Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
147 492 237,00 UAH
UA-2020-03-19-000503-c 0b86b90db1f048c2b96344026a4eae52
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 11:50
Очікувана вартість: 147 492 237,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 737 461,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 474 922,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6.96 км
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату для виконання робіт і оформлення Акту виконаних робіт, а в разі невикористання попередньої оплати протягом 90 календарних днів, повернути її Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Розрахунок проводиться протягом 10 робочих днів з дати підписання відповідних документів Сторонами за наявності у Замовника відповідних бюджетних видатків. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення до замовника
Дата подання: 26 березня 2020 20:12
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:16
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Кабінетом Міністрів України згідно постанови № 211 від 11.03.2020р. спочатку було введено на усій території України карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 року. Як Вам достовірно відомо Уряд на своєму засіданні 25 березня 2020 року запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України та продовжив термін дії карантину на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020р.на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома, а також надавати працівнику, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, за його згодою відпустку. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та у світі, введенням карантину багато підприємств та організацій перейшли на дистанційний режим роботи або взагалі тимчасово призупинили свою діяльність. Наше підприємство має намір взяти участь у ряді закупівель по Вашій Службі. Але для якісної підготовки тендерних пропозицій для участі в закупівлях потрібен зв’язок з іншими підприємствами-партнерами (листи-погодження, гарантійні листи, довідки тощо), які у зв’язку із умовами карантину не працюють, щоробить цей процес практично неможливим. Тому звертаємось до Вас з проханням перенести терміни подачі тендерних пропозицій по даній закупівлі, які припадають на період карантину, на пізніший термін вже після 24 квітня 2020 року, тобто після дня завершення карантину.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Щодо визначення аналогічного договору
Дата подання: 26 березня 2020 22:01
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:17
Шановний тендерний комітет! Вами в тендерній документації вказано визначення аналогічного договору: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не меше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах». Також вказані мінімальні обсяги та види робіт, що повинен мати учасник для підтвердження досвіду аналогічних робіт, та кваліфікаційних вимог. Але звертаємо вашу увагу, що таким чином ви обмежуєте конкуренцію та штучно звужуєте коло учасників!!! Згідно зі статтею 5 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Ця класифікація встановлює основні види автомобільних доріг, які суттєво відрізняються між собою (як за формою власності, так і за порядком використання). А серед цих основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, яка базується на незначних відмінностях та визначає різні підвиди автомобільних доріг. Зокрема, стаття 8 Закону встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються, у свою чергу автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні. Статтею 18 цього ж закону передбачено, що складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, стоянки таксі, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження, наземні та підземні мережі, майданчики для паркуванн Таким чином відмінності між названими підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з капітального ремонту дороги. Зазначаємо, що існуючі стандарти та правила визначають вимоги до капітального ремонту чи реконструкції доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення, чи вулиці і дороги міст чи населених пунктів. І дороги державного значення, і дороги місцевого значення, і територіальні дороги і дороги міст чи населених пунктів є дорогами загального користування, які потребують ремонту та реконструкції. Виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення, і на територіальних дорогах, і на вулицях і дорогах міст чи населених пунктів, передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт. Тому, якщо учасник має досвід виконання робіт з капітального ремонту чи реконструкції доріг загального користування місцевого значення,чи доріг територіального значення, чи вулиць і доріг міст чи населених пунктів то він так само зможе виконувати роботи з капітального ремонту чи реконсторукції доріг загального користування державного значення і навпаки. З огляду на викладене, Вважаємо, що оскаржувана вимога не має під собою технічного підгрунтя, а спрямована лише на дискримінацію учасників та обмеження конкуренції. Аналогічної правової позиції і дотримується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Так у рішеннях від 23.12.2019 за № 19180, та від 28.12.2019 № 19593 Орган Оскарження в аналогічних справах зобов’язав Замовника внести зміни до Документації. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо визначення аналогічного договору та зазначити: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Підтвердження досвіду виконання анлогічних робіт
Дата подання: 26 березня 2020 22:57
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:17
У Додатку №2 на сторінці 28 тендерної документації вказано визначення аналогічного договору та зазначено основні види робіт які у якості досвіду повинен мати учасник, щоб відповідати кваліфікаційним вимогам: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не меше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Об’єми основних робіт: 1)Холодне фрезерування глибиною 6 см - 54538 м2; 2) Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу- 54538м3; 3) Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см (асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А)- 56538 м2; 4) Влаштування верхнього шару товщиною 5 см із ЩМА-20 - 56538 м2;» Наше підприємство має значний позитивний досвід аналогічних робіт, але більшість аналогічних робіт можемо підтвердити досвід при виконанні робіт при поточному ремонті. Наприклад: 1)Тендерною документацією вимагається Холодне фрезерування глибиною 6 см - 54538 м2; (ми маємо досвід виконання аналогічних договорів більше 200000 м2- Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2, при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2;Та й то різні глибини. Є 4 см, є 10 см. А щоб конкретно весь обсяг 6 см –думаємо мало найдеться таких учасників!!! 2) Тендерною документацією вимагається Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу- 54538м3 (ми маємо досвід близько 90000 м3 , але в нас цей досвід називається по іншому: з використанням С7 СФОВ.) Крім того по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -75000м3 м.п., при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -75000м3.; 3) Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см (асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А)- 56538 м2 (ми маємо досвід близько 200000 м2.)Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2.), при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2.Крім того у нас є рівні товщини, але щоб вся товщина як у Вас зазначена-такого немає; 4) ) Влаштування верхнього шару товщиною 5 см із ЩМА-20 - 56538 м2; м2 (ми маємо досвід близько 200000 м2.)Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2.), при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2.Крім того у нас є рівні товщини, але щоб вся товщина-такого немає; Згідно чинних СОУ 42.1-37641918-035:2018 Ресурсні елементи кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги.Частина І.Проектування, Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» технологія виконання, загальнодержавні розцінки, виконання вищевказаних робіт, жодним чином не відрізняється ні при будівництві, ні при реконструкції, ні при капітальному ремонті, ні при поточному ремонті на автомобільних дорогах загального користування та застосовуються на роботи з капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування. Крім того технологія Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см жодним чином не відрізняється від влаштування нижнього шару покриття товщиною 15 чи 20 см, чи до прикладу аналогічна ситуація й з холодним фрезеруванням чи влаштуванням верхнього шару покриття, тощо. Таким чином ми вважаємо, що ці вимоги документації є дискримінаційними і обмежують конкуренцію та потенційне коло учасників. Аналогічної позиції дотримується АМКУ і своїми рішеннями зобов’язує Замовників вносити по подібними ситуаціям зміни до тендерної документації. Оскільки подібні умови в тендерній документації, як і ми описуємо. є дискримінаційними Для прикладу Рішення АМКУ № 4773-р/пк-пз від 12.03.2020р., з яким можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-31-001529-c. Чи інший приклад - Рішення АМКУ № 19529-р/пк-пз від 28.12.2019р., з яким можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-14-001680-c. На підставі вищевикладеного просимо виключити зазначені дискримінаційні вимоги стосовно досвіду аналогічних робіт визначеного у кількісних показниках – внести відповідні зміни в тендерну документацію та доповнити тендерну документацію, що досвідом може враховуватись і виконання робіт при поточному середньому ремонті доріг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000503-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 01 квітня 2020 15:44
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Детальне обґрунтування у поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ замовником внесено зміни у тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2020 16:20
Номер скарги: UA-2020-03-19-000503-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56, Код ЄДРПОУ:03448860
Дата подання: 01 квітня 2020 23:23
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації тендерної закупівлі
Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56” має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. При підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації, як і в редакції 19.03.2020 року, так і в редакції 01.04.2020р. порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу надає можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 22:03
Рішення від 03.04.2020 № 6430 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 22:02
Рішення від 21.04.2020 № 7548.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2020 18:58
Номер скарги: UA-2020-03-19-000503-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 23 червня 2020 16:55
Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможця
Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем іншого учасника. Детальніше - у доданій скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 18:08
Рішення від 25.06.2020 №12572.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 18:07
Рішення від 15.07.2020 №13718.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 20:55

Документи подані скаржником

01 квітня 2020 23:23
Документи на працівника
01 квітня 2020 23:23
Скарга

Документи подані скаржником

23 червня 2020 16:55
1 ПП 48.pdf
23 червня 2020 16:55
2 Лист по гар №18664.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-03-000014 ● 15ef51a0ad65434fb15edbc21fad302b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-03 16:29:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2020 № 36-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 31.07.2020 № 36-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-19-000503-c від 19.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-07 15:18:15

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-000503-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) Чому Замовником визначено переможця торгів ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс» тоді, як в його пропозиції наявна банківська гарантія №016-001-17225-2020 від 13.05.2020 умови якої не відповідають вимогам пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та частини четвертої статті 24 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-13 14:07:49

відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області по закупівлі UA-2020-03-19-000503-c ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідно до пункту 2 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Замовник вимагав надання забезпечення Пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантії на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь яким іншими фінансовими зобов’язаннями. Документація не містила окремих вимог до порядку оформлення довідки про грошове покриття банківської гарантії. У складі Пропозиції Переможця містяться: - банківська гарантія № 016-001-17225-2020, видана акціонерним банком "Південний", в якій зазначено, зокрема - "Термін дії гарантії – по "04" листопада 2020р" на суму 737, 461 грн; - довідка від 13.05.2020 № 196-196-17266КІ-2020 (файл "10. Документи про грошове покриття БГ 108_115.pdf"); - довідка від 13.05.2020 № 83/196, в якому зазначено про наявність розрахункового рахунку, на якому розміщено 737, 461 грн; - виписка з рахунку від 13.05.2020 з банку по рахунку покриття. Враховуючи вище наведене пропозиція переможця відповідала вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Натомість надана ВАТ "ДБТ № 4 м. Брест" в складі тендерної пропозиції учасником банківська гарантія містить додаткові і не передбачені Документацією випадки її припинення, а саме - п. 7.2 своєчасного виконання у повному обсязі Принципалом своїх зобов’язань перед Бенефіціаром; 7.3. сплати Банком-Гарантом Гарантійної суми в повному обсязі; 7.4. відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися; 7.8. відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання Банку-Гаранту письмового підтвердження або повідомлення про звільнення Банку-Гаранта від зобов’язань за Гарантією. Банківська гарантія містить посилання на рішення замовника про її затвердження, але не містить посилання на рішення щодо внесення змін до Документації. Враховуючи наведене, банківська гарантія, надана Скаржником містить підстави припинення гарантії, які не передбачені умовами Документації, вимогами Закону та Цивільного кодексу України, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція ВАТ "ДБТ № 4 м. Брест" не відповідала умовам Документації в цій частині, тому вона була правомірна відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Окрім цього звертаємо вашу вагу що тендерна пропозиція ВАТ "ДБТ № 4 м. Брест" не відповідала і іншим вимогам тендерної документації, а саме розрахунок договірної ціни не містив окремих розділів, які б включали коштів на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт з капітального ремонту у розмірі 2% від підсумку глав (1-12) договірної ціни пропозиції учасника; - витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та основних прогнозних показників рівня інфляції згідно з Постановою КМУ від 11.07.2018р. № 546 "Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019 - 2021 роки у розмірі 8,2 %;
Нашу позицію також підтримала адмін. колегія АКМУ за результатами розгляду скарги, оскільки дані питання були предметом розгляду колегії АКМУ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок.

2020-09-04 14:25:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 25908960, Україна, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), 147492237UAH, 45453000-7, ДК021, 6.96, км
  3. Інформація про оприлюднення: 0b86b90db1f048c2b96344026a4eae52, 2020-03-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 03 серпня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність оприлюднення наміру про укладання договору, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Волинської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.03.2020 № 31 із змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Данко", Відкритого акціонерного товариства «ДСТ №4 м.Брест», Товариства з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" (надалі – ТОВ "Луцькавтодор-сервіс"), протоколи засідань тендерного комітету від 22.05.2020 №132, 12.06.2020 №178, 15.06.2020 №183, повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2020, договір від 27.07.2020 №01.2/7/20. Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF, зокрема, з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі). Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повина бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону. Відповідно до пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - завершення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності посилання у гарантії на рішення щодо внесення змін до тендерної документації. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ "Луцькавтодор-сервіс" міститься банківська гарантія №016-001-17225-2020 від 13.05.2020 в якій зазначено, зокрема, наступне «Зобов’язання Гаранта перед Бенефіціаром припиняється у разі: - сплати Гарантом суми, на яку видано цю гарантію; - відмови Бенефіціара від свої прав за цією гарантією шляхом подання Гаранту письмової заяви про звільнення Гаранта від обов’язків за цією гарантією.» Відповідно до частини четвертої статті 24 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.. Відповідно до статті 568 Цивільного кодексу України зобов’язання гаранта перед кредитором припиняється у разі: 1) сплати кредиторові суми, на яку видано гарантію; 2) закінчення строку дії гарантії; 3) відмови кредитора від своїх прав за гарантією шляхом повернення її гарантові або шляхом подання гаранту письмової заяви про звільнення його від обов'язків за гарантією. Враховуючи вищевказане, банківська гарантія, яка надана ТОВ "Луцькавтодор-сервіс" не відповідає вимогам пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та частини четвертої статті 24 Закону. Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "Луцькавтодор-сервіс", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації визнав його переможцем та уклав з ним договір.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Луцькавтодор-сервіс" установлено порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку відобразити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 125 300 000,00
UAH з ПДВ
125 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 132 732 646,79
UAH з ПДВ
132 732 646,79
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 144 921 264,00
UAH з ПДВ
141 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 146 499 701,80
UAH з ПДВ
142 925 077,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 146 850 000,00
UAH з ПДВ
144 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 02:40
sign.p7s
14 травня 2020 02:38
техніка2.rar
14 травня 2020 02:38
Кваліфікація6.rar
14 травня 2020 02:38
Кваліфікація5.rar
14 травня 2020 02:38
Кваліфікація4.rar
14 травня 2020 02:38
Кваліфікація3.rar
14 травня 2020 02:38
Кваліфікація2.rar
14 травня 2020 02:38
Кваліфікація1.rar
14 травня 2020 02:38
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

13 травня 2020 20:01
sign.p7s
13 травня 2020 19:58
Лист покриття.pdf
13 травня 2020 19:58
ДБТ №4 м. Брест 18664-1 p7s.7z
13 травня 2020 19:57
Виписка.pdf
13 травня 2020 19:57
42 Філії.pdf
13 травня 2020 19:57
41 Довідка легалізація.pdf
13 травня 2020 19:57
39. ДЦ.pdf
13 травня 2020 19:57
37. ПЗ по питаннях.pdf
13 травня 2020 19:57
36 ЛІЦЕНЗІЯ УКРАЇНСЬКА.pdf
13 травня 2020 19:57
30. Довідка ст. 17.pdf
13 травня 2020 19:57
28.2 Пояснювальна наказ.pdf
13 травня 2020 19:57
27.1 Устав+изменения 2018.pdf
13 травня 2020 19:57
25.1 Выписка ЕГР (30.01.2020).pdf
13 травня 2020 19:57
24.2 Письмо Радиал 108-115.pdf
13 травня 2020 19:57
23.3 Лаб РБ 07.12.2019 укр.pdf
13 травня 2020 19:57
23.2. Лаб РБ 07.12.2019.pdf
13 травня 2020 19:57
23.1 ГЛ лаб РБ км 108-115.pdf
13 травня 2020 19:57
20.5 Договір атестація.pdf
13 травня 2020 19:57
20.4 Атестат АБЗ.pdf
13 травня 2020 19:57
20.3 Інв.картка АБЗ.PDF
13 травня 2020 19:57
19. Довідка АБЗ км 108-115.pdf
13 травня 2020 19:57
17.1 отзыв М10 км 440-450 рус.pdf
13 травня 2020 19:56
14.1 Договор М10 км 440 рус.pdf
13 травня 2020 19:56
12 Дипломи.7z
13 травня 2020 19:56
11.3накази частина 3.7z
13 травня 2020 19:56
11.2накази частина 2.7z
13 травня 2020 19:56
11.1 Накази частина 1.7z
13 травня 2020 19:56
10.9 Трудовые ч.9.7z
13 травня 2020 19:56
10.8 Трудовые ч.8.7z
13 травня 2020 19:56
10.7 Трудовые ч.7.7z
13 травня 2020 19:56
10.6 Трудовые ч.6.7z
13 травня 2020 19:56
10.5 Трудовые ч.5.7z
13 травня 2020 19:56
10.4 Трудовые ч.4.7z
13 травня 2020 19:55
10.3 Трудовые ч.3.7z
13 травня 2020 19:55
10.20 Трудовые ч.20.7z
13 травня 2020 19:55
10.2 Трудовые ч.2.7z
13 травня 2020 19:55
10.19 Трудовыеч.19.7z
13 травня 2020 19:55
10.18 Трудовые. ч.18.7z
13 травня 2020 19:55
10.17 Трудовые ч.17.7z
13 травня 2020 19:55
10.16 Трудовые ч.16.7z
13 травня 2020 19:55
10.15 Трудовые ч.15.7z
13 травня 2020 19:55
10.14 Трудовые ч.14.7z
13 травня 2020 19:55
10.13 Трудовые ч.13.7z
13 травня 2020 19:55
10.12 Трудовые ч.12.7z
13 травня 2020 19:54
10.11 Трудовыеч.11.7z
13 травня 2020 19:54
10.10 Трудовые ч.10.7z
13 травня 2020 19:54
10.1 Трудовые ч.1.7z
13 травня 2020 19:54
9. Працівники.pdf
13 травня 2020 19:54
8 Документи МТБ.pdf
13 травня 2020 19:54
7. Довідка МТБ.pdf
13 травня 2020 19:54
5. залучена техніка.pdf
13 травня 2020 19:54
3. документи на техніку.7z
13 травня 2020 19:54
1. ГЛ Додаток 1 км 108-115.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:37
sign.p7s
17 червня 2020 17:49
sign.p7s
17 червня 2020 17:48
Довідка МВС.pdf
17 червня 2020 17:48
Довідка ГУ ДПС.rar
17 червня 2020 17:48
Гар. лист по ст. 50.pdf
13 травня 2020 20:52
sign.p7s
13 травня 2020 20:50
7. Довідки по ст. 17 108_115.pdf
13 травня 2020 20:50
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 20:50
4.Витяг з ЄДР.pdf
13 травня 2020 20:50
3.Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 23:30
sign.p7s
13 травня 2020 23:27
ДОР.РОБ 2.pdf
13 травня 2020 23:27
ДОР.РОБ 1.pdf
13 травня 2020 23:27
ВОДІЇ.pdf
13 травня 2020 23:27
МЕХАНІЗАТОРИ 2.pdf
13 травня 2020 23:27
МЕХАНІЗАТОРИ 1.pdf
13 травня 2020 23:27
ІТП 1.pdf
13 травня 2020 23:27
ДИПЛОМИ 20.03.2020 1.pdf
13 травня 2020 23:27
НАКАЗИ 20.03.2020 1 (1).pdf
13 травня 2020 23:27
ДЦ.7z
13 травня 2020 23:27
Договірна ціна1.pdf
13 травня 2020 23:27
Транспортна схема.pdf
13 травня 2020 23:27
Установчі документи.7z
13 травня 2020 23:27
Довіреність Харчук2.pdf
13 травня 2020 23:26
Довіреність Харчук.pdf
13 травня 2020 23:26
Виписка 250 н.р.pdf
13 травня 2020 23:26
Довідка 250 н.р.pdf
13 травня 2020 23:26
Банківська гарантія.7z
13 травня 2020 23:26
Довідка про санкції.pdf
13 травня 2020 23:26
Лист ТОВ Буковель.pdf
13 травня 2020 23:26
Проект договору.pdf
13 травня 2020 23:26
Пояснювальна записка.pdf
13 травня 2020 23:26
Технічна специфікація.pdf
13 травня 2020 23:26
Інформація по ст.17.pdf
13 травня 2020 23:26
Ліцензія ПБС.PDF
13 травня 2020 23:26
Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
13 травня 2020 23:25
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 08:49
sign.p7s
14 травня 2020 08:47
9. ДЦ з розрахунками.pdf
14 травня 2020 08:47
1.3. Наявність досвіду.pdf
14 травня 2020 08:47
1. Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 08:47
4. Банківська гарантія.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 125 300 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:56
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
Відхилено 132 732 646,79
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:03
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 141 965 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
141 965 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 липня 2020 10:07
Договір №01.2-7-20.pdf укладений
27 липня 2020 10:06
sign.p7s зміни до договору
22 жовтня 2020 17:24
Додаткова угода №145-20 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 17:24
sign.p7s зміни до договору
15 жовтня 2020 15:38
Додаткова угода №133-20 (1).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 15:37
sign.p7s зміни до договору
29 липня 2020 08:26
Додаткова угода №78-20 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2020 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.2/7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 78/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змір в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.2/7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 133/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", та Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.2/7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 145/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку