Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (комплект меблів 4 ростова група)
School furniture (furniture set 4 group)
Очікувана вартість
5 691 728,00 UAH
UA-2020-03-18-001611-b ab79dcd44a1e4f41b653f70156827025
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Zimenko Lyudmila
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:22
Очікувана вартість: 5 691 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 458,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 18 березня 2020 12:20
Enquiries until: 14 червня 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 691 728 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 459 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4568 комплект
комплект меблів 4 ростова група
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

furniture set 4 group
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 13:25
Тендерна_документація_Нова_редакція_зі_змінами_від_16.06.2020.docx
10 червня 2020 14:35
Тендерна_документація_Нова_редакція_зі_змінами_від_10_06_2020.docx
02 червня 2020 14:44
Тендерна документація Нова редакція зі змінами від 02.06.2020.docx
08 квітня 2020 16:30
Тендерна документація Нова редакція.docx
08 квітня 2020 16:28
Тендерна документація.docx
18 березня 2020 12:20
Тендерна документація.docx
16 червня 2020 13:25
Перелік змін від 16.06.2020.docx
16 червня 2020 13:25
Додаток 6 - Проект договору Нова редакція зі змінами від 16.06.2020.docx
18 березня 2020 12:20
Додаток 6 - Проект договору.docx
10 червня 2020 14:35
Перелік змін від 10.06.2020.docx
10 червня 2020 14:35
Додаток_4_Технічні,_якісні_та_кількісні_вимоги_та_Дислокація_Нова редакція зі змінами від 10.06.2020.docx
02 червня 2020 14:44
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги та Дислокація Нова редакція зі змінами від 02.06.2020.docx
08 квітня 2020 16:30
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги та Дислокація Нова редакція.docx
08 квітня 2020 16:28
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги та Дислокація.docx
18 березня 2020 12:20
Додаток 4 - Технічні,якісні та кількісні вимоги та Дислокація.docx
02 червня 2020 14:44
Перелік змін від 02.06.2020.docx
08 квітня 2020 16:30
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності представництва у Дніпропетровській області
Дата подання: 25 березня 2020 13:37
Дата відповіді: 30 березня 2020 17:23
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Пунктом 5, Розділу 1 тендерної документації передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах». У Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні вимоги та Дислокація» є особливі вимоги, які порушують права більшості Учасників на участь в даній закупівлі. Так у п.2 «Особливих вимог» зазначено. Що Учасник обов’язково повинен мати офіційне представництво у Дніпропетровській області. Реакція на звернення по телефону або електронній пошті на протязі 2 годин, гарантійний ремонт на протязі 5 робочих днів. Ми вважаємо вимогу про представництво в Дніпропетровській області дискримінаційною, тому що кожен Учасник в інших областях теж здатний прореагувати протягом 2 годин на звернення по телефону чи електронній пошті та відремонтувати обладнання протягом 5 робочих днів. Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежую конкуренцію, що порушує вимоги ст. 5 п та п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію оскільки створюють нерівні умови або ж взагалі роблять неможливим участь у закупівлі вітчизняних учасників з інших регіонів, що, у свою чергу, призводить до порушення принципу недискримінації учасників даної процедури закупівлі. Зважаючи на викладене, пропонуємо виключити зазначену вимогу та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація Замовника підготовлена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) за принципами прозорості та добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З метою оперативного відновлення працездатності постачаємого обладнання, а саме 4568 комплектів, по гарантійним ремонтам, а саме до 5 робочих днів. Та враховуючи, що закупівля здійснюється з метою забезпечення освітніх закладів в м. Дніпро, Замовником зазначена вимога,наявності офіційного представництва у Дніпропетровській області, звертаємо увагу, що учасник має право залучити субпідрядні організації, з зазначенням відповідної інформації, та при умові відповідності кваліфікаційним вимогам, що зазначені в тендерній документації.
Тех.документ на клей
Дата подання: 25 березня 2020 16:02
Дата відповіді: 30 березня 2020 18:35
В ТД вимагається технічний документ та висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на клей на основі поліолефінів високої міцності розроблений для ламінування на МДФ та ДСП слоїв пластиків, гранульованого, з точкою плавлення не менше °C ~155 з вмістом формальдегіду не більше 0,5 мг/мᵌ відповідно ГОСТ 12.1.005-88. Виробник клею повинен бути сертифікований відповідно до ISO 9001:2015 Шановний Замовнику чому саме з точкою плавлення не менше °C ~155? Який технічний документ спонукав Вас встановити зазначену вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: документи необхідні для підтвердження якості та безпечності клею, який буде використовуватися для виготовлення меблів.
СЕС на матеріали
Дата подання: 25 березня 2020 16:03
Дата відповіді: 30 березня 2020 17:58
Шановний Замовнику в ТД ви вимагаєте надати в складі пропозиції копії висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи на матеріали виготовлення. Чому вам не достатньо висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи на товар які включають в себе усі елементи та частини (фурнітура, матеріали кріплення, труби тощо) товару, який дозволено для використання у закладах освіти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки закупівля проводиться з метою забезпечення закладів освіти, а з поставленим товаром будуть контактувати діти, Замовник максимально зацікавлений в високій якості товару та його складових.
Також зазначаємо, що Учасник повинен надати висновок, якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України. Якщо отримання висновків не обов’язкове, Учасник надає довідку із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України.
Навчання персоналу
Дата подання: 26 березня 2020 09:41
Дата відповіді: 31 березня 2020 17:09
Шановний Замовнику чого ви так прискіпливо ставитеся до навчання персоналу та вимоги щодо надання акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання? Адже проходить закупівля товару, а не послуг і складається враження, що данні вимоги прописані під конкретного учасника ринку. Чому ви СВІДОМО обмежуєте право дилерів на участь в даній закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, враховуючи, що закупівля здійснюється з метою забезпечення освітніх закладів в м. Дніпро, Замовником зазначена вищезазначена вимога, звертаємо увагу, що учасник має право залучити субпідрядні організації, з зазначенням відповідної інформації, та при умові відповідності кваліфікаційним вимогам, що зазначені в тендерній документації.
Код класифікатора
Дата подання: 31 березня 2020 17:10
Дата відповіді: 03 квітня 2020 17:45
Шановний замовнику в ТД ви вимагаєте щоб Учасник мав відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі. Про який саме код класифікатору виду економічної діяльності йдеться мова?
Відповідь: Учасник повинен мати відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі, предмет закупівлі зазначений в п. 4.1. р. І Тендерної документації Замовника.
Дискримінація!
Дата подання: 31 березня 2020 17:10
Дата відповіді: 03 квітня 2020 17:49
Шановний замовнику, з якою метою вив становили наступну вимогу: Обовязкова наявність у учасника: камери полімеризації; електростатичного пістолета – розпилювач; ручного трібостатичного порошкового розпилювача; установка струминного очищення; камера напилення; адсорбційний осушувач, надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт приймання передачі обладнання. В тендерній документації (п. 5 р. 1 ТД) ви самостійно встановлюєте принцип НЕДИСКРИМІНАЦІЇ і в одночас натупними приписами ТД порушуєте їх! Як по вашому в цій закупівлі повинен приймати участь Дилер?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Надайте вичерпну відповідь!
Дата подання: 01 квітня 2020 10:19
Дата відповіді: 06 квітня 2020 20:22
Враховуючи Вашу відповідь щодо офіційного представництва в м. Дніпро, прошу вас повідомити як залучення субпідрядника вплине на наявність офіційного представництва в м. Дніпро? Повідомляємо вас, навіть у разі залучення субпідрядника, офіційне представництво не з’явиться, бо господарські відносини не передбачають обов’язку відкривати таке представництво.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Клей
Дата подання: 04 квітня 2020 16:56
Дата відповіді: 08 квітня 2020 14:56
В ТД вимагається технічний документ та висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на клей на основі поліолефінів високої міцності розроблений для ламінування на МДФ та ДСП слоїв пластиків, гранульованого, з точкою плавлення не менше °C ~155 з вмістом формальдегіду не більше 0,5 мг/мᵌ відповідно ГОСТ 12.1.005-88. Виробник клею повинен бути сертифікований відповідно до ISO 9001:2015 Поясніть, будь-ласка, чому висновок державної санітарно-епідемілогічної експертизи на товар вас не влаштовує, адже на основі цього висновку було проведено всі необхідні випробування товару, в тому числі і стосовно якості клею?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару/послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства випускати продукцію або надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації.
Неточності у тендерній документації
Дата подання: 04 квітня 2020 16:58
Дата відповіді: 08 квітня 2020 15:36
Шановний Замовнику! В пункті 5 розділі 3 ТД ви вимагаєте: «Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаного аналогічного договору, договір може бути наданий без додатків до нього…» В цьому ж розділі встановлена інша вимога «В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору.» Поясніть, будь-ласка, двозначність вимог та надайте вичерпну відповідь на питання: чи потрібно надати всі додатки, в тому числі всі додаткові угоди до аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо вичерпну відповідь. Додаток до договору (рос. приложение к договору) - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення до умов договору (угоди), перелік конкретних товарів, послуг, додаткові показники якості, технічні характеристики, особливі умови транспортування, вимоги до упаковки, інструктивні застереження щодо експлуатації товару та інш., відповідно до вимог на які Ви зазначаєте, мова йде про Додаткові угоди що засвідчують зміну істотних умов договору. Істотні умови зазначені в статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», в п. 4 р. VІ Тендерної документації Замовника.
Щодо субпідрядників
Дата подання: 04 квітня 2020 17:00
Дата відповіді: 08 квітня 2020 16:14
Шановний Замовнику, відповідно до вашої відповіді щодо офіційного представництва в м. Дніпро ми вимушені вас повідомити, що ПРОХОДИТЬ ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРУ, А НЕ ПОСЛУГ і тому залучення субпідрядників не передбачається Законом України "Про публічні закупівлі". До того ж залучення субпідрядника Є ПРАВОМ,А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ. Надайте вичерпну відповідь, який саме частиною, пунктом, статтею якого Закону наявність представництва повинна бути обов'язковою для учасника! Чому відсутність представництва у регіоні заважає якісно виконати постачання товару???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою оперативного відновлення працездатності постачаємого обладнання, а саме 4568 комплектів, по гарантійним ремонтам, а саме до 5 робочих днів. Та враховуючи, що закупівля здійснюється з метою забезпечення освітніх закладів в м. Дніпро, Замовником зазначена вимога,наявності офіційного представництва у Дніпропетровській області, звертаємо увагу, що учасник має право залучити субпідрядні організації, з зазначенням відповідної інформації, та при умові відповідності кваліфікаційним вимогам, що зазначені в тендерній документації.
Код класифікатора!
Дата подання: 07 квітня 2020 09:54
Дата відповіді: 10 квітня 2020 18:10
Шановний замовнику в ТД ви вимагаєте щоб Учасник мав відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі. Про який саме код класифікатору виду економічної діяльності йдеться мова? Будь ласка вкажіть КОНКРЕТНИЙ код класифікатору, а не посилання на предмет закупівлі в ТД, як ви зробили в попередній відповіді на це питання! Або виключіть цю вимогу з ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен мати відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі, предмет закупівлі зазначений в п. 4.1. р. І Тендерної документації Замовника, тобто це може бути виготовлення меблів або неспеціалізована оптова торгівля, наприклад.
Обмеження по звітності
Дата подання: 07 квітня 2020 09:55
Дата відповіді: 10 квітня 2020 18:16
Доброго дня! Встановлена наступна вимогу «з метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним у складі пропозиції надається копія фінансової звітності за 2018-2019 роки» Я правильно розумію, що ви хочете щоб у вашій закупівлі прийняли участь тільки учасники які були зареєстровані не раніше 2018 року тим самим ви свідомо обмежили конкуренцію на ринку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження наявності в Учасника основних засобів та інших активів, фінансової спроможності та надійності постачальника Замовник вимагає надання копія фінансової звітності. У новостворених підприємств перший звітний період може бути меншим за 12 місяців, але не може бути більшим за 15 місяців (ч. 2 ст. 13 Закону № 996). Річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним (абзац перший п. 5 Порядку № 419).
Обладнання
Дата подання: 07 квітня 2020 09:55
Дата відповіді: 10 квітня 2020 18:23
Відповідно до вашої відповіді на вимогу під назвою «Щодо акту введення обладнання в експлуатацію та навчання!» Ви відповідаєте : «Замовник розраховує на отримання високоякісного товару, від постачальників які мають позитивний досвід та гарантують безпечність поставленого товару, з урахуванням усіх нюансів безпечності, відповідності затвердженим стандартам та вимогам ДЕСТу, що стосуються точної відповідності певним параметрам, висота парти і її сидіння, кут нахилу стільниці, відстань між спинкою і краєм стільниці. Всі параметри повинні відповідати ДЕСТу на учнівські столи та стільчики, а також таблицями ВООЗ норм росту дитини, тому акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером є обов’язковою та необхідною умовою.» Шановний замовнику, надайте відповідь на 2 питання! 1. По-перше, жодним нормативно-правовим актом НЕ ВСТАНОВЛЕНО ОБОВ’ЯЗКОВОЇ НАЯВНОСТІ акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером. Якщо це не так, будь-ласка, вкажіть назву такого НПА, дату прийняття, пункт, частину, статтю в якій конкретно встановлено такий обов’язок! 2. По-друге, якщо наявність акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером є обов’язковою та необхідною умовою, то чому ця вимога встановлена тільки в цій закупівлі? Виходить, що одна з ваших закупівель є такою що не відповідає вимогам чинного Законодавства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
сертифікація виробника клею
Дата подання: 07 квітня 2020 10:00
Дата відповіді: 10 квітня 2020 18:19
Шановний Замовнику в ТД вимагається щоб виробник клею був сертифікований відповідно до ISO 9001:2015. Предметом закупівлі є Шкільні меблі (комплект меблів 4 ростова група) ДК 021:2015 – 39160000-1, а не клей. Чому вам не достатньо висновку державної санітарно-епідемілогічної експертизи на товар який підтверджує якість товару?
Відповідь: На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару, його складових та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 березня 2020 16:01
Незаконна вимога
П5. Розділом 3 ТД передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, а також заповнену за результатами аукціону форму тендерної пропозиції та специфікацію. Вказані документи надаються за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького 75 а, 5-й поверх, кімната № 58.

Згідно ч1 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Тобто надання документів можливе лише в електронній формі, а вимога щодо надання документів за фактичною адресою Замовника – є незаконною та суперечить висогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Тому вимагаємо виключити дану вимогу з ТД!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 11:24
Шановний Учаснику, в ч.3 ст. 17 Закону зазначено наступне, «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
В п.5 р.3 Тендерної документації Замовника зазначено «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, а також заповнену за результатами аукціону форму тендерної пропозиції та специфікацію. Вказані документи надаються за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького 75 а, 5-й поверх, кімната № 58. У разі подання сканованих копій вищезазначених документів, учасники повинні завантажити їх у строк визначений законодавством до електронної системи закупівель «ProZorro».
Враховуючи вищезазначене Замовник вважає вимогу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 березня 2020 16:05
Документи переможця
П5. Розділом 3 ТД передбачено
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації, а також заповнену за результатами аукціону форму тендерної пропозиції та специфікацію. Вказані документи надаються за адресою: м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького 75 а, 5-й поверх, кімната № 58.

ЗУ «Про публічні закупівлі не передбачено надання заповненої за результатами аукціону форми тендерної пропозиції та специфікації, а встановлення такої вимоги є незоконним.
У зв’язку з цим вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 11:25
Шановний Учаснику, згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене Замовник вважає вимогу безпідставною.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 25 березня 2020 16:06
Банківська гарантія
ТД передбачено надання безвідкличної, безумовної банківської гарантії, виданої банком І-ІІІ рівня акредитації та оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639
Жодним актом чинного законодавства не встановлено поняття «рівень акредитації банку», таким чином, жоден учасник не може виконати дану вимогу, оскільки в Україні відсутні банки, яким надано певний рівень акредитації.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про банки і банківську діяльність» банки здійснюють діяльність на підставі банківської ліцензії. Ані даним законом, ані жодним іншим актом чинного законодавства не встановлено право чи обов’язок банку набувати певний рівень акредитації.
Вважаємо, що дана вимога суперечить чинному законодавству України, порушує права учасників закупівлі та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію, оскільки банки в Україні не набувають певного рівня акредитації.
Тому вимагаємо видалити вимогу стосовно акредитації банку з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 березня 2020 11:51
Шановний Учаснику, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 26 березня 2020 09:38
Складські приміщення
Шановний замовнику! Відповідно до п.5. Розділу 3 ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), в якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується учасником на договірних засадах (складські приміщення для зберігання готових виробів та/або матеріалів для їх виготовлення, відповідне обладнання для виготовлення дерев’яних, металевих та пластикових деталей, що використовуються для збору готового виробу, зокрема, не менше одного: форматно-розкрійного верстату, кромко облицювального верстату, фрезерного верстату тощо, а також ручних інструментів для зборки вказаних меблів). Обовязкова наявність у учасника: станок дорновий напівавтоматичний трубозгинаючий; комплект для оснащення для згинання труби не менше двох одиниць; дорн жорсткий для згинання труби.
Встановлена вимога щодо наявності у учасника складських приміщень для зберігання готових виробів та/або матеріалів для їх виготовлення є дискримінаціїною та порушує права учасника-дилера, так як товар такого учасника може зберігатися відповідно у виробника такого товару.
Тому вимагаємо видалити з ТД вимогу щодо наявності в учасника складських приміщень для зберігання готових виробів та/або матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 16:55
Доброго дня, розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності склад, але й скористатись правом оренди такого майна або заключення договорів про надання послуг зберігання задля виконання даної вимоги.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має, а отже, Замовник не буде вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 26 березня 2020 09:40
Дискримінація дилера!
Шановний замовнику! Пунктом 5. Розділу 3 ТД передбачена вимога «стосовно надання відповідного обладнання для виготовлення дерев’яних, металевих та пластикових деталей, що використовуються для збору готового виробу, зокрема, не менше одного: форматно-розкрійного верстату, кромко облицювального верстату, фрезерного верстату тощо, а також ручних інструментів для зборки вказаних меблів). Обовязкова наявність у учасника: станок дорновий напівавтоматичний трубозгинаючий; комплект для оснащення для згинання труби не менше двох одиниць; дорн жорсткий для згинання труби» є дискримінаційною для учасника-дилера, бо за своєю природою дилерські відносини не передбачають виготовлення товару самостійно.
Встановлюючи конкретні вимоги щодо наявності та кількості конкретного обладнання є дискримінаційними не тільки для дилерів, а й для виробників, так як на ринку існує більш технологічні рішення які можуть бути використані, а встановлюючи конкретні вимоги ви свідомо обмежуєте коло учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога надати підтвердження в учасника конкретного обладнання є дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У свою чергу Ваша вимога обмежує участь у закупівлі лише тими учасниками, які є виробниками товару та придбали лише певний вид обладнання.
Учасники, які є виробниками, але мають інше обладнання, учасники, які є дилерами не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, що суттєво обмежує конкуренцію. При цьому наявність чи відсутність зазначеної матеріально-технічної бази не впливає на можливість поставити товар.
Тому вимагаємо видалити з ТД вимогу щодо надання « (складські приміщення для зберігання готових виробів та/або матеріалів для їх виготовлення, відповідне обладнання для виготовлення дерев’яних, металевих та пластикових деталей, що використовуються для збору готового виробу, зокрема, не менше одного: форматно-розкрійного верстату, кромко облицювального верстату, фрезерного верстату тощо, а також ручних інструментів для зборки вказаних меблів). Обовязкова наявність у учасника: станок дорновий напівавтоматичний трубозгинаючий; комплект для оснащення для згинання труби не менше двох одиниць; дорн жорсткий для згинання труби.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 16:57
Доброго дня, розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності склад, але й скористатись правом оренди такого майна або заключення договорів про надання послуг зберігання задля виконання даної вимоги. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має, а отже, Замовник не буде вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 27 березня 2020 09:20
Працівники
П5. Розділом 3 ТД передбачено вимога надання Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання договору відповідно до предмета закупівлі.
Обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 6 (шести) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше трьох збірників меблів та не менше трьох вантажників).
Ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено для учасника, як один з кваліфікаційних критеріїв – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інших вимог стосовно кількості чи підтвердження посади ЗУ не містить. До того ж учасник-дилер може мати і менше працівників, бо згідно дилерського договору постачання та зборка може здійснюватися виробником товару.
Тому встановлення вимоги «Обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше 6 (шести) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше трьох збірників меблів та не менше трьох вантажників)» є такими що порушують принцип недискримінації.
Тому, вимагаємо видалити з ТД вимоги стосовно кількості працівників, та стосовно конкретної професії працівників. У разі невиконання зазначеної вимоги ми маємо намір звернутися до всіх контролюючих органів, в тому числі до Антимонопольного Комітету України зі скаргою на умови ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 17:16
повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.

Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 27 березня 2020 09:21
Вимоги до клею!
Додатком 4 ТД встановлена наступна вимога: клей на основі поліолефінів високої міцності розроблений для ламінування на МДФ та ДСП слоїв пластиків, гранульованого, з точкою плавлення не менше °C ~155 з вмістом формальдегіду не більше 0,5 мг/мᵌ відповідно ГОСТ 12.1.005-88 . Виробник клею повинен бути сертифікований відповідно до ISO 9001:2015 (для підтвердження надати технічний документ та сертифікат ISO 9001:2015 виробника та копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи).
Вимога надати технічний документ виробника та сертифікат ISO 9001:2015 виробника та копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на підтвердження вимоги є одночасно дискримінаційною та неможливою для виконання. Висновок СЕС на клеї не містить інформації про його термостійкість, учасники не можуть змусити своїх постачальників клею отримати якийсь конкретний вид висновку СЕС з необхідною Вам інформацію та створити технічний документ чи сертифікат ISO 9001:2015 виробника .
Ви вимагаєте ті документи, які не може надати сам учасник, а які чомусь повинні обов’язково бути у його постачальників, хоча не передбачені як обов’язкові жодним актом чинного законодавства. Такі вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними стосовно тих учасників які не можуть впливати на своїх постачальників матеріалів та вимагати їх отримати необов’язкові документи.
Тому вимагаємо видалити з ТД зазначену вимогу, в іншому випадку ми вимушені будемо звернутися до всіх контролюючих органів, в тому числі до Антимонопольного Комітету зі скаргою на умови ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2020 20:55
документи необхідні для підтвердження якості та безпечності клею, який буде використовуватися для виготовлення меблів.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 31 березня 2020 17:12
Щодо акту введення обладнання в експлуатацію та навчання!
В складі ТД вимагається надання учасником акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання.
Встановлюючи дану вимогу ви свідомо порушуєте приписи ЗУ «Про публічні закупівлі» обмежуючи потенційне коло учасників.
До вашого відома повідомляємо, що дилери не можуть прийняти участь у вашій закупівлі, бо по суті дилерські відносини не передбачають виготовлення матеріалу, тому у дилерів не може бути в наявності у штаті інженер який ввів обладнання в експлуатацію та пройшов навчання на базі виробника.
Додаткова інформуємо ШАНОВНОГО замовника, що виробники товару не можуть впливати на виробників обладнання для видачі конкретного документу, який не є обов’язковим, наприклад того ж сертифікату інженера, який ви вимагаєте.
Тому ми вимагаємо видалити вимоги які прописані під конкретного учасника, а саме: «акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання.»
У разі невиконання ми вимушені будемо звернутися до всіх контролюючих органів, громадських організацій з метою надати розголосу щодо даної закупівлі, та звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою на дискримінаційні умови ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 17:36
Зважаючи на кількість закуповуваного товару, вартість, та враховуючи що закупівля здійснюється для закладів освіти, Замовник розраховує на отримання високоякісного товару, від постачальників які мають позитивний досвід та гарантують безпечність поставленого товару, з урахуванням усіх нюансів безпечності, відповідності затвердженим стандартам та вимогам ДЕСТу, що стосуються точної відповідності певним параметрам, висота парти і її сидіння, кут нахилу стільниці, відстань між спинкою і краєм стільниці. Всі параметри повинні відповідати ДЕСТу на учнівські столи та стільчики, а також таблицями ВООЗ норм росту дитини, тому акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером є обов’язковою та необхідною умовою.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 31 березня 2020 17:13
Щодо звітності
Шановний Замовнику вимогами ТД встановлена наступна вимога: «з метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним у складі пропозиції надається копія фінансової звітності за 2018-2019 роки.»
Встановлюючи дану вимогу ви свідомо обмежуєте коло учасників та порушуєте приписи ЗУ «Про публічні закупівлі» тому що учасники які розпочали свою діяльність у 2020 році не мають змоги надати вам річну фінансову звітність, таж сама ситуація з учасниками які розпочали свою діяльність у 2019 році
Тому вимагаємо привести ТД у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі» та видалити вимогу стосовно конкретизації строку щодо фінансової звітності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 16:59
На підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження наявності в Учасника основних засобів та інших активів, фінансової спроможності та надійності постачальника Замовник вимагає надання копія фінансової звітності.
У новостворених підприємств перший звітний період може бути меншим за 12 місяців, але не може бути більшим за 15 місяців (ч. 2 ст. 13 Закону № 996). Річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним (абзац перший п. 5 Порядку № 419).
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b10
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 01 квітня 2020 10:19
Щодо представницва!
Відповідно до Законодавства України представництво — правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана, або має право, вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
По-перше: таке правовідношення не встановлює обов’язку наявності офісу.
По-друге: офіційні представництва — іноземні дипломатичні, консульські, торговельні та інші офіційні представництва, що користуються імунітетом і дипломатичними привілеями.
Виходячи з цього в Закупівлі можуть прийняти тільки учасники-нерезиденти які мають офіційні представництва в м. Дніпро. Тим самим ви свідомо порушуєте вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» і обмежуєте участь дилерів чи вітчизняних виробників у закупівлі.
Виходячи з наведеного вище, ми вимагаємо видалити з ТД вимогу щодо наявності офіційного представництва в м. Дніпро.
У разі невиконання ми вимушені будемо звернутися до громадських організацій з метою надання розголосу стосовно незаконних вимог які встановлені в ТД, а також звернутися до АМКУ зі скаргою на умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2020 20:21
Шановний Учаснику, в Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b11
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 04 квітня 2020 16:53
Щодо коду класифікатора
Шановний замовнику в ТД ви вимагаєте щоб Учасник мав відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі.
Так як ТД не конкретизується який саме повинен бути зазначений вид економічної діяльності, тому є можливість двозначного тлумачення зазначеної вимоги.
Вимагаємо, з метою запобігання корупційному зловживанню, встановити в ТД конкретний виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі який ви бажаєте бачити в ТП учасника. У разі невиконання зазначеної вимоги ми вимушені будемо звернутися до відповідних громадських організації та контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 15:12
Учасник повинен мати відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі, предмет закупівлі зазначений в п. 4.1. р. І Тендерної документації Замовника, тобто це може бути виготовлення меблів або неспеціалізована оптова торгівля, наприклад.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b12
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 04 квітня 2020 16:54
Щодо обладнання
Вимогами ТД встановлена Обовязкова наявність у учасника: камери полімеризації; електростатичного пістолета – розпилювач; ручного трібостатичного порошкового розпилювача; установка струминного очищення; камера напилення; адсорбційний осушувач, надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт приймання передачі обладнання.

Встановлюючи конкретні вимоги щодо наявності та кількості конкретного обладнання є дискримінаційними не тільки для дилерів, а й для виробників, так як на ринку існує більш технологічні рішення які можуть бути використані, а встановлюючи конкретні вимоги ви свідомо обмежуєте коло учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога надати підтвердження в учасника конкретного обладнання є дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У свою чергу Ваша вимога обмежує участь у закупівлі лише тими учасниками, які є виробниками товару та придбали лише певний вид обладнання.
Учасники, які є виробниками, але мають інше обладнання, учасники, які є дилерами не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, що суттєво обмежує конкуренцію. При цьому наявність чи відсутність зазначеної матеріально-технічної бази не впливає на можливість поставити товар.
Додатково інформуємо ШАНОВОГО замовника, що Господарським Кодексом Украіни передбачено, що суб'єкти господарювання мають право без обмежень САМОСТІЙНО здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Враховуючи наведене вимагаємо видалити із ТД вимоги про Обовязкову наявність у учасника: камери полімеризації; електростатичного пістолета – розпилювач; ручного трібостатичного порошкового розпилювача; установка струминного очищення; камера напилення; адсорбційний осушувач, надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт приймання передачі обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 15:06
Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b13
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 04 квітня 2020 16:57
Вимога!
Враховуючи те, що проходить закупівля товару, а не робіт чи послуг ви свідомо в ТД ви вимагаєте технічний документ та висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на клей який повинен відповідати ГОСТ 12.1.005-88 Система стандартов безопасности труда (ССБТ). Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны.
Інформуємо вас, що дилер чи виробник товару за закупівлею не є виробником клею, а тому відповідність цьому ГОСТ не є обов’язковою і тимпаче не є обов’язковим отримання технічного документу та висновку СЕС на клей. Жоден учасник не вправі впливати на виробника клею для отримання зазначених документів.
Тому, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 14:58
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b14
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 07 квітня 2020 09:51
Обладнання та субпідрядники
Стосовно вашої відповіді щодо навчання персоналу ви вказали, що учасник має право залучити субпідрядні організації, з зазначенням відповідної інформації, та при умові відповідності кваліфікаційним вимогам.
Шановний Замовнику, кваліфікаційні критерії встановлені відповідно до ст 16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» у вичерпній кількості.
По-перше Субпідрядник НЕ Є УЧАСНИКОМ закупівлі, а тому встановлювати для нього кваліфікаційний критерій є незаконним.
По-друге така вимога як «акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання» не віднесена Законом до кваліфікаційних критеріїв!
Будь-ласка, приведіть ТД у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні Закупівлі». Ми вимагаємо виключити вимогу «Надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання.» як таку що є дискримінаційною
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2020 18:11
Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-001611-b.b15
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 07 квітня 2020 09:52
Про верстати
Доброго дня. Шановний Замовнику, у вашій закупівлі дилери не можуть прийняти участь так як ви встановили дискримінаційні вимоги стосовно наявності виробничого обладнання в учасника, а саме:
«форматно-розкрійного верстату, кромко облицювального верстату, фрезерного верстату тощо, а також ручних інструментів для зборки вказаних меблів). Обовязкова наявність у учасника: станок дорновий напівавтоматичний трубозгинаючий; комплект для оснащення для згинання труби не менше двох одиниць; дорн жорсткий для згинання труби.
Надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт введення обладнання в експлуатацію»
Як дилер я маю можливість поставити продукцію яка буде повністю відповідати технічним вимогам і без наявності виробничого обладнання чи залучення субпідрядника. Але встановлюючи вимоги стосовно наявності виробничих потужностей для всіх учасників ви обмежили моє право на участь у даній закупівлі
Повідомляємо Вас, що встановлюючи такі вимоги ви свідомо обмежуєте коло потенційних учасників через наявні дискримінаційні вимоги. Тому вимагаємо виключити із ТД вимогу стосовно наявності конкретної матеріально-технічної бази. У разі невиконання я змушений буду звернутися до постійно діючої колегії АМКУ із скаргою на умови закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2020 18:14
Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-18-001611-b.b16
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 10 квітня 2020 20:25
Скарга на умови закупівлі
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:23
рішення від 14.04.2020 № 7083.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:23
рішення від 23.04.2020 № 8294.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 22:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Перелік змін до тендерної документації оприлюднено в системі окремим файлом від 02.06.2020р. відповідно до Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8294-р/пк-пз від 29.04.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 02 червня 2020 14:47

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 20:25
Дилерський договір.PDF
10 квітня 2020 20:25
Лист-відповідь.pdf
10 квітня 2020 20:25
Скарга.pdf
10 квітня 2020 20:25
Платіжне доручення.pdf
10 квітня 2020 20:26
Штатний розпис.PDF
28 квітня 2020 08:29
Лист-відповідь-2.pdf
28 квітня 2020 08:29
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

27 квітня 2020 09:34
Відповідь АМКУ.docx
29 квітня 2020 09:24
Відповідь АМКУ пдф.FR12.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2020
UA-2020-03-18-001611-bab79dcd44a1e4f41b653f70156827025
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Меблі-Техностиль" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 11:40
Електронний підпис
23 червня 2020 11:37
40 Довідка Укрсиббанк.pdf
23 червня 2020 11:37
Платіжне доручення.pdf
23 червня 2020 11:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 червня 2020 11:37
Виписка.pdf
23 червня 2020 11:37
11864_Довідка_покриття.pdf
23 червня 2020 11:37
36 Захист довкілля.pdf
23 червня 2020 11:37
35 Додаток 5 Відомості.pdf
23 червня 2020 11:37
34 Витяг ПДВ (оригінал).PDF
23 червня 2020 11:37
33 Св-во ПДВ ориг.pdf
23 червня 2020 11:37
32 Відомості з ЄДРПОУ.PDF
23 червня 2020 11:37
31 ІД згідно п.10 ч1 ст. 17.pdf
23 червня 2020 11:37
28 ГЛ-строк оплати.pdf
23 червня 2020 11:37
25 Згода.pdf
23 червня 2020 11:37
23 Паспарт, код ориг.pdf
23 червня 2020 11:37
21 Фін.звіт 2019 рік.PDF
23 червня 2020 11:37
20 Фін.звіт 2018 рік.PDF
23 червня 2020 11:37
18 Ліцензія.pdf
23 червня 2020 11:37
15 Статут оригінал.PDF
23 червня 2020 11:37
5 Протоколи, накази.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:35
Електронний підпис
03 липня 2020 16:06
довідка ст. 17.pdf
03 липня 2020 16:06
public_doc (1).pdf
03 липня 2020 16:06
Довідка (6).zip
03 липня 2020 16:06
Довідка (5).zip
03 липня 2020 16:06
МВД Євтушенко С.О..jpg
03 липня 2020 16:06
public_doc (1).p7s
23 червня 2020 16:14
Електронний підпис
23 червня 2020 16:14
Електронний підпис
23 червня 2020 16:13
67 Справки 23 06.jpg
23 червня 2020 16:13
66 Справки 23 06.jpg
23 червня 2020 16:13
65 Гарантія фурнітури.pdf
23 червня 2020 16:13
57 Финотчет 2018-2019.pdf
23 червня 2020 16:13
55 Довідка щодо сервісу.pdf
23 червня 2020 16:13
54 гарантія звернення.pdf
23 червня 2020 16:13
41 ГЛ про документи.pdf
23 червня 2020 16:13
40 ГЛ про фінансування.pdf
23 червня 2020 16:13
29 Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2020 16:13
28 щодо оподаткування.pdf
23 червня 2020 16:13
27 Протокол Мебельком.pdf
23 червня 2020 16:13
24 Опис.pdf
23 червня 2020 16:13
23 Статут.pdf
23 червня 2020 16:13
21.2 Скан_Договор_Таймир.pdf
23 червня 2020 16:13
19 працівники.rar
23 червня 2020 16:13
19 Довідка Працівникі.pdf
23 червня 2020 16:13
16 довідка ст. 17.pdf
23 червня 2020 16:13
13 Відомості з ЄДР.pdf
23 червня 2020 16:13
6 Паспорт Євтушенко С.О.pdf

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 17:06
Електронний підпис
23 червня 2020 17:06
Електронний підпис
23 червня 2020 17:02
1 Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2020 17:02
54.3. Висновок СЕС ДСП.pdf
23 червня 2020 17:02
54.2. Сертифікат ДСП2.pdf
23 червня 2020 17:02
54.1. Сертифікат ДСП1.pdf
23 червня 2020 17:02
52. Паспорт на Товар.pdf
23 червня 2020 17:02
51 Документи переможця.pdf
23 червня 2020 17:02
50.3. Переклад фурн ДТС.pdf
23 червня 2020 17:02
50.2. Гарантія DTC.pdf
23 червня 2020 17:02
43. Заходи довкілля.pdf
23 червня 2020 17:02
41. Єдиний податокк.pdf
23 червня 2020 17:02
39. Антикорупційна.pdf
23 червня 2020 17:02
37. Зміни до договору.pdf
23 червня 2020 17:02
36. Згода з істотними.pdf
23 червня 2020 17:02
34. Підроблення.pdf
23 червня 2020 17:02
32. Бюджетний кодекс.pdf
23 червня 2020 17:02
30. Персональні дані.pdf
23 червня 2020 17:02
29. Паспорт.pdf
23 червня 2020 17:02
25. Копія фін звітності.pdf
23 червня 2020 17:02
22. Форма оподаткування.pdf
23 червня 2020 17:02
15. Працівники.pdf
23 червня 2020 17:02
14. Можливість поставки.pdf
23 червня 2020 17:02
13.1 Договір оренди.pdf
23 червня 2020 17:02
12.2 Платіжне доручення.pdf
23 червня 2020 17:02
12.1 оплата по гарантії.pdf
23 червня 2020 17:02
11. Достовірність.pdf
23 червня 2020 17:02
10 Паспорт та ІПН.pdf
23 червня 2020 17:02
8.2. Класифікатор.pdf
23 червня 2020 17:02
8. 1. Класифікатор.pdf
23 червня 2020 17:02
7 Санкції.pdf
23 червня 2020 17:02
6. Тех характеристики.pdf
23 червня 2020 17:02
4. Відповідність ст.16,17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" 5 691 545,28
UAH з ПДВ
5 691 545,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 5 691 728,00
UAH з ПДВ
5 691 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:35
Електронний підпис
03 липня 2020 16:06
довідка ст. 17.pdf
03 липня 2020 16:06
public_doc (1).pdf
03 липня 2020 16:06
Довідка (6).zip
03 липня 2020 16:06
Довідка (5).zip
03 липня 2020 16:06
МВД Євтушенко С.О..jpg
03 липня 2020 16:06
public_doc (1).p7s
23 червня 2020 16:14
Електронний підпис
23 червня 2020 16:14
Електронний підпис
23 червня 2020 16:13
67 Справки 23 06.jpg
23 червня 2020 16:13
66 Справки 23 06.jpg
23 червня 2020 16:13
65 Гарантія фурнітури.pdf
23 червня 2020 16:13
57 Финотчет 2018-2019.pdf
23 червня 2020 16:13
55 Довідка щодо сервісу.pdf
23 червня 2020 16:13
54 гарантія звернення.pdf
23 червня 2020 16:13
41 ГЛ про документи.pdf
23 червня 2020 16:13
40 ГЛ про фінансування.pdf
23 червня 2020 16:13
29 Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2020 16:13
28 щодо оподаткування.pdf
23 червня 2020 16:13
27 Протокол Мебельком.pdf
23 червня 2020 16:13
24 Опис.pdf
23 червня 2020 16:13
23 Статут.pdf
23 червня 2020 16:13
21.2 Скан_Договор_Таймир.pdf
23 червня 2020 16:13
19 працівники.rar
23 червня 2020 16:13
19 Довідка Працівникі.pdf
23 червня 2020 16:13
16 довідка ст. 17.pdf
23 червня 2020 16:13
13 Відомості з ЄДР.pdf
23 червня 2020 16:13
6 Паспорт Євтушенко С.О.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 17:06
Електронний підпис
23 червня 2020 17:06
Електронний підпис
23 червня 2020 17:02
1 Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2020 17:02
54.3. Висновок СЕС ДСП.pdf
23 червня 2020 17:02
54.2. Сертифікат ДСП2.pdf
23 червня 2020 17:02
54.1. Сертифікат ДСП1.pdf
23 червня 2020 17:02
52. Паспорт на Товар.pdf
23 червня 2020 17:02
51 Документи переможця.pdf
23 червня 2020 17:02
50.3. Переклад фурн ДТС.pdf
23 червня 2020 17:02
50.2. Гарантія DTC.pdf
23 червня 2020 17:02
43. Заходи довкілля.pdf
23 червня 2020 17:02
41. Єдиний податокк.pdf
23 червня 2020 17:02
39. Антикорупційна.pdf
23 червня 2020 17:02
37. Зміни до договору.pdf
23 червня 2020 17:02
36. Згода з істотними.pdf
23 червня 2020 17:02
34. Підроблення.pdf
23 червня 2020 17:02
32. Бюджетний кодекс.pdf
23 червня 2020 17:02
30. Персональні дані.pdf
23 червня 2020 17:02
29. Паспорт.pdf
23 червня 2020 17:02
25. Копія фін звітності.pdf
23 червня 2020 17:02
22. Форма оподаткування.pdf
23 червня 2020 17:02
15. Працівники.pdf
23 червня 2020 17:02
14. Можливість поставки.pdf
23 червня 2020 17:02
13.1 Договір оренди.pdf
23 червня 2020 17:02
12.2 Платіжне доручення.pdf
23 червня 2020 17:02
12.1 оплата по гарантії.pdf
23 червня 2020 17:02
11. Достовірність.pdf
23 червня 2020 17:02
10 Паспорт та ІПН.pdf
23 червня 2020 17:02
8.2. Класифікатор.pdf
23 червня 2020 17:02
8. 1. Класифікатор.pdf
23 червня 2020 17:02
7 Санкції.pdf
23 червня 2020 17:02
6. Тех характеристики.pdf
23 червня 2020 17:02
4. Відповідність ст.16,17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕБЛІКОМ"
#42223453
Переможець 5 691 545,28
UAH з ПДВ
30 червня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ"
#42223453
5 691 545,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 08:43
дод.угода №1 від 14.07.2020 договір 28МК-20 від 14.07.2020.pdf зміни до договору
15 липня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 08:32
договір 28МК-20 від 14.07.2020.pdf укладений
15 липня 2020 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення дати поставки товару
Номер договору про закупівлю: 28МК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 691 545,28
UAH (в тому числі ПДВ 948 590,88 UAH)