Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2020-03-19-000515-c ● 64918c3468474f4ca4984eb546d333c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38226516 |
Місцезнаходження: | 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д |
Контактна особа: |
Блінов Євген Миколайович 737-60-98 blinov.od@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
моноблоки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт.
Національний класифікатор «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина) (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 12:54 |
ТД моноблоки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 20 березня 2020 12:23
Дата відповіді: 25 березня 2020 08:44
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Яка сама гарантія вам потрібна?,оскільки, у технічному завданні,вказано їх дві:
Гарантія від виробника: П’ятирічна (5-5-5) обмежена гарантія забезпечує п’ятирічне обслуговування на місці, на наступний робочий день для запасних частин та на оплату праці, і включає безкоштовну підтримку 24 x 7.
Гарантія на товар: відповідає гарантійному строку виробника, але не менше 12 місяців
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь. На Вашу звернення, опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу 20.03.2020 року о 12.23 год. щодо до закупівлі № UA-2020-03-19-000515-c, повідомляємо наступне.
1) Слід зазначити, що додаток 4 до тендерної документації на закупівлю моноблоків (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) містить основні вимоги до моноблоків, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю моноблоків (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
2) Замовником передбачено у Додатку 4 до Тендерної документації, а саме в Таблиці 1 “Найменування товару, технічні характеристики та приведена кількість” гарантія від виробника: П’ятирічна (5-5-5) обмежена гарантія забезпечує п’ятирічне обслуговування на місці, на наступний робочий день для запасних частин та на оплату праці, і включає безкоштовну підтримку 24 x 7, а після зазначеної таблиці вказано що гарантія на товар: відповідає гарантійному строку виробника, але не менше 12 місяців.
1) Слід зазначити, що додаток 4 до тендерної документації на закупівлю моноблоків (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) містить основні вимоги до моноблоків, та не містить посилань на торгову марку або модель товару. Наголошуємо, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлює, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, пункт 6 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю моноблоків (Код за Національним класифікатором "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції в частині підготовки інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією.
2) Замовником передбачено у Додатку 4 до Тендерної документації, а саме в Таблиці 1 “Найменування товару, технічні характеристики та приведена кількість” гарантія від виробника: П’ятирічна (5-5-5) обмежена гарантія забезпечує п’ятирічне обслуговування на місці, на наступний робочий день для запасних частин та на оплату праці, і включає безкоштовну підтримку 24 x 7, а після зазначеної таблиці вказано що гарантія на товар: відповідає гарантійному строку виробника, але не менше 12 місяців.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-19-000515-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 19 березня 2020 15:18
Внесення змін
Шановний Замовнику! Не бачимо сенсу робити Ctrl+C та Ctrl+V. Надаємо вже існуючі посилання на скарги, що спричинили відміни Ваших закупівель та неможливість закупити обладнання у 2019 році.
UA-2019-04-26-000139-c.a1 від 29.05.2019
UA-2019-07-30-000504-c.a2 от 08.08.2019
UA-2019-07-30-000504-c.c3 от 05.09.2019
Надаємо посилання на норми законодавства, що вводяться в дію з 19.04.2020 :
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/114-20
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10
Повідомляємо про встановлення відповідальності за невиконання рішення АМКУ не тільки членів тендерного комітету, а й керівників. Надаємо посилання на ProZorro-Інфобокс для детального ознайомлення: https://infobox.prozorro.org/articles/shtrafi-v-prozorro-vidpovidno-do-novoji-redakciji-zakonu.
Відмінені закупівлі теж можна оскаржувати.
Просимо внести зміни, не прибігаючи до примусового виконання рішення АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
UA-2019-04-26-000139-c.a1 від 29.05.2019
UA-2019-07-30-000504-c.a2 от 08.08.2019
UA-2019-07-30-000504-c.c3 от 05.09.2019
Надаємо посилання на норми законодавства, що вводяться в дію з 19.04.2020 :
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/114-20
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10
Повідомляємо про встановлення відповідальності за невиконання рішення АМКУ не тільки членів тендерного комітету, а й керівників. Надаємо посилання на ProZorro-Інфобокс для детального ознайомлення: https://infobox.prozorro.org/articles/shtrafi-v-prozorro-vidpovidno-do-novoji-redakciji-zakonu.
Відмінені закупівлі теж можна оскаржувати.
Просимо внести зміни, не прибігаючи до примусового виконання рішення АМКУ. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 16:47
На Вашу вимогу, опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу 19.03.2020 року о 15:18 год. щодо до закупівлі № UA-2020-03-19-000515-c, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Також, відповідно до ч. 3 п. 1 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні і якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На виконання положень Закону, Департаментом визначено вимоги до предмету закупівлі, які жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації серед учасників. Будь-який учасник має можливість прийняти участь та запропонувати товар відповідних характеристик.
Додатково інформуємо, що діючим законодавством не передбачено відповідальності за невиконання рішень АМКУ, при цьому наразі, у відповідності до ч. 12 ст. 18 Закону, триває розгляд справи щодо оскарження Департаментом неправомірних рішень АМКУ від 28.08.2019 р. № 11919-р/пк-пз та від 24.09.2019 р. № 13583-р/пк-пз за закупівлею № UA-2019-07-30-000504-c у судовому порядку.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Також, відповідно до ч. 3 п. 1 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні і якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
На виконання положень Закону, Департаментом визначено вимоги до предмету закупівлі, які жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації серед учасників. Будь-який учасник має можливість прийняти участь та запропонувати товар відповідних характеристик.
Додатково інформуємо, що діючим законодавством не передбачено відповідальності за невиконання рішень АМКУ, при цьому наразі, у відповідності до ч. 12 ст. 18 Закону, триває розгляд справи щодо оскарження Департаментом неправомірних рішень АМКУ від 28.08.2019 р. № 11919-р/пк-пз та від 24.09.2019 р. № 13583-р/пк-пз за закупівлею № UA-2019-07-30-000504-c у судовому порядку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" #22473609 |
Переможець |
1 256 850,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 14:21
|
Договір №88.pdf | укладений |
21 квітня 2020 14:18
|