ремонт дороги
Очікувана вартість
199 981,89 UAH
UA-2020-03-18-002865-b 90313fccad7c4e758c953688c66f9ef9
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Червоноіванівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04340046
Місцезнаходження: 52330, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, с. Червоноіванівка, вул. Радянська, 9
Контактна особа: Олена Іванівна Магомета
+380565428444
chervonoivanivkasr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ремонт дороги в селі Козодуб провулок Пушкіна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52330, Україна, Дніпропетровська область, Козодуб, Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Документація

Тендерна документація

18 березня 2020 15:18
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000053 ● d8d8b19436e54b159f5306549900acf8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-13 20:04:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.04.2020 № 72

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 72

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14

UA-2020-03-18-002865-b
18.03.2020 Червоноіванівська сільська рада Криничанського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 04340046) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 10:59:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-002865-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. На якій підставі закупівлю послуги ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг очікуваною вартістю 199 981,89 грн. проведено з позначкою COVID-19 ?
2. Чому на порушення вимог частини 1 статті 4 Закону закупівля ID: UA-2020-03-18-002865-b здійснена без оприлюднення у річному плані закупівель на 2020 рік на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-14 13:18:30

Пояснення по закупівлі UA-2020-03-18-002865-b

На Ваш запит по закупівлі UA-2020-03-18-002865-b Червоноіванівська сільська рада повідомляє, що позначку COVID-19 поставлено помилково через збої в роботі програми. Дана закупівля була проведена згідно Програми сільської ради «Утримання та розвиток автомобільних доріг місцевого значення та дорожньої інфраструктури Червоноіванівської сільської ради на 2020 рік» затвердженої рішенням сесії № 4-34/VII від 28.02.2020 року на суму 356 600 грн.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Червоноіванівська сільська рада, 04340046, Україна, Криничанський р-н, с. Червоноіванівка, вул. Радянська, 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: ремонт дороги в селі Козодуб провулок Пушкіна, 199981.89UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 90313fccad7c4e758c953688c66f9ef9, 2020-03-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 13 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: звіт про укладені договори UA-2020-03-18-002865-b, інформацію про предмет закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), пояснення Замовника оприлюднене в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. За результатами моніторингу установлено, що Червоноіванівською сільською радою оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про укладені договори (UA-2020-03-18-002865-b) про закупівлю послуги за ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг, який містить позначку «COVID-19». Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 № 225 із змінами, затверджені Порядок проведення закупівель та визначено Перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення таких заходів, який є вичерпним. Слід зазначити, що послуги з ремонту доріг не входять до Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення таких заходів. Законом України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, зміни стосуються виведення з-під дії Закону закупівель товарів, робіт чи послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України. Внесення недостовірної інформації щодо закупівлі призвело до порушення Замовником частини 3 статті 11 Закону в частині інформування щодо публічних закупівель відповідно до Закону. Відповідно до інформації, яка міститься у звіті про укладені договори Замовником на виконання послуг з ремонту доріг укладено договір від 18.03.2020 №2 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОБУДПЕРСПЕКТИВА» (код за ЄДРПОУ 41941537). При цьому, на порушення норми частини 1 статті 4 Закону закупівля послуг з ремонту доріг здійснена без включення її до річного плану (додатку).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником частини 3 статті 11 Закону. За результатами аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) - встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Встановлено порушення Замовником частини 3 статті 11 Закону. 2.Встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБУДПЕРСПЕКТИВА"
#41941537
Переможець 199 981,89
UAH
18 березня 2020 15:18

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 березня 2020 15:21

Актуальні тендери

До пошуку