Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 98+576 - км 104+796, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
144 900 301,00 UAH
UA-2020-03-19-000445-c f68cd05f5fb94095a99065526c5f82fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 13:51
Очікувана вартість: 144 900 301,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 449 003,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 724502 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6.22 км
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 98+576 - км 104+796, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату для виконання робіт і оформлення Акту виконаних робіт, а в разі невикористання попередньої оплати протягом 90 календарних днів, повернути її Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Розрахунок проводиться протягом 10 робочих днів з дати підписання відповідних документів Сторонами за наявності у Замовника відповідних бюджетних видатків. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 16:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:40
Перелік ЗМІН2.doc
06 травня 2020 16:40
Тендерна документація із змінами 2 капремонт М-19 км 98+576 - км 104+796.docx
06 травня 2020 16:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 18:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 12:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:40
Перелік ЗМІН2.doc
01 квітня 2020 18:32
Перелік ЗМІН.doc
06 травня 2020 16:40
Тендерна документація із змінами 2 капремонт М-19 км 98+576 - км 104+796.docx
01 квітня 2020 18:32
Тендерна документація із змінами капремонт М-19 км 98+576 - км 104+796.docx
19 березня 2020 12:21
Тендерна документація капремонт М-19 км 98+576 - км 104+796.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення до замовника
Дата подання: 26 березня 2020 20:11
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:21
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Кабінетом Міністрів України згідно постанови № 211 від 11.03.2020р. спочатку було введено на усій території України карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 року. Як Вам достовірно відомо Уряд на своєму засіданні 25 березня 2020 року запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України та продовжив термін дії карантину на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020р.на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома, а також надавати працівнику, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, за його згодою відпустку. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та у світі, введенням карантину багато підприємств та організацій перейшли на дистанційний режим роботи або взагалі тимчасово призупинили свою діяльність. Наше підприємство має намір взяти участь у ряді закупівель по Вашій Службі. Але для якісної підготовки тендерних пропозицій для участі в закупівлях потрібен зв’язок з іншими підприємствами-партнерами (листи-погодження, гарантійні листи, довідки тощо), які у зв’язку із умовами карантину не працюють, щоробить цей процес практично неможливим. Тому звертаємось до Вас з проханням перенести терміни подачі тендерних пропозицій по даній закупівлі, які припадають на період карантину, на пізніший термін вже після 24 квітня 2020 року, тобто після дня завершення карантину.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000445-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 01 квітня 2020 15:40
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Детальне обґрунтування у поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 22:32
рішення від 03.04.2020№6420+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 22:32
рішення від 23.04.2020 №7824 .pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 22:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ замовником внесено зміни у тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2020 16:41
Номер скарги: UA-2020-03-19-000445-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 23 червня 2020 17:00
Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможця
Скарга на неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем іншого учасника. Детальніше - у доданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 19:07
рішення від 25.06.2020 № 12584 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 19:07
рішення від 15.07.2020 № 13720.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:43

Документи подані скаржником

23 червня 2020 16:59
1 ПП 49.pdf
23 червня 2020 16:59
2 Лист по гар №18663.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-03-000015 ● e8697879291a4c3a932b10b3ac88ba90
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2020 № 36-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 31.07.2020 № 36-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-19-000445-c від 19.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-07 15:26:54

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 98+576 - км 104+796, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-000445-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) Чому Замовником визначено переможця торгів ТОВ "Автомагістраль-Південь" тоді, як в його пропозиції наявна банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції №20-68GR0017 від 06.05.2020 умови якої не відповідають вимогам пункту 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та частини четвертої статті 24 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-13 14:11:22

пояснення на запит по закупівлі UA-2020-03-19-000445-c ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 98+576 - км 104+796, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).

