Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-18-001865-b 6ef14b1c089f4d8d863e71a9cce14d5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Середнікова Віта Станіславівна

+380994458822 sch-247@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598788
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Миколи Закревського, буд. 37-Б
Контактна особа: Середнікова Віта Станіславівна
+380994458822
sch-247@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 13:54
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комп’ютерне обладнання для кабінету інформатики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 37-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:13
Обладнання для кабінету інформатики 2020.doc
19 березня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:13
Обладнання для кабінету інформатики 2020.doc
18 березня 2020 13:03
Обладнання для кабінету інформатики 2020.doc
18 березня 2020 12:59
Обладнання для кабінету інформатики 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 18 березня 2020 18:41
Дата відповіді: 19 березня 2020 10:23
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований Учасником товар повинен відповідати усім наведеним у технічному завданні вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або модель передбачає надання Учасником "еквіваленту", технічні характеристики якого не повинні бути гіршими ніж зазначені в ТД
Гарантія на товар
Дата подання: 19 березня 2020 16:26
Дата відповіді: 20 березня 2020 09:14
Шановний Замовнику! В Тендерній документації та технічних характеристиках у Вас вказаний різний термін гарантії на товар. Внесіть уточнення не менше якого строку повинан складати гарантія на ПК вчителя та ПК учня. Дякуємо!
Відповідь: Гарантійний термін на персональний комп'ютер не менше 36 місяців

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000034 ● 7931cd2950d64031b04c69e78c3e6f0f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-03-18-001865-b 18.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушення було прийнято рішення тендерним комітетом (протокол № 66 від 09.07.2020) та підписано додаткову угоду № 1 від 09.07.2020 на розірвання договору № 2КОКІ від 07.05.2020

2020-07-09 14:21:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-07-15 13:49:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 286 200,00
UAH з ПДВ
286 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТІМКОВ ОЛЕКСІЙ ВЛАДИСЛАВОВИЧ" 299 999,00
UAH з ПДВ
299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 09:23
Електронний підпис
27 березня 2020 13:29
Електронний підпис
24 березня 2020 13:23
Електронний підпис
24 березня 2020 13:23
Сертификаты EVEREST .pdf
24 березня 2020 13:23
Авторизаційний лист ПК.pdf
24 березня 2020 13:23
авторизаційні листи.pdf
24 березня 2020 13:22
Гарнатійний лист.pdf
24 березня 2020 13:22
Довідка про працівників.pdf
24 березня 2020 13:22
Статут.pdf
24 березня 2020 13:22
Стаття 17.pdf
24 березня 2020 13:22
Паспорт та код 1.pdf
24 березня 2020 13:22
Лист на обробку даних.pdf
24 березня 2020 13:22
Контактні данні.pdf
24 березня 2020 13:22
Захист довкілля.pdf
24 березня 2020 13:22
Протокол.pdf
24 березня 2020 13:22
Наказ.pdf
24 березня 2020 13:22
Відомість.pdf
24 березня 2020 13:22
Витяг ТОВ Елсіко .pdf
24 березня 2020 13:22
Витяг з податкової.pdf
24 березня 2020 13:22
Витяг ЄДР .pdf
24 березня 2020 13:22
Виписка.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 06:38
Виписка, код.pdf
07 квітня 2020 06:38
Додаток 1.pdf
07 квітня 2020 06:38
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

ФОП "ТІМКОВ ОЛЕКСІЙ ВЛАДИСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 286 200,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
286 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:36
Додаткова угода укладений
09 липня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:20
Договір укладений
07 травня 2020 14:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу Державної Аудиторської Служби України Північний офіс Держаудитслужби, договір є нікчемним та підлягає розірванню