Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бітумна емульсія
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-03-18-003612-b 411c25968d8e438494d81a2f93ecb372
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречушенко Марина Миколаївна

+380536742792 maringrej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КПС ШРБУ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Гречушенко Марина Миколаївна
+380536742792
maringrej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КП «КПС ШРБУ», як замовник торгів, двічі подавало оголошення про проведення процедури закупівлі товару код ДК 021:2015 44110000-4 – Конструкційні матеріали бітумна емульсія). Двічі процедуру відкритих торгів було відмінено тому, що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 17:16
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 т
Бітумна емульсія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Махоркова 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 березня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 16:27
Протокол переговоров.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000010 ● 289d36038ef849888dad551909d23592
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2020 № 63
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.11.2020 № 63

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-03-18-003612-b, 18.03.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом КП КПС ШРБУ прийнято до уваги зазначені висновки. Щодо відсутності посилання, слід пояснити, що дійсно в електронній системі посилання та обґрунтування застосування переговорної процедури не міститься. Але, на сторінці переговорної процедури на закупівлю бітумної емульсії у вкладці тендерна документація оприлюднено протокол тендерного комітету №63 від 18 березня 2020 р., в якому зокрема міститься обґрунтування проведення переговорної процедури. В порядку денному протоколу зазначене наступне: «Доповідач повідомив, що відповідно до п.4 частини другої ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до річного плану закупівель (зі змінами) на 2020 р. для потреб КП «КПС ШРБУ» необхідно здійснити закупівлю бітумної емульсії ТОВ «Термінал-МК» (ДК 021:2015 (CPV) - 44110000-4 Конструкційні матеріали у кількості 100 т. (орієнтовно) протягом 2020 р. за переговорною процедурою». Пунктом 4 частини 2 ст.35 Закону визначено, що переговорна процедра закупівлі застосовується замовником: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, для обґрунтування правових підстав застосування переговорної процедури і укладення договору необхідно декілька умов: -двічі відмінений тендер через відсутність достатньої кількості учасників; - предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики не відрізняються від вимог тендерної документації; - вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що визначені в тендерній документації. Рішення про застосування переговорної процедури приймалось тендерним комітетом в зв'язку з тим, що двічі була відмінена процедура відкритих торгів за предметом закупівлі бітумна емульсія в кількості 100 тн за кодом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 44110000-4 Конструкційні матеріали, через відсутність достатньої кількості учасників, на підставі п.4) ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами переговорної процедури №UA-2020-03-18-003612-b між КП КПС ШРБУ та ТОВ «Термінал-МК» був укладений Договір поставки №135 від 30.03.2015 р. За умова ми укладеного Договору Постачальник зобов’язується в 2020 році поставити Покупцю товар, зазначений в тендерній пропозиції, а Покупець – прийняти і оплатити такий товар. Найменування товару – бітумна емульсія. Код ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали. Кількість товару – 100 тн. Таким чином, між Замовником та ТОВ «Термінал –МК» був укладений договір за аналогічним предметом закупівлі з відповідними кількісними та якісними характеристиками. Тобто фактично правові підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю бітумної емульсії в кількості 100 тн. на момент її проведення існували, але вони частково відображені в протоколі №63 від 18 березня 2020 р. (далі- Протокол) та в електронній системі. Під час проведення переговорної процедури Замовник керувався наступним. У відповідності до абзацу 2 частини 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Статтею 16 Закону України, передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази;наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. До електронної форми по процедурі №UA-2020-03-18-003612-b додані всі документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям постачальника ТОВ «Термінал-МК», а саме додані документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, кваліфікацію учасника пітверджена у спосіб, передбачений Законом. Щодо умов укладеного Договору. Частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Під час проведення переговорної процедури на закупівлю бітуму, віповідна ціна пропозиції була зазначена в укладеному договорі №135 від 30.03.2020 р. (далі- Договір) Також, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені істотні умови Договору про закупівлю що не можуть змінюватися після його підписання. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Підписаний між КП КПС ШРБУ та ТОВ «Термінал- МК» Договір містить всі істотні умови договору, що визначені частиною 4 статті 36 Закону, та були передбачені в проекті Договору (Додаток 4 до тендерної документації) по відміненим процедурам закупівлі за №UA-2020-02-11-000446-а, та за № UA-2020-02-27-000314-b. Слід додати, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в редакції, що діяла на момент проведення переговорної процедури закупівлі, прямо не передбачав, що при проведенні переговорної процедури Замовник повинен укладати ідентичний договір. Пунктом 3.3 укладеного Договору передбачено місце поставки товару : м. Кременчук, вул. Бетонна, 128. Наше підприємство складається з кількох територіально відділених підрозділів. Бітумна емульсія придбається Замовником з метою використання у виробництві асфальтобетонної суміші, яка виробляється на асфальтобетонній дільниці, що територіально знаходиться на іншій адресі – м. Кременчук, вул. Бетонна, 128 (Копію свідоцтва №216 Виконавчого комітету Кременчуцької міської Ради, про присвоєння поштової адреси асфальтобетонної дільниці до відповіді додаємо). Відповідальною особою в оголошенні було помилково вказано, як місце поставки товару, юридична адреса Замовника: м. Кременук, вул. Махоркова, 35. Підсумовуючи вищевикладене, слід зазначити, що вважаємо, що переговорна процедура, яка проведена Замовником відповідає вимогам статті 35, 36 Закону, в редакції, що діяла на момент укладення Договору, тому розірвання Договору є неможливим. Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, встановлених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 ст.188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання Господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 6.2.1 Договору Покупець має право в односторонньому порядку відмовитися від збов'язання та достроково розірвати його у разі невиконання Постачальником зобов'язань, викладених у даному Договорі, повідомивши про це Постачальника за 3 дні до розірвання. Оскільки ТОВ «Термінал-МК» не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором, КП КПС ШРБУ не має достатніх правових підстав розірвати договір в односторонньому порядку. Відповідно до частини першої ст. 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Жодного із вищезазначених порушень допущено не було, отже Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону. Підсумовуючи вищевикладене, слід зазначити, що відповідне внесення інформації в електронному вигляді про правові підстави застосування переговорної процедури, посилання на номера процедур закупівлі, обґрунтування, є технічно неможливим. Щодо розірвання укладеного Договору, вважаємо, що достатніх законних правових підстав для цього немає. Висновок ДАСУ від 27.11.2020 р. тендерним комітетом КП КПС ШРБУ прийнято до уваги та розглянутий на засіданні тендерного комітету, з метою неухильного дотримання законодавства та удосконалення.

2020-12-02 16:05:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Термінал-МК"
#37748433
Переможець 1 350 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:16

Документи

18 березня 2020 17:16
Електронний підпис
18 березня 2020 17:16
ТОВ ТЕРМІНАЛ.pdf
18 березня 2020 17:16
Статут1.pdf
18 березня 2020 17:16
тех часть.pdf
18 березня 2020 17:16
Протокол намір.pdf
18 березня 2020 17:16
допуск.pdf
18 березня 2020 17:16
Док. учасника2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Термінал-МК"
#37748433
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2020 17:16
Електронний підпис
18 березня 2020 17:16
ТОВ ТЕРМІНАЛ.pdf
18 березня 2020 17:16
Статут1.pdf
18 березня 2020 17:16
тех часть.pdf
18 березня 2020 17:16
Протокол намір.pdf
18 березня 2020 17:16
допуск.pdf
18 березня 2020 17:16
Док. учасника2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:59
Дод угода №2 до дог № 135 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 09:02
Дод угод №1 до дог №135 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 09:02
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:59
Дог №135.pdf укладений
30 березня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що Покупцю необхідно здійснити оплату власними коштами по Договору поставки №135 від 30.03.2020 року, Сторони вирішили здійснити перерозподіл коштів на підставі підпункту 3 ч.4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі», пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору, а саме вирішили зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 198 810,00 (сто дев’яносто вісім тисяч вісімсот десять грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити суму розрахунків за кошти підприємства на 198 810,00 (сто дев’яносто вісім тисяч вісімсот десять грн., 00 коп.) гривень з ПДВ. Сума Договору не змінюється. 1.2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 5.1 Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 701190,00 (сімсот одна тисяча сто дев'яносто грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 648810,00 (шістсот сорок вісім тисяч вісімсот десять грн., 00 коп.) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», та п.п.1.5. Договору, за взаємною домовленістю та згодою вирішили зменшити обсяг закупівлі, та відповідно внести зміни в Договір: 1.1. Зменшити кількість товару на 48,06 тн., та відповідно викласти п.1.3. в наступній редакції: «1.3. Кількість товару – 51,94 тн.» 1.2. Сторони узгодили зменшити ціну цього Договору на 648 810,00 (шістсот сорок вісім тисяч вісімсот десять грн. 00 коп.) гривень, та відповідно викласти п.4.2. Договору в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 701 190,00 (сімсот одна тисяча сто дев’яносто грн. 00 коп.) гривень в т.ч. з ПДВ -116 865,00 грн.» На підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору внести зміни в пункт 5.1 Договору поставки № 135 від «30» березня 2020 р., а саме зменшити розрахунки за власні кошти на 648 810,00 (шістсот сорок вісім тисяч вісімсот десять грн. 00 коп.) гривень та викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 701190,00 (сімсот одна тисяча сто дев’яносто грн. 00 коп.) гривень, за кошти підприємства в сумі 0 (нуль грн. 00 коп.) гривень.»
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 701 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 865,00 UAH)