Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ремонт дороги
Очікувана вартість
199 981,89 UAH
UA-2020-03-18-002865-b 90313fccad7c4e758c953688c66f9ef9
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Іванівна Магомета

+380565428444 chervonoivanivkasr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Червоноіванівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04340046
Місцезнаходження: 52330, Україна , Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, с. Червоноіванівка, вул. Радянська, 9
Контактна особа: Олена Іванівна Магомета
+380565428444
chervonoivanivkasr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ремонт дороги в селі Козодуб провулок Пушкіна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52330, Україна, Дніпропетровська область, Козодуб, Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

18 березня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000053 ● d8d8b19436e54b159f5306549900acf8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 20:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.04.2020 № 72

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 72

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14

UA-2020-03-18-002865-b
18.03.2020 Червоноіванівська сільська рада Криничанського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 04340046) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-14 10:59:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-002865-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. На якій підставі закупівлю послуги ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг очікуваною вартістю 199 981,89 грн. проведено з позначкою COVID-19 ?
2. Чому на порушення вимог частини 1 статті 4 Закону закупівля ID: UA-2020-03-18-002865-b здійснена без оприлюднення у річному плані закупівель на 2020 рік на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-14 13:18:30

Пояснення по закупівлі UA-2020-03-18-002865-b

На Ваш запит по закупівлі UA-2020-03-18-002865-b Червоноіванівська сільська рада повідомляє, що позначку COVID-19 поставлено помилково через збої в роботі програми. Дана закупівля була проведена згідно Програми сільської ради «Утримання та розвиток автомобільних доріг місцевого значення та дорожньої інфраструктури Червоноіванівської сільської ради на 2020 рік» затвердженої рішенням сесії № 4-34/VII від 28.02.2020 року на суму 356 600 грн.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Встановлено порушення Замовником частини 3 статті 11 Закону. 2.Встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБУДПЕРСПЕКТИВА"
#41941537
Переможець 199 981,89
UAH
18 березня 2020 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 15:21