Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
1 105 554,00 UAH
UA-2020-03-19-000006-c 4d0268fadf76475a8161596ab75f67c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 08:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 12:26
Очікувана вартість: 1 105 554,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 052,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33156 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Карниз наддверний (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Ящик (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Ніша багажна (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Шафа для посуду (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
38 шт
Ніша багажна (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
36 шт
Карниз дверей (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Карниз дверей (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Карниз дверей (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
9 шт
Щиток під кран (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Щиток (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Щиток (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
17 шт
Щиток (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Шкаф (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Шкаф (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
41 шт
Щит (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Плита (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
6 шт
Шафа (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
20 шт
Плита (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Шафа УВП (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Шафа (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Шафа (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Шафа (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Плита (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 08:14
ТД_219-20_Запасні частини до пасажирських вагонів (1).doc
19 березня 2020 08:14
Оголошення (1).doc
19 березня 2020 08:14
договір (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ" 1 083 012,00
UAH з ПДВ
1 083 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВК ГРУП" 1 105 554,00
UAH з ПДВ
1 105 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 15:20
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:20
Дов_дка МВС20098623010960173010.pdf
17 квітня 2020 15:20
Дов_дка ДФС.PDF
30 березня 2020 16:28
Електронний підпис
30 березня 2020 16:28
Мат2-Фанера.zip
30 березня 2020 16:28
Мат1-Фанера.zip
30 березня 2020 16:28
Мат1 пласт_к.zip
30 березня 2020 16:28
Технична частина006.zip
30 березня 2020 16:28
Страхування006.zip
30 березня 2020 16:28
Квал_ф_кац_йна частина006.zip

Публічні документи

06 квітня 2020 13:28
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:27
Техн спец.7z
06 квітня 2020 13:27
Тенд. пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ"

ТОВ "АВК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ"
#43091761
Переможець 1 083 012,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 07:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 07:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ"
#43091761
1 083 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 09:51
Звіт Дог. БУД-МАШ-ПОСТАЧ 20275+.docx укладений
09 лютого 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 15:11
20275 Ду-1 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 15:11
повідомлення 20275 ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДУ1 (1).docx зміни до договору
31 липня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 08:14
Договір 20275.pdf укладений
30 квітня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункти Договору у новій редакції, а саме: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 896 610,00 грн. (вісімсот дев’яносто шість тисяч шістсот десять гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 179 322,00 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч триста двадцять дві гривні 00 коп.), що разом становить 1 075 932,00 грн. (один мільйон сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять дві гривні 00 коп.).» «2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику на територію кінцевого отримувача товару - товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють в Україні, нормативно-технічній та/або конструкторській документації, зазначеним в Специфікації №1 (Додаток №1), що є невід'ємною частиною цього Договору.» «2.7. Приймання товару по найменуванню, кількості, якості та комплектності здійснюється Замовником та кінцевим отримувачем товару в присутності представника Постачальника, відповідно до рознарядки Замовника. За відсутності представника Постачальника при прийманні товару та виявленні невідповідності товару по найменуванню, кількості, якості та комплектності, Замовник та/або кінцевий отримувач товару, складають у складі комісії Акт про виявлені недоліки. Копія Акту направляється Постачальнику в дату його складання на електронну адресу Постачальника budmash.2019@gmail.com, з подальшим направлення рекомендованим листом з повідомленням про його вручення, разом з викликом представника Постачальника для подальшого приймання товару і складання акту про фактичну якість і комплектність товару. Постачальник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати складання Акту про виявлені недоліки усуває виявлені невідповідності товару власними силами та за власний рахунок. Товар невідповідної якості, в разі необхідності його заміни, Постачальник зобов’язаний забрати з території Замовника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати складання Акту про виявлені недоліки. Починаючи з 11 дня перебування товару на території Замовника, товар вважається таким, що перебуває на оплатному зберіганні. Замовник самостійно здійснює нарахування плати за кожен день зберігання. Постачальник, протягом 5-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, зобов’язаний сплатити вартість зберігання на весь період перебування товару на території Замовника згідно пред’явленого рахунку та калькуляції. » «2.8. У разі незгоди Постачальника з Актом, Замовник та кінцевий отримувач товару має право залучити незалежну експертну організацію, що має акредитацію на проведення якісних досліджень такого виду товару, висновок якої про якість товару є остаточним і обов'язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи у цьому разі відшкодовується Постачальником.» 2. Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктами 2.11, 2.12 розділу 2 Якість товару та гарантійні терміни: 2.11. «Вхідний контроль товару проводиться кінцевим отримувачем товару – виробничим підрозділом філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», згідно з вимогами галузевих стандартів АТ «Укрзалізниця», що встановлюють порядок проведення вхідного контролю продукції, яка надходить для потреб акціонерного товариства «Українська залізниця». 2.12. «Замовник та кінцевий отримувач товару мають право вимагати проведення перевірки технології виробництва товару та приймання його по якості у виробника з використанням виробничого обладнання, якщо товар входить у «Перелік продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженому нормативними документами АТ «Укрзалізниця».» 3. Специфікацію №1 до Договору викласти в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-20275/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 075 932,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно Додатку №1. 16. Специфікацію №1 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2025/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20275/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 910 716,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 786,00 UAH)