Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інкасації грошової виручки
Очікувана вартість
5 848 200,00 UAH
UA-2020-03-19-000983-c 5936a5b7cb874dfbb5d5098f6573b968
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукіних Т.С.

048 7272768 ntvi1@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Лукіних Т.С.
048 7272768
ntvi1@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
1) Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: (електронна торговельна площадка «SmartTender.biz»): №5028013, UA-2019-12-27-000463-a від 27.12.2019. 2) Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: (електронна торговельна площадка «SmartTender.biz»): №5178104, UA-2020-01-31-000358-a від 31.01.2020.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 15:55
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Місце надання послуг: На території виробничих підрозділів Регіональної філії „Одеська залізниця” АТ «Укрзалізниця» та об’єктів філії «Пасажирська компанія»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 од.
Послуги з інкасації грошової виручки. (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюються філією після підписання Актів наданих послуг, не пізніше останнього банківського дня місяця, в якому був виставлений філії рахунок-фактура Банком щодо сплати наданих послуг з інкасації грошової виручки за період, впродовж якого послуги були виконані, та підлягають оплаті. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 березня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:50
Протокол розгляду №105 від 19.03.2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000063 ● cd19b7e0552f4075b64575c4bf3d4735
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 грудня 2020 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

21.12.2020 № 278

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги, ID: UA-2020-03-19-000983-c, яка проводиться регіональною філією "Одеська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне Товариство «Державний ощадний банк України»
#00032129
Переможець 5 848 200,00
UAH
19 березня 2020 15:55

Документи

19 березня 2020 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне Товариство «Державний ощадний банк України»
#00032129
5 848 200,00
UAH
Документи

Документи

19 березня 2020 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
ДУ№1 від 30.12.2020 до дог.№ОД_НФБ-20-170 НЮ від 01.04.2020 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:18
ДУ№1 від 30.12.2020 до дог.№ОД_НФБ-20-170 НЮ від 01.04.2020 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:18
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:53
Договір №ОД-НФБ-20-170НЮ від 01.04.2020.pdf укладений
01 квітня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку)
Номер договору про закупівлю: ОД/НФБ-20-170НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку)
Номер договору про закупівлю: ОД/НФБ-20-170НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1_
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 117 369,34
UAH