Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 – км 704+400 (окремими ділянками) (розроблення проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamianka (through the city of Vinnytsia) on the section km 584+222-km 704+400 (separate sections) (development of project documentation) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
20 800 938,60 UAH
UA-2020-03-18-002707-a e503ef5ec1104027b93086a4edd12537
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерно договірний відділ

380522378943 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Тендерно договірний відділ
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Tender and contracting department
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 20 800 938,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 800,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 18 березня 2020 17:30
Enquiries until: 10 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 20 800 939 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 801 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 – км 704+400 (окремими ділянками) (розроблення проектної документації)
(45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamianka (through the city of Vinnytsia) on the section km 584+222-km 704+400 (separate sections) (development of project documentation) (45233142-6 Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 584+222 – км 704+400 (окремими ділянками) (розроблення проектної документації)
(45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Полтавська, 38
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: M-12 — Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю)

Current average repair of the highway M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamianka (through the city of Vinnytsia) on the section km 584+222-km 704+400 (separate sections) (development of project documentation) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюється на підставі підписаного Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт та рахунку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Пiсляоплата 5 Банківські 70
Дата подання заявки Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Виконавця бюджетних коштів Виконавцю на банківський рахунок, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. Аванс 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:32
ТД ПКД М-12 (Додатки 1-6).docx
18 березня 2020 17:32
ТД ПКД М-12 (Додаток 8).docx
18 березня 2020 17:31
ТД ПКД М-12 (Додаток 7 ТЗ).docx
18 березня 2020 17:31
ТД ПКД М-12.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-002707-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 06 травня 2020 11:15
Прохання переглянути Ваше рішення тендерного комітету стосовно відхилення нашої тендерної пропозиції та допустити до аукціону тендерну пропозицію ТОВ "Проектдормісттехнологія"
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ "Проектдормісттехнологія" «не відповідає вимогам тендерної документації Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у Додатках №1, №2, №3 цієї документації. У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону. Додатком №1 до тендерної документацій встановлена форма Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі та визначено, що для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі №02-17-04/20 від 17 квітня 2020 р., рядок 15 якої містить інформацію: «Назва та тип (марка) обладнання, матеріально-технічної бази – Електронний дорожній курвіметр LASERLINER Roll-Pilot D12. Межі вимірювань до 10000 м. Кількість – 1 (один). Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) – Власна. Оборотно-сальдова відомість по рахунку: 10 станом на квітень 2020р.». Однак, надана у складі тендерної пропозиції копія Оборотно-сальдової відомості по рахунку: 10 Місця зберігання; Необоротні активи, Сформована 16.04.20 11:47:31, не містить позиції «Електронний дорожній курвіметр LASERLINER Roll-Pilot D12. Межі вимірювань до 10000 м».
Зважаючи на викладене, зазначаємо, що ТОВ "Проектдормісттехнологія" не погоджується з таким твердженням зважаючи на наступне.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати зокрема наступну інформацію та документи:
«Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі
(форма подається Учасником на фірмовому бланку *1)

№ з/п Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази* Кількість Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) Примітка**
1 2 3 4 5



Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються машини, механізми, обладнання та устаткування (в тому числі програмне забезпечення), необхідне для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до чинного законодавства України у цій сфері та технічного завдання, які будуть використовуватися при наданні послуг. В учасника обов’язково має бути наявна та включена до довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі наступна матеріально – технічна база:
1. GPS (або еквівалент) – 1 одиниця,
2. Комплект GNSS приймач S800 A (або еквівалент) – 1 одиниця,
3. Комплект тахеометра (або еквівалент) – 1 одиниця,
4. Лазерна рулетка (або еквівалент) – 1 одиниця,
5. Програмне забезпечення Digitals (або еквівалент) – 1 одиниця,
6. Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент) – 1 одиниця,
7. Програмне забезпечення CREDO РАДОН UA 1.0 (або еквівалент) – 1 одиниця,
8. Програмне забезпечення CREDO ДОРОГИ 2.2 (або еквівалент) – 1 одиниця.
Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.»
Даною вимогою передбачено лише обов’язкової наявності в учасника матеріально – технічної бази та підтвердження її бухгалтерську довідкою про наявність в бухгалтерському обліку учасника, а саме:
1. GPS (або еквівалент) – 1 одиниця,
2. Комплект GNSS приймач S800 A (або еквівалент) – 1 одиниця,
3. Комплект тахеометра (або еквівалент) – 1 одиниця,
4. Лазерна рулетка (або еквівалент) – 1 одиниця,
5. Програмне забезпечення Digitals (або еквівалент) – 1 одиниця,
6. Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент) – 1 одиниця,
7. Програмне забезпечення CREDO РАДОН UA 1.0 (або еквівалент) – 1 одиниця,
8. Програмне забезпечення CREDO ДОРОГИ 2.2 (або еквівалент) – 1 одиниця.
Інша матеріально-технічна база, даною вимогою не обов’язково підтверджувати бухгалтерською довідкою про наявність в бухгалтерському обліку учасника, але ми кожну позицію, яка міститься в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі підтвердили відповідними документами.
Вивчивши вимоги тендерної документації, зокрема додатку 1 тендерної документації ТОВ "Проектдормісттехнологія" в свої тендерній пропозиції надали інформацію та документи, які підтверджують повну відповідність нашої пропозиції даній вимоги, про що свідчать наступні документи.
По-перше, в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі за встановленою формою, в який міститься обов’язкова матеріально – технічна база, а саме:
1. GPS (або еквівалент) – 1 одиниця,
2. Комплект GNSS приймач S800 A (або еквівалент) – 1 одиниця,
3. Комплект тахеометра (або еквівалент) – 1 одиниця,
4. Лазерна рулетка (або еквівалент) – 1 одиниця,
5. Програмне забезпечення Digitals (або еквівалент) – 1 одиниця,
6. Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент) – 1 одиниця,
7. Програмне забезпечення CREDO РАДОН UA 1.0 (або еквівалент) – 1 одиниця,
8. Програмне забезпечення CREDO ДОРОГИ 2.2 (або еквівалент) – 1 одиниця. що додається.
По-друге, в складі тендерної пропозиції надано Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 та 11, а також платіжне доручення від 08.11.2016 № 1501 та видаткову накладну 09.11.2016 № 409 де зазначено, що ТОВ "Проектдормісттехнологія" здійснило закупівлю «дорожнє колесо Roll-Pilot S12» тобто є власником «дорожнє колесо Roll-Pilot S12», що і відображено під № 15 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, яка надана у складі тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що платіжне доручення від 08.11.2016 № 1501 та видаткова накладна 09.11.2016 № 409 є бухгалтерськими документами відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Предмет закупівлі, який міститься в рахунку-фактури та видатковій накладній «дорожнє колесо Roll-Pilot S12» це і є електронний дорожній курвіметр LASERLINER Roll-Pilot D12, про що свідчить пошук в google.com як прикладом є посилання «https://rozetka.com.ua/ua/laserliner_075_002a/p47244784/?gclid=Cj0KCQjwncT1BRDhARIsAOQF9Ll1Bw8a75QQE-j5OTeXVugWklo0s_0G2ML6ykjuqDj9jYR8GeornWQaAhcIEALw_wcB» (скиншот додається).
ТОВ "Проектдормісттехнологія" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі №02-17-04/20 від 17 квітня 2020 р., рядок 15 якої містить інформацію: «Назва та тип (марка) обладнання, матеріально-технічної бази – Електронний дорожній курвіметр LASERLINER Roll-Pilot D12. Межі вимірювань до 10000 м. Кількість – 1 (один).
При заповнені великої кількості документів, які вимагалися даною тендерною документаціє нами допущено орфографічну помилку в одній літері, а саме «LASERLINER Roll-Pilot D12», вірно читати «LASERLINER Roll-Pilot S12» тобто «D12», вірно читати «S12».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні та інші помилки, допущені Учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність Учасника.
Учасник гарантує, що вказана в наданих ним в довідках (листах) інформація є актуальною на дату подання тендерної пропозиції. Якщо з дати завантаження Учасником довідок (листів) на веб-портал Уповноваженого органу будь-яка інформація вказана Учасником зазнала змін, Учасник зобов’язаний протягом строку подання тендерних пропозицій завантажити уточнюючі довідки (листи) на заміну попередніх.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника.»
Таким чином допущена орфографічна помилка в одній літері, а саме «LASERLINER Roll-Pilot D12», вірно читати «LASERLINER Roll-Pilot S12» тобто «D12» і «S12» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі не призводить до відхилення тендерної пропозиції, оскільки жодним чином вона не впливає на зміст пропозиції та не нівелює технічний потенціал та конкурентоспроможність.
Підсумовуючи викладене, просило переглянути Ваше рішення тендерного комітету стосовно відхилення нашої тендерної пропозиції та допустити до аукціону тендерну пропозицію ТОВ "Проектдормісттехнологія", як таку що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2020 10:09
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-18-002707-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 08 травня 2020 20:27
Скарга
Скарга викладена у доданому файлі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Враховуючи роз'яснення Замовника надані у відповіді на вимогу, відкликаємо скаргу.
Дата: 15 травня 2020 16:08
рішення від 14.05.2020 № 9370 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:05
рішення від 28.05.2020 № 10603.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 19:45

Документи подані скаржником

08 травня 2020 20:25
Платіжне доручення.pdf
08 травня 2020 20:26
Платіжне доручення.pdf
15 травня 2020 16:05
Лист.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 травня 2020
UA-2020-03-18-002707-ae503ef5ec1104027b93086a4edd12537
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Учасник Документи Рішення
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:54
Електронний підпис
12 червня 2020 15:54
Електронний підпис
12 червня 2020 15:52
Банкрутство.pdf
12 червня 2020 15:52
Довідки на переможця.pdf
12 червня 2020 15:49
Лист ДФС.pdf
12 червня 2020 15:49
Довідка.pdf
12 червня 2020 15:49
Довідка.pdf.p7s
12 червня 2020 15:48
Довідка.pdf
12 червня 2020 15:48
Довідка.pdf.p7s
12 червня 2020 15:47
Dovidka_20150509500290546502.pdf
12 червня 2020 15:47
Dovidka_20150509500290546502.pdf.p7s
20 квітня 2020 08:45
Електронний підпис
20 квітня 2020 08:45
Електронний підпис
20 квітня 2020 08:44
Тендерна пропозиція.rar
17 квітня 2020 17:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.7z

Документи

Публічні документи

19 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
19 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:15
Довідки листи.pdf
18 квітня 2020 10:32
Довідки листи.pdf
17 квітня 2020 23:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 21:34
МТБ підтвердження.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідка МТБ.pdf
17 квітня 2020 21:34
Трудові книжки.pdf
17 квітня 2020 21:34
Сертифікати ориг.pdf
17 квітня 2020 21:34
Рішення засновника.pdf
17 квітня 2020 21:34
працівники НАКАЗИ.pdf
17 квітня 2020 21:34
Підтвердження досвіду.pdf
17 квітня 2020 21:34
паспорт _ ідент. копії.pdf
17 квітня 2020 21:34
Інформація ст.17.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідки листи.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідка досвід.pdf
17 квітня 2020 21:34
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 21:34
Витяг ЄДР 19.02.2020.pdf
17 квітня 2020 21:34
Бухгалтерська довідка.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 21:05
Електронний підпис
18 квітня 2020 21:02
02_Довідка МТБ.pdf
18 квітня 2020 21:02
03_Довідка працівника.pdf
18 квітня 2020 21:02
06_Лист згода.pdf
18 квітня 2020 21:01
07_Гарантійний лист.pdf
18 квітня 2020 21:01
08_Довідка ст17.pdf
18 квітня 2020 21:01
11_Довідка довкілля.pdf
18 квітня 2020 21:01
12_Лист пояснення.pdf
18 квітня 2020 21:01
13_Довідка санкції.pdf
18 квітня 2020 21:01
16_Персональні дані.pdf
18 квітня 2020 21:01
Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ»

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 10 490 000,00
UAH з ПДВ
10 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 17 280 000,00
UAH з ПДВ
17 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:54
Електронний підпис
12 червня 2020 15:54
Електронний підпис
12 червня 2020 15:52
Банкрутство.pdf
12 червня 2020 15:52
Довідки на переможця.pdf
12 червня 2020 15:49
Лист ДФС.pdf
12 червня 2020 15:49
Довідка.pdf
12 червня 2020 15:49
Довідка.pdf.p7s
12 червня 2020 15:48
Довідка.pdf
12 червня 2020 15:48
Довідка.pdf.p7s
12 червня 2020 15:47
Dovidka_20150509500290546502.pdf
12 червня 2020 15:47
Dovidka_20150509500290546502.pdf.p7s
20 квітня 2020 08:45
Електронний підпис
20 квітня 2020 08:45
Електронний підпис
20 квітня 2020 08:44
Тендерна пропозиція.rar
17 квітня 2020 17:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:12
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

19 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
19 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:15
Довідки листи.pdf
18 квітня 2020 10:32
Довідки листи.pdf
17 квітня 2020 23:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 23:57
Електронний підпис
17 квітня 2020 21:34
МТБ підтвердження.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідка МТБ.pdf
17 квітня 2020 21:34
Трудові книжки.pdf
17 квітня 2020 21:34
Сертифікати ориг.pdf
17 квітня 2020 21:34
Рішення засновника.pdf
17 квітня 2020 21:34
працівники НАКАЗИ.pdf
17 квітня 2020 21:34
Підтвердження досвіду.pdf
17 квітня 2020 21:34
паспорт _ ідент. копії.pdf
17 квітня 2020 21:34
Інформація ст.17.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідки листи.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідка працівники.pdf
17 квітня 2020 21:34
Довідка досвід.pdf
17 квітня 2020 21:34
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2020 21:34
Витяг ЄДР 19.02.2020.pdf
17 квітня 2020 21:34
Бухгалтерська довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 10 490 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
10 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 16:41
Договір 134_20 (Завершення).pdf укладений
13 серпня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 16:27
Договір 134_20 (Додатки).pdf укладений
26 червня 2020 16:21
Договір 134_20.pdf укладений
26 червня 2020 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 13 серпня 2020
Сума оплати за договором: 10 490 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 748 333,33 UAH)