Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
1 766 647,50 UAH
UA-2020-03-18-001434-b 128d637804f64381a2354261d120ace0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Петриченко

+380552456061
+380552492267
+380552420861
osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Юлія Петриченко
+380552456061,+380552492267,+380552420861
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно Реєстру суб’єктів природних монополій у сфері теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення промислових відходів, станом на 31.10.2019, розміщеного на сайті НКРЕКП – www.nerc.gov.ua, МКП «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства м. Херсон», займає монопольне становище з централізованого водовідведенню на території Херсонської обл.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 12:03
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140343.78 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, заклади управління освіти Херсонської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

18 березня 2020 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА"
#03355726
Переможець 1 766 647,50
UAH з ПДВ
18 березня 2020 12:03

Документи

18 березня 2020 12:03
Електронний підпис
18 березня 2020 12:02
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 12:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА"
#03355726
1 766 647,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2020 12:03
Електронний підпис
18 березня 2020 12:02
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:10
доп угода 5.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:58
дод угода 4.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:50
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 09:30
Доп угода 1.PDF зміни до договору
04 травня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 15:51
Договір 736.pdf укладений
24 березня 2020 15:49
Додаток 1.pdf укладений
24 березня 2020 15:49
Додаток 2.pdf укладений
24 березня 2020 15:49
Протокол розбіжностей.pdf укладений
24 березня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 736
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 736
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з допущенням під час укладання Додаткової угоди № 3 до договору на послуги з централізованого водовідведення № 3723/1 від 24.03.2020 технічної помилки механічного характеру. Протокол про виправлення помилки.
Номер договору про закупівлю: 736
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 736
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 444 352,26
UAH (в тому числі ПДВ 240 725,38 UAH)