Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції III підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р37 Василівка-Енергодар» 1-а та 2-а черги
Очікувана вартість
17 476 564,00 UAH
UA-2020-03-18-003734-b ● 27c883e8c3d14b0eaed849379b03d61c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Ольга Мірошниченко +380612246542 mirolga180@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 17 476 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 382,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 87300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції III підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р37 Василівка-Енергодар» 1-а та 2-а черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71630, Україна, Запорізька область, м. Дніпрорудне, впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК», с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2020 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2020 16:44 |
Тендерна документація.docx | |
18 березня 2020 16:44 |
Додаток 4.docx | |
18 березня 2020 16:44 |
Додаток 3 Договір.docx | |
18 березня 2020 16:44 |
Додаток 2 Т.З. ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне–ПАТ «ЗЗРК»).docx | |
18 березня 2020 16:44 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003734-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:14180891
Дата подання: 10 квітня 2020 15:15
Вимога до Замовника щодо результату розгляду тендерної пропозиції
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2020 15:05
Відповідь на вимогу у файлі
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003734-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ", Код ЄДРПОУ:31757311
Дата подання: 13 квітня 2020 20:28
Вимога на дії Замовника
13 квітня 2020 року о16 год. 19 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником, Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації, було розміщено, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13 квітня 2020 року, згідно якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ
Вивчивши вищезазначений протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» висловлює свою незгоду з підставами відхилення своєї тендерної пропозиції з наступних причин:
ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» 03/04/2020 о 15 год.22хв. під час завантаження документів тендерної пропозиції до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик «Zakupivli24», керуючись вимогами тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції директора ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» Режко Андрія Васильовича. У якості КЕП уповноважена особа скористався електронно-цифровим підписом, який був сформований АЦСК АТ «ПРИВАТБАНК» та містив в собі підпис та печатку.
08/04/2020 підчас час завантаження оновленої пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель надало лист роз’яснення від 08/04/2020 № 437 щодо накладеного КЕП (ЕЦП), а також відповідь - роз’яснення авторизованого електронного майданчику «Zakupivli24» від 07/04/2020.
З приводу вищезазначеного Учасник процедури не може впливати на процес передачі інформації та її зчитування веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель
1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» було надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зазначена довідка містить інформацію щодо власного та залученого персоналу підприємства, яка наведена у вигляді відповідної таблиці (частина 1 таблиці - інформація щодо наявності інженерно-технічного персоналу та частина 2 таблиці - інформація щодо наявності робітників робочих професій) В частині другій таблиці, наданої довідки ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ», кількість робітників робочих професій - 17 (сімнадцять), з них з них кількість власного персоналу для робочих професій складає 10 (десять) осіб. В довідці чітко визначені робітники, які працюють за штатом підприємства (позначка - «за штатом»), та які залучені за договорами цивільно-правового характеру (позначка «за договором ЦПХ»)
Також до довідки надано лист-роз’яснення по працівникам, які працевлаштовані на підприємстві, копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за лютий 2020 року, документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та копії наказів про прийняття на роботу до Учасника) та копії договорів ЦПХ по залученим працівникам
ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» виконав всі вимоги тендерної документації щодо надання інформації в довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації - та відобразив інформацію про обов’язкову кількість робітників робочих професій, яка перевищує 15 осіб, з них кількість власного персоналу для робочих професій складає 10 осіб.
На підставі вищенаведеного ВИМОГАЄМО:
1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 13 квітня 2020 року, згідно якого була відхилена пропозиція ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ».
2. Визнати переможцем за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Реконструкція водопостачання с. Кінські Роздори Пологівського району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши вищезазначений протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» висловлює свою незгоду з підставами відхилення своєї тендерної пропозиції з наступних причин:
ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» 03/04/2020 о 15 год.22хв. під час завантаження документів тендерної пропозиції до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик «Zakupivli24», керуючись вимогами тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції директора ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» Режко Андрія Васильовича. У якості КЕП уповноважена особа скористався електронно-цифровим підписом, який був сформований АЦСК АТ «ПРИВАТБАНК» та містив в собі підпис та печатку.
08/04/2020 підчас час завантаження оновленої пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель надало лист роз’яснення від 08/04/2020 № 437 щодо накладеного КЕП (ЕЦП), а також відповідь - роз’яснення авторизованого електронного майданчику «Zakupivli24» від 07/04/2020.
З приводу вищезазначеного Учасник процедури не може впливати на процес передачі інформації та її зчитування веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель
1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» було надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зазначена довідка містить інформацію щодо власного та залученого персоналу підприємства, яка наведена у вигляді відповідної таблиці (частина 1 таблиці - інформація щодо наявності інженерно-технічного персоналу та частина 2 таблиці - інформація щодо наявності робітників робочих професій) В частині другій таблиці, наданої довідки ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ», кількість робітників робочих професій - 17 (сімнадцять), з них з них кількість власного персоналу для робочих професій складає 10 (десять) осіб. В довідці чітко визначені робітники, які працюють за штатом підприємства (позначка - «за штатом»), та які залучені за договорами цивільно-правового характеру (позначка «за договором ЦПХ»)
Також до довідки надано лист-роз’яснення по працівникам, які працевлаштовані на підприємстві, копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за лютий 2020 року, документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та копії наказів про прийняття на роботу до Учасника) та копії договорів ЦПХ по залученим працівникам
ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» виконав всі вимоги тендерної документації щодо надання інформації в довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації - та відобразив інформацію про обов’язкову кількість робітників робочих професій, яка перевищує 15 осіб, з них кількість власного персоналу для робочих професій складає 10 осіб.
На підставі вищенаведеного ВИМОГАЄМО:
1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 13 квітня 2020 року, згідно якого була відхилена пропозиція ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ».
2. Визнати переможцем за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Реконструкція водопостачання с. Кінські Роздори Пологівського району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 15:18
Відповідь надається у файлі
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003734-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд", Код ЄДРПОУ:01293961
Дата подання: 28 квітня 2020 10:09
Вимога про скасування протоколу
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація визначеним переможцем ТОВ «Леман-Бетон» не відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, містить суперечності, що ставить під сумнів надійність даного учасника та достовірність поданої ним інформації.
1. Відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. В даному випадку Замовником не враховано того факту, що Розпорядженням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 лютого 2018 року № 2-р було розпочато розгляд справи № 04-26-01/2018 за наявністю в діях ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50 та визначеного пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (у процедурі закупівлі ідентифікатор доступу в системі Prozorro UA-2017- 09-08-001699-с), справа №55/23-2018/04-26-01/2018.
Дана інформація знаходиться у відкритому доступі в Реєстрі судових рішень - http://reyestr.court.gov.ua/Review/88113096# (справа №200/13112/19-а).
Відтак, вважаємо, що Замовником не враховано вищезазначеної обставини, яка є суттєвою для визначення переможця торгів.
Товариство розуміє, що на даний момент інформація про притягнення даного Учасника до відповідальності ще не розміщена в реєстрі, проте, звертаємо увагу на те, що надмірний формалізм під час вирішення питання про визначення переможцем ТОВ «Леман-Бетон», як такого, що відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, суперечить принципу верховенства права та позбавляє ПрАТ «Фірма»Нафтогазбуд» на розгляд поданої тендерної пропозиції, а у разі відповідності встановленим критеріям, і на подальше укладення договору.
2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації розділ «Інші документи», учасником ТОВ «Леман-Бетон» надано Протокол №3 від 22.04.2019 року, яким надано згоду директору Товариства Сушкову Артему Сергійовичу на вчинення значних правочинів протягом 2019 року. Проте, як на момент можливого укладення договору так і на момент подання тендерної документації мав місце 2020 рік. Відтак, вказаний документ є таким, що не відповідає тендерній документації.
3. Крім того, варто зауважити, що подані учасником ТОВ «Леман-Бетон» документи викликають сумніви у їх достовірності з огляду на наступне:
- Протокол №6 Загальних зборів учасників від жовтня 2018 року не містить дати складання, що є обов’язковим реквізитом для документу даного виду;
- Протокол №7 Загальних зборів учасників від 20 жовтня 2018 року зазначає про призначення директора на посаду і в той же день 20.10.2018 року Сушков А. С. виніс наказ про призначення на посаду директора №39-К. З даної послідовності дій викликає сумнів законність призначення Сушкова А. С. на посаду та допустимість Протоколу №7 та наказу №39-к. Так, загальновідомо, що не пізніше ніж за день до прийняття працівника на роботу, юридична особа повинна повідомити орган податкової служби у встановленій формі (в якій зазначається, зокрема й підстава прийняття, в даному випадку наказ). Відповідно, у видку прийняття в один і той же день обидвох документів позбавляє юридичну особу належним чином повідомити податковий орган за день до цієї події, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність вказаних документів.
- Якщо взяти до уваги той факт, що Протокол №6 Загальних зборів учасників був складений у жовтні 2018 року (припускаємо що до 20.10.2018 року), а згідно поданого Витягу ТОВ «Леман-Бетон» від 17.01.2020 року у розділі «дані про реєстраційні дії» остання відомість містить інформацію наступного змісту: «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;08.11.2018 12721050018000372; Петрукович Руслан Васильович;Виконавчий комітет Лиманської міської ради Донецької області; інші зміни, зміна складу або інформації про засновників». Тобто, реєстрація змін щодо зміни засновника була проведена лише 8 листопада 2018 року, тобто більш як 2 тижні після складення Протоколу №7 та наказу №39-к про призначення нового директора Сушкова А. С. Відповідно до ч.1 ст. 210 ЦКУ, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Відтак, лише з моменту вчинення державної реєстрації змін щодо засновника ТОВ «Леман-Бетон», засновник Сушков А. С. мав повноваження складати Протокол про призначення себе директором та виносити відповідний наказ. Дані обставини свідчать про те, що Протокол №7 та наказ №39-к були прийняті особою, яка не мала на це відповідних повноважень.
З огляду на зазначені обставини, вважаємо, що в Замовника є достатні підстави для скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Леман-Бетон».
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. В даному випадку Замовником не враховано того факту, що Розпорядженням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 лютого 2018 року № 2-р було розпочато розгляд справи № 04-26-01/2018 за наявністю в діях ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50 та визначеного пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (у процедурі закупівлі ідентифікатор доступу в системі Prozorro UA-2017- 09-08-001699-с), справа №55/23-2018/04-26-01/2018.
Дана інформація знаходиться у відкритому доступі в Реєстрі судових рішень - http://reyestr.court.gov.ua/Review/88113096# (справа №200/13112/19-а).
Відтак, вважаємо, що Замовником не враховано вищезазначеної обставини, яка є суттєвою для визначення переможця торгів.
Товариство розуміє, що на даний момент інформація про притягнення даного Учасника до відповідальності ще не розміщена в реєстрі, проте, звертаємо увагу на те, що надмірний формалізм під час вирішення питання про визначення переможцем ТОВ «Леман-Бетон», як такого, що відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, суперечить принципу верховенства права та позбавляє ПрАТ «Фірма»Нафтогазбуд» на розгляд поданої тендерної пропозиції, а у разі відповідності встановленим критеріям, і на подальше укладення договору.
2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації розділ «Інші документи», учасником ТОВ «Леман-Бетон» надано Протокол №3 від 22.04.2019 року, яким надано згоду директору Товариства Сушкову Артему Сергійовичу на вчинення значних правочинів протягом 2019 року. Проте, як на момент можливого укладення договору так і на момент подання тендерної документації мав місце 2020 рік. Відтак, вказаний документ є таким, що не відповідає тендерній документації.
3. Крім того, варто зауважити, що подані учасником ТОВ «Леман-Бетон» документи викликають сумніви у їх достовірності з огляду на наступне:
- Протокол №6 Загальних зборів учасників від жовтня 2018 року не містить дати складання, що є обов’язковим реквізитом для документу даного виду;
- Протокол №7 Загальних зборів учасників від 20 жовтня 2018 року зазначає про призначення директора на посаду і в той же день 20.10.2018 року Сушков А. С. виніс наказ про призначення на посаду директора №39-К. З даної послідовності дій викликає сумнів законність призначення Сушкова А. С. на посаду та допустимість Протоколу №7 та наказу №39-к. Так, загальновідомо, що не пізніше ніж за день до прийняття працівника на роботу, юридична особа повинна повідомити орган податкової служби у встановленій формі (в якій зазначається, зокрема й підстава прийняття, в даному випадку наказ). Відповідно, у видку прийняття в один і той же день обидвох документів позбавляє юридичну особу належним чином повідомити податковий орган за день до цієї події, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність вказаних документів.
- Якщо взяти до уваги той факт, що Протокол №6 Загальних зборів учасників був складений у жовтні 2018 року (припускаємо що до 20.10.2018 року), а згідно поданого Витягу ТОВ «Леман-Бетон» від 17.01.2020 року у розділі «дані про реєстраційні дії» остання відомість містить інформацію наступного змісту: «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;08.11.2018 12721050018000372; Петрукович Руслан Васильович;Виконавчий комітет Лиманської міської ради Донецької області; інші зміни, зміна складу або інформації про засновників». Тобто, реєстрація змін щодо зміни засновника була проведена лише 8 листопада 2018 року, тобто більш як 2 тижні після складення Протоколу №7 та наказу №39-к про призначення нового директора Сушкова А. С. Відповідно до ч.1 ст. 210 ЦКУ, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Відтак, лише з моменту вчинення державної реєстрації змін щодо засновника ТОВ «Леман-Бетон», засновник Сушков А. С. мав повноваження складати Протокол про призначення себе директором та виносити відповідний наказ. Дані обставини свідчать про те, що Протокол №7 та наказ №39-к були прийняті особою, яка не мала на це відповідних повноважень.
З огляду на зазначені обставини, вважаємо, що в Замовника є достатні підстави для скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Леман-Бетон».
Скасована
Дата: 28 квітня 2020 10:21
Причина: Не прикріпились документи
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003734-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд", Код ЄДРПОУ:01293961
Дата подання: 28 квітня 2020 10:18
Вимога про скасування протоколу
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація визначеним переможцем ТОВ «Леман-Бетон» не відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, містить суперечності, що ставить під сумнів надійність даного учасника та достовірність поданої ним інформації.
1. Відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. В даному випадку Замовником не враховано того факту, що Розпорядженням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 лютого 2018 року № 2-р було розпочато розгляд справи № 04-26-01/2018 за наявністю в діях ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50 та визначеного пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (у процедурі закупівлі ідентифікатор доступу в системі Prozorro UA-2017- 09-08-001699-с), справа №55/23-2018/04-26-01/2018.
Дана інформація знаходиться у відкритому доступі в Реєстрі судових рішень - http://reyestr.court.gov.ua/Review/88113096# (справа №200/13112/19-а).
Відтак, вважаємо, що Замовником не враховано вищезазначеної обставини, яка є суттєвою для визначення переможця торгів.
Товариство розуміє, що на даний момент інформація про притягнення даного Учасника до відповідальності ще не розміщена в реєстрі, проте, звертаємо увагу на те, що надмірний формалізм під час вирішення питання про визначення переможцем ТОВ «Леман-Бетон», як такого, що відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, суперечить принципу верховенства права та позбавляє ПрАТ «Фірма»Нафтогазбуд» на розгляд поданої тендерної пропозиції, а у разі відповідності встановленим критеріям, і на подальше укладення договору.
2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації розділ «Інші документи», учасником ТОВ «Леман-Бетон» надано Протокол №3 від 22.04.2019 року, яким надано згоду директору Товариства Сушкову Артему Сергійовичу на вчинення значних правочинів протягом 2019 року. Проте, як на момент можливого укладення договору так і на момент подання тендерної документації мав місце 2020 рік. Відтак, вказаний документ є таким, що не відповідає тендерній документації.
3. Крім того, варто зауважити, що подані учасником ТОВ «Леман-Бетон» документи викликають сумніви у їх достовірності з огляду на наступне:
- Протокол №6 Загальних зборів учасників від жовтня 2018 року не містить дати складання, що є обов’язковим реквізитом для документу даного виду;
- Протокол №7 Загальних зборів учасників від 20 жовтня 2018 року зазначає про призначення директора на посаду і в той же день 20.10.2018 року Сушков А. С. виніс наказ про призначення на посаду директора №39-К. З даної послідовності дій викликає сумнів законність призначення Сушкова А. С. на посаду та допустимість Протоколу №7 та наказу №39-к. Так, загальновідомо, що не пізніше ніж за день до прийняття працівника на роботу, юридична особа повинна повідомити орган податкової служби у встановленій формі (в якій зазначається, зокрема й підстава прийняття, в даному випадку наказ). Відповідно, у видку прийняття в один і той же день обидвох документів позбавляє юридичну особу належним чином повідомити податковий орган за день до цієї події, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність вказаних документів.
- Якщо взяти до уваги той факт, що Протокол №6 Загальних зборів учасників був складений у жовтні 2018 року (припускаємо що до 20.10.2018 року), а згідно поданого Витягу ТОВ «Леман-Бетон» від 17.01.2020 року у розділі «дані про реєстраційні дії» остання відомість містить інформацію наступного змісту: «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;08.11.2018 12721050018000372; Петрукович Руслан Васильович;Виконавчий комітет Лиманської міської ради Донецької області; інші зміни, зміна складу або інформації про засновників». Тобто, реєстрація змін щодо зміни засновника була проведена лише 8 листопада 2018 року, тобто більш як 2 тижні після складення Протоколу №7 та наказу №39-к про призначення нового директора Сушкова А. С. Відповідно до ч.1 ст. 210 ЦКУ, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Відтак, лише з моменту вчинення державної реєстрації змін щодо засновника ТОВ «Леман-Бетон», засновник Сушков А. С. мав повноваження складати Протокол про призначення себе директором та виносити відповідний наказ. Дані обставини свідчать про те, що Протокол №7 та наказ №39-к були прийняті особою, яка не мала на це відповідних повноважень.
З огляду на зазначені обставини, вважаємо, що в Замовника є достатні підстави для скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Леман-Бетон».
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. В даному випадку Замовником не враховано того факту, що Розпорядженням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 лютого 2018 року № 2-р було розпочато розгляд справи № 04-26-01/2018 за наявністю в діях ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50 та визначеного пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (у процедурі закупівлі ідентифікатор доступу в системі Prozorro UA-2017- 09-08-001699-с), справа №55/23-2018/04-26-01/2018.
Дана інформація знаходиться у відкритому доступі в Реєстрі судових рішень - http://reyestr.court.gov.ua/Review/88113096# (справа №200/13112/19-а).
Відтак, вважаємо, що Замовником не враховано вищезазначеної обставини, яка є суттєвою для визначення переможця торгів.
Товариство розуміє, що на даний момент інформація про притягнення даного Учасника до відповідальності ще не розміщена в реєстрі, проте, звертаємо увагу на те, що надмірний формалізм під час вирішення питання про визначення переможцем ТОВ «Леман-Бетон», як такого, що відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, суперечить принципу верховенства права та позбавляє ПрАТ «Фірма»Нафтогазбуд» на розгляд поданої тендерної пропозиції, а у разі відповідності встановленим критеріям, і на подальше укладення договору.
2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації розділ «Інші документи», учасником ТОВ «Леман-Бетон» надано Протокол №3 від 22.04.2019 року, яким надано згоду директору Товариства Сушкову Артему Сергійовичу на вчинення значних правочинів протягом 2019 року. Проте, як на момент можливого укладення договору так і на момент подання тендерної документації мав місце 2020 рік. Відтак, вказаний документ є таким, що не відповідає тендерній документації.
3. Крім того, варто зауважити, що подані учасником ТОВ «Леман-Бетон» документи викликають сумніви у їх достовірності з огляду на наступне:
- Протокол №6 Загальних зборів учасників від жовтня 2018 року не містить дати складання, що є обов’язковим реквізитом для документу даного виду;
- Протокол №7 Загальних зборів учасників від 20 жовтня 2018 року зазначає про призначення директора на посаду і в той же день 20.10.2018 року Сушков А. С. виніс наказ про призначення на посаду директора №39-К. З даної послідовності дій викликає сумнів законність призначення Сушкова А. С. на посаду та допустимість Протоколу №7 та наказу №39-к. Так, загальновідомо, що не пізніше ніж за день до прийняття працівника на роботу, юридична особа повинна повідомити орган податкової служби у встановленій формі (в якій зазначається, зокрема й підстава прийняття, в даному випадку наказ). Відповідно, у видку прийняття в один і той же день обидвох документів позбавляє юридичну особу належним чином повідомити податковий орган за день до цієї події, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність вказаних документів.
- Якщо взяти до уваги той факт, що Протокол №6 Загальних зборів учасників був складений у жовтні 2018 року (припускаємо що до 20.10.2018 року), а згідно поданого Витягу ТОВ «Леман-Бетон» від 17.01.2020 року у розділі «дані про реєстраційні дії» остання відомість містить інформацію наступного змісту: «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;08.11.2018 12721050018000372; Петрукович Руслан Васильович;Виконавчий комітет Лиманської міської ради Донецької області; інші зміни, зміна складу або інформації про засновників». Тобто, реєстрація змін щодо зміни засновника була проведена лише 8 листопада 2018 року, тобто більш як 2 тижні після складення Протоколу №7 та наказу №39-к про призначення нового директора Сушкова А. С. Відповідно до ч.1 ст. 210 ЦКУ, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Відтак, лише з моменту вчинення державної реєстрації змін щодо засновника ТОВ «Леман-Бетон», засновник Сушков А. С. мав повноваження складати Протокол про призначення себе директором та виносити відповідний наказ. Дані обставини свідчать про те, що Протокол №7 та наказ №39-к були прийняті особою, яка не мала на це відповідних повноважень.
З огляду на зазначені обставини, вважаємо, що в Замовника є достатні підстави для скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Леман-Бетон».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 13:37
Відповідь надана у файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ" |
15 784 847,96
UAH з ПДВ
|
14 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" |
17 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Леман-Бетон |
16 300 260,19
UAH з ПДВ
|
15 769 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд" |
17 425 989,56
UAH з ПДВ
|
17 251 189,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІКС-ІНВЕСТ" |
17 475 298,38
UAH з ПДВ
|
17 475 298,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" #14180891 |
Відхилено |
14 850 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 09:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСНАБ" #31757311 |
Відхилено |
14 899 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 16:20
|
|
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" #42879486 |
Відхилено |
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 15:43
|
|
ТОВ Леман-Бетон #34843832 |
Переможець |
15 769 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 10:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 14:09
|
Дод.угода №5 до договору №08_05.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:05
|
Д.У №4 від 24.11.2020.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 16:14
|
ДУ № 3 до Д № 08 05 від 12.05.2020.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 13:25
|
ДУ № 2 № 08 05 від 12.05.2020.pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 14:13
|
Уточнення.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2020 16:55
|
Д У № 1 до Договору № 05 05 від 12.05.2020.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 16:26
|
Д № 08 05 від 12.05.2020.pdf | укладений |
12 травня 2020 16:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт, дії договору та зміни у фінансуванні в поточному році (у зв'язку із фінансуванням об'єкту у поточному році не в повному обсязі) |
Номер договору про закупівлю: | 08/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення |
Номер договору про закупівлю: | 08/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Уточнення |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в частині банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 08/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із фінансуванням об`єкту у поточному році не в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 08/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 08/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із відсутністю фінансування, продовжити строк дії договору до 31.12.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 08/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |