховуючи, що до 21.04.2020 необхідно надати зразки, та не в якому разі не порушувати умови карантину, рекомендуємо скористатися службою доставки, наприклад «Нова пошта» та інші.
В попередньому листі ми описали, яка процедура огляду зразків.
Якщо у членів тендерного комітету будуть питання при перевірці наданих зразків шкільних меблів тендерний комітет буде використовувати своє право прописане у пункті 2 розділу V тендерної документації, а саме : «Замовник при оцінці поданих пропозицій та при подальшому використання може направляти зразки продукції у державну установу Житомирський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоров’я України або в інше уповноважене підприємство, установу організацію для проведення відповідних досліджень якісних характеристик та відповідності товару, що є предметом даної закупівлі, встановленим санітарно – епідеміологічним вимогам. Усі витрати пов’язані із такими дослідженнями покладаються на учасника».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-001046-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 31 березня 2020 14:00
Щодо надання зразків
Шановний Замовнику,відповідно додатку 3 ТД Технічні вимоги
Обов’язкова умова !
Не менше, як за один робочий день до дати розкриття пропозицій на відповідність технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям (технічної частини пропозиції) Учасник повинен надати до тендерного комітету, за адресою м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 7 каб. 14 або 18, зразок товару який планує поставити у разі перемоги в даних торгах.
У разі ненадання зразка запропонованого товару пропозиція учасника буде відхилена, як така , що не відповідає технічному завданню.
Щодо вимоги надання учасниками зразків товару,зазначаємо наступне: Згідно ч.1 ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.Відповідно до ч.1 ст.25 Закону,ТП подається в електронному вигляді,відповідно зразок не може вважатися її невідємною частиною. Це,зокрема,підтверджується рішенням Вінницького окружного адміністративного суду №120\2753\19-а від 08.12.2019року,відповідно якого"встановлення на власний розсуд замовником вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону". Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України(далі АМКУ)щодо вимог надання учасниками закупівлі зразка товару.Зокрема,є наступні рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення №1440-р\пк-пз від 23.01.2020;рішення №16394-р\пк-пз від 11.11.2019;рішення від 12.06.2019 №7764,відповідно яких зразок товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Відповідно ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому прошу Вас привести ТД у відповідність до Закону та видалити з ТД дискримінаційні вимоги щодо надання зразків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 15:08
Вимога Замовника не є дискримінаційною та не порушує права Учасників, так як всі потенційні Учасникі знаходяться в однакових умовах.
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001046-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ №66", Код ЄДРПОУ:23649766
Дата подання: 11 квітня 2020 05:19
Вимоги про усунення порушення
Шановний замовнику, звертаю вашу увагу на незаконний пункт у складі тендерної документації, а саме: "У разі ненадання зразка запропонованого товару пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає технічному завданню", оскільки відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" у статті 30, перелічені ВСІ підстави для відхилення пропозицій учасників, і додавання будь яких інших підстав є суттєвим порушенням Закону.
Просимо привести документацію до відповідності Закону України "Про публічні закупівлі". У разі ігнорування або відмови залишаю за собою право звертатися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 10:18
На Вашу вимогу повідомляємо, що надання зразка меблів є невід’ємною частиною технічного завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю комплектів шкільних меблів. В разі невиконання вимог технічного завдання тендерна пропозиція учасника буде відхилена згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-001046-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 17 квітня 2020 20:33
Щодо дискримінаційних вимог
Щодо дискримінаційних вимог
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 20 квітня 2020 15:42
Рішення від 22.04.2020 № 7612.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:46

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 20:33
договор 70 000.pdf

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 14:46
Рішення від 22.04.2020 № 7612.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-03-19-001046-b971ee629ae3a47b4805768895bfc14c7
Найменування: Департамент освіти Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143235
Місцезнаходження: 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7
Учасник Документи Рішення
ФОП Фонарьов Олег Ігорович Документи
Очікується рішення

Публічні документи

21 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:05
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 19:05
Паспорт ІПН.pdf
21 квітня 2020 19:05
Згода з тех завд.pdf
21 квітня 2020 19:05
Технічна специфікація.pdf
21 квітня 2020 19:05
Дислокація.pdf
21 квітня 2020 19:04
Авторизаційний лист.pdf
21 квітня 2020 19:04
Лист згода опд.pdf
21 квітня 2020 19:04
Санкції.pdf
21 квітня 2020 19:04
Виписка.pdf
21 квітня 2020 19:04
Мат тех база.pdf
21 квітня 2020 19:04
Захист довкілля.pdf
21 квітня 2020 19:04
Корисливих мотивів.pdf
21 квітня 2020 19:04
Ліцензування.pdf
21 квітня 2020 19:04
Лист про виробника.pdf
21 квітня 2020 19:04
Про повноваження.pdf
21 квітня 2020 19:04
Про банкрутство.pdf
21 квітня 2020 19:04
рекомендаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фонарьов Олег Ігорович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фонарьов Олег Ігорович 7 109 960,00
UAH з ПДВ
7 109 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:05
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 19:05
Паспорт ІПН.pdf
21 квітня 2020 19:05
Згода з тех завд.pdf
21 квітня 2020 19:05
Технічна специфікація.pdf
21 квітня 2020 19:05
Дислокація.pdf
21 квітня 2020 19:04
Авторизаційний лист.pdf
21 квітня 2020 19:04
Лист згода опд.pdf
21 квітня 2020 19:04
Санкції.pdf
21 квітня 2020 19:04
Виписка.pdf
21 квітня 2020 19:04
Мат тех база.pdf
21 квітня 2020 19:04
Захист довкілля.pdf
21 квітня 2020 19:04
Корисливих мотивів.pdf
21 квітня 2020 19:04
Ліцензування.pdf
21 квітня 2020 19:04
Лист про виробника.pdf
21 квітня 2020 19:04
Про повноваження.pdf
21 квітня 2020 19:04
Про банкрутство.pdf
21 квітня 2020 19:04
рекомендаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фонарьов Олег Ігорович

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій