Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (деревина паливна: пелети)
Wood (wood substance:pellets)
Очікувана вартість
4 158 108,00 UAH
UA-2020-03-18-000012-b 77e839c395a246f488b26fd00a9a6def
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кавун

+380978766984 yuliya.kavun211@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Код ЄДРПОУ: 04591392
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Контактна особа: Юлія Кавун
+380978766984
yuliya.kavun211@gmail.com
Додаткові контактні особи: Ігор Жаданов
+380505544012
yuliya.kavun211@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kharkiv State high school physical education number 1
National ID: 04591392
Contact point: Kavun Yuliya
+380978766984
yuliya.kavun211@gmail.com
Additional contacts: Ігор Жаданов
+380505544012
yuliya.kavun211@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 березня 2020 01:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 07:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 11:02
Очікувана вартість: 4 158 108,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 790,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124700 UAH
Publication date: 18 березня 2020 01:34
Enquiries until: 07 квітня 2020 07:00
Complaints submission until: до 13 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 квітня 2020 07:00

Information

Estimated total value: 4 158 108 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 791 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1039.527 тонни
Деревина паливна: пелети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Фронтова, буд.3
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Wood substance:pellets
CPV: 03410000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 01:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 01:34
Тендерна Документація пелети.doc
18 березня 2020 01:34
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги замовника1
Дата подання: 24 березня 2020 12:44
Дата відповіді: 26 березня 2020 18:52
1. Пунктом 4.4. проекту договору передбачено, що «У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок», зазначена вимога фактично зазначає, що замовник може фактично не сплачувати за зазначений товар взагалі. У свою чергу зазначена інформація про «умови оплати договору» не висвітлена у оголошенні, що може бути розглянуто, як не оприлюднення інформація яка вимагається чинним законодавством України. Вимагаємо внести відповідні зміни та скоригувати інформацію щодо умов оплати договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Проаналізувавши викладене у зверненні питання, тендерний комітет ХДВУФК №1 надає наступні роз’яснення.
1. Враховуючи, що чинне законодавство України не містить будь-яких особливих вимог до договорів, які укладаються суб'єктами підприємницької діяльності з бюджетними установами, виконання договору буде здійснюватись на загальних підставах.
Відповідно до ч.1 ст. 48 Бюджетного кодексу України (далі по тексту – БКУ), розпорядники бюджетних коштів (в даному випадку Замовник) беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. А відповідно до ч.1 ст. 49 БКУ, розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством. В свою чергу, надання доручення на здійснення платежу, його реєстрація та подальші дії в органах Казначейства потребують певного часу. Таким чином, вказаний у зверненні пункт проекту договору про закупівлю, зовсім не звільняє від взятого на майбутнє обов'язку щодо оплати Замовником поставленого товару Учасником, а навпаки відтерміновує від незалежних від Замовника обставин по неоплаті в установлені договором строки.
Натомість, статтею 629 Цивільного кодексу України унормовано, що договір є обов’язковим до виконання.
Відповідно до ст. ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Виходячи з наведеного, Замовник на майбутнє не відмовляється від взятих на себе зобов’язань по оплаті за поставлений товар, в свою чергу, за настанням несприятливих обставин по оплаті за поставлений товар Учасник не обмежується в праві звернутися з вимогою про відшкодування шкоди. У випадку якщо не було досягнуто згоди між сторонами в процесі переговорів, сторони мають право врегулювати спір в судовому порядку, те саме передбачено в самомоу проекті договору.
2. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів складається у відповідності до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680. Замовником вказано всю необхідну інформацію щодо закупівлі шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель. Більш того, імперативно не встановлено обов’язку зазначати інформацію про умови оплати договору в оголошенні, цього не вимагається і в ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови по здійсненню оплати за поставлений товар встановлено в розділі 4 проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації).
вимога замовника2
Дата подання: 24 березня 2020 12:45
Дата відповіді: 26 березня 2020 18:53
Загальна кількість товару яка вимагається до постачання складає 1039,527 т. або 1039527 кг. Додатком 1 тендерної документації визначено, що «Тара пакування - мішки по 40 кг». Поясність, який чином зробити мішки по 40 кг у разі вимоги загальної кількості товару 1039527 кг?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Проаналізувавши викладене у зверненні питання, тендерний комітет ХДВУФК №1 надає наступні роз’яснення.
Для забезпечення поставки товару в повному обсязі, з урахуванням вимог Замовника, зазначених в тендерній документації, пропонується зробити наступний розподіл поставки товару (як один з варіантів) - 95-99% від кількості зазначеного в тендерній документації Замовником товару пакувати в мішки по 40 кг, а залишок - в тару, яку буде більш доцільно використовувати Учаснику для поставки залишку товару та доставка в якій не погіршить якості даного товару під час транспортування та зберігання.
вимога замовника3
Дата подання: 24 березня 2020 12:45
Дата відповіді: 26 березня 2020 18:55
У додатку 1 тендерної документації визначено, що «Основним джерелом сировини мають бути соснові або листяні породи деревини». Перепрошую, але Вам потрібно визначитись, що саме Вам потрібно. Яке відсоткове відношення повинно бути 50 на 50 або тощо, або виключно соснові чи виключно листяні. Зазначеними діями Замовником навмисно завишається вартість предмету закупівлі, оскільки вартість соснової продукції та листяної має значну різницю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Проаналізувавши викладене у зверненні питання, тендерний комітет ХДВУФК №1 надає наступні роз’яснення.
Замовником було визначено, що основним джерелом сировини, з якої мають бути виготовлені пелети це соснові або листяні породи деревини. Таким чином, будуть розглянуті усі надані пропозиції учасників процедури закупівлі, щодо товару, який буде виготовлено з твердих порід деревини, або з суміші дерев, де відсотковий вміст того чи іншого виду деревини буде таким, що за теплотворними характеристиками відповідатиме зазначеним в технічному описі предмета закупівлі вимогам, а саме:
Волога робоча – не більше 6,8;
Зольність – не більше 1,5;
Найнища теплота згоряння – не менше 3900 Ккал/кг;
-16,33 МДж/кг;
Найвища теплота згоряння - не менше 4900 Ккал/кг ;
- 20,52 МДж/кг.
В технічному описі передбачено, що у вартість також буде включено: пакування, фасування, транспортні послуги, навантаження та розвантаження товару та інші витрати, що пояснює очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ІНВЕСТ А", Код ЄДРПОУ:42033062
Дата подання: 06 квітня 2020 17:19
Приведення тендерної документації у відповідність з діючим законодавством
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Всупереч ч.2 ст. 19 Конституції України тендерна документація містить деякі вимоги і положення, які не відповідають діючому законодавству і порушують права потенційних учасників процедури закупівлі.
Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, - припинення дії, яка порушує право. Тому, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні Закупівлі», звертаємося до Замовника з проханням усунути наявні порушення процедури закупівлі, а саме порушення норм діючого законодавства, які містяться в тендерній документації Замовника.

Згідно п.5.10 Розділу ІІІ Тендерної документації «документи, визначені у цьому підпункті 5.10 тендерної документації, … та надаються переможцем торгів особисто або поштою замовнику, за адресою: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3; у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір; 5) документи, визначені у цьому підпункті 5.10 тендерної документації, у разі їх подання замовнику, повинні бути прошиті, а документи, підготовлені безпосередньо переможцем, - повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи переможця та відбитком печатки переможця (у разі її використання переможцем) і повинні бути адресовані замовнику, містити дату та номер документа.»
Але відповідно до ч.3. п. 3) ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно п.1 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тобто відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник на всіх етапах тендеру не має права вимагати від учасників або переможця надання необхідних документів в паперовому вигляді, всі документи на всіх етапах тендеру створюються і подаються Замовнику тільки в електронному вигляді.
На підставі вищевикладеного просимо привести тендерну документацію у відповідність з нормами діючого законодавства, а саме: видалити з п. 5.10 вимогу подання переможцем тендеру необхідних документів в паперовому вигляді.

Згідно п. 3.2. Розділу VI Тендерної документації «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати лист-погодження, складений у довільній формі, з проектом договору про закупівлю та його істотними умовами, згідно з Додатком 4 до тендерної документації». Згідно ч.6) п. 1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція повинна супроводжуватися наданням проекту договору про закупівлю у відповідності до додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Постачальником (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника.
Просимо пояснити, навіщо і на якій законодавчий підставі Замовник вимагає подання двох документів (листа-погодження з проектом договору і заповненого проекту договору) на підтвердження одного факту – згоди з істотними умовами договору?

Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Найнища теплота згоряння – не менше 3900 Ккал/кг або 16,33 МДж/кг; Найвища теплота згоряння - не менше 4900 Ккал/кг або 20,52 МДж/кг».
Державним документом, який встановлює вимоги до якості паливних пелет з деревини, є ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». Згідно з п. 1 «Сфера застосування» ДСТУ 8358:2015 цей стандарт поширюється на всі без виключення паливні пелети з деревини, а отже, його вимог повинні дотримуватися і Замовники при визначенні якісних і технічних характеристик товару в разі закупівлі паливних пелет з деревини.
Згідно Таблиці 1 «Технічні вимоги до брикетів та гранул паливних» вищевказаного ДСТУ для паливних пелет з деревини найвища теплота згорання не регламентується і не встановлюється.
На підставі вищевикладеного просимо привести тендерну документацію у відповідність з нормами діючого законодавства, зокрема з ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови», а саме: з Додатку 1 до Тендерної документації видалити вимогу, якою встановлюється мінімальне кількісне значення найвищої теплоти згоряння паливних пелет з деревини.

