Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Якубовського в м. Фастів Київської області
Очікувана вартість
16 515 199,00 UAH
UA-2020-03-19-000585-b 608d10fd4fd545be94f81ac1c213ad39
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 11:06
Очікувана вартість: 16 515 199,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 515,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Якубовського в м. Фастів Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, м. Фастів, вул. Якубовського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 15:21
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2020 15:20
перелік змін 02.04.2020.pdf
02 квітня 2020 15:20
ТД зі змінами 02.04.2020.pdf
31 березня 2020 16:40
Додатки 1,2,4 Якубовського Фастів.pdf
31 березня 2020 16:30
Додаток 3.pdf
02 квітня 2020 15:21
Електронний цифровий підпис
31 березня 2020 16:43
Електронний цифровий підпис
19 березня 2020 10:17
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2020 15:20
перелік змін 02.04.2020.pdf
31 березня 2020 16:25
перелік змін 31.03.2020.PDF
02 квітня 2020 15:20
ТД зі змінами 02.04.2020.pdf
31 березня 2020 16:30
ТД зі змінами 31.03.2020.PDF
19 березня 2020 10:16
ТД.PDF
31 березня 2020 16:40
Додатки 1,2,4 Якубовського Фастів.pdf
31 березня 2020 16:30
Додаток 3.pdf
19 березня 2020 10:16
Проект договору.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 22 березня 2020 12:17
Дата відповіді: 24 березня 2020 10:57
Розділ 3, п.5 тендерної документації: "Також Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірену копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3 пункту 5 Розділу III тендерної документації з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) та сканований оригінал листа- відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту З пункту 5 Розділу III тендерної документації, підписаний керівником* контрагента та адресований замовнику, у якому мас бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента." Прошу уточнити на чиє ім'я писати лист-відгук (замовника торгів, чи замовника листа (підрядника)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Лист - відгук писати на Замовника торгів - Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.
Надати уточнення
Дата подання: 24 березня 2020 13:16
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:22
В Додатку №2 до тендерної документації зазначена сума на покриття ризиків 333 741 тис.грн. без ПДВ. Учасник в договірній ціні повинен включити саме 333 741 тис.грн. без ПДВ чи 2% від своєї ДЦ?
Відповідь: Доброго дня! Кошти на покриття ризиків враховуються в договірній ціні за порядком,наведеним у п.6.2.10. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінам).
Клас наслідків
Дата подання: 24 березня 2020 13:20
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:23
Просимо дати роз'яснення по класу наслідків об'єкта. В тендерній документації чітко не прописано даної інформації.
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків - СС1.
Аналогічний досвід
Дата подання: 24 березня 2020 13:27
Дата відповіді: 27 березня 2020 12:56
У Тендерній документації немає чіткого роз'яснення щодо аналогічного договору. Виходячи з ТД аналогічним може буди будь-який договір, що було укладено за результатами електронних торгів, який є у публічному доступі, незалежно від предмету та виду робіт. Це так? Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним буде вважати договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту дорожнього покриття.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-000585-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 24 березня 2020 12:15
Вимоги ТД
В зв'язку з введенням в Україні карантину просимо виключити вимогу тендерної документації щодо отримання документів не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 12:51
Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Разом з тим, повідомляємо, що учасник має можливість отримати документи від інших установ/підприємств/організації за електронним запитом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000585-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 22 травня 2020 21:22
СКАРГА (відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
19 березня 2020 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з проведення капітального ремонту Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Якубовського в м. Фастів Київської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-19-000585-b. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг. 14 травня 2020 о 13:13 відбулася процедура закінчення аукціону. Замовником було розглянуто десять пропозицій від Учасників з наступними цінами пропозицій: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) – 10 253 920,00 з ПДВ; 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АК-ІНВЕСТБУД" (код ЄДРПОУ 42285519) - 10 253 940,00 з ПДВ; 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 41198416) - 12 653 584,00 з ПДВ; 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛАРМ» (код ЄДРПОУ 41102116) - 12 669 900,00 з ПДВ; 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Сучасна транспортна інфраструктура" (код ЄДРПОУ 42229523) - 13 022 003,82 з ПДВ; 6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Афінацентр" (код ЄДРПОУ 39107995) - 13 149 101,90 з ПДВ; 7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" (код ЄДРПОУ 40893163) - 14 099 999,00 з ПДВ; 8. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" (код ЄДРПОУ 40411701) - 14 100 000,00 з ПДВ; 9. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Київдортехнологія" (код ЄДРПОУ 42163452) - 16 504 225,00 з ПДВ; 10. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКС СІТІ" (код ЄДРПОУ 41378037) - 16 510 642,80 з ПДВ. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ". При цьому, за результатами розгляду пропозиції Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання Тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 262 від 13 травня 2020 р.) та визнано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКС СІТІ" (протокол рішення Тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 270 від 13 травня 2020 р.). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено права та законні інтереси Скаржника, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, а саме: Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII. Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 262 від 13 травня 2020 р.) причинами відхилення тендерної пропозиції Скаржника була невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: - Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ особи відповідальної за виконання робіт (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об’єкта, інформацію про стан об’єкта (введений в експлуатацію об’єкт, не введено в експлуатацію об’єкт). У складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, вищезазначену довідку яка не містить найменування об’єкта, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. - Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі наявності), підпису та ін. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано, зокрема, наказ про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича який не має вигляду повного документу (повністю розмита інформація що зазначається в колонках 1-2 таблиці наказу), що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. Заявник вважає, що виконав всі вимоги Замовника і надав всі документи, які вимагалися Тендерною документацією. 1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що: «На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в складі пропозиції має бути інформаційна довідка про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ особи відповідальної за виконання робіт (із зазначенням контактного номеру телефону), номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об’єкта, інформацію про стан об’єкта (введений в експлуатацію, не введено в експлуатацію об’єкт). Як вбачається зі змісту вищенаведеного пункту, певної, обов’язкової форми довідки про виконання аналогічних договорів тендерною документацією не встановлено. Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2020 16:48

Документи подані скаржником

22 травня 2020 21:22
Протокол №262.PDF
22 травня 2020 21:22
Протокол №270.PDF
22 травня 2020 21:22
Скарга UA-2020-03-19-000585-b.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000070 ● 6c1358c79f2942f38299620b8a7f5b3e
  • Статус: завершено ● Дата: 03 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-03-19-000585-b 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 10 445 951,33
UAH з ПДВ
10 253 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" 11 170 772,40
UAH з ПДВ
10 253 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 12 670 099,26
UAH з ПДВ
12 653 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ 12 705 097,58
UAH з ПДВ
12 669 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 16 133 209,82
UAH з ПДВ
13 022 003,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Афінацентр" 13 149 101,90
UAH з ПДВ
13 149 101,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ" 14 507 036,40
UAH з ПДВ
14 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 15 979 982,96
UAH з ПДВ
14 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київдортехнологія" 16 504 225,00
UAH з ПДВ
16 504 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕКС СІТІ" 16 510 642,80
UAH з ПДВ
16 510 642,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК ЄВРОСТАНДАРТ" 16 515 000,55
UAH з ПДВ
16 515 000,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 21:52
sign.p7s
10 квітня 2020 15:16
sign.p7s
10 квітня 2020 15:15
245 (1).imd
10 квітня 2020 15:15
5.28 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 15:15
5.24 паспорт директора.pdf
10 квітня 2020 15:15
5.9 сТАТУТ.pdf
10 квітня 2020 15:15
5.8 ГЛ дод 4.pdf
10 квітня 2020 15:15
5.7 витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 15:15
5.6 Ліцензія ДАБІУ.pdf
10 квітня 2020 15:15
5.1 Реєстр документів.pdf
10 квітня 2020 15:15
2.1.5 КБ-3.pdf
10 квітня 2020 15:15
2.1.5 КБ-2.pdf
10 квітня 2020 15:15
2.1.4 досвід працівників.pdf
10 квітня 2020 15:15
1.1 ТП відповідно дод 1.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 18:37
sign.p7s
10 квітня 2020 18:30
5.Інші документи.rar
10 квітня 2020 18:30
3.Технічні вимоги.rar
10 квітня 2020 18:30
1.Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

10 квітня 2020 19:59
sign.p7s
10 квітня 2020 17:35
Файл 5 Інші док-ти.pdf
10 квітня 2020 17:35
Файл 3 Технічні вимоги.pdf
10 квітня 2020 17:35
Файл 1 ТП.pdf
10 квітня 2020 17:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 квітня 2020 17:35
276.imd

Публічні документи

10 квітня 2020 20:04
sign.p7s
10 квітня 2020 20:03
sign.p7s
10 квітня 2020 19:41
Файл 5 Інші документи.7z
10 квітня 2020 19:41
Файл 3 Технічні вимоги.7z

Публічні документи

10 квітня 2020 15:58
sign.p7s
10 квітня 2020 15:57
Файл №5.part2.rar
10 квітня 2020 15:57
Файл №5.part1.rar
10 квітня 2020 15:56
файл №4.rar
10 квітня 2020 15:56
Файл №3.rar
10 квітня 2020 15:56
Файл №2.rar

Публічні документи

10 квітня 2020 14:07
Договір 7 КРБК.pdf
10 квітня 2020 14:07
ЩОдо працівників.pdf
10 квітня 2020 14:07
Щодо печатки.pdf
10 квітня 2020 14:07
Щодо бенефіціара.pdf
10 квітня 2020 14:07
Факт поведення торгів.pdf
10 квітня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 14:07
Лист-гарантія.pdf
10 квітня 2020 14:07
Субпідрядник.pdf
10 квітня 2020 14:07
Санкції.pdf
10 квітня 2020 14:07
Лист про факт згоди.pdf
10 квітня 2020 14:07
Про посадову особу.pdf
10 квітня 2020 14:07
Копія статуту.pdf
10 квітня 2020 14:06
Наявність працівників.pdf
10 квітня 2020 14:06
Інформаціна довідка.pdf
10 квітня 2020 14:06
Довідка статті 17.pdf
10 квітня 2020 14:06
Згода на обробку.pdf
10 квітня 2020 14:06
Гарантійний ст 17.pdf
10 квітня 2020 14:06
Захист довкілля.pdf
10 квітня 2020 14:06
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
10 квітня 2020 14:06
Аналогічний досвід.pdf

Підстави для відмови в участі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Критерій Вимога Підтвердження

ПП "АК-ІНВЕСТБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ ВЕЛАРМ

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "Афінацентр"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

Критерій Вимога Підтвердження

Товариство з обмеженою відповідальністю "Київдортехнологія"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ДЕКС СІТІ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ВБК ЄВРОСТАНДАРТ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 10 253 920,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
#42285519
Рішення скасоване 10 253 940,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Рішення скасоване 12 653 584,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ТОВ ВЕЛАРМ
#41102116
Рішення скасоване 12 669 900,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Рішення скасоване 13 022 003,82
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Рішення скасоване 13 149 101,90
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУДСТАНДАРТ"
#40893163
Рішення скасоване 14 099 999,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ТОВ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"
#40411701
Рішення скасоване 14 100 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київдортехнологія"
#42163452
Рішення скасоване 16 504 225,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ТОВ "ДЕКС СІТІ"
#41378037
Рішення скасоване 16 510 642,80
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 10 253 920,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:50

Документи

14 травня 2020 12:55
sign.p7s
14 травня 2020 12:54
1_Протокол №262.PDF
21 квітня 2020 12:08
sign.p7s
21 квітня 2020 12:04
протокол 148.pdf

Документи

14 травня 2020 12:56
sign.p7s
14 травня 2020 12:55
2_Протокол №263.PDF

Документи

14 травня 2020 12:57
sign.p7s
14 травня 2020 12:56
3_Протокол №264.PDF

Документи

14 травня 2020 12:58
sign.p7s
14 травня 2020 12:58
4_Протокол №265.PDF

Документи

14 травня 2020 13:00
sign.p7s
14 травня 2020 12:59
5_Протокол №266.PDF

Документи

14 травня 2020 13:08
sign.p7s
14 травня 2020 13:08
Протокол №266.1.PDF

Документи

14 травня 2020 13:10
sign.p7s
14 травня 2020 13:09
6_Протокол №267.PDF

Документи

14 травня 2020 13:11
sign.p7s
14 травня 2020 13:10
8_Протокол №268.PDF

Документи

14 травня 2020 13:12
sign.p7s
14 травня 2020 13:12
9_Протокол №269.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
10 253 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 липня 2020 09:54
314-20.PDF укладений
10 липня 2020 09:53
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2020 10:50
Додаткова угода № 2 від 09.12.2020 _№314-20.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 10:48
sign.p7s зміни до договору
25 серпня 2020 11:37
Ду № 1 від 25.08.2020 до дог. № 314-20.PDF зміни до договору
25 серпня 2020 11:36
sign.p7s зміни до договору
21 липня 2020 14:26
№ 677 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол засідання тендерного комітету № 677 від 21.07.2020 щодо виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: №314-20
Договір:
Номер додаткової угоди: _
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №314-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №314-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку