Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71520000-9 "Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт" (2 Лоти)
Очікувана вартість
408 158,52 UAH
UA-2020-03-19-000549-b e23cb4d87c9b42b6b00f3c75535d4ac8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 12:00
Очікувана вартість: 408 158,52 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


До тендерної документації внесено зміни: Додаток 3 змінено вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерія. Виправленя проведено шляхом закреслення помилкової частини. Змінення терміну подання пропозицій не потребує

Тендерна документація

24 березня 2020 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 11:55
ТД Технагляд 2020 зі змінами2.doc
24 березня 2020 09:39
ТД Технагляд 2020 зі змінами.doc
19 березня 2020 10:10
ТД Технагляд 2020.doc
24 березня 2020 11:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 09:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 10:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 11:55
ТД Технагляд 2020 зі змінами2.doc
24 березня 2020 09:39
ТД Технагляд 2020 зі змінами.doc
19 березня 2020 10:10
ТД Технагляд 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікація працівників
Дата подання: 20 березня 2020 16:50
Дата відповіді: 23 березня 2020 08:25
Доброго дня! Категорія фахівця «Провідний інженер з технічного нагляду» дозволяє виконувати роботи/послуги, пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, а саме «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 (незначні наслідки), СС2(середні наслідки), СС3 (значні наслідки)». Те саме стосується провідного інженера консультанта. Тому не зрозумілою є вимога щодо надання сертифікатів наступних працівників: • провідний інженер консультант (будівництво), який отримав кваліфікаційний сертифікат у встановленому законодавством порядку, кваліфікація якого відповідає встановленим вимогам і підтверджена третьою стороною, з досвідом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1; • провідний інженер з технічного нагляду, який отримав кваліфікаційний сертифікат щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 у встановленому законодавством порядку, з досвідом виконання робіт не менше 5 років. Просимо внести зміни до тендерної документації а саме Додатку 3, з уточненням категорійності сертифікатів працівників, що мають бути залучені до виконання послуг з технічного нагляду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. В нашому закладі відсутні фахівці з інженерною спеціальністю які компетентні в усіх подібних деталях щодо технічного нагляду. Тому вимоги в тендерній документації встановлені максимально можливі. Пунктом 3.1.10. Тендерної документації передбачено: "У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів." Пропонуємо Учаснику надати саме такий лист-обгрунтування щодо ненадання кваліфікаційних сертифікатів. Дякуємо за участь
клас наслідків
Дата подання: 23 березня 2020 08:54
Дата відповіді: 23 березня 2020 09:04
Доброго дня! Просимо вказати клас наслідків (відповідальності), до якого належить об'єкт щодо закупівлі.
Відповідь: 1СС
Відповідність вимоги
Дата подання: 24 березня 2020 09:16
Дата відповіді: 24 березня 2020 09:41
Додатком 3 до тендерної документації вимагається, провідний інженер консультант (будівництво), який отримав кваліфікаційний сертифікат у встановленому законодавством порядку, кваліфікація якого відповідає встановленим вимогам і підтверджена третьою стороною, з досвідом виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1. Просимо відповісти на питання: 1. Ким в даному випадку є третя сторона, в розумінні замовника? 2. Яким чином та у якому вигляді повинно бути надано підтвердження третьою стороною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник. Вимога щодо третьої сторони є помилковою та вже виключена з тендерної документації. Дякуємо за співпрацю!
щодо працівників
Дата подання: 24 березня 2020 09:33
Дата відповіді: 24 березня 2020 09:44
Додаток 3 ТД щодо закупівлі містить вимогу про те, що на підтвердження наявності працівників Учасником повинен бути вказаний юрист з досвідом роботи в сфері будівництва не менше 5 років. Що саме бути виконувати зазначений працівник?
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник. В зв"язку з відсутнісю в нашому закладі спеціалістів з інженерною та юридичною кваліфікацією, вимога щодо наявності юриста є актуальною для того, щоб надавати юридичний супровід під час проведення технічного нагляду за роботами
досвід юриста
Дата подання: 24 березня 2020 09:43
Дата відповіді: 24 березня 2020 09:49
Чи буде вважатися виконаною вимога ТД (Додаток 3) про підтвердження наявності досвіду у сфері будівництва не менше 5 років юриста, якщо Учасником буде надано диплом юриста або відомості про адвоката та його адвокатське свідоцтво, якщо в таких документах не буде зазначено про досвід роботи у будівництві не менше 5 років?
Відповідь: Згідно ТД вимагається надати підтвердження досвіду роботи не менше 5 років. Відповідно до пункту 3.1.9. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Відповідно до пункту 3.1.10. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 24 березня 2020 10:22
Дата відповіді: 24 березня 2020 10:31
Додаток 3 ТД щодо закупівлі містить вимогу про те, що на підтвердження наявності працівників Учасником повинен бути вказаний юрист з досвідом роботи в сфері будівництва не менше 5 років. Яким чином необхідно підтвердити досвід роботи юриста саме у сфері будівництва, якщо у наказі завжди вказується лише посада працівника та юридична особа, працівником якої він саме є?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це підтверджується випискою з трудової книжки
щодо розрахунку вартості
Дата подання: 24 березня 2020 10:54
Дата відповіді: 24 березня 2020 11:04
Доброго дня! Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що супроводжуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технічний нагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначеного ДСТУ. Просимо надати ЗКР або підсумок графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся кошторисна документація надана в окремим файлах до кожного лоту, в т.ч. і кошторисний розрахунок
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-000549-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ, Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 24 березня 2020 10:33
Вимога про виключення дискримінуючої вимоги
Доброго дня! Додаток 3 ТД щодо закупівлі містить вимогу про те, що на підтвердження наявності працівників Учасником повинен бути вказаний юрист з досвідом роботи в сфері будівництва не менше 5 років. Повідомляємо про те, що вимога щодо підтвердження наявності досвіду 5 років саме у сфері будівництва є дискримінуючою та такою, що значно звужує коло потенційних учасників. Оскільки Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» повинен дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед Учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо виключити зазначену вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 11:57
До тендерної документації внесено відповідні зміни

