Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання пралень та харчоблоків
Очікувана вартість
929 798,00 UAH
UA-2020-03-19-000685-a 4bbe7afbe8e2459dadf596c546593816
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:38
Очікувана вартість: 929 798,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 297,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (Послуги з технічного обслуговування обладнання пралень та харчоблоків)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування обладнання пралень та харчоблоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, Київ, заклади освіти ПРДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 15:43
пр.49.pdf
01 квітня 2020 15:43
ТД.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток _ 6.doc
01 квітня 2020 15:43
Додаток _ 5.doc
01 квітня 2020 15:43
Додаток4.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток3.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток2.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток1.docx
01 квітня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 15:43
пр.49.pdf
01 квітня 2020 15:43
ТД.docx
19 березня 2020 11:34
ТД.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток _ 6.doc
19 березня 2020 11:34
Додаток _ 6.doc
01 квітня 2020 15:43
Додаток _ 5.doc
19 березня 2020 11:34
Додаток _ 5.doc
01 квітня 2020 15:43
Додаток4.docx
19 березня 2020 11:34
Додаток4.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток3.docx
19 березня 2020 11:34
Додаток3.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток2.docx
19 березня 2020 11:34
Додаток2.docx
01 квітня 2020 15:43
Додаток1.docx
19 березня 2020 11:34
Додаток1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000685-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МИРБО ЛТД", Код ЄДРПОУ:39342111
Дата подання: 30 квітня 2020 14:14
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 14:01
рішення від 05.05.2020 №8617+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 14:01
рішення від 22.05.2020 №10069 .pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 00:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконання рішення АМКУ від 22/05/2020р № 10069-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2020 14:20

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 14:14
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 травня 2020 12:44
відповідь на скаргу
12 травня 2020 12:44
відповідь на скаргу
01 червня 2020 14:19
протокол 78

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000103 ● 3913744d873e467eabd30116ca0d6ae7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-03-19-000685-a 19.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-07 17:48:56

Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.05.2020 № 110

Київ



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-03-19-000685-a.b1,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-19-000685-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 19 березня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 28 квітня 2020 року № 101 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення управління освіти

2020-06-09 16:30:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МИРБО ЛТД" 836 005,50
UAH з ПДВ
836 005,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лозко Іван Васильович 919 242,00
UAH з ПДВ
919 242,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна Компанія"Будекспрес" 924 144,00
UAH з ПДВ
924 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 11:44
Електронний підпис
09 квітня 2020 11:43
25. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2020 11:43
23. Витяг з ПДВ.pdf
09 квітня 2020 11:43
7. Дозвіл МИРБО.pdf
09 квітня 2020 11:43
5. Ліцензія.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 11:35
Лист гарантія за ст.17
17 червня 2020 11:35
Цінова пропозиція Нова
17 червня 2020 11:35
Довідка МВС
17 червня 2020 11:35
Довідка податкова
23 квітня 2020 18:09
Довідка за ст.17
23 квітня 2020 18:09
Цінова пропозиція Нова
23 квітня 2020 18:09
Довідка податкова
23 квітня 2020 18:09
Довідка МВС

Публічні документи

09 квітня 2020 13:18
Уставні документи.rar
09 квітня 2020 13:18
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МИРБО ЛТД"

ФОП Лозко Іван Васильович

ТОВ "Будівельна Компанія"Будекспрес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Рішення скасоване 836 005,50
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Лозко Іван Васильович
#2019313498
Рішення скасоване 919 242,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:20
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Рішення скасоване 836 005,50
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МИРБО ЛТД"
#39342111
Відхилено 836 005,50
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Лозко Іван Васильович
#2019313498
Переможець 919 242,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 10:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МИРБО ЛТД" #39342111

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

16 квітня 2020 14:46
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:44
мирбо_то харч.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МИРБО ЛТД" #39342111

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МИРБО ЛТД" #39342111

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

09 червня 2020 16:26
Електронний підпис
09 червня 2020 16:07
83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лозко Іван Васильович
#2019313498
919 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:32
ДУ 3 специфікація 2021.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 09:59
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:52
ду2_дог209.pdf зміни до договору
20 січня 2021 13:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:02
ду1_209.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 13:42
209.pdf зміни до договору
01 липня 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 103 090,00
UAH