Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-03-18-002598-a fa4f9ff4d2d54a29830a201fc98150c8
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Тарас Олександрович

380673459955 tarasmatviienko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кирилівська селищна рада Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25489968
Місцезнаходження: 72563, Україна , Запорізька обл., селище міського типу Кирилівка, вул. Приморський бульвар, будинок 1
Контактна особа: Матвієнко Тарас Олександрович
380673459955
tarasmatviienko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 14:33
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72563, Україна, Запорізька область, територія та прилеглі території смт. Кирилівка Якимівського району Запорізької області, смт. Кирилівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником наданих послуг Замовникові, протягом 10 банківських днів після пред’явлення Учасником рахунка на оплату Послуг, та підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:43
ЗМІІНИ Тендерна_документацiя__2020.doc
19 березня 2020 12:42
ЗМІІНИ Тендерна_документацiя__2020.doc
18 березня 2020 16:55
Тендерна_документацiя__2020.doc
30 березня 2020 12:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
24 березня 2020 16:55
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 березня 2020 12:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
30 березня 2020 12:40
ЗМІНИ Додаток_6_Iнформацiя_яку_надаe_переможец__процедури_закупiвлi.doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_6_Iнформацiя_яку_надаe_переможец__процедури_закупiвлi(6).doc
24 березня 2020 16:54
Додаток_3_ЗМІНИ.doc
19 березня 2020 12:42
Додаток_3_ЗМІНИ.doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_3_Iнформацiя_про__технiчнi,_якiснi_та_кiл_кiснi_характеристики_предмета_закупiвлi.doc
18 березня 2020 16:55
Оголошення.doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_7_Анкета_учасника_торгiв(5).doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_5_Лист-згода_на_використання_персонал_них_даних(3).doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_4_Проект_договору_про_закупiвлю(5).doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_2_Тендерна_пропозицiя(4).doc
18 березня 2020 16:55
Додаток_1_Розташування_пункттiв__призначення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-002598-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", Код ЄДРПОУ:40517328
Дата подання: 28 квітня 2020 16:59
Невідповідність тендерної пропозиції КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ", в т.ч. невідповідність документів переможця (Довідка МВС)
Суть невідповідності тендерної пропозиції КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ" викладена у доданому файлі. Пропозиція переможця підлягає відхиленню як мінімум на підставі надання документів по статті 17, що НЕ відповідають вимогам тендерної документації.
У разі, якщо зазначена нами інформація не буде врахована та пропозицію КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ" не буде ВАМИ відхилено самостійно, вимушені будемо звернутися за захистом своїх інтересів до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби України (для проведення моніторингу закупівлі).
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000035 ● e8105730512e43baa86e6b8392bf858e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 квітня 2020 17:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

29.04.2020 № 59

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-03-18-002598-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Кирилівською селищною радою Якимівського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обгрунтування зауважень УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо висновку результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-18-002598-a, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Кирилівською селищною радою Якимівського району Запорізької області Пунктом 4 частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантажує документи, в тому числі з інформацією про службову (посадову) особу Учасника та/або його представника, яку (яких) Учасником уповноважено представляти інтереси останнього під час процедури закупівлі, підписувати документи тендерної пропозиції та/або підписувати договір про закупівлю. На виконання зазначених вимог тендерної документації КП «Розвиток курортної зони» в складі тендерної пропозиції надана інформація та документи щодо уповноваженої особи учасника, а саме директора Жеребець О.А., яким власноручно підписані документи надані в складі тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. отже посилання на статті закону в новій редакції у висновку недоречні. При перевірці тендерної пропозиції КП «Розвиток курортної зони», встановлено, що ЕЦП накладений на пропозицію учасника КП «Розвиток курортної зони», належить Лисенко Дмитро Анатолійовичу. Відповідно до Ст. 28 ЗУ замовником було надано звернення для підтвердження повноважень даної особи. Документи додаються. В ТД не зазначено про обов’язковість підписання документів тендерної пропозиції ЕЦП чи Категорійним цифровим підписом. Пунктом 1.3 частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД зазначено на необхідності подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору щодо надання зазначених послуг (учасники торгів повинні надати копію договору) В довідці про виконання аналогічного договору від 26.03.2020 №58, надано аналогічний договір від 03 грудня 2019року №03-12-140, чим дотримано вимоги пункту 1.3 частини 1 розділу III, договір від 22.05.2018 №22/05-2 не брався до уваги так як достатньо одного аналогічного договору. Частиною 6 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено подання учасниками торгів в складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: - пояснювальну записку, щодо виконання зазначених послуг, яка повинна включати інформацію щодо відповідності пропозиції Учасника технічному завданню Замовника згідно пункту „Технічна частина” ТД; - договірну ціну. При цьому зазначено, що до ціни пропозиції мають бути включені розрахунки за такими статтями витрат: розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості матеріальних ресурсів; розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок прибутку. Крім того, пунктом 6.5 частини 1 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД передбачено завантаження учасниками торгів до електронної системи закупівель калькуляції вартості послуг Пропозиція переможця має підтвердження розрахунку ціни, в тендерній документації. Замовником не визначалось обов‘язковості розрахунку в тих чи інших програмних комплексах. Визначення такої вимоги в тендерній документації обмежувало б коло учасників, та була б дискримінаційною. В складі тендерної пропозиції надана Довідка про розрахунок вартості усіх запропонованих до виконання послуг від 26.03.2020 №70 в якій надані ціни з розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: Розрахунок заробітної плати  Розрахунок вартості матеріальних ресурсів.  Розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів  Розрахунок загально-виробничих витрат  Розрахунок прибутку.  Податки відповідно до вимог чинного законодавства Таким чином учасником виконані всі вимоги тендерної документації. Показники пропонуємих послуг перевіряються при їх виконанні. У разі невиконання вбо неналежного виконання послуг, що не задовольняє потреби замовника, договір з таким учасником буде розірвано, з негативними наслідками для порушника умов договору. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статті закону та інших правочинних актів, то є певні правила і норми, які визначають послідовність дій, спрямованих на виконання закону та інших вимог в рамках правового поля, але суб’єктивна точка зору, приписана до правил і норм, двояко трактує послідовність дій, створює середовище, яке порушує правове поле, та приводить до невиконання правил і норм того ж Закону, тощо. Відповдно до вимог ЗУ Про публічні закупівлі, а саме Ст.3 «основні принципи здійснення закупівель» замовником було обрано пропозицію з найнижчою ціною. Вибір пропозиції з ціною, вищою ніж запропонована в ході торгів, порушує всі канони прагнення держави до економії та ефективного використання бюджетних коштів:

2020-05-08 13:56:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду,

2020-05-19 11:14:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ" 859 968,56
UAH з ПДВ
859 968,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САДОВИЙ ЦЕНТР "РОСТОК" 891 386,00
UAH з ПДВ
891 386,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" 899 899,44
UAH з ПДВ
899 899,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:19
Пропозиція.pdf
22 квітня 2020 11:19
Податкова.pdf
22 квітня 2020 11:19
Довідка МВС.pdf
06 квітня 2020 10:20
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:19
untitled-_1.2_
06 квітня 2020 10:19
Санкции.pdf
06 квітня 2020 10:19
Экология.pdf
06 квітня 2020 10:19
ЭДРПОУ.pdf
06 квітня 2020 10:19
Субподрядчики.pdf
06 квітня 2020 10:19
Статут.pdf
06 квітня 2020 10:19
Справка об отмене ТП.pdf
06 квітня 2020 10:19
Справка о долгах.pdf
06 квітня 2020 10:19
Спеціалісти.PDF
06 квітня 2020 10:19
Расчет стоимости.pdf
06 квітня 2020 10:19
Продолжение контракта.pdf
06 квітня 2020 10:19
Пояснительная записка.pdf
06 квітня 2020 10:19
Паспорт.pdf
06 квітня 2020 10:19
Отсутствие судимости.pdf
06 квітня 2020 10:19
Обработка данных.pdf
06 квітня 2020 10:19
Матбаза.pdf
06 квітня 2020 10:19
Корупция Предприятие.pdf
06 квітня 2020 10:19
Корупция директор.pdf
06 квітня 2020 10:19
качество и количество.pdf
06 квітня 2020 10:19
Законодательство.pdf
06 квітня 2020 10:19
договор.pdf
06 квітня 2020 10:19
Вытяг из налоговой.pdf
06 квітня 2020 10:19
Витяг з Держ. реэстру.pdf
06 квітня 2020 10:19
Бенефициар.pdf
06 квітня 2020 10:19
Банкротство.pdf
06 квітня 2020 10:19
Анкета.pdf
06 квітня 2020 10:19
Аналогичный договор.pdf
06 квітня 2020 10:19
Пропозиция.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 20:56
Статут.pdf
01 квітня 2020 20:56
Паспорт.pdf
01 квітня 2020 20:56
Vartist'poslug_33.pdf
01 квітня 2020 20:56
Proekt_dogovoru.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_32.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_31.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_30.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_29.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_28.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_27.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_26.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_25.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_24.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_23.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_22.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_21.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_20.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_19.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_18.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_17.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_16.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_15.pdf
01 квітня 2020 20:56
Dovidka_14.pdf
01 квітня 2020 20:56
Anketa_13.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 16:41
Електронний підпис
09 квітня 2020 16:37
Протокол НР.7Z
09 квітня 2020 16:37
Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 квітня 2020 16:37
Лист для клієнтів.7z
09 квітня 2020 16:37
Гарантія 2100-20.pdf.p7s
09 квітня 2020 16:37
Гарантія 2100-20.pdf (1).p7s
09 квітня 2020 16:37
Гарантія 2100-20.pdf
09 квітня 2020 16:37
Гарантія 2100-20.7z
09 квітня 2020 16:37
Витяг із Статуту.7z
09 квітня 2020 16:37
Банківська ліцензія.7z
09 квітня 2020 16:37
oledata.mso
09 квітня 2020 16:37
image001.emz
09 квітня 2020 16:37
29. Додаток 1.pdf
09 квітня 2020 16:37
25. Договірна ціна.pdf
09 квітня 2020 16:37
19. Проект договору.pdf
09 квітня 2020 16:37
17. Витяг з ЄП (копія).pdf
09 квітня 2020 16:37
16. Статут (копія).pdf
09 квітня 2020 16:37
15. Анкета учасника.pdf
09 квітня 2020 16:37
14. Паспорт і код (КОПІЯ).pdf
09 квітня 2020 16:37
13. Лист-згода.pdf
09 квітня 2020 16:37
9. Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ"

ТОВ "САДОВИЙ ЦЕНТР "РОСТОК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ"
#31791572
Переможець 859 968,56
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "РОЗВИТОК КУРОРТНОЇ ЗОНИ"
#31791572
859 968,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 09:49
Договір №1.PDF укладений
21 липня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:26
Договір Озеленення.PDF укладений
08 травня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін