Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області
Очікувана вартість
18 058 857,20 UAH
UA-2020-03-18-003261-b ● f8198011e460490b941523c2f51d45e8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 18 058 857,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 058,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, смт Іванків , вул. Поліська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 11:21 |
ТД нов Іванківська лікарня.PDF | |
30 березня 2020 11:21 |
Додаток 3 до ТД.pdf | |
30 березня 2020 11:21 |
Додатки 1,2,4 до ТД.pdf | |
30 березня 2020 11:21 |
перелік змін.PDF |
30 березня 2020 11:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 березня 2020 11:21 |
ТД нов Іванківська лікарня.PDF
|
||||||
30 березня 2020 11:21 |
Додаток 3 до ТД.pdf
|
||||||
30 березня 2020 11:21 |
Додатки 1,2,4 до ТД.pdf
|
||||||
30 березня 2020 11:21 |
перелік змін.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо уточнення інформації
Дата подання: 18 березня 2020 17:46
Дата відповіді: 20 березня 2020 10:07
Доброго дня!
В додатку до ТД " Інформація про технічні,якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі" зазначено що роботи з "Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області" а в самій таблиці з переліком обсягів робіт зазначено " Локальний кошторис 2-1-1 : "Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою: київсска область, смт Іванків Київської області вул Толочиева 28"
Чи відноситься ця відомість обсягів робіт саме до предмету закупівлі? Чи всетаки відноситься до іншої закупівлі і завантажена помилково?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ця відомість відповідає кошторису. З технічних причин виникла помилка в назві локального кошторису 2-1-1.
Клас наслідків
Дата подання: 24 березня 2020 14:25
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:27
Доброго дня! Який клас наслідків (відповідальності) по даному об'єкту закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків - СС1.
Кваліфікація учасника
Дата подання: 24 березня 2020 15:02
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:31
Доброго дня! На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених учасником у довідці, Замовник вимагає надати копії трудових книжок. Замовником мається на увазі копія першої сторінки із даними працівника та сторінки з відміткою про прийняття на роботу до Учасника? Якщо так, то просимо внести зміни в ТД та чітко зазначити, в якому саме вигляді мають надаватися копії трудових книжок працівників. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід чітко викладена в умовах тендерної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 24 березня 2020 16:04
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:32
Замовником вимагається надання довідки про наявність аналогічного договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Предметом закупівлі є Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області, тобто ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я. Яким чином виконання робіт у закладах освіти є аналогічним до виконання робіт у закладах охорони здоров'я? Прохання надати роз'яснення щодо визначення поняття аналогічного договору та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Перелік основних матеріалів
Дата подання: 27 березня 2020 10:27
Дата відповіді: 27 березня 2020 14:48
Доброго дня. Для аналізу ринку цін надайте перелік основних матеріалів. Дякую
Відповідь: Доброго дня! Перелік основних матеріалів відображено у додатку до тендерної документації (технічне завдання).
Баланс
Дата подання: 27 березня 2020 16:19
Дата відповіді: 01 квітня 2020 08:39
Доброго дня, шановний замовнику! В тендерній документації вимагається надання копії балансу учасника за останній звітний квартал з відміткою про прийняття уповноваженим органом. Прохання уточнити який саме останній звітний квартал значиться замовником у документації? Адже дане визначення не є конкретизованим та кожен учасник розуміє його по-своєму. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003261-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2", Код ЄДРПОУ:23568074
Дата подання: 17 квітня 2020 18:16
Оскарження результату кваліфікації, невідповідність пропозиції умовам тендерної документації .
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
“ІВАНКІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 2”
ПрАТ «Іванківська ПМК – 2»
07201 Україна, Київська обл., смт. Іванків, Поліський шлях, 3
т: (04591) 5-18-05, т/ф: 5-33-92
IBAN : UA85 3808 0500 0000 0026 0023 69769
в АТ “Райффайзен Банк Аваль”, м. Київ
МФО 380805, код ЄДРПОУ 23568074
Св. № 200042236, ІПН 235680710117
e-mail: PMK-2-ivankiv@ukr.net
Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Вих. № 22
від “_17_” ”_квітня_” 2020 р.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 107 від 13.04.20 р. (надалі – Протокол) визначено такою, що відповідає умовам тендерної документації процедури відкритих торгів щодо закупівлі Реконструкції існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» (надалі – Закупівля) пропозицію ТОВ «Альтернатива-В».
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «Альтернатива-В» не відповідає умовам тендерної документації Закупівлі, про що свідчить наступне.
Відповідно до п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен підтвердити, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту закладів охорони здоров’я. Проте, ТОВ «Альтернатива-В» не надало підтвердження виконання аналогічного договору. Натомість, надано скан-копію договору щодо капітального ремонту закладів освіти, а саме: Центру позашкільної роботи «Мрія», що підтверджується:
- найменуванням та організаційно-правовою формою закладу, зазначеними в наданому договорі;
- видами діяльності Центру позашкільної роботи «Мрія» (КВЕД 85.51 Освіта у сфері спорту та відпочинку; КВЕД 85.52 Освіта у сфері культури; КВЕД 85.59 Інші види освіти, н. в. і. у. (основний)), вказаними в Єдиному державну реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (у відкритому доступі);
- інформацією, вказаною на офіційному сайті Центру позашкільної роботи «Мрія» (у відкритому доступі).
Крім того, п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зобов’язано учасників надати довідку від банку, яким видана банківська гарантія, яка підтверджує, що строк дії наявного рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії. При цьому, умовами документації передбачено можливість продовження строку дії тендерної пропозиції та, відповідно, має бути продовжено строк дії забезпечення.
Проте, відповідно до довідки АТ «Банк інвестиції та заощаджень» № 03-9/02/2406 від 07.04.20 р. строк дії рахунку – до 10.08.2020 року, без зазначення можливості його продовження в разі продовження строку дії пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник зобов’язаний надати, в тому числі, копії трудових книжок працівників.
В порушення зазначеної вимоги ТОВ «Альтернатива-В» надано лише окремі сторінки трудових книжок, що також свідчить про невідовідність такої пропозиції.
Більш того, одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників, передбачених умовами тендерної документації та статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Так, ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку вих. № 14/02 від 06.04.20 р., відповідно до якої роботи щодо Реконструкції існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» будуть виконувати всього 7 осіб, в тому числі директор та бухгалтер. При цьому, учасником не надано жодної інформації та належних документів щодо залучення поза штатних працівників чи субпідрядників.Зазначене може свідчити про об’єктивну неможливість виконання робіт ТОВ «Альтернатива-В», зважаючи на відсутність необхідного досвіду щодо виконання аналогічних договорів та кваліфікованого персоналу, що володіє достатніми знаннями та вміннями.
Беручи до уваги той факт, що кваліфікаційна частина тендерної пропозиції ТОВ «Альтернатива-В» не містить документів, які, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, така тендерна пропозиція відхиляється замовником (п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції).
Для уникнення необхідності звернення до контролюючих органів щодо перевірки зазначених фактів та оскарження прийнятого рішення в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України , вимагаємо:
Скасувати рішення щодо визначення переможцем Закупівлі ТОВ «Альтернатива-В» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Директор ПрАТ «Іванківська ПМК-2» В.М. Скітневський
Розгорнути
Згорнути
“ІВАНКІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 2”
ПрАТ «Іванківська ПМК – 2»
07201 Україна, Київська обл., смт. Іванків, Поліський шлях, 3
т: (04591) 5-18-05, т/ф: 5-33-92
IBAN : UA85 3808 0500 0000 0026 0023 69769
в АТ “Райффайзен Банк Аваль”, м. Київ
МФО 380805, код ЄДРПОУ 23568074
Св. № 200042236, ІПН 235680710117
e-mail: PMK-2-ivankiv@ukr.net
Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Вих. № 22
від “_17_” ”_квітня_” 2020 р.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 107 від 13.04.20 р. (надалі – Протокол) визначено такою, що відповідає умовам тендерної документації процедури відкритих торгів щодо закупівлі Реконструкції існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» (надалі – Закупівля) пропозицію ТОВ «Альтернатива-В».
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «Альтернатива-В» не відповідає умовам тендерної документації Закупівлі, про що свідчить наступне.
Відповідно до п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен підтвердити, в тому числі, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту закладів охорони здоров’я. Проте, ТОВ «Альтернатива-В» не надало підтвердження виконання аналогічного договору. Натомість, надано скан-копію договору щодо капітального ремонту закладів освіти, а саме: Центру позашкільної роботи «Мрія», що підтверджується:
- найменуванням та організаційно-правовою формою закладу, зазначеними в наданому договорі;
- видами діяльності Центру позашкільної роботи «Мрія» (КВЕД 85.51 Освіта у сфері спорту та відпочинку; КВЕД 85.52 Освіта у сфері культури; КВЕД 85.59 Інші види освіти, н. в. і. у. (основний)), вказаними в Єдиному державну реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (у відкритому доступі);
- інформацією, вказаною на офіційному сайті Центру позашкільної роботи «Мрія» (у відкритому доступі).
Крім того, п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зобов’язано учасників надати довідку від банку, яким видана банківська гарантія, яка підтверджує, що строк дії наявного рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії. При цьому, умовами документації передбачено можливість продовження строку дії тендерної пропозиції та, відповідно, має бути продовжено строк дії забезпечення.
Проте, відповідно до довідки АТ «Банк інвестиції та заощаджень» № 03-9/02/2406 від 07.04.20 р. строк дії рахунку – до 10.08.2020 року, без зазначення можливості його продовження в разі продовження строку дії пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник зобов’язаний надати, в тому числі, копії трудових книжок працівників.
В порушення зазначеної вимоги ТОВ «Альтернатива-В» надано лише окремі сторінки трудових книжок, що також свідчить про невідовідність такої пропозиції.
Більш того, одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників, передбачених умовами тендерної документації та статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Так, ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку вих. № 14/02 від 06.04.20 р., відповідно до якої роботи щодо Реконструкції існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» будуть виконувати всього 7 осіб, в тому числі директор та бухгалтер. При цьому, учасником не надано жодної інформації та належних документів щодо залучення поза штатних працівників чи субпідрядників.Зазначене може свідчити про об’єктивну неможливість виконання робіт ТОВ «Альтернатива-В», зважаючи на відсутність необхідного досвіду щодо виконання аналогічних договорів та кваліфікованого персоналу, що володіє достатніми знаннями та вміннями.
Беручи до уваги той факт, що кваліфікаційна частина тендерної пропозиції ТОВ «Альтернатива-В» не містить документів, які, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, така тендерна пропозиція відхиляється замовником (п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції).
Для уникнення необхідності звернення до контролюючих органів щодо перевірки зазначених фактів та оскарження прийнятого рішення в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України , вимагаємо:
Скасувати рішення щодо визначення переможцем Закупівлі ТОВ «Альтернатива-В» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Директор ПрАТ «Іванківська ПМК-2» В.М. Скітневський
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 17:53
Доброго дня! Відповідно до частини третьої статті 30 «Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 32 «Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином аналіз законодавства, яке діяло на дату оголошення процедури закупівлі не надає права учасникам звертатись до Замовника з питань визначення переможця, якщо дії Замовника не стосуються питань розгляду пропозиції учасника, який звернувся з вимогою.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2» не розглядалась тендерним комітетом Замовника на предмет визначення її відповідності умовам тендерної документації.
Разом з тим надаємо відповідь на поставлені Вами питання.
1. Щодо надання ТОВ «Альтернатива-В» аналогічного договору
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку учасника завірену підписом уповноваженої особи про наявність договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту закладів освіти охорони здоров'я за встановленою формою.
Тендерною документацією не розкривалось поняття «заклад охорони здоров'я» і тому учасник мав право подати в складі тендерної пропозиції аналогічний договір на виконання робіт, як в лікарнях, так і тих будівлях в яких розміщувались: аптеки, консультаційні медичні пункти, медичні кабінети та інше.
В складі тендерної пропозиції (найвигіднішою за ціною) ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку про виконання аналогічного договору від 06.04.2020 № 14/3 відповідно до якої зазначено інформацію про виконання договору на капітальний ремонт ЦПР «Мрія» вулиця Богдана Хмельницького, 21, смт. Баришівка, Баришівського району, Київської області.
Також в складі пропозиції надано аналогічний договір №101-17 від 11.07.2017 на проведення капітального ремонту ЦПР «Мрія» та документи підтверджуючі виконання передбачених договором робіт.
В складі ЦПР «Мрія» знаходиться медичний кабінет, на який також розповсюджувались будівельні роботи зазначені в аналогічному договору.
Таким чином учасником належним чином виконано вимоги тендерної документації.
2. Щодо надання довідки від банк, яким видана банківська гарантія, яка підтверджує, що строк дії наявного рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії
Відповідно до п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка від банку, яким видана банківська гарантія, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення.
При цьому, умовами тендерної документації, не встановлювалось вимоги щодо зазначення в довідці банку інформації щодо можливості продовження строку дії рахунку в разі продовження строку дії пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку АТ «Банк інвестицій та заощаджень" вих.№03-9/02/2406 від 07.2020 р. в якій зазначається інформація про наявність на рахунку коштів в розмірі 90- 000 грн., які є грошовим покриттям гарантії № 6809/20ТГ від 07.04.2020 для участі в торгах на закупівлю «Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області» строком дії до 10 серпня 2020 р.
Відповідно до наданої в складі пропозиції банківської гарантії вона діє до 10 серпня 2020 року.
Таким чином Учасником надано довідку від банку, який видав банківську гарантію, яка в повній мірі відображає умови тендерної документації.
Зазначена в п.4 р. «Інструкція про підготовку тендерної пропозиції» інформація щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції стосувалася виключно учасника процедури закупівлі і умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо підтвердження учасником чи банком, що надав гарантію, цієї інформації.
3. Щодо підтвердження наявності працівників
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось надання учасником :
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, за встановленою формою;
- на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає:
- копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії);
- копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
При цьому, слід відмітити, що умовами тендерної документації вимагалось надати інформацію не про наявність працівників необхідних для повного виконання робіт, а вимагалось інформацію про наявність працівників. Отже учасник повинен був надати інформацію про наявність в нього працівників, які мають необхідні знання і досвід. Умовами тендерної документації також не вимагалось від учасника надання інформації про те, що для виконання робіт ним будуть задіяні інші працівники, укладення договірних відносин з якими буде здійснено після визнання учасником переможцем процедури закупівлі.
Також умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо необхідної чисельності працівників, а отже учасники мали право надати інформацію про будь-який кількісний і якісний склад працівників.
Щодо вимоги надання копії трудових книжок, то слід звернути увагу, що Замовником вимагалось надання документів (в тому числі трудових книжок) які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Умовами тендерної документації не встановлено вимог, щодо надання копії трудових книжок в повному обсязі.
Надання сторінок з трудових книжок, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, відповідає умовам тендерної документації.
Отже ТОВ «Альтернатива-В» надала всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації в повному обсязі у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Зазначеного учасника.
Зважаючи на викладене вище, відсутні підстави для задоволення вимоги ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2».
Відповідно до частини першої статті 32 «Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином аналіз законодавства, яке діяло на дату оголошення процедури закупівлі не надає права учасникам звертатись до Замовника з питань визначення переможця, якщо дії Замовника не стосуються питань розгляду пропозиції учасника, який звернувся з вимогою.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2» не розглядалась тендерним комітетом Замовника на предмет визначення її відповідності умовам тендерної документації.
Разом з тим надаємо відповідь на поставлені Вами питання.
1. Щодо надання ТОВ «Альтернатива-В» аналогічного договору
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку учасника завірену підписом уповноваженої особи про наявність договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту закладів освіти охорони здоров'я за встановленою формою.
Тендерною документацією не розкривалось поняття «заклад охорони здоров'я» і тому учасник мав право подати в складі тендерної пропозиції аналогічний договір на виконання робіт, як в лікарнях, так і тих будівлях в яких розміщувались: аптеки, консультаційні медичні пункти, медичні кабінети та інше.
В складі тендерної пропозиції (найвигіднішою за ціною) ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку про виконання аналогічного договору від 06.04.2020 № 14/3 відповідно до якої зазначено інформацію про виконання договору на капітальний ремонт ЦПР «Мрія» вулиця Богдана Хмельницького, 21, смт. Баришівка, Баришівського району, Київської області.
Також в складі пропозиції надано аналогічний договір №101-17 від 11.07.2017 на проведення капітального ремонту ЦПР «Мрія» та документи підтверджуючі виконання передбачених договором робіт.
В складі ЦПР «Мрія» знаходиться медичний кабінет, на який також розповсюджувались будівельні роботи зазначені в аналогічному договору.
Таким чином учасником належним чином виконано вимоги тендерної документації.
2. Щодо надання довідки від банк, яким видана банківська гарантія, яка підтверджує, що строк дії наявного рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії
Відповідно до п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка від банку, яким видана банківська гарантія, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення.
При цьому, умовами тендерної документації, не встановлювалось вимоги щодо зазначення в довідці банку інформації щодо можливості продовження строку дії рахунку в разі продовження строку дії пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку АТ «Банк інвестицій та заощаджень" вих.№03-9/02/2406 від 07.2020 р. в якій зазначається інформація про наявність на рахунку коштів в розмірі 90- 000 грн., які є грошовим покриттям гарантії № 6809/20ТГ від 07.04.2020 для участі в торгах на закупівлю «Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області» строком дії до 10 серпня 2020 р.
Відповідно до наданої в складі пропозиції банківської гарантії вона діє до 10 серпня 2020 року.
Таким чином Учасником надано довідку від банку, який видав банківську гарантію, яка в повній мірі відображає умови тендерної документації.
Зазначена в п.4 р. «Інструкція про підготовку тендерної пропозиції» інформація щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції стосувалася виключно учасника процедури закупівлі і умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо підтвердження учасником чи банком, що надав гарантію, цієї інформації.
3. Щодо підтвердження наявності працівників
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось надання учасником :
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, за встановленою формою;
- на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає:
- копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії);
- копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
При цьому, слід відмітити, що умовами тендерної документації вимагалось надати інформацію не про наявність працівників необхідних для повного виконання робіт, а вимагалось інформацію про наявність працівників. Отже учасник повинен був надати інформацію про наявність в нього працівників, які мають необхідні знання і досвід. Умовами тендерної документації також не вимагалось від учасника надання інформації про те, що для виконання робіт ним будуть задіяні інші працівники, укладення договірних відносин з якими буде здійснено після визнання учасником переможцем процедури закупівлі.
Також умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо необхідної чисельності працівників, а отже учасники мали право надати інформацію про будь-який кількісний і якісний склад працівників.
Щодо вимоги надання копії трудових книжок, то слід звернути увагу, що Замовником вимагалось надання документів (в тому числі трудових книжок) які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Умовами тендерної документації не встановлено вимог, щодо надання копії трудових книжок в повному обсязі.
Надання сторінок з трудових книжок, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, відповідає умовам тендерної документації.
Отже ТОВ «Альтернатива-В» надала всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації в повному обсязі у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Зазначеного учасника.
Зважаючи на викладене вище, відсутні підстави для задоволення вимоги ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2».
Номер вимоги: UA-2020-03-18-003261-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2", Код ЄДРПОУ:23568074
Дата подання: 21 квітня 2020 09:03
Вимога скасувати результати закупівлі
Невідповідність пропозиції умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 17:57
Доброго дня!
Відповідно до частини третьої статті 30 «Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 32 «Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином аналіз законодавства, яке діяло на дату оголошення процедури закупівлі не надає права учасникам звертатись до Замовника з питань визначення переможця, якщо дії Замовника не стосуються питань розгляду пропозиції учасника, який звернувся з вимогою.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2» не розглядалась тендерним комітетом Замовника на предмет визначення її відповідності умовам тендерної документації.
Разом з тим надаємо відповідь на поставлені Вами питання.
1. Щодо надання ТОВ «Альтернатива-В» аналогічного договору
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку учасника завірену підписом уповноваженої особи про наявність договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту закладів освіти охорони здоров'я за встановленою формою.
Тендерною документацією не розкривалось поняття «заклад охорони здоров'я» і тому учасник мав право подати в складі тендерної пропозиції аналогічний договір на виконання робіт, як в лікарнях, так і тих будівлях в яких розміщувались: аптеки, консультаційні медичні пункти, медичні кабінети та інше.
В складі тендерної пропозиції (найвигіднішою за ціною) ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку про виконання аналогічного договору від 06.04.2020 № 14/3 відповідно до якої зазначено інформацію про виконання договору на капітальний ремонт ЦПР «Мрія» вулиця Богдана Хмельницького, 21, смт. Баришівка, Баришівського району, Київської області.
Також в складі пропозиції надано аналогічний договір №101-17 від 11.07.2017 на проведення капітального ремонту ЦПР «Мрія» та документи підтверджуючі виконання передбачених договором робіт.
В складі ЦПР «Мрія» знаходиться медичний кабінет, на який також розповсюджувались будівельні роботи зазначені в аналогічному договору.
Таким чином учасником належним чином виконано вимоги тендерної документації.
2. Щодо надання довідки від банк, яким видана банківська гарантія, яка підтверджує, що строк дії наявного рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії
Відповідно до п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка від банку, яким видана банківська гарантія, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення.
При цьому, умовами тендерної документації, не встановлювалось вимоги щодо зазначення в довідці банку інформації щодо можливості продовження строку дії рахунку в разі продовження строку дії пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку АТ «Банк інвестицій та заощаджень" вих.№03-9/02/2406 від 07.2020 р. в якій зазначається інформація про наявність на рахунку коштів в розмірі 90- 000 грн., які є грошовим покриттям гарантії № 6809/20ТГ від 07.04.2020 для участі в торгах на закупівлю «Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області» строком дії до 10 серпня 2020 р.
Відповідно до наданої в складі пропозиції банківської гарантії вона діє до 10 серпня 2020 року.
Таким чином Учасником надано довідку від банку, який видав банківську гарантію, яка в повній мірі відображає умови тендерної документації.
Зазначена в п.4 р. «Інструкція про підготовку тендерної пропозиції» інформація щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції стосувалася виключно учасника процедури закупівлі і умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо підтвердження учасником чи банком, що надав гарантію, цієї інформації.
3. Щодо підтвердження наявності працівників
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось надання учасником :
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, за встановленою формою;
- на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає:
- копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії);
- копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
При цьому, слід відмітити, що умовами тендерної документації вимагалось надати інформацію не про наявність працівників необхідних для повного виконання робіт, а вимагалось інформацію про наявність працівників. Отже учасник повинен був надати інформацію про наявність в нього працівників, які мають необхідні знання і досвід. Умовами тендерної документації також не вимагалось від учасника надання інформації про те, що для виконання робіт ним будуть задіяні інші працівники, укладення договірних відносин з якими буде здійснено після визнання учасником переможцем процедури закупівлі.
Також умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо необхідної чисельності працівників, а отже учасники мали право надати інформацію про будь-який кількісний і якісний склад працівників.
Щодо вимоги надання копії трудових книжок, то слід звернути увагу, що Замовником вимагалось надання документів (в тому числі трудових книжок) які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Умовами тендерної документації не встановлено вимог, щодо надання копії трудових книжок в повному обсязі.
Надання сторінок з трудових книжок, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, відповідає умовам тендерної документації.
Отже ТОВ «Альтернатива-В» надала всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації в повному обсязі у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції
Зазначеного учасника.
Зважаючи на викладене вище, відсутні підстави для задоволення вимоги ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2».
Відповідно до частини третьої статті 30 «Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 32 «Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином аналіз законодавства, яке діяло на дату оголошення процедури закупівлі не надає права учасникам звертатись до Замовника з питань визначення переможця, якщо дії Замовника не стосуються питань розгляду пропозиції учасника, який звернувся з вимогою.
Тендерна пропозиція ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2» не розглядалась тендерним комітетом Замовника на предмет визначення її відповідності умовам тендерної документації.
Разом з тим надаємо відповідь на поставлені Вами питання.
1. Щодо надання ТОВ «Альтернатива-В» аналогічного договору
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку учасника завірену підписом уповноваженої особи про наявність договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту закладів освіти охорони здоров'я за встановленою формою.
Тендерною документацією не розкривалось поняття «заклад охорони здоров'я» і тому учасник мав право подати в складі тендерної пропозиції аналогічний договір на виконання робіт, як в лікарнях, так і тих будівлях в яких розміщувались: аптеки, консультаційні медичні пункти, медичні кабінети та інше.
В складі тендерної пропозиції (найвигіднішою за ціною) ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку про виконання аналогічного договору від 06.04.2020 № 14/3 відповідно до якої зазначено інформацію про виконання договору на капітальний ремонт ЦПР «Мрія» вулиця Богдана Хмельницького, 21, смт. Баришівка, Баришівського району, Київської області.
Також в складі пропозиції надано аналогічний договір №101-17 від 11.07.2017 на проведення капітального ремонту ЦПР «Мрія» та документи підтверджуючі виконання передбачених договором робіт.
В складі ЦПР «Мрія» знаходиться медичний кабінет, на який також розповсюджувались будівельні роботи зазначені в аналогічному договору.
Таким чином учасником належним чином виконано вимоги тендерної документації.
2. Щодо надання довідки від банк, яким видана банківська гарантія, яка підтверджує, що строк дії наявного рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії
Відповідно до п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка від банку, яким видана банківська гарантія, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення за гарантією на відповідному рахунку учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку учасника грошового забезпечення не є меншим, ніж строк дії банківської гарантії, під яку учасником надано це грошове забезпечення.
При цьому, умовами тендерної документації, не встановлювалось вимоги щодо зазначення в довідці банку інформації щодо можливості продовження строку дії рахунку в разі продовження строку дії пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Альтернатива-В» надано довідку АТ «Банк інвестицій та заощаджень" вих.№03-9/02/2406 від 07.2020 р. в якій зазначається інформація про наявність на рахунку коштів в розмірі 90- 000 грн., які є грошовим покриттям гарантії № 6809/20ТГ від 07.04.2020 для участі в торгах на закупівлю «Реконструкція існуючої будівлі (корпус харчоблоку) КНП ІРР «Іванківська центральна районна лікарня» по вул. Поліській, 65 в смт Іванків Київської області» строком дії до 10 серпня 2020 р.
Відповідно до наданої в складі пропозиції банківської гарантії вона діє до 10 серпня 2020 року.
Таким чином Учасником надано довідку від банку, який видав банківську гарантію, яка в повній мірі відображає умови тендерної документації.
Зазначена в п.4 р. «Інструкція про підготовку тендерної пропозиції» інформація щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції стосувалася виключно учасника процедури закупівлі і умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо підтвердження учасником чи банком, що надав гарантію, цієї інформації.
3. Щодо підтвердження наявності працівників
Відповідно до п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалось надання учасником :
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення, за встановленою формою;
- на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає:
- копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії);
- копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
При цьому, слід відмітити, що умовами тендерної документації вимагалось надати інформацію не про наявність працівників необхідних для повного виконання робіт, а вимагалось інформацію про наявність працівників. Отже учасник повинен був надати інформацію про наявність в нього працівників, які мають необхідні знання і досвід. Умовами тендерної документації також не вимагалось від учасника надання інформації про те, що для виконання робіт ним будуть задіяні інші працівники, укладення договірних відносин з якими буде здійснено після визнання учасником переможцем процедури закупівлі.
Також умовами тендерної документації не встановлювалось вимоги щодо необхідної чисельності працівників, а отже учасники мали право надати інформацію про будь-який кількісний і якісний склад працівників.
Щодо вимоги надання копії трудових книжок, то слід звернути увагу, що Замовником вимагалось надання документів (в тому числі трудових книжок) які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Умовами тендерної документації не встановлено вимог, щодо надання копії трудових книжок в повному обсязі.
Надання сторінок з трудових книжок, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, відповідає умовам тендерної документації.
Отже ТОВ «Альтернатива-В» надала всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації в повному обсязі у зв’язку з чим відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції
Зазначеного учасника.
Зважаючи на викладене вище, відсутні підстави для задоволення вимоги ПрАТ «Іванківська пересувна механізована колона №2».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" |
17 055 340,22
UAH з ПДВ
|
16 890 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
17 627 326,18
UAH з ПДВ
|
16 899 999,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
17 893 167,78
UAH з ПДВ
|
16 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" |
17 993 920,00
UAH з ПДВ
|
16 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" #34760641 |
Переможець |
16 890 560,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 12:13
|
Договір №342-20.PDF | укладений |
29 квітня 2020 12:13
|