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 –Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт "Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська,35"
Опис предмету закупівлі:
До тендерної документації внесено зміни: Додаток 3 змінено вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерія. Виправленя проведено шляхом закреслення помилкової частини. Змінення терміну подання пропозицій не потребує
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 389 860,52 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 898,61 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 квітня 2020 13:24
Закінчення: 06 квітня 2020 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 1 –Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт "Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська,35"
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Кемерівська,35
Дата доставки: 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником в межах бюджетного призначення на відповідний бюджетний період при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України. Розрахунки між Сторонами здійснюється протягом 5-ти банківських днів з моменту оформлення Сторонами Акту здачі-прийняття наданих послуг (або окремих етапів наданих послуг). Попередня оплата не передбачена. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування виконання послуг за Договором. Замовник звільняється від сплати штрафних санкцій у разі несвоєчасного бюджетного фінансування та/або затримки проведення органами казначейського обслуговування відповідних платежів. Джерело фінансування - місцевий бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 11:55
ТД Технагляд 2020 зі змінами2.doc
24 березня 2020 09:39
ТД Технагляд 2020 зі змінами.doc
19 березня 2020 10:10
ТД Технагляд 2020.doc
19 березня 2020 10:10
Лот 1 окончание.zip
19 березня 2020 10:10
Лот 1 продолжение.zip
19 березня 2020 10:10
Лот 1.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ" 320 000,00
UAH з ПДВ
289 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 333 495,15
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 09:15
Електронний підпис
03 квітня 2020 09:13
Додаток 4.pdf
03 квітня 2020 09:13
Додаток 2.pdf
03 квітня 2020 09:13
Довідка довкілля.pdf
03 квітня 2020 09:13
Свідоцтво реєстрації.pdf
03 квітня 2020 09:13
Паспорт.pdf
03 квітня 2020 09:13
Лист згода.pdf
03 квітня 2020 09:13
Кваліфік. сертифікат.pdf
03 квітня 2020 09:13
ІНН.pdf
03 квітня 2020 09:13
Додаток 3.pdf
03 квітня 2020 09:13
Довідки ст. 17.pdf
03 квітня 2020 09:13
Довідка оподаткування.pdf
03 квітня 2020 09:13
Довідка обладнання.pdf
03 квітня 2020 09:13
Довідка досвіт.pdf
03 квітня 2020 09:13
Довідка відомості.pdf
03 квітня 2020 09:13
Диплом.pdf
03 квітня 2020 09:13
Відгук1.pdf
03 квітня 2020 09:13
Відгук.pdf
03 квітня 2020 09:13
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 15:42
Dovidka_20077620060760798414.pdf
03 квітня 2020 11:10
Електронний підпис
03 квітня 2020 11:04
довідки Лот 2.rar
03 квітня 2020 11:04
довідки Лот 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2556209099
Відхилено 289 950,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 10:44
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2020 10:44
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ
#38914550
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:32
Додаткова угода №1 до Дог № 20-005_ТН від 24.04.2020р..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:21
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:10
Лот 1 Договір 20_005 Стратегія.PDF укладений
24 квітня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20-005/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML