Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп*ютери у комплекті
Очікувана вартість
449 936,00 UAH
UA-2020-03-18-003281-b 260e7a1190904c5c9a7f8232a9feef61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Іванівна Кирпиченко

+380677503193
+380671766643
+380567672724
gospitaltorgy@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985191
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Соборна, 14
Контактна особа: Олена Іванівна Кирпиченко
+380677503193,+380671766643,+380567672724
gospitaltorgy@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 11:44
Очікувана вартість: 449 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Персональні комп*ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 18 березня 2020 18:13
Дата відповіді: 20 березня 2020 12:21
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом КП "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" ДОР" буде розглянуте Ваше питання щодо інформації про запобігання порушення авторського права та запобігання неліцензійної продукції до предмету закупівлі "Персональні комп*ютери у комплекті" та згідно рішення тендерного комітету дії про внесення змін до тендерної документації буде повідомлене в порядку встановленому Законом.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 19 березня 2020 13:32
Дата відповіді: 20 березня 2020 13:33
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом КП "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" ДОР" було розглянуте Ваше питання щодо аналогу і еквіваленту предмета закупівлі "Персональні комп*ютери у комплекті" та за результатами розгляду Вашого питання повідомляємо наступне: системні блоки на базі процесора AMD розглядаться як аналоги і еквіваленти товару не будуть. Дякуєм за питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-003281-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 18 березня 2020 17:42
Сертифікація
Сертифікація підприємства Відповідно до умови, викладеної у Додатку 2 до тендерної документації, учасники даної процедури закупівлі повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що підприємство постійно працює над покращенням якості продукції, запроваджує нові технології виробництва та вдосконалює роботу системи екологічного менеджменту (копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004). Слід звернути увагу на те, що Замовником безальтернативно встановлено назви національних стандартів, підтвердження відповідності яким повинно бути надане у складі пропозиції. При цьому, зазначені національні стандарти є ідентичними до відповідних міжнародних стандартів (ISO 9001:2008 та ISO 14001:2004), що вказано у пункті 3 їх преамбул. Також, станом на сьогоднішній день набули чинності нові редакції таких стандартів, прийняті на заміну попередніх – ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. Проте, незважаючи на відсутність відмінностей між відповідними міжнародними стандартами та їх національними аналогами, а також наявність більш сучасних редакцій, зазначена вище умова тендерної документації необґрунтовано перешкоджає можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі підприємствам, сертифікованим на відповідність їх вимогам. На підставі викладеного можна зробити висновок, що дана умова порушує принцип недискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та скасувати вимогу копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 12:09
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» Дніпропетровської обласної ради» (далі за текстом – Тендерний комітет) було розглянуто Вашу вимогу щодо вимог закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-18-003281-b.c1 «Персональні комп’ютери у комплекті» від 18.03.2020 року (далі за текстом - Вимога).
За результатами розгляду Вимоги повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом задоволено Вашу Вимогу стосовно сертифікації Товару. Тендерним комітетом будуть внесені зміни до Додатку 2 відповідної тендерної документації згідно чинного законодавства України.
У Додатку 2 відповідної тендерної документації «Технічне завдання» буде міститися вимога, що не порушує принцип недискримінації учасників, а саме: « - на підтвердження сертифікації виробництва та застосування заходів із захисту довкілля, надати копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004, або іншим відповідним стандартам, що вступили в дію після 2009 року та є чинними протягом усього строку дії договору».
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Разом з тим, відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема зміни до тендерної документації - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Про внесення змін до тендерної документації буде повідомлено в порядку, встановленому Законом.


Номер вимоги: UA-2020-03-18-003281-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 18 березня 2020 18:12
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 12:13
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» Дніпропетровської обласної ради» (далі за текстом – Тендерний комітет) було розглянуто Вашу вимогу щодо вимог закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-18-003281-b.b2 «Персональні комп’ютери у комплекті» від 18.03.2020 року (далі за текстом - Вимога).
За результатами розгляду Вимоги повідомляємо наступне.
Тендерний комітет вбачає у Вашій вимозі стосовно внесення змін у відповідну тендерну документацію дискримінаційні умови, а саме: «Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання», що буде порушувати ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною другою статті 23 Закону встановлено, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Разом з тим, відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема зміни до тендерної документації - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
З огляду на Вашу Вимогу Тендерним комітетом прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги.
Про внесення змін до тендерної документації буде повідомлено в порядку, встановленому Законом.



Номер вимоги: UA-2020-03-18-003281-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІТ-БЛОК", Код ЄДРПОУ:40888326
Дата подання: 10 квітня 2020 10:01
ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004, дійсних на дату розкриття пропозицій.
ТОВ "ІТ-Блок" вважає неправомірним визнання переможцем закупівлі ООО "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ".
Вимагаємо завантажити сертифікати ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004, дійсних на дату розкриття пропозицій.
ООО "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" замість сертифікатів надала довідку в довільній формі про наявність даних сертифікатів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 10:49
Розглянувши Вашу вимогу від 10.04.2020 року за ідентифікатором UA-2020-03-18-003281-b.b3 електронної закупівлі персональні комп'ютери у комплекті повідомляємо наступне:
- документи для підтвердження відповідності пропозиції ООО "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі надані у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 2 до тендерної документації в скановоному вигляді файлу «Технічна частина», що не суперечить вимогам Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету (Протокол № 27 зміни від 23.03.2020 року).

Згідно вищевикладеного нами було прийнято рішення вимогу UA-2020-03-18-003281-b.b3 не задовільнити.


Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ-БЛОК" 444 535,00
UAH з ПДВ
425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 434 310,00
UAH з ПДВ
427 748,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 438 476,40
UAH з ПДВ
429 994,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 442 122,00
UAH з ПДВ
429 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович 443 269,00
UAH з ПДВ
443 269,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 13:02
Електронний підпис
20 березня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.PDF
20 березня 2020 12:55
Статут Нова Редакція.pdf
20 березня 2020 12:55
Специфікація.PDF
20 березня 2020 12:55
Сертифікат_14001_ІТ-БЛОК.pdf
20 березня 2020 12:55
Сертифікат_9001_ІТ-БЛОК.pdf
20 березня 2020 12:55
Сертифікат ІТ Блок.jpg
20 березня 2020 12:55
ПДВ.jpeg
20 березня 2020 12:55
Копія договора аналог.pdf
20 березня 2020 12:55
Контракт з директором.pdf
20 березня 2020 12:55
Інформація про ІТ-Блок.PDF
20 березня 2020 12:55
Довідка ст 17.PDF
20 березня 2020 12:55
Декларація-2.jpg
20 березня 2020 12:55
Выписка.jpeg
20 березня 2020 12:55
Выписка 2.jpeg

Публічні документи

10 квітня 2020 11:19
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:04
Довідка МВС.rar
10 квітня 2020 11:04
Довідка ДПС.rar
08 квітня 2020 19:45
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:24
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:22
Технічна частина.pdf
01 квітня 2020 19:22
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 23:07
Електронний підпис
01 квітня 2020 23:06
Авторизаційний лист.pdf
01 квітня 2020 23:06
Технічне завдання.pdf
01 квітня 2020 23:06
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 23:06
Серт_ISO_14001-2015.PDF
01 квітня 2020 23:06
Серт_ISO_9001-2015.PDF
01 квітня 2020 23:06
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 23:06
Несертифікація.pdf
01 квітня 2020 23:06
Лист-погодження.pdf
01 квітня 2020 23:06
Лист_повідомлення.PDF
01 квітня 2020 23:06
Договора аналогічні.pdf
01 квітня 2020 23:06
Довідка ЕЦП.pdf
01 квітня 2020 23:06
Декларації_товар.pdf
01 квітня 2020 23:06
Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2020 23:06
Гар_листи_довідки.pdf
01 квітня 2020 23:06
всі_установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ-БЛОК"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Кучерявий Костянтин Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІТ-БЛОК"
#40888326
Відхилено 425 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 16:24
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 427 748,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 09:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2020 16:24
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
427 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:41
Договір 1_3110.pdf укладений
22 квітня 2020 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 427 748,00
UAH (в тому числі ПДВ 71 291,33 UAH)