Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням)
55510000-8 Services of the future (organization of hot grubbing of students, organization of hot grubbing of children in camping camps with children)
Очікувана вартість
13 024 640,00 UAH
UA-2020-03-19-000304-a 83ab933b10c44559a607d65a72e73c87
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олепір Дар’я Андріївна

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Олепір Дар’я Андріївна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
National ID: 02145725
Contact point: Olepir Darya Adndriivna
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 10:17
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 10:17
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:29
Очікувана вартість: 13 024 640,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 123,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 березня 2020 10:12
Enquiries until: 11 квітня 2020 10:17
Complaints submission until: до 17 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2020 10:17

Information

Estimated total value: 13 024 640 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 65 123 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Полтавської міської ради Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби ,10
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІІ steps № 2 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Полтавської міської ради Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 19
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Poltava school of illumination І-ІІІ steps № 4 of the Poltava city for the sake of the Poltava region
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад «Полтавська гімназія №6 Полтавської міської ради Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. В.Чорновола, 3
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal Hall "Poltava Gymnasium No. 6 of the Poltava City Radiation of the Poltava Region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Полтавської міської ради Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Вул.Маршала Бірюзова,64
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІІ steps No. 11 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Полтавської міської ради Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Підмонастирська, 41
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІІ steps No. 12 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Полтавська гімназія № 13 Полтавської міської ради Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кучеренка, 1/16
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Poltava Gymnasium No. 13 of the Poltava City for the Poltava Region
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська гімназія «Здоров’я» № 14"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Пилипа Орлика, 30
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava Gymnasium" Health’ya "No. 14"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 15"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Тунельна, 16
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava school of illumination І-ІІ steps № 15"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 19 Полтавської міської ради Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи (Калініна),8
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІІ steps No. 19 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Анатолія Кукоби,25
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava school of illumination І-ІІІ steps number 20"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Полтавська гімназія №21 Полтавської міської ради Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сакко, 19а
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Poltava gymnasium №21 Poltava city for the sake of the Poltava region
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Низова, 8
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava school of illumination І-ІІІ steps №22"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 24 Полтавської міської ради Полтавської області "
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шведська Могила, 12
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІI steps No. 24 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 25"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 119
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava school of illumination school І-ІІI steps No. 25"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 28 Полтавської міської ради Полтавської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Івана Мазепи , 53
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІI steps № 28 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 37 Полтавської міської ради Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, б-р Б.Хмельницького, 20
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Poltava school of illumination І-ІІІ steps № 37 of the Poltava city for the sake of the Poltava region
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 послуга
Комунальний заклад "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів № 38 Полтавської міської ради Полтавської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Пушкіна, 74
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Communal mortgage "Poltava secondary education school І-ІІI steps No. 38 of the Poltava city for the sake of the Poltava region"
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за поставлену Послугу проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Послуги по факту Надання Послуги Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:11
До тендерної документації внесені наступні зміни.docx
13 квітня 2020 14:11
ТД послуги їдалень 17 шкіл зі змінами.docx
19 березня 2020 10:13
ТД послуги їдалень 17 шкіл.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-000304-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Командор, Код ЄДРПОУ:30548035
Дата подання: 25 травня 2020 21:43
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ «КОМАНДОР»  вул. Зіньківська 51/2, м. Полтава, 36009, Україна  (0532) 50-90-33 вих. № 59 від 25 травня 2020 р. Найменування органу оскарження : Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодав- ства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, буд.45, м. Київ, Україна, 03680 Суб'єкт оскарження : Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМАНДОР" вул.Зіньківська, буд. 51/2, м.Полтава, Україна, 36009 код ЄДРПОУ 30548035 п/р UA323281680000000026008717631 у ПАТ "МТБ БАНК" Замовник : Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради вул.Соборності, буд. 36, м.Полтава, Україна, 36000 код ЄДРПОУ 02145725 Процедура закупівлі : Відкриті торги з публікацією англійською мовою Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-03-19-000304-а СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 19 березня 2020 року Замовником – Управлінням освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою щодо закупівлі послуг – 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація шарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням). Очікувана вартість закупівлі – 13024640,00 грн. Оскарження прекваліфікації – до 26.05.2020 р. Згідно форми протоколу розгляду тендерних пропозицій (протокол прекваліфікації сформований 20.05.2020р.) Замовником було прийнято рішення про допущення до участі у аукціоні : - ДП "Електромотор Торг"; - ТОВ "Командор"; - ТОВ "Торгова компанія Світ продуктів". Із вказаним рішенням Замовника ТОВ "Командор" (далі- Скаржник) частково не погоджу-ється в частині допущення до участі у аукціоні ДП "Електромотор Торг" з підстав невідповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства України. 1. Так, у відповідності до Додатку 4 до тендерної документації Замовника (Дислокація за-кладів загальної сереждньої освіти комунальної форми власності м. Полтави) закупівля оголоше-на на надання послуг у 17 закладах. У відповідності до п. 1.2 Додатку 5 до тендерної документації Замовника (Інформація щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам) до переліку інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям відноситься інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають не-обхідні знання та досвід (не менше двох осіб на кожний заклад (школу) окремо), а саме - інформація про працівників, задіяних в реалізації договору, в відповідності до умов цієї процедури по-дається в довільній формі з зазначенням прізвища та ініціалів працівника, його посади (з зазначенням розряду),фахової освіти і спеціальності, досвід роботи.. У відповідності до розділу 3 Додатку 5 до тендерної документації Замовника, Учасник на-дає в складі тендерної пропозиції інші документи : - пункт 3.8. - копії особистих медичних книжок працівників, які забезпечують надання даної послуги, оформлених відповідно до вимог чинного законодавства; - пункт 3.9. – копію документу про проходження навчання пероналу щодо застосування на підприємствах системи НАССР, виданого відповідною установою. На виконання вимог тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції бу-ли подані, окрім інших, наступні документи : 1. Файл "Персонал-1", сторінка 1 та 2 тенденрної пропозиції - Довідка № 56 від 30.03.2020 р. що в ТОВ "КОМАНДОР" у сфері громадського харчування будуть задіяні працівники, які мають необхідні знання та досвід, відповідну професійну підготовку та кваліфікацію, а саме : п. 11 довідки – Мазченко Світлана Володимирівна, завідувач виробництва, кухар 5 розряду, технік-технолог, досвід роботи 11 років; п. 23 довідки – Городницька Галина Іванівна, зовідувач виробництва, кухар 5 розряду, дос-від роботи 13 років. 2. Файл "Персонал-1", сторінка 38 - Особиста медична книжка серія 10 ЯЯЮ №558363 Мазченко Світлани Володимирівни із вклеєною фотокарткою вказаної особи , місце роботи ТОВ "Командор", назва професії – зав.виробництвом, дата проведення медичного огляду 3.03.2020 ро-ку КП "Перша МКП", 3. Файл "Персонал-1", сторінка 40 - Диплом молодшого спеціаліста серії ІН № 012050, ви-даний 01 березня 1996 року Полтавським комерційним техникумом на ім'я Мазченко Світлани Володимирівни, спеціальність – технологія громадського харчування, кваліфікація – технік-технолог. 4. Файл "Персонал-1", сторінка 39 - Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації серії Р17 № 021944 на ім'я Мазченко Світлани Володимирівни, видане 07 серпня 2017 року Державним професійно-технічним навчальним закладом "Полтавьске професійно-технічне училище імені А.О.Чепіги". 5. Файл "Персонал-1", сторінка 41 - Сертифікат учасника навчання з теми "Впровадження системи НАССР у шкільних та дошкільних навчальних закладах", видане на ім'я Мазченко Світ-лани Володимирівни Полтавським університетом економіки та торгівлі. 6. Файл "Персонал-2", сторінка 9 - Особиста медична книжка серія 1ААВ №926658 Город-ницької Галини Іванівни із вклеєною фотокарткою вказаної особи, місце роботи ТОВ "Коман-дор", назва професії – зав.виробництвом, дата проведення медичного огляду 20.03.2020 року КП "Третя МКП". 7. Файл "Персонал-2", сторінка 10 - Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації № 008151 на ім'я Городницької Галини Іванівни, видане Полтавським комерційним техникумом 16 травня 2002 року. 8. Файл "Персонал-2", сторінка 10 - Додаток до Свідоцтва про про присвоєння (підвищен-ня) робітничої кваліфікації № 008151 на ім'я Городницької Галини Іванівни на ім'я Городницької Галини Іванівни від 16.05.2002 р. про присвоєння зазначеній особі кваліфікації кухаря IV розря-ду. 9. Файл "Персонал-2", сторінка 11 - Сертифікат учасника навчання з теми "Впровадження системи НАССР у шкільних та дошкільних навчальних закладах", видане на ім'я Городницької Галини Іванівни Полтавським університетом економіки та торгівлі. У свою чергу, ДП "Електромотор Торг" (надалі – Порушник) у складі тендерної пропозиції було подано лист без номеру та дати за підписом дииректора Олексенко С.В., яким підтверджує достовірність і відповідність дійсності інформації, наведеній даним підприємством у поданій тендерній пропозиції (сторінка 1 файла "Довідки-гарантії листи"). У той же час, Порушником, окрім інших, подано сфальсифіковані документи на працівни-ків, задіяних в реалізації договору, а саме : 1. АНАЛОГІЧНІ кваліфікаційні документи про здобуття професійної освіти на працівників Мазченко Світлану Володимирівну та Городницьку Галину Іванівну, які є працівниками ТОВ "КОМАНДОР" та не можуть бути одночасно працівниками Порушника при виконанні умов До-говору про надання послуг; 2. Особисті медичні книжки Мазченко Світлани Володимирівни та Городницької Галини Іванівни, які надані Порушником, містять особисті фото інших осіб та однакові серії та номери 2ААБ№743246, медогляд пройдено УОЗ Полтавської міської ради КП "4-та міська клінічна лікарня Полтавської міської ради", найменування суб'єкта господарювання "Електромотор Торг", дата наступного медичного огляду 23 серпня 2020 року. На підтвердження вказаних порушень Скаржником додаються до даної скарги (вкладення у файл "Мазченко-Городницька копії док") : - копія паспорту громадянина України Мазченко Світлани Володимирівни серія КН № 580202, виданий Київським РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області 01. 10.1999 року; - копія паспорту громадянина України Городницької Галини Іванівни серія КН № 9962 34, виданий Київським РВ ПМУ України в Полтавській області 10.12.1999 року; - копії Довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів Мазенко Світлани Володимирівни та Городницької Галини Іванівни; - копія трудової книжки Мазченко Світлани Володимирівни серії АС № 037120, виданої 22 серпня 1996 року; - копія трудової книжки Городницької Галини Іванівни серії БТ-І № 9319559, виданої 24 липня 1984 року; - копії наказів ТОВ "Командор" про прийняття на роботу № 26 та № 27 від 30.08.2019 року. 3. Також тендерна пропозиція Порушника містить особисті медичні книжки на інших 28 працівників ДП "Електромотор Торг", які мають однакові серії та номери 2ААБ№743246 і дату наступного медичного огляду 23 серпня 2020 року, що є порушенням Порядку їх оформлення, встановленого Наказом Міністерства охорони здоров'я України № 150 від 21.02.2013 року із змі-нами та доповненнями, та Порядку організації проведення обов'язкових профілактичних медич-них оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23 липня 2002 року N 280. Зазначена інформація міститься у тендерній пропозиції Порушника, розміщеній на сайті уповноваженого органу у файлах "Працівники", "Працівники-2", "Працівники-3", "Працівники-4". Враховуючи вищевикладені факти, Скаржник вважає, що : - Порушником не дотримано вимог тендерної документації в частині надання повної та достовірної інформації щодо підтвердження ДП "Електромотор Торг" кваліфікаційних критеріів та інших вимог, порушено вимоги пунктів 1.2, 3.8., 3.9 Додатку 5 тендерної документації чим також порушено вимоги пункту 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"; - у складі тендерної пропозиції ДП "Електромотор Торг" подані Замовнику документи, які містять ознаки фальсифікації, з метою заволодіння бюджетними коштами в особливо великому розмірі, що є кримінальним правопорушенням; - під час розгляду тендерної пропозиції Порушника на відповідність технічним вимогам, визначеним у Тендерній документації та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Замовником у відповідності до п. 3 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації не було вивчено належним чином документи Порушника та прийнято протизаконне рішення від 20.05.2020 року про допущення ДП "Електромотор Торг" до участі у аукціоні. Відповідно до ст. 3 "Принципи здійснення закупівель" Закону України "Про публічні заку-півлі", а саме максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стаді-ях закупівель, недискримінація учасників та об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних про-позицій та керуючись ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльнос-ті замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним ви-могам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфіка-ційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповнова-женого органу протоколу прогляду тендерних пропозицій. Також, ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" орган оскарження має право прийн-яти рішення : про встановлення або відсутність порушення процедури закупівлі ( у тому числі порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої Законом); про заходи, що повинні вживатися для їх усунення , зокрема зобов'язати замовника по-вністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови ( у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити про-цедуру закупівлі. На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 18, 30 Закону України "Про публічні закупівлі", П Р О Ш У : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером UA-2020-03-19-000304-а 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчу-вання дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) в частині визнання тен-дерної пропозиції ДП "Електромотор Торг" такою, що не відповідає тендерній документації та допущення вказаного підприємства до аукціону. 3. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення від 20.02.2020 року в частині допущення ДП "Електромотор Торг" до аукціону. Додатки : - платіжне доручення №UA2999 від 25.05.2020 р. про внесення плати за подання скарги; - файл з копіями документів "Мазченко-Городницька копії док"; - всі інші документи за цією скаргою також знаходяться у публічному доступі за посилан-ням dzo.com.ua/tenders/5231828. Директор Журавльов Р.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 11902-р/пк-пз від 16.06.2020 р. за процедурою закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням) до виконання та скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції дочірнього підприємства «Електромотор Торг» за процедурою закупівлі процедури закупівлі 55510000-8 Послуги їдалень (організація гарячого харчування учнів, організація гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням)
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2020 15:14

Документи подані скаржником

25 травня 2020 21:43
Скарга АМКУ
25 травня 2020 21:43
Платіжка за скаргу
12 червня 2020 13:56
Заява Мазченко С.В.
12 червня 2020 13:56
Заява Городницької Г.І.

Документи подані замовником

22 червня 2020 15:13
протокол

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 червня 2020
UA-2020-03-19-000304-a83ab933b10c44559a607d65a72e73c87
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП "Електромотор Торг" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Командор Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ДП "Електромотор Торг" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 10:12
хассп1.pdf
17 квітня 2020 08:45
хассп.pdf
17 квітня 2020 08:45
установчі документи.pdf
17 квітня 2020 08:45
субпідряники.pdf
17 квітня 2020 08:45
працівники3.pdf
17 квітня 2020 08:45
працівники2.pdf
17 квітня 2020 08:45
Працівники.pdf
17 квітня 2020 08:45
працівники 4.pdf
17 квітня 2020 08:45
меню_ норми.pdf
17 квітня 2020 08:45
додатки.pdf

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:43
персонал-2.pdf
17 квітня 2020 11:43
персонал-1.pdf
17 квітня 2020 11:43
Кваліф.pdf
17 квітня 2020 11:43
Цінова проп.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 14:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:51
цінова.pdf
17 квітня 2020 14:51
технічна специфікація.pdf
17 квітня 2020 14:51
довідка пояснення.pdf
17 квітня 2020 14:50
довідка по ст 17.pdf
17 квітня 2020 14:50
дислокація.pdf
17 квітня 2020 14:50
гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 14:50
водій Павленко.pdf
17 квітня 2020 14:50
освіта працівників.pdf
17 квітня 2020 14:50
водій Вовк.pdf
17 квітня 2020 14:50
відгук.PDF
17 квітня 2020 14:50
насср працівники.pdf
17 квітня 2020 14:50
Відгук _ акти.pdf
17 квітня 2020 14:50
ISO 22000 (2).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 22000 (1).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 14001 (2).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 14001 (1).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 9001 (2).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 9001 (1).jpg

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 10:12
хассп1.pdf
17 квітня 2020 08:45
хассп.pdf
17 квітня 2020 08:45
установчі документи.pdf
17 квітня 2020 08:45
субпідряники.pdf
17 квітня 2020 08:45
працівники3.pdf
17 квітня 2020 08:45
працівники2.pdf
17 квітня 2020 08:45
Працівники.pdf
17 квітня 2020 08:45
працівники 4.pdf
17 квітня 2020 08:45
меню_ норми.pdf
17 квітня 2020 08:45
додатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Електромотор Торг"

ТОВ Командор

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ДП "Електромотор Торг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Командор 13 024 536,40
UAH
13 024 536,40
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 13 024 640,00
UAH
13 024 640,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:43
персонал-2.pdf
17 квітня 2020 11:43
персонал-1.pdf
17 квітня 2020 11:43
Кваліф.pdf
17 квітня 2020 11:43
Цінова проп.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 14:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:51
цінова.pdf
17 квітня 2020 14:51
технічна специфікація.pdf
17 квітня 2020 14:51
довідка пояснення.pdf
17 квітня 2020 14:50
довідка по ст 17.pdf
17 квітня 2020 14:50
дислокація.pdf
17 квітня 2020 14:50
гарантійний лист.pdf
17 квітня 2020 14:50
водій Павленко.pdf
17 квітня 2020 14:50
освіта працівників.pdf
17 квітня 2020 14:50
водій Вовк.pdf
17 квітня 2020 14:50
відгук.PDF
17 квітня 2020 14:50
насср працівники.pdf
17 квітня 2020 14:50
Відгук _ акти.pdf
17 квітня 2020 14:50
ISO 22000 (2).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 22000 (1).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 14001 (2).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 14001 (1).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 9001 (2).jpg
17 квітня 2020 14:50
ISO 9001 (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Командор

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Командор
#30548035
Переможець 13 024 536,40
UAH
03 липня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Командор
#30548035
13 024 536,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 15:55
ДУ_7 до Д_80Т від 15.07.2020.PDF зміни до договору
10 березня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:44
ДУ_6 до Д80Т від 15.07.2020.PDF зміни до договору
05 січня 2021 08:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:47
ДУ_5 до Д_80Т від 15.07.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:28
ДУ_4 до Д_80Т від 15.07.2020.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:22
ДУ _ 3 до Договору 80Т.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 14:41
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 09:16
ДУ_2 до Д_80Т від 15.07.2020.PDF зміни до договору
27 липня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:39
ДУ_1 до Д _80Т від 15.07.2020.PDF зміни до договору
15 липня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:14
Д №80Т від 15.07.2020 укладений
15 липня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі ( та відсутність потреби організації гарячого харчування дітей у пришкільних таборах відпочинку з денним перебуванням)
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі і складає 1 505 864 грн. 00 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Вартість додаткової угоди становить 00 грн. 00 коп. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 80Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 529 320,00
UAH