Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-03-18-002748-a 26fa17211086484a9ee698e0eba1fe23
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катричева Катерина

380564620422 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Катричева Катерина
380564620422
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
29 вересня 2019 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір № 27/09-19 (номер закупівлі: UA-2019-10-07-001028-a) постачання програмного комплексу «Автоматизованої системи оплати проїзду». Дана система дозволяє автоматизувати процес оплати та обліку послуг пасажирських перевезень у громадському транспорті.
Право інтелектуальної власності на дану систему, як на комп’ютерну програму, належить ТОВ «Сімбол Транспорт», що підтверджується авторськими свідоцтвами.
Крім того, 06.02.2020 р. між КП «ЦЕП» та ТОВ «МД СОФТ» було укладено договір № 3 (номер закупівлі: UA-2020-01-11-001625-c) придбання ліцензії на право користування програмним комплексом «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду». Таким чином, Замовник, наразі, є належним користувачем даної системи, однак не її власником, як об’єкту інтелектуальної власності.
Офіційним дилером (ексклюзивним постачальником) ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровській області, який уповноважений на постачання усіх програмних продуктів даного товариства та на наданнях супутніх послуг, є ТОВ «МД СОФТ», на підставі дилерського договору № 240119-3 від 24.01.2019 року, ліцензійного договору № 27/09/19 від 27.09.2019 року. За цими договорами ТОВ «МД СОФТ» належить виключне право використання усіх програмних продуктів ТОВ «Сімбол Транспорт» та їх передачі (відчуження, продажу) третім особам.
На сьогоднішній день, з метою подальшого впровадження системи оплати проїзду, у КП «ЦЕП» виникла потреба у закупівлі терміналів для забезпечення продажу та поповнення Електронних квитків.
При цьому, в рамках єдиної Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду можуть використовуватись лише термінали марки NEWPOS 8210 з друком квитка, виробник NEW POS TECHNOLOGY LIMITED (Китай). Можливість використання лише терміналів марки NEWPOS 8210 з друком квитка для забезпечення продажу та поповнення Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, підтверджується інформацією, яка зазначена у Посібнику користувача, та підтверджується Листом ТОВ «Сімбол Транспорт», в якому описано Порядок функціонування Програмного комплексу.
Крім того, із терміналами інших виробників, наявна у КП «ЦЕП», Автоматизована інформаційна система працювати не зможе, у зв’язку з тим, що під час створення/написання програмних продуктів для Автоматизованої інформаційної системи за основу Термінального обладнання було обрано саме термінали марки NEWPOS 8210 з друком квитка, виробник NEW POS TECHNOLOGY LIMITED (Китай).
Відповідно до наявної у ТОВ «Сімбол Транспорт» інструкції з використання програмних продуктів та обладнання, що застосовуються в Автоматизованій інформаційній системі та відповідно програмуються комп’ютерними програмами із необхідним функціоналам – є Термінали марки NEWPOS 8210 з друком квитка виробник NEW POS TECHNOLOGY LIMITED, Китай.
Таким чином, у КП «ЦЕП» наявні потреби у закупівлі саме терміналів марки NEWPOS 8210 з друком квитка, виробник яких NEW POS TECHNOLOGY LIMITED (Китай).
При цьому, такі термінали працюють за допомогою комп’ютерної програми на які наявні авторські свідоцтва ТОВ «Сімбол Транспорт», з виключним правом ТОВ «МД СОФТ» на їх реалізацію згідно відповідних документів, а саме:
- комп’ютерна програма «Термінальне програмне забезпечення Symbol Transport» реєстраційний номер 4114, дата реєстрації 19.12. 2018р.;
- комп’ютерна програма: «Програмне забезпечення формування поповнення і продовження дії транспортних карток через інформаційні канали зв’язку Білетний Сервер БС Symbol Transport», реєстраційний номер 4113, дата реєстрації 19.12. 2018р.
А отже, єдиним можливим постачальником запрограмованого відповідними програмними продуктами терміналу для продажу та поповнення Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця – є виключно ТОВ «МД СОФТ».
Щодо наявних договірних відносин із ТОВ «МД СОФТ», окрім тих, що зазначені вище, також вказуємо, що 11 листопада 2019 року із даним постачальником вже було укладено договір № 15 на закупівлю телеметричного та (термінали) термінального обладнання (номер закупівлі: UA-2019-10-24-001488-c).
А отже, враховуючи вказане, дана переговорна процедура має всі ознаки, передбачені п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та є додатковою закупівлею до тих, що вже проведені та за якими укладені договори із ТОВ «МД СОФТ».
Тому, задля забезпечення сумісності існуючих програмних продуктів Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду з запрограмованим програмним забезпеченням для продажу, активації внаслідок продажу, поповнення та обслуговування Електронних квитків, Транспортних карток, Карток криворіжця, що планується використовувати для обліку оплати проїзду в громадському транспорті м. Кривий Ріг та запобіганню порушення наявних у постачальника ТОВ «МД СОФТ» авторських прав – наявні виключні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі по предмету: код за ДК 021:2015 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання (Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті).
Враховуючи наведене вище, у зв'язку з впровадженням і розвитком Автоматизованої інформаційної системи оплати проїзду у м. Кривий Ріг, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість здійснення закупівлі з іншим учасником (постачальником), крім ТОВ «МД СОФТ», та про наявність підстав для застосування КП «ЦЕП» переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
241 штуки
Термінали з обслуговування електронних квитків в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

18 березня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 3 899 621,00
UAH
18 березня 2020 18:13

Документи

18 березня 2020 18:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
3 899 621,00
UAH
Документи

Документи

18 березня 2020 18:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 14:26
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
12 травня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:58
Договір №23 від 01.04.2020.pdf укладений
01 квітня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 899 621,00
UAH