Надання охоронних послуг
Очікувана вартість
2 765 785,00 UAH
UA-2020-03-18-003366-b 87099e06cd2046e58ec7e16f58974da0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Код ЄДРПОУ: 16502790
Місцезнаходження замовника: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія
Контактна особа замовника: Юлія Шевченко
+380442050506
y.shevchenko@artek.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 765 785,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36744 година
Пост (цілодобово)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
77 одиниця
Службовий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 березня 2020 16:02
Електронний цифровий підпис
18 березня 2020 16:00
додаток 3.doc
18 березня 2020 16:00
додаток 4.docx
18 березня 2020 16:00
додаток 5.docx
18 березня 2020 16:00
додаток 2.doc
18 березня 2020 16:00
тендерна документація охорона травень - грудень 2020.docx
18 березня 2020 15:59
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо службового автомобіля (автомобіль реагування)
Дата подання: 19 березня 2020 12:08
Дата відповіді: 23 березня 2020 15:31
Доброго дня! В тендерній документації міститься вимога щодо наявності службового автомобіля (автомобіль реагування) з надання послуг у кількості 77 днів. Проте, тендерною документацією не визначено конкретні функції та завдання, які будуть покладенні на службові автомобілі, кількість охоронників в екіпажі, тощо. З огляду на зазначене, просимо роз'яснити які функції та завдання має виковувати службового автомобіля (автомобіль реагування) та кількість охоронників в екіпажі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Враховуючи особливості діяльності та територіальну віддаленість Замовника, існує необхідність в наявності транспорту реагування для швидкого і оперативного прибуття на місце у разі потреби (відповідно до заявки під час збільшення кількості відвідувачів).
Кількість охоронників в екіпажі має становити не менше 2-х осіб.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-003366-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 23 березня 2020 10:00
вимога
Доброго дня! Згідно з тендерною документацією Учасник повинен надати: Сертифікат ІSO 45001:2018 Система менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці. Шановний Замовник, а яке відношення мають ці Сертифікати до охоронних послуг? Вищевказаний сертифікат: (ІSO 45001:2018) потрібен компаніям, які задіяні у галузях з високим ризиком для здоровья, наприклад: металургія, хімічна промисловість, гірництво, будівництво
лісозаготівля тощо. Охоронна діяльність аж ніяким чином не відносится до цих галузей. Тобто Ви вимагаєте те, що не потрібно, згідно з чинним законодавством. До того ж ЗУ "Про охоронну діяльність" не містить обов'язкової вимоги щодо наявності цих сертифікатів щоб надавати послуги з охорони. На підставі вищезгаданного, Ми вимагаємо видалити ці вимоги, як дискрімінаційні та не обмежувати коло Учасників у данній процедурі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 16:33
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Сертифікат ІSO 45001:2018 – документ, який підтверджує доведене результативне функціонування на підприємстві системи управління охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці. Наявність сертифікату засвідчує, що систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпеки праці, впроваджену на підприємстві, було перевірено органом сертифікації та встановлено її відповідність вимогам міжнародного стандарту. В Україні сертифікація на відповідність вимогам стандарту ISO 45001 є достатньо поширеною практикою, в тому числі на ринку послуг. Сертифікат ISO 45001 може отримати будь-яке підприємство, система управління охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці, якого відповідає вимогам зазначеним стандартам, тому зазначену вимогу не можна вважати дискримінаційною. Наявність в Учасника сертифікату ISO 45001 є одним з критеріїв, що підтверджують якість послуг, які ним надаються. Вимога щодо наявності в Учасника вищевказаного сертифікату обумовлена прагненням отримати послуги належної високої якості та змісту, тому що об’єкт, на якому будуть надаватися послуги, відноситься до об’єктів з масовим перебуванням дітей (категорія, яка потребує посиленого захисту).
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003366-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 10 квітня 2020 17:35
Вимога
10.04.2020р. рішенням тендерного комітету Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» пропозиція Приватного підприємства «Консалт СВ» (Учасника) була відхилена (протокол № 127 від 10.04.2020р.) як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про Публічні закупівлі».
ПП «Консалт СВ» вважає, що у протоколі від 10.04.2020р. № 127 засідання тендерного комітету ДПУ МДЦ «АРТЕК» недостатньо аргументована причина відхилення тендерної пропозиції.
Керуючись ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" ПП «Консалт СВ» вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим ст.16 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 16:54
Відповідно до п.5 Розділу 3 Тендерної документації Замовник установлює декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Для підтвердження відповідності квалафікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати Інформаційну довідку про наявність працівників (не менше 21) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, кваліфікація (розряд), стаж роботи охоронником, вид трудових відносин з Учасником (в штаті, цивільно-правовий договір). На підтвердження вказаної інформації необхідно надати, зокрема, копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
Учасником ПП "Консалт СВ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 21 особа. На підтвердження вказаної інформації надано медичні довідки встановленого зразка (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246) на наступних працівників Демченко І.О., Бисько М.М., Трончук І.П. Щодо інших працівників надано висновок медичної комісії, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Тендерною документацією.
Згідно пункту 2.16. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246 результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника).
На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8.
Враховуючи вищезазначене, встановлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Частиною 1 ст. 30 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-18-003366-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "КОНСАЛТ СВ", Код ЄДРПОУ:34538229
Дата подання: 24 квітня 2020 16:54
Скарга
незаконне рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 10:55
рішення від 28.04.2020 №8098 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 10:54
рішення від 18.05.2020 №9664 .pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 22:27

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 16:54
протокол 127.pdf
24 квітня 2020 16:54
протокол 134.pdf
24 квітня 2020 16:54
Скарга.pdf
24 квітня 2020 16:54
квитанція про оплату.pdf

Документи подані замовником

30 квітня 2020 12:55
додатки до пояснення.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 2 554 640,42
UAH з ПДВ
2 249 835,12
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-007" 2 765 785,00
UAH з ПДВ
2 250 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" 2 755 385,00
UAH з ПДВ
2 551 523,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД" 2 764 640,00
UAH з ПДВ
2 764 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 17:46
sign.p7s
03 квітня 2020 17:44
тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 17:32
sign.p7s
02 квітня 2020 17:30
Транспорт реагування.pdf
02 квітня 2020 17:30
Статут 2019.pdf
02 квітня 2020 17:30
ст17.pdf
02 квітня 2020 17:30
Сертифікат_45001 (1).PDF
02 квітня 2020 17:30
Сертифікат ІСО.pdf
02 квітня 2020 17:30
Радіозвязок.pdf
02 квітня 2020 17:30
протокол засновників.pdf
02 квітня 2020 17:30
пояснення ПДВ.pdf
02 квітня 2020 17:30
опис до статуту.pdf
02 квітня 2020 17:30
Накладна алет-9.pdf
02 квітня 2020 17:30
згода на істотні умови.pdf
02 квітня 2020 17:30
Довідкапро помилки.pdf
02 квітня 2020 17:30
Довідка довкілля.pdf
02 квітня 2020 17:30
відгук.pdf
02 квітня 2020 17:30
Аналогічний договір 61.pdf
02 квітня 2020 17:30
Акти до Ан договору 61.pdf
02 квітня 2020 17:30
Довідка.zip
02 квітня 2020 17:30
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
02 квітня 2020 17:30
Dovirenist_Savchenko.zip
02 квітня 2020 17:30
Dovidka pro nazvu.zip
02 квітня 2020 17:30
Bankivska Licenzia.zip
02 квітня 2020 17:30
203003-ГР-0868_50000.00.zip
02 квітня 2020 17:30
Трончук.pdf
02 квітня 2020 17:30
Толстих.pdf
02 квітня 2020 17:30
Стукало.pdf
02 квітня 2020 17:30
Скакун.pdf
02 квітня 2020 17:30
Сербенюк.pdf
02 квітня 2020 17:30
Сенченко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Семко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Сахно.pdf
02 квітня 2020 17:30
Половець.pdf
02 квітня 2020 17:30
Петренко.pdf
02 квітня 2020 17:30
охорона праці 12 ос.pdf
02 квітня 2020 17:30
охорона праці 5 ос.pdf
02 квітня 2020 17:30
охорона праці 4 ос.pdf
02 квітня 2020 17:30
Моргун.pdf
02 квітня 2020 17:30
Кучинський.pdf
02 квітня 2020 17:30
Кріпак.pdf
02 квітня 2020 17:30
Коваленко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Ігнатенко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Демченко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Грушко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Гмирко.pdf
02 квітня 2020 17:30
Бисько.pdf
02 квітня 2020 17:30
Андрійчук.pdf
02 квітня 2020 17:30
Алєксєєв.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 11:20
sign.p7s
01 квітня 2020 11:16
штатний роспис.pdf
01 квітня 2020 11:16
Транспорт (3).pdf
01 квітня 2020 11:16
Транспорт (2).pdf
01 квітня 2020 11:16
Транспорт (1).pdf
01 квітня 2020 11:16
Статут з листом.pdf
01 квітня 2020 11:16
ст.17.pdf
01 квітня 2020 11:16
Сертифікат_45001.pdf
01 квітня 2020 11:16
Сертифікат ІСО.pdf
01 квітня 2020 11:16
Рішення.pdf
01 квітня 2020 11:16
про учасника.pdf
01 квітня 2020 11:16
про санкції.pdf
01 квітня 2020 11:16
про працівників.pdf
01 квітня 2020 11:16
про ознайомлення.pdf
01 квітня 2020 11:16
про матбазу.pdf
01 квітня 2020 11:16
про код доступу.pdf
01 квітня 2020 11:16
про вартість.pdf
01 квітня 2020 11:16
працівники.pdf
01 квітня 2020 11:16
пояснення до пунктів.pdf
01 квітня 2020 11:16
оренда приміщення.pdf
01 квітня 2020 11:16
Ліцензія.pdf
01 квітня 2020 11:16
копія Витяг ЄДР.pdf
01 квітня 2020 11:16
ІСО сертифікат.pdf
01 квітня 2020 11:16
згоди на обробку.pdf
01 квітня 2020 11:16
договір страхування.pdf
01 квітня 2020 11:16
Відгуки до договорів.pdf
01 квітня 2020 11:16
Витяє єдиного податку.pdf
01 квітня 2020 11:16
Витяг ЄДР.pdf
01 квітня 2020 11:16
Видаткові накладні.pdf
01 квітня 2020 11:16
Аналогічний досвід.pdf
01 квітня 2020 11:16
Алет.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 16:45
Статут.pdf
02 квітня 2020 16:45
ст 17.pdf
02 квітня 2020 16:45
протокол (1).PDF
02 квітня 2020 16:45
ліцензія (2).PDF
02 квітня 2020 16:45
лист пояснення пдв.pdf
02 квітня 2020 16:45
згода на обробку даних.pdf
02 квітня 2020 16:45
довідка довкілля.pdf
02 квітня 2020 16:45
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 14:22
sign.p7s
28 квітня 2020 13:03
Заперечення по скарзі.pdf
16 квітня 2020 18:30
sign.p7s
16 квітня 2020 18:29
Пропозиція нова.pdf
16 квітня 2020 18:29
Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 18:29
ВПВ 17.pdf
16 квітня 2020 18:29
public_doc.pdf
16 квітня 2020 18:28
public_doc.p7s
16 квітня 2020 18:28
Dovidka_20094351560670914419.pdf.p7s
16 квітня 2020 18:28
Dovidka_20094351560670914419.pdf
02 квітня 2020 16:27
sign.p7s
02 квітня 2020 16:25
Уповноважена особа.pdf
02 квітня 2020 16:25
трекери копія.pdf
02 квітня 2020 16:25
Техчастина.pdf
02 квітня 2020 16:25
Сертифікат_45001.pdf
02 квітня 2020 16:25
Сертифікат_9001.pdf
02 квітня 2020 16:25
Пропозиція.pdf
02 квітня 2020 16:25
Повноваження оригінал.pdf
02 квітня 2020 16:25
матбаза.pdf
02 квітня 2020 16:25
лист.pdf
02 квітня 2020 16:25
Кваліфікація 3.pdf
02 квітня 2020 16:25
Кваліфікація 2.pdf
02 квітня 2020 16:25
Кваліфікація 1.pdf
02 квітня 2020 16:25
Інші документи.pdf
02 квітня 2020 16:25
Згода і проект.pdf
02 квітня 2020 16:25
Дозволи УДЦР.pdf
02 квітня 2020 16:25
Дозвіл 2 авто.pdf
02 квітня 2020 16:25
Дозвіл 1 авто.pdf
02 квітня 2020 16:25
Договір УДЦР.pdf
02 квітня 2020 16:25
Договір страхування.pdf
02 квітня 2020 16:25
Відгук.pdf
02 квітня 2020 16:25
Чмир.pdf
02 квітня 2020 16:25
Рокицький.pdf
02 квітня 2020 16:25
Родіонов.pdf
02 квітня 2020 16:25
Клочко.pdf
02 квітня 2020 16:25
Касатіков.pdf
02 квітня 2020 16:25
Калін.pdf
02 квітня 2020 16:25
Зозуля.pdf
02 квітня 2020 16:25
Дуброва.pdf
02 квітня 2020 16:25
Грін.pdf
02 квітня 2020 16:25
Гончаренко.pdf
02 квітня 2020 16:25
Вовна.pdf
02 квітня 2020 16:25
Буря.pdf
02 квітня 2020 16:25
Булига.pdf
02 квітня 2020 16:25
Бублик.pdf
02 квітня 2020 16:25
Борсук.pdf
02 квітня 2020 16:25
Бондаревський.pdf
02 квітня 2020 16:25
Бибик.pdf
02 квітня 2020 16:25
Бєліков.pdf
02 квітня 2020 16:25
Балан.pdf
02 квітня 2020 16:25
Бабаченко.pdf
02 квітня 2020 16:25
Адаменко.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Відхилено 2 249 835,12
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 16:56
ПП "ОХОРОНА-007"
#41756864
Відхилено 2 250 224,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:52
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС"
#35417125
Відхилено 2 551 523,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:41
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД"
#43228065
Переможець 2 764 640,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД"
#43228065
2 764 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 травня 2020 13:44
Договір охорона.pdf укладений
27 травня 2020 13:42
sign.p7s зміни до договору
27 травня 2020 15:22
ДУ до Договір охорона.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 121/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку