Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (туалет)
Очікувана вартість
1 713 193,20 UAH
UA-2020-03-18-000854-b ee48ac6f24294cffa7529bced025f086
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Король

+380613951565 kp.promin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ДОСУГУ "ПРОМІНЬ" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31180638
Місцезнаходження: 71502, Україна , Запорізька обл., м. Енергодар, вул. Набережна, буд. 15
Контактна особа: Ольга Король
+380613951565
kp.promin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 13:15
Очікувана вартість: 1 713 193,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 565,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
туалет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, Набережна (між павільйонами 6-7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 штуки
туалет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, бул. Юності (район скверу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 штуки
туалет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, вул. Козацька (район ринку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у національній валюті – гривні, в безготівковій формі на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, протягом 180 календарних днів після поставки товару (включаючи надання комплексу супутніх послуг, визначених у п. 1.2. цього Договору) на підставі рахунку та накладної. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:37
ТД нова редакція туалет 08.04.2020.pdf
08 квітня 2020 15:37
Зміни ТД туалет 08.04.2020.pdf
06 квітня 2020 10:22
Зміни туалет 06.04.20.pdf
06 квітня 2020 10:22
ТД туалет 06.04.2020.pdf
27 березня 2020 14:19
ТД зі змінами 27.03.20.pdf
27 березня 2020 14:19
зміни до ТД туалет 27.03.20.pdf
25 березня 2020 14:23
Перелік змін до ТД туалет.pdf
25 березня 2020 14:23
ТД_туалет_зi_змiнами.pdf
18 березня 2020 10:45
ТД туалет.pdf
08 квітня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:37
ТД нова редакція туалет 08.04.2020.pdf
08 квітня 2020 15:37
Зміни ТД туалет 08.04.2020.pdf
06 квітня 2020 10:22
Зміни туалет 06.04.20.pdf
06 квітня 2020 10:22
ТД туалет 06.04.2020.pdf
27 березня 2020 14:19
ТД зі змінами 27.03.20.pdf
27 березня 2020 14:19
зміни до ТД туалет 27.03.20.pdf
25 березня 2020 14:23
Перелік змін до ТД туалет.pdf
25 березня 2020 14:23
ТД_туалет_зi_змiнами.pdf
18 березня 2020 10:45
ТД туалет.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності конструкції будівлі ДБН В.2.2-40:2018
Дата подання: 23 березня 2020 22:57
Дата відповіді: 25 березня 2020 12:22
Шановний Замовнику! Відповідно до технічного завдання (Додаток 3) туалети повинні відповідати ДБН В.2.2-40:2018 "Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд". Відповідно до пп. 11.19 даного ДБН, двері санітарно-гігієнічних приміщень, призначених для маломобільних груп населення, повинні відчинятися назовні. В той же час, на схемі, зазначеній в технічному завданні документації закупівлі, двері кабіни для маломобільних груп населення відчиняються всередину кабіни, що не відповідає пп. 11.19 ДБН В.2.2-40:2018. Просимо узгодити тендерну документацію в даному пункті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що в додатку 3 тендерної документації до схеми внутрішнього вигляду предмета закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Щодо відмінностей по відношенню до схеми у Додатку 3
Дата подання: 23 березня 2020 22:59
Дата відповіді: 25 березня 2020 12:26
Шановний Замовнику! Чи будуть розглядатися Замовником пропозиції, що містять відмінності по відношенню до зазначеної в Додатку 3 схеми щодо: а) напрямку відкривання внутрішніх дверей; б) зміщення перегородок (не більше 100 мм)?
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше питання повідомляємо, що відповідно до тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Звертаємо увагу, що в додатку 3 тендерної документації до схеми внутрішнього вигляду предмета закупівлі Замовником будуть вноситись відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТАТУСЬ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА 1 395 000,00
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
999 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Югпромкомплект" 1 703 191,96
UAH з ПДВ
1 694 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтеплоатом 1 710 193,17
UAH з ПДВ
1 710 193,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 10:08
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:04
Довідка ТЗ Енергодар.pdf
16 квітня 2020 10:04
Виписка з ЄДР.pdf
16 квітня 2020 10:04
Шафа Енергодар.pdf
16 квітня 2020 10:04
Витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 15:33
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:32
Паспорт.pdf
15 квітня 2020 15:32
Інформаційний лист.pdf
15 квітня 2020 15:32
Статут.pdf
15 квітня 2020 15:32
Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2020 15:32
Лист-гарантія_товар_.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 18:55
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:25
147_23.04.2020 цінова.pdf
14 квітня 2020 15:09
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:07
110_09.04.2020 Реквізити.pdf
14 квітня 2020 15:07
109_09.04.2020 ст.17.pdf
14 квітня 2020 15:07
108_09.04.2020 працівники.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 14:36
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
15 квітня 2020 14:24
СТАТУТ.PDF
15 квітня 2020 14:24
ЛИСТ.PDF
15 квітня 2020 14:24
ЛИСТ ПЕЧАТКА ПІДПИС.PDF
15 квітня 2020 14:24
ДОГОВІР.PDF
15 квітня 2020 14:24
ДОВІДКА МАТ ТЕХ БАЗА.PDF
15 квітня 2020 14:24
ВИТЯГ ПДВ.PDF
15 квітня 2020 14:24
ВИПИСКА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТАТУСЬ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"

ТОВ "Югпромкомплект"

ТОВ Ремтеплоатом

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАТУСЬ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3602110608
Відхилено 998 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 09:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАКУЛА-Т"
#42221278
Відхилено 999 090,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:26
ТОВ "Югпромкомплект"
#33466301
Переможець 1 694 625,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Югпромкомплект"
#33466301
1 694 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 15:25
Додаткова угода до договору поставки (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 10:01
Договір №54 від 04.05.2020.pdf укладений
04 травня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 11.4 Договору поставки № 54 від 04.05.2020 (надалі – договір), Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передання товару, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим до договору внести такі зміни: 1.1. Пункт 5.1. договору викласти в наступній редакції: «Строк (термін) поставки: поставка товару за цим договором здійснюється до 10.07.2020 року.». 2. Керуючись п. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони домовились до додатку 1 договору в частині технічних характеристик товару внести такі зміни: 2.1. Параметри, пояснення опису конструкції - двері внутрішні викласти в наступній редакції: Опис конструкції Параметри, пояснення Опис конструкції Параметри, пояснення Двері внутрішні: Зносо-вологостійкі металопластикові розмір: 600х2000мм з замком - 3 шт. Розмір дверей для маломобільних груп населення: 2000мм х 1000мм.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 694 625,00
UAH (в тому числі ПДВ 282 437,50 UAH)