Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-03-19-000916-a 389ed89eadde4ae994cad64c53dd7f13
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ляшенко Тетяна Миколаївна

380442355060 shevcpol1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 "Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945657
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Б.Хмельницького,37
Контактна особа: Ляшенко Тетяна Миколаївна
380442355060
shevcpol1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2020 13:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Б.Хмельницького,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 березня 2020 22:13
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:24
Переглянувши ваші вимоги питання тільки одне чи часом не забули дописати якийсь сертифікат "фірми-переможця". Подумайте, а то щось мало написали. )))) До речі державою визначені необхідні вимоги, які мають відношення до предмету закупівлі почитайте на досузі може колись стане в нагоді. (постанова КМУ 852).
Відповідь: Шановний учасник тендеру, розміщенням цього питання Ви порушуєте чинне законодавство, а саме Закон України «Про публічні закупівлі», статтю 23. «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».

Дане питання не є зверненням за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, оскільки в ній не міститься посилання на жодне порушення та немає жодного звернення за роз’ясненнями.

Подання такого питання, як надали Ви, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:13
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:27
потрібне пояснення Організатора про "обслуговуванням та підключенням до вже існуючого власного ПЦС" - що це?
Відповідь: Повністю фраза виглядає так : «Найменування предмета закупівлі: Послуга по встановленню систем пожежної сигналізації у підвалі та цокольних приміщеннях з подальшим її обслуговуванням та підключенням до власного ПЦС». Це одначає, що роботи по встановленню обладнання повиння передбачати подальше обслуговуванням та підключенням до власного ПЦС, який вже існує.
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:14
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:55
чому в 2020 році послуги повинні виконуатись за ДБН В.2.5-56-2010, який вже майже 6 років втратив чинність?
Відповідь: Назва чинного документу : ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Буде виправлено.
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:15
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:56
що це за нормативний документ ПОЕ «Правила обладнання електроустановок », 2007 р?
Відповідь: Назва документу : «ПРАВИЛА УЛАШТУВАННЯ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК» 2017 рік. Буде виправлено.
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:17
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:56
на підставі чого обладнання повинно мати сертифікати системи УкрСЕПРО? Чи виконавці тендерної документації не знають, що ця система відмінена більше 2-х років тому?
Відповідь: Вимога про сертифікацію згідно УкрСепро була надана помилково і буде видалена.
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:18
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:58
на підставі чого копії сертифікатів повинні бути "обов’язкове завірення виробником або постачальником"?
Відповідь: У даному випадку постачальником обладнання та матеріалів, які будуть використовуватися згідно підсумкової відомості ресурсів обладнання виступає Переможець тендеру. Відповідно він завірить копії сертифікатів. Підстава «Технічне завдання та інші вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи ( Встановлення систем пожежної сигналізації)» на об‘єкті: м.Київ, вул. Б.Хмельницького,37
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:20
Дата відповіді: 23 березня 2020 11:28
А це шедевр "Переможець повинен обовязково укласти з Замовником договір про безкоштовне гарантійне обслуговування раніш встановленого протипожежного обладнання в та ПЦС на строк не менше чим 6 місяців" На підставі чого Переможець повинен брати відповідальність за чуже обладнання? Та ще й бескоштовно?
Відповідь: Встановлення протипожежного обладнання передбачає підключення його до пульту централізованого спостереження (ПЦС). Переможець повинен відповідати за працездатність обладнання, відповідно нести гарантійні ризики. Встановлене протипожежне обладнання підключається до ПЦС, також до ПЦС повинно бути підключене і раніше встановлене на об’єкті аналогічне обладнання, у іншому випадку неможливо спостерігати за об’єктом у цілому бо існують ризики виникнення пожежі, а гарантійне обслуговування раніше встановленого обладнання забезпечую працездатність всієї системи протипожежного захисту.
додаток №1
Дата подання: 20 березня 2020 09:24
Дата відповіді: 23 березня 2020 14:41
Яким Законодавчим або нормативно-правовим актов встановлено обов'язок до Виконавця мати наступні сертифікати та відповідні системи: - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009; - сертифікат OHSAS 18001:2007; - сертифікат ISO 37001:2016??? У ліцензійних умовах відсутні такі вимоги, таким чином вони не законні! А у організатора є сертифікат ISO 37001:2016? Дуже сумнівно!!! - копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система пожежної сигналізації - це складна інженерна система, яка може забезпечити життя від ризику виникнення пожеж. Проте ця система буде ефективною, тільки у разі, якщо її встановлення був виконаний професіоналами у відповідності з діючими вимогами документів в області пожежної безпеки, а вибір типу пожежної сигналізації і її інтеграція з іншими системами протипожежної безпеки, відповідав необхідним вимогам і параметрам, що захищаються.
Наша мета, як замовника послуг - знайти найбільш оптимальну та заздалегідь орієнтовану на якісне виконання роботи компанію, яка буде не просто виконувати встановлення систем пожежної сигналізації та буде мати можливість виконувати це як високоякісній професіонал, а ще буде діяти у відповідності до міжнародних стандартів.
Дискримінація вимог
Дата подання: 20 березня 2020 13:27
Якщо не будуть враховані вище вказані зауваження, змушені будемо звертатися до правоохоронних органів !
Відповідь відсутня
Святошинська РДА
Дата подання: 20 березня 2020 23:20
Колеги, тут все вирішено давним давно. якщо проаналізувати всі тендери, то дуже просто зрозуміти, що переможець визначений ще до початку. Ніхто нікому нічого відповідати не буде... все поділено, домовлено і зрозуміло... Святошинська РДА -- це дуже все прозоро і зрозуміло. Всі в темі і в долі )))
Відповідь відсутня
Додаток №1 щодо завірення копій сертифікатів на обладнання
Дата подання: 23 березня 2020 11:11
Дата відповіді: 23 березня 2020 14:44
У зв'язку із некоректною відповіддю Організатора, уточнюю запитання: На підставі якого чинного законодавчого акту Переможець повинен завіряти документи (сертифікати тощо), які він не оформлює та не має до них відношення? На підставі чого Переможець повинен брати на себе чужу відповідальність?
Відповідь: В разі надання учасником у складі пропозиції копій документів, останні засвідчуються відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 30.11.2011 р. № 1242 та повинні мати:
- відмітку про засвідчення копії документа, що містить слова: «Згідно з оригіналом»;
- найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища;
- дату засвідчення копії.
додаток №1
Дата подання: 23 березня 2020 13:37
У зв'язку із відповіддю не по суті, уточнюю питання: На підставі якого законодавчого акту Переможець за цим тендером повинен нести відповідальність та гарантійне обслуговування раніше встановленого обладнання іншим Виконавцем?
Відповідь відсутня
додаток №1
Дата подання: 24 березня 2020 11:37
У зв'язку із мало коректною відповіддю організатора, уточнюю запитання щодо вимог по засвідченню копій сертифікатів на обладнання: В якому саме пункті Інструкції затвердженої ПКМУ від 30.11.2011 р. № 1242 вказано, що завірену копію зроблену з копії сертифікату має завірити Переможєць? Чи взагалі в країні існує виготовлення завірених копій з копій??? ВІДСУТНІЙ ТАКИЙ ПОРЯДОК!!! Переможець у найкращому випадку зможе мати копії сертифікатів відпостачальника і завірити копії з ци копій протизаконно! Організатор повинен звертатись до Виробника за отриманням завіреної копії сертифікату відповідності на обладнання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 175 640,04
UAH з ПДВ
175 640,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 17:02
пропозиціяБХм37.pdf
24 березня 2020 17:02
sert_tiras_p.pdf
24 березня 2020 17:02
sert_2019_2022_ТПТ.pdf
24 березня 2020 17:02
sert_2019_2022_3_СПР.pdf
24 березня 2020 17:02
sert_opovishchennya.pdf
24 березня 2020 17:02
sert_2019_2022_СП_2.2.pdf
24 березня 2020 17:02
Sert_2019_2022_1_СПД3.pdf
24 березня 2020 17:02
Договір Десн р-н.pdf
24 березня 2020 17:02
Штатний (1).pdf
24 березня 2020 17:02
ПосвідМонтДовНаказ.pdf
24 березня 2020 17:02
Згода працівників.pdf
24 березня 2020 17:02
Сертификат смет1.pdf
24 березня 2020 17:02
Наявність працівників.pdf
24 березня 2020 17:02
АктОбстеження.jpg
24 березня 2020 17:02
Трудові монтаж.pdf
24 березня 2020 17:02
Лист_відгукШевчен.pdf
24 березня 2020 17:02
Лист відгукМаяковского.pdf
24 березня 2020 17:02
Право підпису.pdf
24 березня 2020 17:02
Довідка.jpg
24 березня 2020 17:02
Банк2020.pdf
24 березня 2020 17:02
Інформаційна довідка.pdf
24 березня 2020 17:02
Регистрация_пульта.jpg
24 березня 2020 17:02
Сертификат ПЦС2020.pdf
24 березня 2020 17:02
Сертифікат_37001.pdf
24 березня 2020 17:02
Рішення аудит (1).pdf
24 березня 2020 17:02
Звіт_стор2.pdf
24 березня 2020 17:02
Звіт_стор1.docx
24 березня 2020 17:02
Витяг_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 175 640,04
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:45

Документи

27 березня 2020 13:45
Рішення ПС.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
175 640,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2020 13:45
Рішення ПС.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_661.pdf укладений
21 квітня 2020 15:14