Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія рафінована та код відповідно до ДК 021:2015: 15420000-8 (Рафіновані олії та жири).
Очікувана вартість
22 680,00 UAH
UA-2020-03-19-000994-a f56f1f74ff194d979b11ea42e1e5145e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Романюк Ольга Юріївна

380444507540 ouromanuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізованиий будинок для ветеранів війни та праці,громадян похилого віку та інвалідів на вул.Котельникова, 32/11
Код ЄДРПОУ: 36852739
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова, 32/11
Контактна особа: Романюк Ольга Юріївна
380444507540
ouromanuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 березня 2020 11:07
Очікувана вартість: 22 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 226,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Олія рафінована та код відповідно до ДК 021:2015: 15420000-8 (Рафіновані олії та жири).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
540 штуки
Олія рафінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, М.Котельникова,32/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесіть зміни
Дата подання: 20 березня 2020 10:13
Дата відповіді: 20 березня 2020 14:33
Згідно законодавства ціна за одиницю товару може бути збільшена, але не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Вимога Замовника надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у бюджетному році змінюватись не будуть є незаконною та дискримінаційною.
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та
економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для
забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або
перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому
частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не
підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання
електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є
меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини
першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена
наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція). в
Інструкції відсутня умова про можливість зміни ціни за одиницю товару. таким
чином дана вимога не є дискримінаційною.
Внесіть зміни
Дата подання: 20 березня 2020 10:13
Дата відповіді: 20 березня 2020 14:32
Вимога надати "Завірена належним чином копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, ПДВ (для резидентів - платників ПДВ) або свідоцтва про право сплати єдиного податку (для юр. осіб) або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності)"є дискримінаційною, оскільки з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку не видаються. Зазначені нововведення передбачені Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень». Данна вимога є дискримінаційною оскільки обмежує коло учасників. Внесіть зміни - та додайте фразу "або витяг з реєстру платників єдиного податку"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику надання в складі пропозиції завіреної належним чином копії
витяг з реєстру платників ПДВ (для резидентів - платників ПДВ) або витягу з
реєстру платників єдиного податку (для юр. осіб) або витягу з реєстру
платників єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької
діяльності) не буде підставою для відхилення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-000994-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 20 березня 2020 12:23
Дискримінаційна умова - надання аналогічних договорів за 2018-2019 рік.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В пп.12 п.4 тендерної документації встановлено умову про подання «Довідку про укладені аналогічні договори у 2018-2019 рр із зазначенням дати,номеру та ЄДРПОУ організації, з якою укладено договір, а також контактні дані організації (для можливості перевірки зазначеної інформації)». Умова про надання інформації більше ніж про один аналогічний договорі та до того ж укладений лише в 2018-2019 році є дискримінаційною, доказом чого є наступне:
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників :
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного у певному році (роках);
3) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною).
Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3, 5, 22 Закону (обмеження конкуренції та ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати дати укладення аналогічних договору.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовник може встановити лише такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто ч.2 ст.16 Закону не дозволяє замовнику 1) вимагати більше одного аналогічного договору; 2) обмежувати аналогічний договір роком їх укладання чи виконання.

Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено - тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації щодо аналогічних договорів у відповідність до вимог Закону та рішень АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 14:34
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-19-000994-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 20 березня 2020 15:18
Замовником порушено вимоги ст.ст.2,3, 5, 22 Закону "Про публічні закупівлі" , які є обов'язковими для замовників ДОПОРОГОВИХ закупівель
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлений принцип «недискримінація учасників», який забороняє замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, що обмежують конкуренцію.
Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) визнано дискримінаційними вимоги замовника про подання учасниками:
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного у певному році (роках);
3) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною).
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону та РІШЕННЯМИ АМКУ, ЯКІ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ ВСІХ ВИДІВ ЗАКУПІВЕЛЬ, у т.ч. ДОПОРОГОВИХ, привести умови тендерної документації щодо аналогічних договорів у відповідність до вимог Закону та рішень АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 12:44
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція). Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 18 954,00
UAH з ПДВ
18 954,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 21 546,00
UAH з ПДВ
21 546,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова Компания "Асортимент" 22 680,00
UAH з ПДВ
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

24 березня 2020 16:51
Олія_compressed (2).pdf

Публічні документи

24 березня 2020 11:55
Статут новая редакция.pdf
24 березня 2020 11:55
Олія.pdf
24 березня 2020 11:55
Документ Microsoft Office Word.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "Торгова Компания "Асортимент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 18 954,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 13:50
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 21 546,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 13:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Торгова Компания "Асортимент"
#31455995
Переможець 22 680,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 13:53

Документи

02 квітня 2020 13:50
Олія.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

02 квітня 2020 13:51
Олія.pdf

Документи

02 квітня 2020 13:52
Олія.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова Компания "Асортимент"
#31455995
22 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 13:52
Олія.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 24.pdf укладений
13 квітня 2020 14:36