Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів, обладнання та приладдя для кабінету географії)
Очікувана вартість
1 840 000,00 UAH
UA-2020-03-18-002628-a d65b9797166342629cf6c889288e1f3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретільник Наталія Володимирівна

+380532222907 buxosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145642
Вебсайт: http://metodcentr-prr.at.ua
Місцезнаходження: 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23
Контактна особа: Веретільник Наталія Володимирівна
+380532222907
buxosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 840 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти меблів, обладнання та приладдя для кабінету географії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавський район, навчальні заклади, підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:03
Проект договору.docx
18 березня 2020 17:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-002628-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК", Код ЄДРПОУ:42366394
Дата подання: 10 квітня 2020 11:18
Скарга
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 253 від 09.04.2020 р. відхилено тендерну пропозицію ПП "УКРДИДАКТИК". Вказане рішення Замовника прийнято з мотивів, що не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі", а деякі з мотивів відхилення є фактично злочинними. Так, не погодження кожної сторінки договору, але погодження договору в цілому є не суттевою помилкою і не може бути підставою відхилення. Надана нами Довідка про захист довкілля - гарантує захист довкілля і по суті і є гарантійним листом з юридичної точки зору. В порівняльній таблиці ми вказали всі характеристики НАШОГО товару, але Ви чомусь не розумієте те, що ми вказали, не зважаючи та те, що все відповідає Вашій тендерній документації. Вимога Замовника щодо відсутності "авторізації виробника" є дискримінаційною, що чітко зазначено у рішенні адмін. колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521-р/пк-пз від 15.04.2019 року. Ми вважаємо, що все це є навмисний злочин з боку Замовника на користь третьої особи. Ви допускаєте кримінальне зловживання своїм посадовим становищем. Також звертаємо Вашу увагу, що у документах ТОВ "ІТЕС-СЕРВІС", яке Ви зараз розглядаєте, взаголі відсутній висновок СЄС на багато дидактичного матеріалу, відсутні аналогічні договори за ДК (кодом) цієї закупівлі та багато іншого... Просимо Вас скасувати зазначене рішення тендерного комітету Замовника та взагалі скасувати ці торги !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 14:21
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Під час кваліфікації тендерної пропозиції ПП «Укрдидактик» було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, які зокрема було описано у протоколі № 253 від 09.04.2020 р. Тендерна документація складена замовником у відповідності до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відтак, встановивши невідповідність пропозиції учасника ПП «Укрдидактик» вимогам тендерної документації, замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію.
У розміщеній ПП «Укрдидактик» вимозі, останнє визнає, що його пропозиція не містить усіх необхідних документів, які вимагались тендерною документацією.
Таким чином, пропозиція ПП «Укрдидактик» була обґрунтовано відхилена замовником.
Щодо вимоги скасувати закупівлю, то вона не ґрунтується на вимогах чинного законодавства, а тому не підлягає до задоволення. З повагою, тендерний комітет.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000044 ● 7ae9c9ab907743c28f6448a4bbca84b5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 № 25
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.05.2020 № 25

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-03-18-002628-a, 18.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В проекті договору було здійснено посилання на положення частини шостої статті 36 Закону та в пункті 11.7 Додатку 6 «Проект договору» посилається на ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2011 № 2297-VI, а необхідно зазначити, що ЗУ «Про захист персональних даних» датовано 01.06.2010р. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Так як ці допущені технічні помилки не відносяться до істотних умов договору було складено відповідну додаткову угоду про виправлення допущених технічних помилок (додаткова угода № 1 від 02.06.2020 року до договору № 108 від 30.04.2020 року). Учасником ТОВ «ІТЕС-СЕРВІС» не було надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети навчальні, але на всі складові кабінету географії, які вимагалося згідно тендерної документації, надані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи: документ-камера, ноутбук, інтерактивний дисплей, багатофункціональний пристрій, принтери, сканери, меблі(копії висновків на ДСП, кромку) та копії сертифікатів відповідності. Відсутність цього висновку не свідчить, що учасник не виконає свої зобов’язання. З метою уникнення непорозуміння та щоб більше пересвідчитися у якості предмету закупівлі під час підписання договору було надано переможцем цей висновок. Крім того повідомляємо, що на вказане ми звернули увагу, але замовник не мав права відхилити учасника за формальну помилку, оскільки такі дії суперечили б тендерній документації (Розділ 5 пункт 3). Закон закріплює за Замовником право не відхиляти учасника у разі допущення ним формальної помилки. Навіть, якби Замовник безпідставно прийняв рішення про відхилення учасника, такі б дії призвели до зриву процедури закупівлі, а оголошення нової призвело б до різкого зростання очікуваної вартості предмету закупівлі. Даний предмет закупівлі відноситься до навчальних кабінетів, за допомогою яких здійснюється навчально-виховні роботи з предмету географії, реалізація практично-дійової і творчої складових змісту навчання; забезпечення в основній та старшій школі поглибленого і профільного навчання; організація роботи предметних гуртків та факультативів. До матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів з ПМП належать шкільні меблі, обладнання та устаткування. Комплектація кабінетів обладнанням здійснена відповідно до вимог «Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (Затверджено Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 14.12.2012 № 1423). Основною метою створення цих кабінетів є забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу з природничо-математичних предметів та реалізації завдань відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. З повагою, тендерний комітет.

2020-06-02 10:12:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 1 803 200,00
UAH з ПДВ
1 803 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 1 830 000,00
UAH з ПДВ
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 1 838 400,00
UAH з ПДВ
1 838 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 08:11
Електронний підпис
03 квітня 2020 08:10
01 Опис документів.pdf
02 квітня 2020 14:27
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:26
12 Висновок СЕС Canon+ISO.pdf
02 квітня 2020 14:26
29 Epson ДокументКамера.pdf
02 квітня 2020 14:26
16 Порівняльна таблиця.pdf
02 квітня 2020 14:26
21 Сертифікат14001 меблі.PDF
02 квітня 2020 14:26
23 Сертифікати Lenovo+ISO.pdf
02 квітня 2020 14:26
3 Проект договору.pdf
02 квітня 2020 14:26
1 Установчі документи.pdf
02 квітня 2020 14:26
13 Договір меблі.pdf
02 квітня 2020 14:26
01 Опис документів .pdf
02 квітня 2020 14:26
10 Висновок СЕС 16371.pdf
02 квітня 2020 14:26
2 Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 14:26
14 Документи на авто.pdf
02 квітня 2020 14:26
11 Висновок СЕС 22046.pdf
02 квітня 2020 14:26
8 Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2020 14:26
17 Сертифікат 9001 меблі.PDF

Публічні документи

02 квітня 2020 19:36
Електронний підпис
02 квітня 2020 19:34
дод5_лист_згода.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 18:22
Технічна частина.pdf
02 квітня 2020 18:22
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 18:22
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 1 803 200,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 15:35
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Переможець 1 830 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 10:03
додаткова угода 1 до дог. 108.pdf зміни до договору
02 червня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 18:10
договір 108.pdf укладений
30 квітня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 830 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 305 000,00 UAH)