Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення дощок оголошень у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-03-18-000669-c 3b47e81663a743b6be9fa61fe1dc2527
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приходько Оксана

+380577252650 oksanakotprihodko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366078
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 16, каб.4, м. Харків
Контактна особа: Приходько Оксана
+380577252650
oksanakotprihodko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 13:35
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Придбання та встановлення дощок оголошень у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Придбання та встановлення дощок оголошень у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, за адресами, вказаними Замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету міста Харкова Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 12:59
ТД.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 5.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 4.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 3.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 2.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 7.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 6.docx
18 березня 2020 12:59
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-000669-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 08 квітня 2020 16:31
Порушення вимог п.3.5.17 Додатку 3
Шамовний замовник, в п.3.5.17 Додатку написано, що треба додати: Кольорове фото з трьох різних сторін (спереду, ззаду та в розріз з підтвердженням ширини композитної плити) . Визначення поняття ширини та товщини було написано у Додатку 1 (фото додається), де Замовник чітко прописав - Ширина дошки: 600 мм.; (+/-1%), Товщина: не менше 3 мм.; 3 боку учасника було невиконуто вимогу Замовника, тому що замість ширини композитної плити він вказав ії товщину. Ширини 600 мм.; (+/-1%) на фото цей учасник не вказав, а тому не зрозуміло взагалі, які розміри має дошка оголошень на фото. Далі - у учасника фото ззаду - Ми бачимо тільки два отвори, а Ви ? Фото дошки врозріз ми бачимо вказаний розмір товщини 3мм, тоді нам зовсім незрозуміло, навіщо учасник надав протокол, де об'єктом випробувань була панель 4мм ? Навіщо учасник надав протокол, в якому у примітках пункту 2 власник протоколу заборонив без його згоди копіювати цей протокол, а в тендерній документації учасник дозволу від ГУ ДСНС у м.Києві не прікрипив, чим порушив авторські права та посягнув на інтелектуальну власність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 12:39
Згідно п.3.5.17 Додатку, Замовник мав на увазі товщину композитної плити (в розрізі з підтвердженням ширини композитної плити). «Рекламо-видавниче агенство «АУКУБА» ПП було надано фото в розріз з підтвердженням ширини композитної плити, а не ширину товару-дошки оголошення. Усі учасники торгів щодо закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 -19520000-7 – Пластмасові вироби (Придбання та встановлення дощок оголошень у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ)» зрозуміли технічні вимоги і дали згоду на участь у торгах.
Також повідомляємо, що «Рекламо-видавниче агенство «АУКУБА» ПП було надано чинний на дату подачі пропозиції сертифікат відповідності на композитну плиту. Надання помилково доданих файлів не є підставою для відхилення пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000669-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 08 квітня 2020 22:56
Невиконання вимоги I. Загальні положення п.7
Переможцем було здійснено Невиконання вимоги I. Загальні положення п.7, в якому написано: Всі документи, що подаються учасниками торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Документи, які підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути складені українською мовою. Отже, "Наказ на призначення директора" - підготовлений безпосередньо учасником, але не українською мовою, та не має автентичного перекладу на українську мову, що є порушенням вимог замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 12:42
Згідно п.7 розділу 1 тендерної документації, документи, які підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути складені українською мовою.
Отже, документ про призначення на посаду директора «Рекламо-видавниче агенство «АУКУБА» ПП Череднікова І.П. є внутрішнім документом підприємства , та не є підготовленим саме для участі у даній процедурі закупівлі у складі пропозиції, тому згідно п. 7 розділу 1 тендерної документації може бути наданий російською мовою.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000669-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2878605171
Дата подання: 13 квітня 2020 17:51
Усунення порушень пов’язаного з прийняттям рішення тендерним комітетом відповідно до протоколу № 3 від 08.04.2020 року
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень пов’язаного з прийняттям рішення тендерним комітетом відповідно до протоколу № 3 від 08.04.2020 року, відповідно до якого прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю з «Рекламно-видавничим агентством «АУКУБА».
Абзацом 3 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасником або уповноваженою особою учасника накладається на тендерну пропозицію електронний підпис відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Наступним абзацом Замовником чітко визначив, що Тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо електронний підпис не накладено на тендерну пропозицію учасника на момент закінчення строку для її подання.
31 березня 2020 року о 10-25 Учасником "РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО (#25176958) було завантажено, на веб-портал уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/), документи з пропозицією учасника а о 10-32 було додано (завантажено) файл «sign.p7s». Зазначений файл, відповідно до вимог тендерної документації, мав би містити підтвердження накладання на пропозицію учасника електронного підпису учасника або підпису уповноваженої особи учасника.
В той же час під час перевірки відповідності підписання пропозиції учасника на його відповідність з застосуванням «Онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів» (https://czo.gov.ua/verify), сервіс надає інформацію, що учасником на його пропозицію накладено електронну печатку учасника:
Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign
Електронна печатка: ПП РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО АУКУБА ПП
Організація (установа): ПП РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО АУКУБА ПП
Код ЄДРПОУ: 25176958
Посада: Електронна печатка
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 31.03.2020 10:32:13
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000E5DC4700DFBF5301
Тип носія особистого ключа: Незахищений

Таким чином, учасником "РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧИМ АГЕНСТВОМ "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО (#25176958) не накладено на тендерну пропозицію електронний підпис учасника або уповноваженої особи учасника, та мала б бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 12:28
Пропозиція ПП "РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА", яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідає вимогам тендерної документації . У тому числі, відповідно до вимог тендерної документації ПП "РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" на тендерну пропозицію накладено електронний підпис, за результатами перевірки якого на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено, що підпис перевірено успішно та цілісність даних підтверджено.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000669-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 16 квітня 2020 13:03
А де докумети статті 17 Закону, які подаються лише переможцем згідно вимог тендерної документації ?
Замовник на стр. 7-8 документу ТД пише -:
Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Переможець у пятиденний строк не надав таких документів по ціх пунктах статті 17 Закону, отже, підлягає дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:14
Згідно п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Так, переможцем закупівлі у відповідності з п. 3.3. Додатку 3 Документації, протягом 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надано документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у Переможця, визначених у частинах перший і другій статті 17 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000669-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РЕГІОН 21", Код ЄДРПОУ:33677170
Дата подання: 16 квітня 2020 13:14
Відсутність Додатку 6 у переможця
Відкриваємо Додаток 6 Замовника: Тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону :
Ми, _________________ (найменування переможця), надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону.... . Відкриваємо цінову пропозицію учасника - Вона створена 06.04.20, коли він не був у статусі переможця, а тому найменування переможця цієї дати було невідомо і тому це вважається підлог документів. Тому що згідно рішенню тендерної комісії учасника обрали переможцем 08.04.20, і юридично вважається, що саме з цього моменту він перебуває у статусі переможця, а переможець не завантажив Додаток 6 і має бути дискваліфікований.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:15
Не надання учасником, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, цінової тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону за формою, згідно Додатка №6, протягом 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не відноситься до підстав відхилення тендерної пропозиції переможця у разі наявних підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Також, не надання вищезазначеної інформації згідно Додатка №6 Документації не відноситься до тендерної пропозиції, яка обмежена кінцевим строком подання тендерних пропозицій. Тому, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця з причини не надання вищезазначеної інформації згідно Додатка №6 Документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ" 79 940,00
UAH з ПДВ
79 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІГНАТОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕГІОН 21" 81 960,00
UAH з ПДВ
81 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:54
ДФС підпис.XML
13 квітня 2020 16:53
Довідка ДФС з підписом.p7s
13 квітня 2020 16:53
Довідка ДФС.pdf
13 квітня 2020 09:05
Dovidka_20097511540580864197.pdf
13 квітня 2020 09:05
Dovidka_20097511540580864197.pdf.p7s
31 березня 2020 10:32
Електронний підпис
31 березня 2020 10:25
Довідки ст.17.PDF
31 березня 2020 10:25
Технична частина.PDF
31 березня 2020 10:25
Кваліфікаційна частина.PDF
31 березня 2020 10:25
Наказ про призначення.pdf
31 березня 2020 10:25
Підписаний_G0320-4430-GL_tender.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 20:38
Електронний підпис
02 квітня 2020 20:36
тех хар.pdf
02 квітня 2020 20:36
перс дан.pdf
02 квітня 2020 20:36
згода.pdf
02 квітня 2020 20:36
досвіт.pdf
02 квітня 2020 20:18
Електронний підпис
02 квітня 2020 20:16
Підписаний_Лицензия.pdf
02 квітня 2020 20:16
Підписаний_G0320-4604-GL_tender.pdf
02 квітня 2020 20:16
Фото доска.pdf
02 квітня 2020 20:16
сес пленка.pdf
02 квітня 2020 20:16
сес композит.pdf
02 квітня 2020 20:16
аналог договор.pdf
02 квітня 2020 20:16
ekspertiza.pdf
02 квітня 2020 20:16
Паспорт.pdf
02 квітня 2020 20:16
ІНН.pdf
02 квітня 2020 20:16
Витяг прописка.pdf
02 квітня 2020 20:16
Витяг з реєстру.pdf
02 квітня 2020 20:16
Витяг единый налог.pdf
02 квітня 2020 20:16
довідки (2).pdf
02 квітня 2020 20:16
Гарант листи (3).pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 19:06
Електронний підпис
02 квітня 2020 19:00
Ліцензія завірена.zip
02 квітня 2020 19:00
Гарантия 18829.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО

ФОП "СИДОРЕНКО ОЛЕГ СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ІГНАТОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПП "РЕГІОН 21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#25176958
Переможець 70 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"РЕКЛАМО-ВИДАВНИЧЕ АГЕНСТВО "АУКУБА" ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
#25176958
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2020 16:32
Коментар щодо відміни: Відповідно ч. 2 ст. 31 Закону торги за предметом: «ДК 021:2015 - 19520000-7 – Пластмасові вироби (Придбання та встановлення дощок оголошень у багатоквартирних житлових будинках ЖБК, ЖК та ОСББ)» визнати такими, що не відбулися, з причини скорочення видатків на здійснення закупівлі товару
Документи:
24 квітня 2020 16:32
sndt39c36.pdf