Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом піску з кар'єру на Інгульську шахту
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-03-19-000726-c ● f6664a3476b9432dac4f541d2c057bc3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
Іволга Надія Василівна +380565293981 tender@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 14:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,26% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом піску з кар'єру на Інгульську шахту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2020 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2020 09:44 |
Зміни_п.docx | |
25 березня 2020 09:44 |
ТД_перевез піску на ІНГ ш_зі змінами.docx |
25 березня 2020 09:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2020 09:44 |
Зміни_п.docx
|
|||
25 березня 2020 09:44 |
ТД_перевез піску на ІНГ ш_зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-19-000726-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ТЕХСПРИЯННЯ", Код ЄДРПОУ:30949979
Дата подання: 21 березня 2020 16:25
Дискримінаційне положення Тендерної документації
Шановний Замовнику, положеннями п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника.
Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, тощо.
Учасники, які мають зокрема орендовані транспортні засоби необхідні для належного надання послуг, що є предметом закупівлі, не зможуть виконати наведену умову тендерної документації.
Таким чином, положення п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, якою закріплена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника, є дискримінаційною.
На підставі вище викладеного керуючись ст. ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, тощо.
Учасники, які мають зокрема орендовані транспортні засоби необхідні для належного надання послуг, що є предметом закупівлі, не зможуть виконати наведену умову тендерної документації.
Таким чином, положення п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, якою закріплена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника, є дискримінаційною.
На підставі вище викладеного керуючись ст. ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2020 09:50
Метою проведення процедури є укладання договору про надання послуг перевезення вантажу (піску).
Договір про перевезення вантажів - двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов'язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.
Замовник у цьому випадку має право вимагати укладання договору на умовах коли його виконання залежить від лише від сторін які підписують договір.
У випадку залучення Виконавцем до виконання договору транспорту, який йому не належить , а залучається на підставі договорів Виконавця з третіми особами (за договорами найму, оренди, прокат, тощо) отримання послуг замовником ставиться в залежність від третіх осіб, які не є учасниками процедури, що недопустимо.
Отже вимога, щодо укладання договору виключно з власником транспорту, яким ця послуга буде надаватися не є дискримінаційною, а навпаки є вимогою яка покликана захистити законні інтереси Замовника.
Залучення третіх осіб (навіть на умовах оренди транспорту) до виконання послуг, зазначених у тендерній документації не передбачено.
Договір про перевезення вантажів - двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов'язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.
Замовник у цьому випадку має право вимагати укладання договору на умовах коли його виконання залежить від лише від сторін які підписують договір.
У випадку залучення Виконавцем до виконання договору транспорту, який йому не належить , а залучається на підставі договорів Виконавця з третіми особами (за договорами найму, оренди, прокат, тощо) отримання послуг замовником ставиться в залежність від третіх осіб, які не є учасниками процедури, що недопустимо.
Отже вимога, щодо укладання договору виключно з власником транспорту, яким ця послуга буде надаватися не є дискримінаційною, а навпаки є вимогою яка покликана захистити законні інтереси Замовника.
Залучення третіх осіб (навіть на умовах оренди транспорту) до виконання послуг, зазначених у тендерній документації не передбачено.
Номер вимоги: UA-2020-03-19-000726-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СПЕЦУКРЗАПЧАСТИНА", Код ЄДРПОУ:40880065
Дата подання: 26 березня 2020 18:33
Сплатіть заборгованість!!!!
Шановний замовник, може ви заспокойтесь та закінчите пошук донорів, існує безліч судових справ згідно яких ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат», не виконує свої зобов’язання за договорами постачання, та справ згідно з якими маючи заборгованість перед постачальником ви маєте совість звертатися до суду, для стягнення 20 відсотків штрафу за не своєчасне постачання товару або виконання робіт, ваша поведінка схожа на державній рекіт, сплатіть борги постачальникам за 2019 рік, потім укладайте інші, ось справи за якими ви маєте борги: №904/246/20, № 904/4553/19, № 904/5610/19, №904/4934/19, № 904/4645/19,№ 904/4239/19, № 904/4238/19, № 904/4369/19, №904/2052/19
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 11:09
Шановний Учаснику! Система електронних закупівель призначена для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та надання інформації щодо укладених договорів. Ваша інформація не стосується проведення процедур торгів.
Стосовно вказаного Вами переліку судових справ слід зауважити, що при укладанні підприємством в 2019 році більше ніж 2000 договорів, - інформація про наявність 9 судових спорів з приводу неналежного виконання умов 9 договорів (0,5% від загальної кількості укладених договорів), взагалі не свідчить про невиконання ДП «СхідГЗК» своїх зобов’язань.
Також, звертаємо увагу Учасника на те, що у разі дотримання умов договору та своєчасного поставки ТМЦ чи виконання робіт ДП «СхідГЗК» не має правових підстав для застосування відносно своїх контрагентів штрафних санкцій визначених Господарським кодексом України.
Наявність спорів між суб’єктами господарювання з приводу виконання договірних зобов’язань, які розглядаються в господарських судах свідчить про рівність сторін перед законом і судом, гласність судового процесу, відкритість інформації про справи, тобто про дотримання основних принципів господарського судочинства.
