Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулицях Соборна, Шевченка, Набережна в селі Буки Сквирського району Київської області
Очікувана вартість
2 653 485,80 UAH
UA-2020-03-19-000973-b 42951caf2de44d5f815177d7c720d49a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:35
Очікувана вартість: 2 653 485,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 653,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулицях Соборна, Шевченка, Набережна в селі Буки Сквирського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09022, Україна, Київська область, с. Буки, вулиці Соборна, Шевченка, Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:38
зміни на веб портал.PDF
02 квітня 2020 16:38
ТЕНДЕРНА ДОК нова редакція.PDF
02 квітня 2020 16:36
зміни на веб портал.PDF
31 березня 2020 16:13
Додаток 3.pdf
31 березня 2020 16:13
Додатки 1,2,4 Соборна Буки.pdf
31 березня 2020 16:13
перелік змін 31.03.2020.PDF
02 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 16:38
зміни на веб портал.PDF
02 квітня 2020 16:38
ТЕНДЕРНА ДОК нова редакція.PDF
02 квітня 2020 16:36
ТЕНДЕРНА ДОК нова редакція.PDF
31 березня 2020 16:20
ТД зі змінами 31.03.2020.PDF
19 березня 2020 11:10
ТД.PDF
02 квітня 2020 16:36
зміни на веб портал.PDF
31 березня 2020 16:13
Додаток 3.pdf
31 березня 2020 16:13
Додатки 1,2,4 Соборна Буки.pdf
19 березня 2020 11:10
Додатки до ТД.PDF
31 березня 2020 16:13
перелік змін 31.03.2020.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000032 ● 9ac262f2926a4566a7a5584de5e55c13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-03-19-000973-b 19.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 09:41:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вулицях Соборна, Шевченка, Набережна в селі Буки, Сквирського району, Київської області (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-000973-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-15 16:34:34

Пояснення щодо розрахунку та визначена очікуваної вартості предмета закупівлі

Основою для визначення очікуванної вартості предмета закупівлі  є Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (далі-ЗКР), котрий входить до складу проектної документації, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність" , була перевірена експертною організацією що  включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) .
ЗКР–це документ,який визначає повну  кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги,включаючи вартість будівельних робіт,витрати на придбання та устаткування,меблів інвентарю,а також інші витрати (п.3.11 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із змінами),тобто витрати, які стосуються всіх учасників процесу підготовки, будівництва та введення об'єкта в експлуатацію, а саме  Замовника, проектних організацій та Підрядника.
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі ЗКР об’єкта будівництва за виключенням понесених витрат, або витрат, що будуть понесені Замовником або проектною організацією, із загальної суми ЗКР (з ПДВ).

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПОЯСНЕННЯ щодо моніторингу UA-M-2020-06-02-000032 АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ на результати проведеного моніторингу UA-M-2020-06-02-000032

2020-07-08 20:58:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" 1 527 320,40
UAH з ПДВ
1 527 320,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорбудмеханізація 2 361 260,53
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ 2 211 996,53
UAH з ПДВ
2 201 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан." 2 346 691,20
UAH з ПДВ
2 201 000,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 2 214 552,00
UAH з ПДВ
2 214 552,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ" 2 652 031,96
UAH з ПДВ
2 652 031,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 12:21
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:12
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:04
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:03
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 10:12
Довідка з МВС(копія).pdf
15 квітня 2020 10:12
довідка з МВС.zip
10 квітня 2020 21:35
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:13
242.imd
10 квітня 2020 15:13
5.27 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 15:13
5.24 паспорт директора.pdf
10 квітня 2020 15:13
5.9 СТАТУТ.pdf
10 квітня 2020 15:13
5.7 витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 15:13
5.6 Ліцензія ДАБІУ.pdf
10 квітня 2020 15:13
5.1 Реєстр документів.pdf
10 квітня 2020 15:13
2.1.5 КБ-3.pdf
10 квітня 2020 15:13
2.1.5 КБ-2.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 09:42
Електронний підпис
11 квітня 2020 09:42
Розрахунок до ДЦ.pdf
11 квітня 2020 08:31
Електронний підпис
11 квітня 2020 08:30
Виписка.pdf
11 квітня 2020 08:30
18250 Дорбуд Сервіс p7s.zip
11 квітня 2020 08:30
_ліцензія Банку.pdf
11 квітня 2020 08:30
_довіреність Мороз.pdf
11 квітня 2020 08:30
_витяг з наказу Мороз.pdf
11 квітня 2020 08:30
Інші документи.pdf
11 квітня 2020 08:30
5005.imd
11 квітня 2020 08:30
Технічні вимоги.pdf
11 квітня 2020 08:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АК-ІНВЕСТБУД"

ТОВ Дорбудмеханізація

ТОВ ВЕЛАРМ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ "ДЕКС СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
#42285519
Відхилено 1 527 320,40
UAH з ПДВ
14 травня 2020 11:51
ТОВ Дорбудмеханізація
#36377382
Відхилено 1 750 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:29
ТОВ ВЕЛАРМ
#41102116
Відхилено 2 201 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Меридіан."
#13709728
Відхилено 2 201 000,60
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Відхилено 2 214 552,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:36
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
Переможець 2 652 031,96
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:37

Документи

14 травня 2020 11:51
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:57
Електронний підпис

Документи

21 травня 2020 16:29
Електронний підпис
21 травня 2020 16:29
Протокол 373.PDF

Документи

21 травня 2020 16:31
Електронний підпис
21 травня 2020 16:30
Протокол 374.PDF

Документи

21 травня 2020 16:33
Електронний підпис
21 травня 2020 16:32
Протокол 375.PDF
21 травня 2020 16:31
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

21 травня 2020 16:36
Електронний підпис
21 травня 2020 16:34
Протокол 376.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
2 652 031,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 20:57
Додаткова угода №2 від 31.12.2020 до Договору №285-20.PDF зміни до договору
04 січня 2021 20:56
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 17:16
Додаткова угода № 1 від 10.11.2020.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 17:16
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 09:05
№285-20.PDF укладений
04 червня 2020 09:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №285-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №285-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 315 427,92
UAH (в тому числі ПДВ 385 904,65 UAH)