Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 91+012 - км 95+562, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
94 361 511,00 UAH
UA-2020-03-19-000842-a 71bcb4a354684aa3a0ba3e2d48455ee9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 14:22
Очікувана вартість: 94 361 511,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 943 615,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 471808 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.55 км
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 91+012 - км 95+562, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату для виконання робіт і оформлення Акту виконаних робіт, а в разі невикористання попередньої оплати протягом 90 календарних днів, повернути її Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Розрахунок проводиться протягом 10 робочих днів з дати підписання відповідних документів Сторонами за наявності у Замовника відповідних бюджетних видатків. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:47
Перелік ЗМІН 2.doc
06 травня 2020 16:47
Тендерна документація із змінами 2 капремонт М-19 км 91+012 - км 95+562.docx
06 травня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:47
Перелік ЗМІН 2.doc
01 квітня 2020 18:31
Перелік ЗМІН.doc
06 травня 2020 16:47
Тендерна документація із змінами 2 капремонт М-19 км 91+012 - км 95+562.docx
01 квітня 2020 18:31
Тендерна документація із змінами капремонт М-19 км 91+012 - км 95+562.docx
19 березня 2020 11:56
Тендерна документація капремонт М-19 км 91+012 - км 95+562.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення до замовника
Дата подання: 26 березня 2020 20:10
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:22
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Кабінетом Міністрів України згідно постанови № 211 від 11.03.2020р. спочатку було введено на усій території України карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 року. Як Вам достовірно відомо Уряд на своєму засіданні 25 березня 2020 року запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України та продовжив термін дії карантину на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020р.на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома, а також надавати працівнику, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, за його згодою відпустку. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та у світі, введенням карантину багато підприємств та організацій перейшли на дистанційний режим роботи або взагалі тимчасово призупинили свою діяльність. Наше підприємство має намір взяти участь у ряді закупівель по Вашій Службі. Але для якісної підготовки тендерних пропозицій для участі в закупівлях потрібен зв’язок з іншими підприємствами-партнерами (листи-погодження, гарантійні листи, довідки тощо), які у зв’язку із умовами карантину не працюють, щоробить цей процес практично неможливим. Тому звертаємось до Вас з проханням перенести терміни подачі тендерних пропозицій по даній закупівлі, які припадають на період карантину, на пізніший термін вже після 24 квітня 2020 року, тобто після дня завершення карантину.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000842-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 01 квітня 2020 15:36
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Детальне обгрунтування у поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 22:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ замовником внесено зміни у тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2020 16:50
Номер скарги: UA-2020-03-19-000842-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 23 червня 2020 17:23
Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможця
Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем іншого учасника. Детальніше - у доданій скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 19:08
рішення від 25.06.2020 № 12585 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 19:08
рішення від 15.07.2020 № 13719.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:41

Документи подані скаржником

23 червня 2020 17:23
1 ПП 50 .pdf
23 червня 2020 17:23
2 Лист по гар №18662.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000069 ● fa31b61100b44d22bfdc0013a8848033
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 10:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-03-19-000842-a 19.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-02 10:16:42

Запит про надання пояснень

1. Чи продовжено термін дії договору від 27.07.2020 № 01.2/8/20 та строки виконання робіт, якщо попередня редакція договору передбачала термін дії та строк виконання робіт до 31.12.2020 року, якщо так, то за яких документально підтверджених об’єктивних причин та обставин було продовжено договір?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-05 15:32:32

UA-2020-03-19-000842-a

У відповідності до пункту 19.4. договору про закупівлю № 01.2/8/20 від 27.07.2020 року Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання сторонами свої зобов’язань за цим Договором. У грудні 2020 року сторонами було узгоджено та підписано у новій редакції Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт (послуг) на 2021 рік» до Договору. Відповідні зміни будуть остаточно підписанні після надання Підрядником забезпечення виконання договору на відповідний термін. Документально підтвердженими об’єктивними причинами та обставинами, які слугують для підтвердження продовження дії Договору, є відсутність відповідних бюджетних призначень та відповідного фінансування для виконання всього комплексу робіт за договором. Сума фінансування у 2020 році становила 74254,1 тис. гривень.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-04 12:13:21

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Волинській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-05 15:35:22

UA-2020-03-19-000842-a

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даному предмету закупівлі було здійснено на підставі проектної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від 25.02.2020 року за №V-0022-20/ПРОЕКСП.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-08 13:51:22

Запит про надання пояснень

На яку суму здійснено розрахунки по фактичному виконанню робіт станом на 31.12.2020 року за договором від 27.07.2020 № 01.2/8/20?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-12 14:38:46

UA-2020-03-19-000842-a

Розрахунки по фактичному виконанню робіт станом на 31.12.2020 року за договором від 27.07.2020 № 01.2/8/20 проведено на суму 74 254 053 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення моніторингу від 18.02.2021 року щодо усунення порушень Замовником направлено підрядній організації ТОВ «ПБС» лист від 19.02.2021 року за № 287/8-4 щодо розірвання договору від 27.07.2020 року за №01.2/8/20. Однак Підрядник своїм листом від 23.02.2021 року №23/02-21 надав заперечення щодо розірвання з ним даного договору

2021-03-04 17:08:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення п. 5 ст. 7¹ Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Ухвала Волинського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 22.03.2021 справа №140/2138/21
Дата публікації: 29 березня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 83 630 009,86
UAH з ПДВ
83 630 009,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 92 899 999,63
UAH з ПДВ
91 956 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 93 562 000,00
UAH з ПДВ
92 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 93 992 724,00
UAH з ПДВ
92 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 20:45
Електронний підпис
13 травня 2020 20:45
Лист покриття.pdf
13 травня 2020 20:45
ДБТ №4 м. Брест 18662 -1 p7s.7z
13 травня 2020 20:45
Виписка.pdf
13 травня 2020 20:45
42 Філії.pdf
13 травня 2020 20:45
41 Довідка легалізація.pdf
13 травня 2020 20:45
39. ДЦ.pdf
13 травня 2020 20:45
37. ПЗ по питаннях.pdf
13 травня 2020 20:45
36 ЛІЦЕНЗІЯ УКРАЇНСЬКА.pdf
13 травня 2020 20:45
30. Довідка ст. 17.pdf
13 травня 2020 20:45
28.2 Пояснювальна наказ.pdf
13 травня 2020 20:45
27.1 Устав+изменения 2018.pdf
13 травня 2020 20:45
26. Пояснювальна ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 20:45
25.1 Выписка ЕГР (30.01.2020).pdf
13 травня 2020 20:45
24.2 Письмо Радиал 91-95.pdf
13 травня 2020 20:44
23.3 Лаб РБ 07.12.2019 укр.pdf
13 травня 2020 20:44
23.2. Лаб РБ 07.12.2019.pdf
13 травня 2020 20:44
23.1 ГЛ лаб РБ км 91-95.pdf
13 травня 2020 20:44
20.5 Договір атестація.pdf
13 травня 2020 20:44
20.4 Атестат АБЗ.pdf
13 травня 2020 20:44
20.3 Інв.картка АБЗ.PDF
13 травня 2020 20:44
19. Довідка АБЗ км 91-95.pdf
13 травня 2020 20:44
17.1 отзыв М10 км 440-450 рус.pdf
13 травня 2020 20:44
14.1 Договор М10 км 440 рус.pdf
13 травня 2020 20:44
12 Дипломи.7z
13 травня 2020 20:44
11.3накази частина 3.7z
13 травня 2020 20:44
11.2накази частина 2.7z
13 травня 2020 20:44
11.1 Накази частина 1.7z
13 травня 2020 20:44
10.20 Трудовые ч.20.7z
13 травня 2020 20:44
10.19 Трудовыеч.19.7z
13 травня 2020 20:43
10.18 Трудовые. ч.18.7z
13 травня 2020 20:43
10.17 Трудовые ч.17.7z
13 травня 2020 20:43
10.16 Трудовые ч.16.7z
13 травня 2020 20:43
10.15 Трудовые ч.15.7z
13 травня 2020 20:43
10.14 Трудовые ч.14.7z
13 травня 2020 20:43
10.13 Трудовые ч.13.7z
13 травня 2020 20:43
10.12 Трудовые ч.12.7z
13 травня 2020 20:43
10.11 Трудовыеч.11.7z
13 травня 2020 20:43
10.10 Трудовые ч.10.7z
13 травня 2020 20:43
10.9 Трудовые ч.9.7z
13 травня 2020 20:42
10.8 Трудовые ч.8.7z
13 травня 2020 20:42
10.7 Трудовые ч.7.7z
13 травня 2020 20:42
10.6 Трудовые ч.6.7z
13 травня 2020 20:42
10.5 Трудовые ч.5.7z
13 травня 2020 20:42
10.4 Трудовые ч.4.7z
13 травня 2020 20:42
10.3 Трудовые ч.3.7z
13 травня 2020 20:42
10.2 Трудовые ч.2.7z
13 травня 2020 20:42
10.1 Трудовые ч.1.7z
13 травня 2020 20:42
9. Працівники 91-95.pdf
13 травня 2020 20:42
8 Документи МТБ.pdf
13 травня 2020 20:42
7. Довідка МТБ.pdf
13 травня 2020 20:42
5. залучена техніка.pdf
13 травня 2020 20:42
3. документи на техніку.7z
13 травня 2020 20:42
1. ГЛ Додаток 1 км 91-95.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:06
Електронний підпис
16 червня 2020 12:04
Довідка ДПС
16 червня 2020 12:04
Довідка МВС
13 травня 2020 22:44
Електронний підпис
13 травня 2020 22:42
Банківська гарантія.7z
13 травня 2020 22:41
Довідка про санкції.pdf
13 травня 2020 22:41
Протокол ЗБ.pdf
13 травня 2020 22:41
Витяг ЄДР копія.pdf
13 травня 2020 22:41
Проект договору.PDF
13 травня 2020 22:41
Пояснювальна записка.pdf
13 травня 2020 22:41
Ліцензія ПБС.PDF
13 травня 2020 22:40
Дипломи копії.pdf
13 травня 2020 22:40
Накази на працівників.pdf
13 травня 2020 22:40
Трудові книжки водії.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 08:50
Електронний підпис
14 травня 2020 08:48
9. ДЦ з розрахунками.pdf
14 травня 2020 08:48
1.3. Наявність досвіду.pdf
14 травня 2020 08:48
1. Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 08:48
4. Банківська гарантія.7z

Публічні документи

13 травня 2020 20:36
Електронний підпис
13 травня 2020 20:36
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 20:36
4.Витяг з ЄДР.pdf
13 травня 2020 20:36
3.Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
Відхилено 83 630 009,86
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:26
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 91 956 384,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
91 956 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:17
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:27
Додаткова угода №465-21.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 10:44
Додаткова угода №298-21.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 10:23
Додаткова угода №134-21 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 13:55
Додаткова угода №133-21 (1).pdf зміни до договору
21 травня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 12:53
Додаткова угода №113-21 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 14:55
Додаткова угода №15-21 (1).pdf зміни до договору
17 лютого 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:40
Додаткова угода №312-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 10:34
Додаткова угода №218-20 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 09:14
Додаткова угода №178-20 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 10:08
Додаткова угода №79-20 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:18
Договір №01.2-8-20.pdf укладений
27 липня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 13.5 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 178/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 312/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 1.1, 13.1, 13.5 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 113/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 134/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 134/21.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 1.1, 2.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 298/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/8/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 465/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 76 896 185,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 816 030,83 UAH)