Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт ОЗОШ №41 за адресою: м. Одеса, пл. Мічуріна, 9»
Очікувана вартість
22 036 500,00 UAH
UA-2020-03-18-002722-a b6d869c54a824aa093a07fa66aa01729
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 17:30
Початок аукціону: 06 квітня 2020 11:48
Очікувана вартість: 22 036 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 182,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт ОЗОШ №41 за адресою: м. Одеса, пл. Мічуріна, 9» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, пл. Мічуріна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:42
Пояснювальна записка.pdf
18 березня 2020 17:42
Експертний звіт.pdf
18 березня 2020 17:42
29Т ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 20 273 563,32
UAH з ПДВ
20 273 563,32
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" 21 978 185,68
UAH з ПДВ
21 978 185,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 21 996 604,52
UAH з ПДВ
21 996 604,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 16:39
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:39
гарантія.rar
03 квітня 2020 16:39
ТП ч.4.pdf
03 квітня 2020 16:39
ТП ч.3.pdf
03 квітня 2020 16:39
ТП ч.2.pdf
03 квітня 2020 16:39
ТП ч.1.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:00
договірна ціна остатчна
16 квітня 2020 15:58
пропозиція остаточна
16 квітня 2020 15:58
перелік 16.03
03 квітня 2020 12:42
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 квітня 2020 12:42
Фінансовий звіт.pdf
03 квітня 2020 12:42
Статут. докум.pdf
03 квітня 2020 12:42
13-22.pdf
03 квітня 2020 12:42
10 Субпідрядники.pdf
03 квітня 2020 12:42
9 працівники.pdf
03 квітня 2020 12:42
8 обладнання.pdf
03 квітня 2020 12:42
6Календарний графік.pdf
03 квітня 2020 12:42
5Проект договору.pdf
03 квітня 2020 12:42
3Технічне завдання.pdf
03 квітня 2020 12:42
2Пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:42
1 Перелік.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 09:11
Електронний підпис
30 березня 2020 20:12
довідка право підпису.pdf
30 березня 2020 20:12
пакт екология_англ_.pdf
30 березня 2020 20:12
календарний график.pdf
30 березня 2020 20:12
ДЦ Кошторис.pdf
30 березня 2020 20:12
пропозиція.pdf
30 березня 2020 20:12
проект договору.pdf
30 березня 2020 20:12
довідка довкілля.pdf
30 березня 2020 20:12
техзавдання.pdf
30 березня 2020 20:12
довідка обладнення.pdf
30 березня 2020 20:12
пакт проф чесносты_укр_.pdf
30 березня 2020 20:12
НДС.pdf
30 березня 2020 20:12
Дозвіл.pdf
30 березня 2020 20:12
Статут.pdf
30 березня 2020 20:12
пакт проф чесносты_англ_.pdf
30 березня 2020 20:12
довідка досвід.pdf
30 березня 2020 20:12
пакт екология_укр_.pdf
30 березня 2020 20:12
фінзвітність.pdf
30 березня 2020 20:12
довідка ПДВ.pdf
30 березня 2020 20:12
пропозиція переможця.pdf
30 березня 2020 20:12
Повноваження директора.pdf
30 березня 2020 20:12
довідка кваліфікація.pdf
30 березня 2020 20:12
банківська гарантія.pdf
30 березня 2020 20:12
лицензия.pdf
30 березня 2020 20:12
відповідність ст.17.pdf
30 березня 2020 20:12
довідка субпідрядники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

ПрАТ РБД "Одесголовпостач"

ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010
#37224743
Відхилено 20 273 563,32
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 17:34
ПрАТ РБД "Одесголовпостач"
#05514198
Відхилено 21 978 185,68
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:35
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
Відхилено 21 996 604,52
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:49

Документи

13 квітня 2020 17:34
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2020 17:35
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2020 17:49
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2020 17:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі