Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
3 628,00 UAH
UA-2020-03-18-000982-b bc544dedba734d4992fcc9d285a1c199
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 15:52
Очікувана вартість: 3 628,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua.
Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ 3 015,00
UAH з ПДВ
3 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Григоренко А.В. 3 024,00
UAH з ПДВ
3 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 15:47
Електронний підпис
05 травня 2020 15:47
Довідка Податкова.pdf
05 травня 2020 15:47
Довідка МВС.pdf
30 березня 2020 11:05
Електронний підпис
30 березня 2020 11:05
Цінова пропозиція.pdf
30 березня 2020 11:05
Технічні вимоги.pdf
30 березня 2020 11:05
С-во о реєстрації.pdf
30 березня 2020 11:05
Лист відгук.pdf
30 березня 2020 11:05
Додаток №4.pdf
30 березня 2020 11:05
Договір екваєр.pdf
30 березня 2020 11:05
Договір виробник.pdf
30 березня 2020 11:05
Довкілля.pdf
30 березня 2020 11:05
Довідка ФОП.pdf
30 березня 2020 11:05
Довідка реєстр ЦСО.pdf
30 березня 2020 11:05
Витяг реєстр РРО.pdf
30 березня 2020 11:05
Витяг з Реєстру ЦСО.pdf
30 березня 2020 11:05
ВИТЯГ 1006165250.pdf
30 березня 2020 11:05
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 14:31
ТЗ.pdf
31 березня 2020 14:31
Реєстрація ПДВ.pdf
31 березня 2020 14:31
Пропозиція.pdf
31 березня 2020 14:31
Про захист довкілля.pdf
31 березня 2020 14:31
Печатка.pdf
31 березня 2020 14:31
Додаток 4 ст. №17.pdf
31 березня 2020 14:31
Договір з користувачем.pdf
31 березня 2020 14:31
Договір з екваєром.pdf
31 березня 2020 14:31
Довідка ЦСО.pdf
31 березня 2020 14:31
Витяг_USR_1006281199.pdf
31 березня 2020 14:31
Витяг единий податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ

ФОП Григоренко А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ
#2317100590
Переможець 3 015,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 08:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 08:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ
#2317100590
3 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 12:25
Звіт Дог. 20291.docx укладений
01 квітня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:43
20291 Ду-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:43
повідомлення про внесення змін (1) (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 18:32
УЗ-ЦЛ-20291-Ю.pdf укладений
05 травня 2020 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: внесення змін до пунктів 1.1, 9.2, 12.1.4,17.1., 20.1.3 Договору, Додатку №2, 3 Договору, продовження строку дії договору до 31.01.2021. 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ- 20106/Ю /ДУ-1. 14. Сума договору після внесення змін: 3350,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20291/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20291/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 3 350,00
UAH