Відповідно до пункту 2 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Замовник вимагає надання забезпечення Пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. 22 Банківська гарантія має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону. Відповідно до пункту 3 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації забезпечення Пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення Пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - завершення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення Пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено Документацією. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності посилання у гарантії на рішення щодо внесення змін до Документації. У складі Пропозиції Переможця в архівній папці "4. Банківська гарантія.7z" міститься, зокрема, банківська гарантія від 06.05.2020 № 20-68GR0017, підписана Шевченко І.В. Зазначена гарантія містить посилання на Документацію, саме – на Документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01 квітня 2020 року, протокол № 59. Відповідно до пункту VII гарантії строк дії гарантії - кількість днів з Дати набуття чинності гарантії та до моменту, що наступить раніше, після якого гарантія припиняє свою діб, а саме: а) термін закінчення дії гарантії; або б) дата сплати Бенефіціару Суми гарантії; або в) дата отримання Банком-гарантом письмової заяви Бенефіціара про звільнення Банку- гаранта від обов ’язків за цією гарантією; або г) дата отримання Банком-гарантом повідомлення Принципала про ненадання або відкликання Принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку дії її подання; або д) дата отримання Банком-гарантом повідомлення Принципала про укладання договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; або: е) дата отримання Банком-гарантом повідомлення Принципала про закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, як подали тендерні пропозиції або якщо торги не відбулися. Відповідно до статті 568 Цивільного кодексу України зобов'язання гаранта перед кредитором припиняється у разі: 1) сплати кредиторові суми, на яку видано гарантію; 2) закінчення строку дії гарантії; 23 3) відмови кредитора від своїх прав за гарантією шляхом повернення її гарантові або шляхом подання гаранту письмової заяви про звільнення його від обов'язків за гарантією. Враховуючи наведене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця. Враховуючи вище наведене пропозиція переможця відповідала вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Натомість надана ВАТ "ДБТ № 4 м. Брест" в складі тендерної пропозиції учасником банківська гарантія містить додаткові і не передбачені Документацією випадки її припинення, а саме - п. 7.2 своєчасного виконання у повному обсязі Принципалом своїх зобов’язань перед Бенефіціаром; 7.3. сплати Банком-Гарантом Гарантійної суми в повному обсязі; 7.4. відміни торгів або визнання їх такими, що не відбулися; 7.8. відмови Бенефіціара від своїх прав за Гарантією шляхом подання Банку-Гаранту письмового підтвердження або повідомлення про звільнення Банку-Гаранта від зобов’язань за Гарантією. Банківська гарантія містить посилання на рішення замовника про її затвердження, але не містить посилання на рішення щодо внесення змін до Документації. Враховуючи наведене, банківська гарантія, надана Скаржником містить підстави припинення гарантії, які не передбачені умовами Документації, вимогами Закону та Цивільного кодексу України, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція ВАТ "ДБТ № 4 м. Брест" не відповідала умовам Документації в цій частині, тому вона була правомірна відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Окрім цього звертаємо вашу вагу що тендерна пропозиція ВАТ "ДБТ № 4 м. Брест" не відповідала і іншим вимогам тендерної документації, а саме розрахунок договірної ціни не містив окремих розділів, які б включали коштів на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт з капітального ремонту у розмірі 2% від підсумку глав (1-12) договірної ціни пропозиції учасника; - витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та основних прогнозних показників рівня інфляції згідно з Постановою КМУ від 11.07.2018р. № 546 "Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019 - 2021 роки у розмірі 8,2 %;
Нашу позицію також підтримала адмін. колегія АКМУ за результатами розгляду скарги, оскільки дані питання були предметом розгляду колегії АКМУ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок.

2020-09-04 14:21:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 132 005 559,02
UAH з ПДВ
132 005 559,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 142 000 000,00
UAH з ПДВ
133 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 142 999 774,03
UAH з ПДВ
141 550 771,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 143 287 296,00
UAH з ПДВ
141 838 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 20:26
Електронний підпис
13 травня 2020 20:25
Лист покриття (1).pdf
13 травня 2020 20:25
ДБТ №4 м. Брест 18663-1 p7s.7z
13 травня 2020 20:25
Виписка (1).pdf
13 травня 2020 20:25
42 Філії.pdf
13 травня 2020 20:25
41 Довідка легалізація.pdf
13 травня 2020 20:25
39 ДЦ.pdf
13 травня 2020 20:25
37. ПЗ по питаннях.pdf
13 травня 2020 20:25
36 ЛІЦЕНЗІЯ УКРАЇНСЬКА.pdf
13 травня 2020 20:25
30. Довідка ст. 17.pdf
13 травня 2020 20:25
28.2 Пояснювальна наказ.pdf
13 травня 2020 20:24
27.1 Устав+изменения 2018.pdf
13 травня 2020 20:24
26 Пояснювальна ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 20:24
25.1 Выписка ЕГР (30.01.2020).pdf
13 травня 2020 20:24
24.2 Письмо Радиал 98-104.pdf
13 травня 2020 20:24
23.3 Лаб РБ 07.12.2019 укр.pdf
13 травня 2020 20:24
23.2. Лаб РБ 07.12.2019.pdf
13 травня 2020 20:24
23.1 ГЛ лаб РБ км 98-104.pdf
13 травня 2020 20:24
20.5 Договір атестація.pdf
13 травня 2020 20:24
20.4 Атестат АБЗ.pdf
13 травня 2020 20:24
20.3 Інв.картка АБЗ.PDF
13 травня 2020 20:24
19. Довідка АБЗ км 98-104.pdf
13 травня 2020 20:24
17.1 отзыв М10 км 440-450 рус.pdf
13 травня 2020 20:24
14.1 Договор М10 км 440 рус.pdf
13 травня 2020 20:24
12 Дипломи.7z
13 травня 2020 20:24
11.3накази частина 3.7z
13 травня 2020 20:24
11.2накази частина 2.7z
13 травня 2020 20:24
11.1 Накази частина 1.7z
13 травня 2020 20:24
10.20 Трудовые ч.20.7z
13 травня 2020 20:23
10.19 Трудовыеч.19.7z
13 травня 2020 20:23
10.18 Трудовые. ч.18.7z
13 травня 2020 20:23
10.17 Трудовые ч.17.7z
13 травня 2020 20:23
10.16 Трудовые ч.16.7z
13 травня 2020 20:23
10.15 Трудовые ч.15.7z
13 травня 2020 20:23
10.14 Трудовые ч.14.7z
13 травня 2020 20:23
10.13 Трудовые ч.13.7z
13 травня 2020 20:23
10.12 Трудовые ч.12.7z
13 травня 2020 20:23
10.11 Трудовыеч.11.7z
13 травня 2020 20:23
10.10 Трудовые ч.10.7z
13 травня 2020 20:23
10.9 Трудовые ч.9.7z
13 травня 2020 20:22
10.8 Трудовые ч.8.7z
13 травня 2020 20:22
10.7 Трудовые ч.7.7z
13 травня 2020 20:22
10.6 Трудовые ч.6.7z
13 травня 2020 20:22
10.5 Трудовые ч.5.7z
13 травня 2020 20:22
10.4 Трудовые ч.4.7z
13 травня 2020 20:22
10.3 Трудовые ч.3.7z
13 травня 2020 20:22
10.2 Трудовые ч.2.7z
13 травня 2020 20:22
10.1 Трудовые ч.1.7z
13 травня 2020 20:22
9. Працівники 98-104.pdf
13 травня 2020 20:22
8 Документи МТБ.pdf
13 травня 2020 20:22
7. Довідка МТБ.pdf
13 травня 2020 20:22
5. залучена техніка.pdf
13 травня 2020 20:22
3. документи на техніку.7z
13 травня 2020 20:22
1. ГЛ Додаток 1 км 98-104.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:21
Електронний підпис
23 липня 2020 16:20
77 М19 км 98-104.imd
23 липня 2020 16:20
Розрахунок ДЦ.pdf
15 червня 2020 14:57
Електронний підпис
14 травня 2020 08:49
Електронний підпис
14 травня 2020 08:47
9. ДЦ з розрахунками.pdf
14 травня 2020 08:47
1.3. Наявність досвіду.pdf
14 травня 2020 08:47
1. Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 08:47
4. Банківська гарантія.7z

Публічні документи

13 травня 2020 22:50
Електронний підпис
13 травня 2020 22:49
Проект договору.pdf
13 травня 2020 22:49
Технічне завдання.pdf
13 травня 2020 22:49
Пояснювальна записка.pdf
13 травня 2020 22:49
Довідка про підпис.pdf
13 травня 2020 22:48
Інформація до ст 17.pdf
13 травня 2020 22:48
13. Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
13 травня 2020 22:48
7 Ліцензія ПБС.PDF
13 травня 2020 22:48
3 Протокол ЗБ.pdf
13 травня 2020 22:48
Транспортна схема М-19.pdf
13 травня 2020 22:48
Довідка про досвід М-19.pdf
13 травня 2020 22:48
ДОР.РОБ 2.pdf
13 травня 2020 22:47
ДОР.РОБ 1.pdf
13 травня 2020 22:47
ДИПЛОМИ 20.03.2020 1.pdf
13 травня 2020 22:47
ВОДІЇ.pdf
13 травня 2020 22:47
МЕХАНІЗАТОРИ 2.pdf
13 травня 2020 22:47
МЕХАНІЗАТОРИ 1.pdf
13 травня 2020 22:47
ІТП 1.pdf
13 травня 2020 22:47
НАКАЗИ 20.03.2020 1.pdf
13 травня 2020 22:47
Довідка про техніку.pdf
13 травня 2020 22:47
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 21:02
Електронний підпис
13 травня 2020 21:02
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2020 21:02
4.Витяг з ЄДР.pdf
13 травня 2020 21:02
3.Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
Відхилено 132 005 559,02
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:21
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 133 010 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
133 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:22
Додаткова угода №206-23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 10:15
Додаткова угода №64-23.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 10:15
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:52
Додаткова угода №352-22.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:52
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 15:13
Додаткова угода №155-22.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 14:12
Додаткова угода №155-22.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 14:08
Додаткова угода №551-21.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 14:08
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 15:07
Додаткова угода №68-22.pdf зміни до договору
19 травня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 11:25
Додаткова угода №27-22.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 10:43
Додаткова угода №434-21.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 15:21
Додаткова угода №418-21.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 16:29
Додаткова угода №396-21.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 12:13
Додаткова угода №335-21.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 10:28
Додаткова угода №265-21.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 11:50
Додаткова угода №250-21.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2021 14:42
Додаткова угода №230-21 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 15:20
Додаткова угода №215-21 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 14:27
Додаткова угода №82-21 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 12:49
Додаткова угода №56-21 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 09:50
Додаткова угода №31-21 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 16:35
Додаткова угода №129-20 (1).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:23
Договір №01.2-12-20.pdf укладений
25 вересня 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 129/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 56/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в розділ 21 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 82/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункти 1.1, 2.1, статтю 4 в новій редакції, п.9.3,13.1,13.5, Доповнити Додатком 4 "Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси", Внесення змін у Додаток 1 "Договірна ціна", Додаток 2 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 215/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункти 1.1, 2.1, статтю 4 в новій редакції, п.13.1,13.5, 20.1. Доповнити договір Додатком 4 "Протокол узгодження цін на матеріальні ресурси", Внесення змін у Додаток 1 "Договірна ціна", Додаток 2 "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 230/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 250/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 265/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 335/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 396/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 418/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 434/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 3.1, 19.4 договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору пунктами13.14. - 13.17.; 19.8. - 19.12.
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 3.1 Та 19.4 договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 551/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення пунктів 4.1., 13.1., 13.2., 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення пунктів 4.1., 13.1., 13.2., 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 155/22,
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 р. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 352/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника.
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 01.2/12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 206/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML