Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Червоноіванівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04340046 |
Місцезнаходження: | 52330, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, с. Червоноіванівка, вул. Радянська, 9 |
Контактна особа: |
Олена Іванівна Магомета +380565428444 chervonoivanivkasr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
18 березня 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000053 ● d8d8b19436e54b159f5306549900acf8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 20:04 |
13.04.2020 № 72
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 72
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-03-18-002865-b
18.03.2020 Червоноіванівська сільська рада Криничанського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 04340046) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-14 10:59:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-002865-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. На якій підставі закупівлю послуги ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг очікуваною вартістю 199 981,89 грн. проведено з позначкою COVID-19 ?
2. Чому на порушення вимог частини 1 статті 4 Закону закупівля ID: UA-2020-03-18-002865-b здійснена без оприлюднення у річному плані закупівель на 2020 рік на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-14 13:18:30
Пояснення по закупівлі UA-2020-03-18-002865-b
На Ваш запит по закупівлі UA-2020-03-18-002865-b Червоноіванівська сільська рада повідомляє, що позначку COVID-19 поставлено помилково через збої в роботі програми. Дана закупівля була проведена згідно Програми сільської ради «Утримання та розвиток автомобільних доріг місцевого значення та дорожньої інфраструктури Червоноіванівської сільської ради на 2020 рік» затвердженої рішенням сесії № 4-34/VII від 28.02.2020 року на суму 356 600 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Встановлено порушення Замовником частини 3 статті 11 Закону. 2.Встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБУДПЕРСПЕКТИВА" #41941537 |
Переможець |
199 981,89
UAH
|
18 березня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 15:21
|