Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель та споруд КУ "Міська клінічна лікарня № 8", за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 110»
Очікувана вартість
18 355 100,00 UAH
UA-2020-03-18-002737-a 0630d39b1fb74735b102a8c1c81f60c2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 17:30
Очікувана вартість: 18 355 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 775,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівель та споруд КУ "Міська клінічна лікарня № 8", за адресою: м. Одеса, Фонтанська дорога, 110» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Фонтанська дорога, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:48
Поясн. зап. Фонтанська дорога,110.pdf
18 березня 2020 17:46
Звіт -лист Фонтанська дорога.pdf
18 березня 2020 17:46
Експертний звіт Фонтанська дорога.pdf
18 березня 2020 17:46
30ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 16 924 723,91
UAH з ПДВ
16 924 723,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 16:50
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:49
гарантія.rar
03 квітня 2020 16:49
ТП ч.4.pdf
03 квітня 2020 16:49
ТП ч.3.pdf
03 квітня 2020 16:49
ТП ч.2.pdf
03 квітня 2020 16:49
ТП ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Інформація про відміну

Дата відміни
03 квітня 2020 17:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій