Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерні робочі місця)»
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2020-03-17-004368-b 4be550644d194cdead7f628653a5bdaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанченко Тетяна

+380666266841 tanyastepanchenko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: Степанченко Тетяна
+380666266841
tanyastepanchenko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 19:09
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 15:08
Очікувана вартість: 264 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210. Кількість може бути зменшено в залежності від потреби та/або обсягу фінансування закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Комп’ютерні робочі місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 19:06
ТД на ПК.doc
17 березня 2020 19:06
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 березня 2020 12:56
Дата відповіді: 22 березня 2020 15:04
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно того, чи потрібен нам монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання повідомляємо наступне. Крім інших положень тендерної документації, тендерна документація містить Додаток 3 – Технічні вимоги до предмета закупівлі. Вказаний додаток містить п. 4, в якому зазначено: «4. Транспортні послуги та інші витрати (пакування, встановлення, налаштування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника. Товар повинен бути доставлений та встановлений за адресою: 36011, м. Полтава, проспект Першотравневий, 24». Таким чином, відповідь на всі ваші питання міститься в тендерній документації, та додаткових роз'яснень не потребує. Одночасно з тим, у випадку, якщо вами буде прийнято рішення про участь у закупівлі, пропонуємо більш ретельно вивчити тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-004368-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 березня 2020 17:13
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «6.4. Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області (в підтвердження у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність сервісного центру).»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.

Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2020 15:52
Шановний учаснику!
Розглянувши зміст вашої вимоги від 18.03.2020р., Тендерний комітет повідомляє наступне (у вкладенні).
Номер вимоги: UA-2020-03-17-004368-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 18 березня 2020 17:19
Умови2
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «9. Копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві.»
Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише кілька виробників, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію.

Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників.

Усунення вищеперелічених дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2020 16:02
Шановний учаснику!
Розглянувши зміст вашої вимоги від 18.03.2020р., Тендерний комітет повідомляє наступне (у вкладенні).

Документи

22 березня 2020 15:52
Відповідь на вимогу №1.docx

Документи

22 березня 2020 16:02
Відповідь на вимогу № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 250 999,92
UAH з ПДВ
246 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 262 584,00
UAH з ПДВ
247 190,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 263 952,00
UAH з ПДВ
263 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:31
4. Статут (оригінал).pdf
31 березня 2020 16:31
36. Технічний опис товару.pdf
31 березня 2020 16:31
35. Технічні вимоги.pdf
31 березня 2020 16:30
34. Тендерна пропозиція.pdf
31 березня 2020 16:30
33. Проект договору.pdf
31 березня 2020 16:30
31. Лист щодо звіту.pdf
31 березня 2020 16:30
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
31 березня 2020 16:30
28. Лист з кодом доступу.pdf
31 березня 2020 16:30
26. Лист щодо довіреності.pdf
31 березня 2020 16:30
24. Паспорт Лєбєдєва.pdf
31 березня 2020 16:30
22. Лист про висновки СЕС.pdf
31 березня 2020 16:30
21. Лист про сертифікацію.pdf
31 березня 2020 16:30
2. Витяг ЄДРПОУ 06.03.2020.pdf
31 березня 2020 16:30
12. Лист-гарантія по ст. 17.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 17:57
UA-2020-03-17-004368-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 246 999,60
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 13:47
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 247 190,40
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
247 190,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 12:32
Договір №483.pdf укладений
27 квітня 2020 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 247 190,40
UAH (в тому числі ПДВ 41 198,40 UAH)