Згідно Додатку 3 до Тендерної документації від учасників вимагається надати «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій (для учасника - юридичної особи)» і «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій».
Законодавчими актами, які регулюють надання вищевказаних документів, зокрема наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованого в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486), наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», не встановлено темін дії вищевказаних документів. Тому просимо пояснити, на якій законодавчий підставі Замовником встановлено вимогу, щоб ці документи були саме не більше місячної давнини? Крім того, згідно нормативно-правових актів, які регламентують порядок видачі і зміст Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України і Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, випливає, що в цих двох документах міститься абсолютно тотожня інформація (назва юр. особи, код ЄДРПОУ, адреса, види діяльності, керівник, підписант, бенефіціари, тощо). Тому також просимо пояснити, навіщо Замовник вимагає надання двох різних за назвою документів, але які містять однакову інформацію?
Водночас, згідно з п.3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Положення ч.3. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з якими тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, мають застосовуватися лише у тій частині, яка не протирічить іншим положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» і законодавству в цілому.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України листом від 16.01.2020 р. № 3304-04/2361-06 і Міністерство юстиції України листом від 02.01.2020 р. № 81/28294-26-19/8.4.1 надали інформацію, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є відкритим єдиним державним реєстром з вільним доступом.
На підставі вищевикладеного просимо привести тендерну документацію у відповідність з нормами діючого законодавства, в саме: виключити з Додатку 3 до Тендерної документації надання документів, передбачених пунктами 3 і 4 цього Додатку.

З метою обчислення питомої ваги транспортних витрат в структурі собівартості продукції і визначення ціни тендерної пропозиції просимо надати інформацію щодо орієнтовних розмірів партій продукції (маса, тн), яка буде поставлятися згідно заявок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 11:51
1. Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі по тексту – Закон), під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Відповідно до ч.3. ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
З огляду на наведені статті Закону, вбачається, що Замовник на власний розсуд визначає спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 ч.1 ст.17 Закону, в свою чергу, даний Закон покладає обов’язок саме на переможця закупівлі надати відповідні документи, які вимагаються Замовником в тендерній документації після оголошення наміру про укладення договору. Тобто законодавством не передбачено, що саме на всіх без виключень етапах проведення процедури відкритих торгів (з публікацією іноземною мовою) необхідно використовувати виключно електронний документообіг.
Таким чином, Замовником не порушено вимогу ч.3 ст.12 Закону про надання пропозицій учасниками торгів в електронній формі. Так, п.5.10 тендерної документації не вимагається подання пропозицій потенційними учасниками в паперовій формі. Натомість, якщо уважно ознайомитись з тендерною документацією, можна встановити, що після проведення етапу аукціону та перевірки пропозиції учасника на відповідність тендерній документації, лише тоді на учасника, якого визнано переможцем торгів, покладається обов’язок надати документи передбачені п.5.10 даної тендерної документації в строки передбачені Законом, і у спосіб який визначено Замовником (в даному випадку в паперовому вигляді особисто або поштовим зв’язком).
2. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Лист-погодження вимагається Замовником з метою безумовного погодження з проектом договору та на підтвердження того, що істотні умови договору не будуть відрізнятися від тих, які викладені в проекті договору до тендерної документації. Тобто такий документ вимагається для того, щоб учасник погодився з проектом в тому вигляді в якому він завантажений в оголошенні на закупівельному майданчику та усвідомлював неможливість внесення будь-яких виправлень та поправок в договір без відома Замовника. Таким чином, з метою недопущення розбіжностей під час розгляду та оцінки пропозицій учасника і вимагається даний лист-погодження. Тим більше, в даній вимозі не доведено та документально не підтверджено, яким чином наведена вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників, а також яким чином перешкоджає їм взяти участь у Процедурі закупівлі.
3. Надаємо роз’яснення щодо найвищої теплоти згоряння, яка на вашу думку, нерегламентується ДСТУ 8358:2015. «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови». Так, проаналізувавши даний національний стандарт, в таблиці 2 пункту 12.2 розділу 12 ДСТУ 8358:2015 – «Методи контролювання» - зазначено, що найнижча питома теплота згоряння робочої маси брикету регламентується ДСТУ ISO 1928 – «Палива тверді мінеральні», в свою чергу, в п.4.1 ДСТУ ISO 1928:2006, встановлено визначення найвищої теплоти згоряння методом спалювання в калориметричній бомбі та обчислення найнижчої теплоти згоряння. Таким чином, критерій щодо найвищої теплоти згоряння було доцільно та небезпідставно зазначено Замовником при складанні технічного завдання до тендерної документації. Також Замовником при розробці технічного завдання до тендерної документації враховано наявне в користуванні опалювальне обладнання, яке також потребує якісного опалювального матеріалу для забезпечення найкращого результату тепловіддачі з метою забезпечення теплом приміщення Замовника в опалювальний період, та яке не впливатиме на довговічність та якісні властивості самої опалювальної установки, що в взаємозв’язку між собою відобразиться на кількісних витратах пелети під час опалювання і забезпечуватиме економію бюджетних коштів на закупівлю в майбутньому.
4. Дійсно законодавчими актами, які приведені у вимозі не встановлюється строк дії зазначених в Додатку 3 до тендерної документації документів, але Замовником і не встановлювалась вимога надання «Відомостей з ЄДРПОУ» та «Витягу з ЄДРОЮ», які не були б прострочені, втратили чинність або мали б певний строк дії. Натомість, Замовник вимагає надання таких документів не більше місячної давнини, що вказує на часовий проміжок їх отримання із законодавчо передбачених джерел, оскільки це необхідно для переконання в достовірності та актуальності даних учасника, які він надає в своїй тендерній пропозиції. Разом з тим, не можна погодитись з пред’явленою вимогою про те, що ці два документа містять однакову і тотожну інформацію, оскільки «Витяг з ЄДРОЮ» є більш ширшим і містить більше відомостей ніж «Відомості з ЄДРПОУ», на противагу цьому, як приклад, в останньому містяться класифікаційні відомості, що включають такі дані як місцезнаходження за КОАТУУ, інституційний сектор економіки за КІСЕ, які відсутні у «Витягу з ЄДРОЮ». Тому таке твердження є помилковим і не береться до уваги Замовником. Щодо вільного доступу до державних реєстрів, відомості з яких Замовник може отримати самостійно. Замовник вимагає надання «витягу з ЄДРОЮ» виходячи з того, що витягом є електронним документом в розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», який можна відкрити і перевірити надані відомості в тендерній пропозиції учасника, напроти безкоштовний запит напряму залежить від функціонування єдиного державного реєстру, і у випадку збою в його роботі, Замовнику не видається можливим перевірити такі дані учасника. Оскільки, Законом встановлено певні строки Замовнику для здійснення перевірки тендерних пропозицій на відповідність тендерній документації та закупівельному законодавству, а тому з метою убезпечення від порушень Закону і забезпечення якісної, вчасної та точної перевірки наданих пропозицій учасниками – вважаємо, що Замовник має право на отримання від учасника такого документу.
5. Щодо орієнтовних розмірів продукції, яка буде постачатися Замовнику згідно заявок останнього, таку інформацію не можливо визначити на етапі подання пропозиції для участі в даній публічній закупівлі, оскільки заздалегідь невідомо, чи буде відбуватись коливання ринкових цін на дану продукцію, які будуть погодні умови на момент поставки, невідоме місцезнаходження учасника-переможця для розрахунку витрат палива на доставку та обсяг товару залежно від необхідної кількості його споживання Замовником на початку опалювального сезону, всередині та вкінці. Також зазначаємо, що Замовник залишає за собою право контролювати споживання придбаного товару та забезпечення його на складі шляхом своєчасного оформлення належним чином заявок на поставку в межах потреби.
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.c8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА", Код ЄДРПОУ:43369595
Дата подання: 18 травня 2020 17:18
Оскарження рішення Замовника
№ 01/18/05
від 18 травня 2020 року. Тендерному комітету Харківського державного
вищого училища фізичної культури №1

Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
"ВКП"ТЕРМА"
код ЄДРПОУ 43369595
Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя
вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8
електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET
телефон: +380687344785


Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-18-000012-b

код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина
(деревина паливна: пелети)

Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника – 18.05.2020 року

СКАРГА
на рішення замовника по результатам прекваліфікації

Замовником торгів – Харківське державне вище училище фізичної культури №1 (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-18-000012-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП"ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП"ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина (деревина паливна: пелети) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.

Тендерний комітет Харківського державного вищого училища фізичної культури №1 відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП «ТЕРМА» по закупівлі № UA-2020-03-18-000012-b.
У причинах відхилення учасника вказано, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП «ТЕРМА» не відповідає вимогам тендерної документації через відсутність інформації у Додатку 5 ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», а саме: Прізвище, ім’я, по батькові, зразок підпису особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі, для юридичної особи – посади особи.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП «ТЕРМА» не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету Харківського державного вищого училища фізичної культури №1.
Згідно із п. 2.19 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. ТОВ «ВКП «ТЕРМА» вважає відсутність інформації у Додатку 5 ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» саме такою формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції учасника та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
У тендерній документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.7 зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок , що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції , належить відсутність підпису уповноваженої особи учасника торгів на окремій сторінці (сторінках) тендерної пропозиції.
Згідно з вимогами тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.7, допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
До того ж інформація, що вимагається Додатком 5 тендерної документації та не зазначена учасником у цьому Додатку 5, надається в іншому документі, наданому ТОВ «ВКП «ТЕРМА» у складі тендерної пропозиції.
У файлі Документи_ згідно вимог тендерної документації. Ч 2.PDF тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА» на стор. 3 надана Довідка про право підпису Вих № 09/30/03 від 30.03.2020 року, у якій зазначено, що ТОВ «ВКП «ТЕРМА», в особі директора Чеботар Е.Ю., підтверджує, що Чеботар Ельміра Юріївна має право підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на підписання договору про закупівлю. Жодних обмежень щодо можливості підписання договорів немає. У цій довідці є зразок підпису Чеботар Е.Ю., уповноваженої на підписання договору про закупівлю.
Таким чином, формальна (несуттєва) помилка ТОВ «ВКП «ТЕРМА» у Додатку 5 тендерної документації не впливає на зміст тендерної пропозиції, а ненадана інформація, згідно вимог Додатку 5, надається в іншому документі тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «ТЕРМА».
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ВКП «ТЕРМА» повинна бути допущена до торгів по закупівлі UA-2020-03-18-000012-b.
ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення протоколу засідання тендерного комітету Харківського державного вищого училища фізичної культури №1 та допустити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП «ТЕРМА» до торгів.


З повагою,

Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 18 травня 2020 11:56
Оскарження деяких рішень щодо прекваліфікації
Прошу
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції;
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.

Датальна інформація у додатку.
Копія скарги надіслана:
-----Original Message-----
From: Alex Konstantynov [mailto:2904708030@mail.gov.ua]
Sent: Monday, May 18, 2020 11:46 AM
To: 'Kharkiv@dkrs.gov.ua'
Subject: повідомлення про порушення тендер UA-2020-03-18-000012-b
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 травня 2020 12:49
Причина: Технічні проблему із файлом вкладенням (завантажилася версія файлу pdf, яка при відкритті видає помилку)
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 18 травня 2020 12:47
Оскарження рішень щодо прекваліфікації
Прошу
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції;
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.
Датальна інформація у додатку.
Копія скарги надіслана:
-----Original Message-----
From: Alex Konstantynov [mailto:2904708030@mail.gov.ua]
Sent: Monday, May 18, 2020 11:46 AM
To: 'Kharkiv@dkrs.gov.ua'
Subject: повідомлення про порушення тендер UA-2020-03-18-000012-b
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 травня 2020 16:21
Причина: Технічна проблема із файлом вкладенням (файл НЕ завантажився)
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 18 травня 2020 13:25
Оскарження деяких рішень щодо прекваліфікації
Прошу
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції;
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.
Датальна інформація у додатку.
Копія скарги надіслана:
-----Original Message-----
From: Alex Konstantynov [mailto:2904708030@mail.gov.ua]
Sent: Monday, May 18, 2020 11:46 AM
To: 'Kharkiv@dkrs.gov.ua'
Subject: повідомлення про порушення тендер UA-2020-03-18-000012-b
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 18 травня 2020 16:22
Оскарження рішень щодо прекваліфікації
Вимагаю:
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції;
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.
Датальна інформація у додатку.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 травня 2020 17:49
Причина: Технічна проблема із файлом вкладенням (завантажилася версія файлу pdf, яка при відкритті видає помилку)
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.b7
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 18 травня 2020 17:01
Оскарження рішень щодо прекваліфікації
Вимагаю:
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі;
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції;
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.
Датальна інформація у додатку.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 травня 2020 17:54
Причина: Технічна проблема із файлом вкладенням (не відкривається жоден із завантажених файлів різних форматів, в яких було збережено один й той самий лист-скарга)
Номер вимоги: UA-2020-03-18-000012-b.c9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 18 травня 2020 17:37
Оскарження рішень щодо прекваліфікації
Замовнику закупівлі-
Харківське державне вище училище
фізичної культури №1
Копія: Північно-східний офіс Держаудитслужби

Оскарження деяких рішень щодо прекваліфікації
(розгляду тендерних пропозицій учасників)
по закупівлі код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети),
ID тендера: UA-2020-03-18-000012-b.

У відповідності до п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична особа-підприємець Константинов Олександр Володимирович звертається з вимогою про перегляд рішень щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та щодо допущення до аукціону тендерних пропозицій ПП «Рівнеенергопотенціал» та ФОП Пальчик О.О. по закупівлі код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети), ID тендера: UA-2020-03-18-000012-b.
I. Згідно інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція ФОП Константинов О.В. відхилена за наступною причиною:
«Не відповідає вимогам тендерної документації
ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ- невідповідність предмету договору, який зазначений в аналогічному договорі- тверде паливо(гранули паливні (біопелети)) з предметом закупівлі-Деревина (деревина паливна: пелети).».

ФОП Константинов О.В. наголошує на відповідності документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника, в тому числі і в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Предметом закупівлі у відповідності до Тендерної документації (далі - ТД) Замовника є пелети, технічні вимоги до яких наведено в Додатку 1 до ТД.
Пелета – це слово, яке використовується в українській мові, утворено від англійського pellets - a small hard ball or tube-shaped piece of any substance (тлумачення слова отримано на сайті https://dictionary.cambridge.org/). В перекладі на українську мову: гранули - невелика тверда кулька або трубоподібний шматок будь-якої речовини. В нормативній документації України щодо біопалива слово «pellets» використовується в значенні «паливні гранули», наприклад, ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови».

Законом України «Про альтернативні види палива» від 14 січня 2000 року № 1391-XIV (в діючій редакції Закону) визначено наступне:
- «біологічні види палива (біопаливо) - тверде, рідке та газове паливо, виготовлене з біологічно відновлювальної сировини (біомаси), яке може використовуватися як паливо або компонент інших видів палива» (стаття 1);
- «До альтернативних видів твердого палива належать:
- продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо; …» (стаття 5).

Тобто предмет договору, який надано ФОП Константинов О.В. на підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме «Тверде паливо (Гранули паливні (біопелети))» повністю відповідає предмету закупівлі код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети), ID тендера: UA-2020-03-18-000012-b тому що:
• Пелети – це тверде паливо;
• «Пелети» і «Гранули паливні» - це одне і те саме;
• «Біопелети» - це пелети з біомаси (наприклад: деревини).
Інформація щодо технічних характеристик товару, що пропонується ФОП Константинов О.В., була подана окремими документами у відповідності до вимог ТД Замовника і не викликала будь-яких зауважень.

II. Згідно інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція ПП «Рівнеенергопотенціал» допущена до участі в електронному аукціоні, тобто тендерна пропозиція ПП «Рівнеенергопотенціал» повністю відповідає вимогам ТД Замовника. Вказане не відповідає дійсності, в тому числі за наступними показниками:

1. п. 5.3.3. розділу ІІІ ТД передбачено «Для документального підтвердження інформації, зазначеної учасником під час заповнення форми «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору», учасник повинен надати копію зазначеного ним аналогічного договору та оригінал листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення.». При цьому в довідці щодо виконання Учасником аналогічного договору вказано договір № 1 від 22.01.2020, а надано копію іншого договору - договір № 1 про закупівлю товарів від 22.01.2019.
2. Згідно Додатку 1 ТД інформація про відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена Учасником в т.ч. наступним документом - документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість та безпеку товару: зразок копії сертифіката або паспорта чи декларації про відповідність/якості тощо. ПП «Рівнеенергопотенціал» надано копію сертифікату якості від 15.04.2020 р., в якому зазначено підприємство-виробник ТОВ «Поліська універсальна компанія», а також копію договору поставки між ТОВ «Поліська універсальна компанія» та Учасником. При цьому:
a. В договорі поставки вказано один з якісних показників Товару – вологість – до 10%, що суттєво перевищує граничну норму, яку визначено ТД Замовника (не більше 6,8);
b. Сертифікат якості не містить інформації щодо безпеки Товару.
3. В складі документів тендерної пропозиції наявний документ (вих. № 14/04-9 від 14.04.2020), в якому Учасником надано недостовірну інформацію про наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

З урахуванням наведеного вище, ФОП Константинов О.В. наголошує на не відповідності тендерної пропозиції ПП «Рівнеенергопотенціал» вимогам ТД Замовника, а також наявності недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.

III. Згідно інформації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу тендерна пропозиція ФОП Пальчик О.О. допущена до участі в електронному аукціоні, тобто тендерна пропозиція ФОП Пальчик О.О. повністю відповідає вимогам ТД Замовника. Вказане не відповідає дійсності, в тому числі за наступними показниками:

1. Згідно Додатку 1 ТД інформація про відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена Учасником в т.ч. наступним документом - документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість та безпеку товару: зразок копії сертифіката або паспорта чи декларації про відповідність/якості тощо. ФОП Пальчик О.О. надано копію протоколу випробувань від 21.10.2019 р. заявником якого є ФОП Шевчук І.С. Тобто надано документ не з переліку, який встановлено Замовником, а також документ не має жодного відношення до Учасника та не містить інформації щодо безпеки Товару.
2. Додатком 2 до ТД передбачено, що форма «Тендерна пропозиція» завантажується в електронну систему закупівель окремим файлом. Проте форма «Тендерна пропозиція» (Вих. № 25 від 15.04.2020) надана Учасником разом з іншими документами в файлі «3.Кваліфікаційні документи.pdf», в якому крім Тендерної пропозиції на одному аркуші є ще 36 сторінок документів.
3. У відповідності до п. 5.3.1. розділу ІІІ ТД Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Проте по тексту Довідки (Вих. № 8 від 15.04.2020):
• Учасник повідомляє про наявність «матеріально-технічної бази», але не згадує про наявність обладнання;
• Вказано «…товариство має можливість здійснювати зберігання та навантаження в автомобілі товару на орендованому складі…». Але Учасник не є товариством, тобто інформація про можливості саме Учасника відсутня.
4. В складі документів тендерної пропозиції наявний документ (вих. № 5 від 15.04.2020), в якому Учасником надано недостовірну інформацію про наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої п. 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
5. п. 1.5. розділу ІІІ ТД визначено наступне:
«Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації, із зазначенням номерів відповідних сторінок наданих документів / інформації, який повинен бути поданий першим з документів тендерної пропозиції. У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів / частин, кожна частина / файл повинні містити окремий реєстр наданих документів та інформації, із зазначенням номерів відповідних сторінок наданих документів / інформації.».
Проте в файлах «3.Кваліфікаційні документи.pdf» та «5.Технічні документи.pdf» документи з назвою «Реєстр» (вих. № 1 та вих. № 2 від 15.04.2020 р.) не містять власне реєстрів наданих документів.
6. Суттєва частина документів тендерної пропозиції підписано Пальчик О.О. із зазначенням посади – «Директор», така саме посада вказана в довідці про наявність працівників з досвідом на посаді 3 (три) роки (вих. № 9 від 15.04.2020). Крім того в листі Вих. № 10 від 15.04.2020 вказано «Директор Пальчик О.О. має право діяти від імені підприємства без довіреності.». Проте Пальчик О.О. є фізичною особою-підприємцем з реєстрацією в 2013 році, тобто подано недостовірну інформацію.

З урахуванням наведеного вище, ФОП Константинов О.В. наголошує на не відповідності тендерної пропозиції ФОП Пальчик О.О. вимогам ТД Замовника, а також наявності недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.

п. 3 Розділу V ТД передбачено наступне: «3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: …4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
З урахуванням вищезазначеного тендерні пропозиції ПП «Рівнеенергопотенціал» та ФОП Пальчик О.О. підлягають відхиленню як такі, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника, в т.ч. технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям.

Підсумовуючи наведене вище, фізична особа-підприємець Константинов Олександр Володимирович вимагає:
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В.;
2. Допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (деревина паливна: пелети), ID тендера: UA-2020-03-18-000012-b;
3. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції;
4. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції.

Окремо звертаю увагу, що Пальчик Олена Олександрівна, яка в поточному тендері представлена як ФОП, також є директором ТОВ «Оптпостачпром» (код 40605183), яке з 2017-го року тричі оголошувалось переможцем тендерів на поставку пелет Замовнику (Харківське державне вище училище фізичної культури №1) і жодного разу договір не було виконано за ціною одиниці товару, яку було встановлено в ході торгів – кожного разу при виконанні договору укладались додаткові угоди щодо зменшення кількості товару без пропорційного зменшення ціни договору – тобто про збільшення ціни за одиницю товару. Це може свідчити або про безвідповідальність вказаного Постачальника або про відпрацьовану схему співпраці деяких зацікавлених осіб Замовника з «улюбленим постачальником».

У разі не задоволення моїх вимог, 19.05.2020 я буду вимушений подати скаргу до АМКУ.

Фізична особа-підприємець Константинов О.В.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

18 травня 2020 17:18
Скарга ТОВ ВКП ТЕРМА.PDF

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

18 травня 2020 13:24
letter - 0004.jpg
18 травня 2020 13:24
letter - 0003.jpg
18 травня 2020 13:25
letter - 0002.jpg
18 травня 2020 13:25
letter - 0001.jpg

Документи подані скаржником

18 травня 2020 16:21
Vymoga.pdf

Документи подані скаржником

18 травня 2020 17:00
Vymoga_4.jpg
18 травня 2020 17:00
Vymoga_3.jpg
18 травня 2020 17:00
Vymoga_2.jpg
18 травня 2020 17:00
Vymoga_1.jpg
18 травня 2020 17:00
Vymoga.pdf
18 травня 2020 17:00
Vymoga.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-18-000012-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 17 травня 2020 21:04
Замовником порушено процедуру здійснення Публічних закупівель
Замовником було незаконно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, оскільки всі файли які вимагаються тендерною документацією були завантажені нами в систему відповідно до регламенту даної закупівлі.Враховуючи вище викладене, Замовником неправомірно допущено до аукціону ФОП Пальчик О. О. пропозиція якого містить грубі помилки та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 20.05.2020 № 9855.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 23:05
Номер скарги: UA-2020-03-18-000012-b.c10
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2904708030
Дата подання: 19 травня 2020 16:14
Оскарження рішень щодо прекваліфікації
Вимагаю: 1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Константинов О.В. та допустити ФОП Константинов О.В. до участі в електронному аукціоні щодо закупівлі; 2. Відхилити тендерну пропозицію ПП «Рівнеенергопотенціал» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції; 3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Пальчик О.О. у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та наявністю недостовірної інформації в складі документів тендерної пропозиції. Датальна інформація у додатку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 22.05.2020 № 10025.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 19:55

Документи подані скаржником

17 травня 2020 21:04
Скарга UA-2020-03-18-000012-b.pdf
17 травня 2020 21:04
Платіжка.pdf
18 травня 2020 15:59
ДЗО лист відповідь.pdf

Документи Органу Оскарження

20 травня 2020 23:05
Рішення від 20.05.2020 № 9855.pdf

Документи подані скаржником

19 травня 2020 15:53
Скарга в АМКУ v1.docx
19 травня 2020 15:53
Скарга в АМКУ v1.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-03-18-000012-b77e839c395a246f488b26fd00a9a6def
Найменування: Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Код ЄДРПОУ: 04591392
Місцезнаходження: 61070, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Фронтова, буд. 3
Учасник Документи Рішення
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА І ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ВГІК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МСМ ФАВОРИТ" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСТЕРІЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС Документи
Відхилено
Документи
ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 16:37
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:36
ДОГОВІР ГАРАНТІЇ.pdf
16 квітня 2020 16:36
Витяг з ЄДР.pdf
16 квітня 2020 16:36
Витяг ПДВ.PDF
16 квітня 2020 16:36
Статут.pdf
16 квітня 2020 16:36
ч.2 ст17.pdf
16 квітня 2020 16:36
Технічні вимоги пелет.pdf
16 квітня 2020 16:36
Додаток № 2.pdf
16 квітня 2020 16:36
протокол випробувань.pdf
16 квітня 2020 16:36
Додаток № 1.pdf
16 квітня 2020 16:36
Брик- для вигов. пелет.PDF
16 квітня 2020 16:36
Оренда офісу.PDF
16 квітня 2020 16:36
даф вм 3892 во.pdf
16 квітня 2020 16:36
вм 6754 хр.pdf
16 квітня 2020 16:36
9793 эколес.pdf
16 квітня 2020 16:36
5102 эколес.pdf
16 квітня 2020 16:36
Протокол засновників.PDF
16 квітня 2020 16:36
Довідка право підпису.pdf
16 квітня 2020 16:36
Накази на працівників.pdf
16 квітня 2020 16:36
Лист-відгук.jpg
16 квітня 2020 16:36
Договір Еко-енергія.PDF
16 квітня 2020 16:36
Довідка ст.17.pdf
16 квітня 2020 16:36
Довідка до ст. 6.pdf
16 квітня 2020 16:36
Довідка пункт 9 ст. 9.pdf
16 квітня 2020 16:36
Довідка про податки.pdf
16 квітня 2020 16:36
Реєстр документів.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
16 квітня 2020 17:09
Document_USR_1006558999.rtf
16 квітня 2020 17:09
Тендерна пропозиція.PDF
16 квітня 2020 17:09
Статут ВГІК.pdf
16 квітня 2020 17:09
свідоцтво рег.pdf
16 квітня 2020 17:09
Свідотство ПДВ.pdf
16 квітня 2020 17:09
протокол заг зборів.pdf
16 квітня 2020 17:09
Проект договору.PDF
16 квітня 2020 17:09
приказ_на_директора.pdf
16 квітня 2020 17:08
Опис до уставу.PDF
16 квітня 2020 17:08
Лист санкції.PDF
16 квітня 2020 17:08
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 квітня 2020 17:08
Лист Відгук від УМТК.pdf
16 квітня 2020 17:08
Загальні відомості.PDF
16 квітня 2020 17:08
Договір пелети УМТК.pdf
16 квітня 2020 17:08
Витяг та відомості.PDF

Документи

Документи

Документи

Документи

17 квітня 2020 07:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

16 квітня 2020 21:05
Електронний підпис
16 квітня 2020 21:04
Технічні документи.pdf
16 квітня 2020 21:04
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 22:53
Електронний підпис
16 квітня 2020 21:19
технічна частина.pdf
16 квітня 2020 21:19
тендерна пропозиція.pdf
16 квітня 2020 21:19
документи згідно ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 22:35
Електронний підпис
16 квітня 2020 22:32
БГ.zip
16 квітня 2020 22:32
7 Інші документи.pdf
16 квітня 2020 22:32
6 Проект договору.pdf
16 квітня 2020 22:32
3 Технічна частина.pdf
16 квітня 2020 22:32
2 Ст. 17.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВИДЕНКО ЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА І ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ВГІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА"

ТОВ "МСМ ФАВОРИТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ"

ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ "АСТЕРІЛ"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ФОП КОНСТАНТИНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 07:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" Документи
ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ"

ФОП "ПАЛЬЧИК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 травня 2020 14:31
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
20 травня 2020 14:31
Електронний підпис
20 травня 2020 14:31
jpg2pdf(1).pdf