Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV): 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 24:2019 - 13730 - Стерилізаційний контейнер)
Очікувана вартість
20 220,00 UAH
UA-2020-03-18-001697-b f99c8ac0265349a299a5be8d55da7ab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Олена Іванівна

+380612862805 pklinikadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Боровська Олена Іванівна
+380612862805
pklinikadzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 12:38
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 12:38
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:13
Очікувана вартість: 20 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Коробка для стерилізації КСК-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13730 — Стерилізаційний контейнер
5 шт
Коробка для стерилізації КСК- 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13730 — Стерилізаційний контейнер
5 шт
Коробка для стерилізації КСК -9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13730 — Стерилізаційний контейнер

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відстрочка платежу на термін 10 банківських днів з дня виписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:31
Перелік змін бікси.pdf
24 березня 2020 15:31
Тендерна документація зі змінами.doc
24 березня 2020 15:31
Додаток 2 зі змінами.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 9.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 8.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 7.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 6.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 5.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 4.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 3.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 1.doc
24 березня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 15:31
Перелік змін бікси.pdf
24 березня 2020 15:31
Тендерна документація зі змінами.doc
18 березня 2020 12:33
Тендерна документація.doc
24 березня 2020 15:31
Додаток 2 зі змінами.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 2.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 9.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 8.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 7.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 6.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 5.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 4.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 3.doc
18 березня 2020 12:33
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимагаємо видалити дискримінаційні умови
Дата подання: 19 березня 2020 16:03
Дата відповіді: 20 березня 2020 15:06
Шановний Замовник торгів, просимо обгрунтувати Вашу вимогу "витримує температуру до 900ºС". Стандартний цикл стерилізації в паровому стерилізаторі 142 градуси. З якою метою Ви вимагаєте 6-ти кратне перевищення температурного рівня? А вимога "Лазерне маркування коробки на кришці із зазначенням артикулу", як впливає на якість процесу стерилізації? Окрім не допустити конкуренції при проведенні закупівлі, який ще глузд в цих вимогах? Вимагаємо видалити дискримінаційні умови
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо вашу увагу, що в Додатку 2 зазначені характеристики «Нержавіюча сталь марки AISI 304 (кислотостійка витримує температуру до 900ºС)» відноситься саме до марки сталі з якої виготовлено коробку для стерилізації. Ця сталь є найбільш універсальною і найбільш широко використовуваної з усіх марок нержавіючих сталей, має хорошу стійкість до корозії, низьких і високих температур, є протиударною і т.д. Вимога «Лазерне маркування коробки на кришці із зазначенням артикулу» є надійним способом купити товар захищений від підробок. Замовник має за мету купити товар належної якості, та з довготривалим терміном експлуатації. Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити серед іншого: перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ласкаво просимо до участі.
Прошу відповісти ТАК або НІ.
Дата подання: 22 березня 2020 20:16
Дата відповіді: 23 березня 2020 10:17
Шановний Замовник! Прошу відповісти на питання, чи буде Вами прийнята до розгляду і оголошена переможцем, за умови нижчої ціни пропозиції, коробка стерилізаційна виробництва України, вироблена підприємством за технічними умовами прийнятими в Україні і узгодженими з виробниками стерилізаційного обладнання, але яка на кілька міліметрів відрізняється в розмірі і не має лазерного маркування та все ж виготовлена якісно та надійно, що підтверджується 20-ти річним досвідом виробництва. Чи Ви будете чіплятись за ті міліметри, щоб віддати перемогу продукції виробництва Пакістан з продавцем якої мабуть вже домовились (якщо Замовник прописує ексклюзивні другорядні властивості і після зауваження відмовляється їх прибрати, це він і є ДОГОВОРНЯК) . Прошу відповісти ТАК або НІ. І дуже Вас прошу не ховатись за цитатами з Законів, або Ви економите державні кошти, або ні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником при складанні тендерної документації, було здійснено моніторинг даного товару в мережі інтернет, технічні вимоги складені з паспортів наявного обладнання у закладі. Якщо на ринку є аналогічний товар, але з деякими відхиленнями від медико-технічних вимог Замовника, просимо надати на електрону адресу документи: паспорт або інструкцію із застосування, для детального вивчення параметрів та внесення відповідних змін до тендерної документації, для подальшої участі у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРІПИЧ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 13 950,00
UAH з ПДВ
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА 17 850,00
UAH з ПДВ
17 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 17 787,00
UAH з ПДВ
17 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
03 квітня 2020 19:47
Електронний підпис
03 квітня 2020 19:46
Технічна частина.rar
03 квітня 2020 19:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 19:34
Електронний підпис

Публічні документи

03 квітня 2020 08:51
Електронний підпис
03 квітня 2020 08:50
КСК-6.pdf
03 квітня 2020 08:50
Декларація,.pdf
03 квітня 2020 08:50
Довідка щодо ст.17.pdf
03 квітня 2020 08:50
ГЛ щодо товару.pdf
03 квітня 2020 08:50
Витяг.pdf
03 квітня 2020 08:50
Довідка статистика .pdf
03 квітня 2020 08:50
Довідка щодо підпису.pdf
03 квітня 2020 08:50
КСК- Паспорт.pdf
03 квітня 2020 08:50
КСК-9.pdf
03 квітня 2020 08:50
КСК-3.pdf
03 квітня 2020 08:50
Накладна.pdf
03 квітня 2020 08:50
Завірені документи.pdf
03 квітня 2020 08:50
скан.pdf
03 квітня 2020 08:50
декларація.pdf
03 квітня 2020 08:50
Довідка мат-техн база .pdf
03 квітня 2020 08:50
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРІПИЧ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП ДЗЮБА ІРИНА АНДРІЇВНА

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРІПИЧ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2857003135
Переможець 13 950,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 14:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРІПИЧ ЯРОСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2857003135
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 10:44
Звіт укладений
05 травня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 14:12
Договір укладений
23 квітня 2020 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 950,00
UAH