Вся інформація по вказаним Учасником справам є у вільному доступі в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: http://www.reyestr.court.gov.ua, також інформація про стан розгляду справ є у відкритому доступі за посиланням: https://court.gov.ua/fair/.
Вказану «Вимогу (Скаргу)», яка взагалі не стосується предмету закупівлі сприймаємо, як спробу штучного блокування процедури торгів, що вчиняється недобросовісними Учасниками.
Стосовно вказаного Вами переліку судових справ слід зауважити, що при укладанні підприємством в 2019 році більше ніж 2000 договорів, - інформація про наявність 9 судових спорів з приводу неналежного виконання умов 9 договорів (0,5% від загальної кількості укладених договорів), взагалі не свідчить про невиконання ДП «СхідГЗК» своїх зобов’язань.
Також, звертаємо увагу Учасника на те, що у разі дотримання умов договору та своєчасного поставки ТМЦ чи виконання робіт ДП «СхідГЗК» не має правових підстав для застосування відносно своїх контрагентів штрафних санкцій визначених Господарським кодексом України.
Наявність спорів між суб’єктами господарювання з приводу виконання договірних зобов’язань, які розглядаються в господарських судах свідчить про рівність сторін перед законом і судом, гласність судового процесу, відкритість інформації про справи, тобто про дотримання основних принципів господарського судочинства.
Вся інформація по вказаним Учасником справам є у вільному доступі в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: http://www.reyestr.court.gov.ua, також інформація про стан розгляду справ є у відкритому доступі за посиланням: https://court.gov.ua/fair/.
Вказану «Вимогу (Скаргу)», яка взагалі не стосується предмету закупівлі сприймаємо, як спробу штучного блокування процедури торгів, що вчиняється недобросовісними Учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-03-19-000726-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО", Код ЄДРПОУ:42656486
Дата подання: 27 березня 2020 12:26
Вимога на умови закупівлі: Дискримінаційне положення Тендерної документації
Шановний Замовнику, положеннями п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника.
Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, тощо.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Таким чином, положення п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, якою закріплена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника, є таким що містить вимоги які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників дискримінаційною.
На підставі вище викладеного керуючись ст. ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та посилаючись на Лист (роз’яснення) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 , просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, тощо.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Таким чином, положення п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, якою закріплена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника, є таким що містить вимоги які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників дискримінаційною.
На підставі вище викладеного керуючись ст. ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та посилаючись на Лист (роз’яснення) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 , просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 11:08
Метою проведення процедури є укладання договору про надання послуг перевезення вантажу (піску).
Договір про перевезення вантажів - двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов'язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.
Замовник у цьому випадку має право вимагати укладання договору на умовах коли його виконання залежить від лише від сторін які підписують договір.
У випадку залучення Виконавцем до виконання договору транспорту, який йому не належить , а залучається на підставі договорів Виконавця з третіми особами (за договорами найму, оренди, прокат, тощо) отримання послуг замовником ставиться в залежність від третіх осіб, які не є учасниками процедури, що недопустимо.
Отже вимога, щодо укладання договору виключно з власником транспорту, яким ця послуга буде надаватися не є дискримінаційною, а навпаки є вимогою яка покликана захистити законні інтереси Замовника.
Залучення третіх осіб (навіть на умовах оренди транспорту) до виконання послуг, зазначених у тендерній документації не передбачено.
Договір про перевезення вантажів - двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов'язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.
Замовник у цьому випадку має право вимагати укладання договору на умовах коли його виконання залежить від лише від сторін які підписують договір.
У випадку залучення Виконавцем до виконання договору транспорту, який йому не належить , а залучається на підставі договорів Виконавця з третіми особами (за договорами найму, оренди, прокат, тощо) отримання послуг замовником ставиться в залежність від третіх осіб, які не є учасниками процедури, що недопустимо.
Отже вимога, щодо укладання договору виключно з власником транспорту, яким ця послуга буде надаватися не є дискримінаційною, а навпаки є вимогою яка покликана захистити законні інтереси Замовника.
Залучення третіх осіб (навіть на умовах оренди транспорту) до виконання послуг, зазначених у тендерній документації не передбачено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-19-000726-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО", Код ЄДРПОУ:42656486
Дата подання: 01 квітня 2020 16:28
Дата подання: 01 квітня 2020 16:28
Скарга
щодо дискримінаційних вимог
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державне підприємство «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (вказати повне найменування Замовника) було оголошено закупівлю ID UA-2020-03-19-000726-c на Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом піску з кар'єру на Інгульську шахту (класифікатор ДК021: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У розділі Кваліфікаційні критерії в п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника. Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, лізінг тощо.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2020 15:56
Рішення від 03.04.2020 № 6436.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 15:56
Про перенесення розгляду UA-2020-03-19-000726-c.b4 + ЗАПИТ СКАРЖНИКУ.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 18:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2020 №7568.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 18:04
рішення від 21.04.2020 № 7568.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2020 19:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО" |
3 402 000,00
UAH з ПДВ
|
3 402 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
06 квітня 2020 14:33
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій