Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва»
Очікувана вартість
5 399 287,00 UAH
UA-2020-03-19-000434-a e0b83ed7c9d942c895741f10b7598d72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 11:50
Очікувана вартість: 5 399 287,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 996,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, м. Київ, м. Київ, 00000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 10:46
Електронний підпис
19 березня 2020 10:44
ТД - ПР Франка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000065 ● c9cb39af99f04aa88b61f2242bb88fc1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-19-000434-a 19.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 17.03.2020 року), замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Очікувана вартість предмету закупівлі 5 399 287,00 грн, що менше 20 мільйонів гривень. Отже, у замовника немає законних підстав відхиляти пропозицію переможця процедури закупівлі. Пропозиція переможця 4 934 714,32 грн. Пропозиція наступного учасника 5 200 002,00 грн., що на 265 287. 68 грн більше.

2020-04-27 14:17:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

порушення не усунуто

2020-07-16 12:22:32

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 4 934 714,32
UAH з ПДВ
4 934 714,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 5 200 002,00
UAH з ПДВ
5 200 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:46
Документи переможця
02 квітня 2020 14:08
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:05
32_Кошторис.pdf
02 квітня 2020 14:05
30_проект договору.pdf
02 квітня 2020 14:05
28_Згода з ТЗ.pdf
02 квітня 2020 14:05
23_Досвід виконання.7z
02 квітня 2020 14:05
18_Повірки.7z
02 квітня 2020 14:05
17_Договор_акт_на_ПЗ.7z
02 квітня 2020 14:05
15_Довідка МТБ.pdf
02 квітня 2020 14:05
14_Довідка ст. 17.pdf
02 квітня 2020 14:05
11_Статут.pdf
02 квітня 2020 14:05
01_ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ_434.pdf
02 квітня 2020 14:05
G7304.20.7z

Публічні документи

03 квітня 2020 11:02
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:16
33.Ліцензія.rar
03 квітня 2020 10:16
32. інші документи.pdf
03 квітня 2020 10:16
29.Проект договору.pdf
03 квітня 2020 10:15
16. мтб підтвердження к.pdf
03 квітня 2020 10:15
9.Статут_опис_рішення.pdf
03 квітня 2020 10:15
11. лист з кодом доступу.pdf
03 квітня 2020 10:15
1. Заявка-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Переможець 4 934 714,32
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
4 934 714,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 17:57
Договір 20-10.pdf укладений
27 квітня 2020 17:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:42
20-10_2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 13:19
20-10_1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1. Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору викладено у новій редакції 2. Додаток 2 Договору «Календарний план виконання робіт» викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п. 4.1. розділу 4 «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору 2. Внесено зміни до п. 3.1. Договору та викладено його в новій редакції 3. Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 934 714,32
UAH (в тому числі ПДВ 822 452,39 UAH)