Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101324/М-07/-Мироцьке км 0+000- км 4+300
Очікувана вартість
58 174 207,20 UAH
UA-2020-03-17-003898-b 5a8e723a910b43beae23bfb1398f0857
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:09
Очікувана вартість: 58 174 207,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 174,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 290800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101324/М-07/-Мироцьке км 0+000- км 4+300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О101324/М-07/-Мироцьке км 0+000- км 4+300
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:13
перелік змін 08.04.2020.pdf
08 квітня 2020 16:13
ТД Мироцьке 08.04.2020.pdf
24 березня 2020 13:17
Додаток 2 Мироцьке.pdf
24 березня 2020 13:17
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
08 квітня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 16:13
перелік змін 08.04.2020.pdf
30 березня 2020 16:05
перелік змін Мироцьке.PDF
24 березня 2020 13:17
Зміни.PDF
08 квітня 2020 16:13
ТД Мироцьке 08.04.2020.pdf
30 березня 2020 16:05
ТД Мироцьке у новій редакції.PDF
24 березня 2020 13:17
ТД уновій редакції.PDF
17 березня 2020 16:50
ТД Мироцьке.pdf
24 березня 2020 13:17
Додаток 2 Мироцьке.pdf
17 березня 2020 16:50
Додаток 2 Мироцьке.pdf
24 березня 2020 13:17
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
17 березня 2020 16:50
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги ТД
Дата подання: 23 березня 2020 11:38
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:19
Чому на підтвердження аналогічних договорів необхідний опит з поточного ремонту коли це капитальний ремонт? Рівень складності виконання робіт з поточного і капітального ремонтів різний.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Інформація стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 24 березня 2020 13:19
Дата відповіді: 24 березня 2020 13:19
Прохання пояснити принцип заповнення колонки №5 довідки про виконання аналогічного договору. Які роботи повинні бути включені в зазначену колонку?
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Інформація стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 24 березня 2020 13:29
Дата відповіді: 27 березня 2020 12:59
Прохання надати розяснення: Які види робіт повинні бути внесені в колонку №5 довідки про виконання аналогіного договору?
Відповідь: Доброго дня! В колонку №5 довідки про виконання аналогіного договору повинні бути внесені роботи виконані згідно умов аналогічного договору.
Запитання до технічного завдання
Дата подання: 25 березня 2020 13:49
Дата відповіді: 27 березня 2020 15:14
1. Порівняльний склад ресурсів кошторисних норм в разі заміни машин та механізмів надається в усереднених цінах вартості машин та механізмів чи у фактичних цінах учасника аукціону? 2. Фактичні ціни машин та механізмів учасника аукціону можуть бути вищими усереднених цін на машини та механізми ? 3. В п.12 та п.18 вказані зворотні матеріали відходи від фрезерування та брухт металевий відповідно, за якою ціною вказувати ці зворотні матеріали? 4. У п. 41, 42, 43 вказано улаштування дорожніх корит глибиною 70 см, 65 см, 71 см відповідно. У елементних кошторисних нормах передбачено влаштування дорожнього корита глибиною до 25 см т влаштування дорожнього корита до 50 см, з вимірником м2. Для прорахунку цих позицій необхідно використовувати ці дві норми разом? Для корит глибиною більше 50 см використовують норму «Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами мiсткiстю ковша 0,25 м3 у вiдвал, група ґрунту 1», але її вимірник м3. Чи можна в п. 41, 42, 43 ТЗ викоритати дану норму та замість 5781,1 м2, 667 м2, 276,3 м2 замінити на 4046,77 м3, 433,55 м3, 196,173 м3 відповідно. 5. п. 236 – не вказано який тип ФЕМ (старе місто, 2Т, кольорова, сіра) 6. п.281 – чи можна замість установки для забивання стояків використовувати влаштування вручну з використанням для засипки бетонної суміші ? 7. п. 284 – який тип перильного пішохідного огородження? 8. п.299-п.303 – яка товщина лінії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Якщо, внаслідок об’єктивних причин, роботи планується виконувати без застосування машин або із застосуванням наявних у підрядних організації, при розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмов треба користуватись п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
2. Вартість машино-години будівельної техніки в складі ціни пропозиції учасника торгів розраховується згідно п.6.2.1-6.2.1.4 ДСТУ ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
3.За поточною ціною реалізації.
4.Пропоновані зміни не відповідають проектному рішенню та технології виконання робіт. Збільшення вартості робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні відшкодовуються коштами на покриття ризиків.
5.Проектом передбачена тротуарна плитка товщиною 6см. Розбіжність в ціні в залежності від форми та кольору може бути компенсована передбаченими коштами на покриття ризиків.
6. Дивитись відповідь зазначену у п. 1.
7.Проектом передбачена огорожа металева зі стійками 2239,9п.м. Розбіжність в ціні в залежності від типу може бути компенсована передбаченими коштами на покриття ризиків.
8.Ресурсними елементними нормами СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги передбачено нанесення маркувальної лінії з розрахунку на 1км -6кг фарби, згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012 Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг
Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2020 14:54
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:50
Додаток 1 1) Пункт № 162. Укріплення зовнішньої сторони узбіччя шириною 0,5 м із посівом трав. Дана робота передбачає такий ресурс як «Земля рослинна» витрата за нормою, якого вказується за проектом. Вкажіть будь ласка, яка витрата за нормою рослинної землі вказана згідно проекта? Яка товщина шару укріпленого узбіччя? 2) Пункт № 285. Встановлення трубчастих сталевих опор дорожніх знаків з влаштуванням бетонних фундаментів і цоколів. Дана робота передбачає ресурси витрата, яких вказана за проектом : - Портландцемент загальнобудiвельного призначення бездобавковий, марка 400, - Вода, - Щебiнь iз природного каменю для будiвельних робiт, фракцiя 40-70 мм, марка М1000 i бiльше, - Пiсок природний, рядовий. Вкажіть витрату цих матеріалів, або кількість бетону (для встановлення 127 опор, згідно проекту). 3) Пункт № 289. Розмічання проїзної частини маркірувальною машиною Hofmann RL 700 DH. Чи можна застосувати: (ДН3-1-1) Розмічання (точкування) покриття автомобільної дороги вручну перед нанесенням ліній горизонтальної дорожньої розмітки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По пункту 1: Згідно проекту на 1000м2 «Укріплення зовнішньої сторони узбіччя шириною 0,5 м із посівом трав» витрати за нормою «земля рослинна» -150м3, суміш насіння газонних трав 0,27ц
По пункту 2: Проектом передбачено установлення дорожних стояків СКМ 1.35, СКМ 2.40 з бетонування фундаментів і цоколів з приготуванням цементобетонної суміші. Норма витрат проектом не зазначена. При визначенні ціни пропозиції учасник конкурснів торгів передбачає кошти на покриття ризиків, в тому числі на виявлення недоліків проектної документації.
По пункту 3: Проектні рішення до технології виконання залишаються незмінні (витрати всіх складових трудових та матеріально-технічних ресурсів елементної ресурсної норми ДН3-1-1 відрізняються від застосованих проектом)
Інформація стосовно працівників
Дата подання: 26 березня 2020 21:52
Дата відповіді: 30 березня 2020 16:42
Прохання при наданні інформації щодо кваліфікованих працівників графу 4, 5 та 6 запоанювати тільки для інженер технічних працівників, так як для дорожніх робітників, водіїв та механізаторів наявність освіти не є обовязковою. Для водіїв та механізаторів основною з умов завжди є наявність посвідчення водія та наявність досвіду водіння чи керування механізмом. Тому чи не буде це дискриминацією якщо графа 4, 5 та 6 буде заповнена тільки для ІТР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Графи довідки "про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт" заповнюються згідно умов викладених в тендерній документації.
Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2020 22:00
Дата відповіді: 30 березня 2020 15:51
Який рівень ЗП можливо використовувати при складанні договірної ціни?
Відповідь: Доброго дня! Середньомісячна заробітна плата одного працівника, яку підрядник планує отримувати на об’єкті.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-003898-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 24 березня 2020 12:14
Вимоги ТД
В зв'язку з введенням в Україні карантину просимо виключити вимогу тендерної документації щодо отримання документів не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 12:54
Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Разом з тим, повідомляємо, що учасник має можливість отримати документи від інших установ/підприємств/організації за електронним запитом.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003898-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 25 березня 2020 15:40
Щодо працівників
ТД передбачає вимогу при наданні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації мати Учаснику в своєму складі наступних спеціалістів, 2-х геодезистів, 2-лаборантів, 30 дорожніх робітників. А як це визначено, які нормативно-правові акти враховано. Дана вимога незаконна, так як Замовник не проаналізував проекту, і визначив вимогу не для обєкту. Строк виконання робіт до 31.12.2021р. Проаналізувавши технічне завдання, а саме склад та обсяги робіт можно визначити потребу в трудових ресурсах, маючи загальну трудомісткість ми вбачаємо значно меншу Роботи не складні і не вимагають обовязкової служби геодезії, достатньо і майстра в функції роботи якого і входить розбивка та геодезчні заміри. Лаборанти теж не є необхідні, особливо якщо функції операційного контролю діляться між майстром і службою лабораторії (або залученої сторонньої організації). Крім, того замовником у закупівлі UA-2020-03-19-000692-b з більш складним технічним завданням знята дана вимона, і в більшості закупівель знята дана вимога. Не порушуючи основних принципів Закону просимо зняти дану вимогу, інакше ми вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 14:59
опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003898-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 25 березня 2020 15:43
Щодо завірення договорів
Вимогами ТД Розділ ІІІ п.5 п/п 1. Замовником вимагається надання Учасником у разі оренди/лізингу/надання послуг, тощо машин механізмів, техніки копії чинних договорівза підписом Учасника та контрагента за договором, крім того додатково надається лист від контрагента про підтвердження надання техніки. Вважаємо вимогу не прозорою та дискримінаційною, а саме учасник має втрачати час на не зрозумілі вимоги Замовника, сканкопії оригіналу чи завіріної копії договору не достатньо, треба зробити копію звернутися до іншого контрагенту щоб ще він завірив. Дана вимога порушує основні принципи Закону "Про публічні закупівлі", просимо встановити вимогу надання сканкопії оригіналу або копії договору завірену лише Учасником, що відповідає всім засадам Закону, інакше вимушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 14:59
опублікованого на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (запит 111/2017) Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-17-003898-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 травня 2020 15:52
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
20 березня 2020 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101324/М-07/-Мироцьке км 0+000- км 4+300 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-17-003898-b. Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (ЄДРПОУ 31481658) (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг. 18.05.2020 відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій. Замовником було отримано три пропозиції від Учасників з наступними цінами пропозицій: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) - 39 380 119,00 грн. з ПДВ. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" (код ЄДРПОУ 38260976) – 39 380 120,00 грн. з ПДВ. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" (код ЄДРПОУ 33658865) - 52 889 900,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ". За результатами розгляду пропозиції Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання тендерного комітету № 333 від 18.05.2020) і визнає переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" (протокол засідання тендерного комітету № 335 від 18.05.2020). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено наші права та законні інтереси, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: 1. Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 333 від 18.05.2020) причинами відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" були: - Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі наявності), підпису та ін.). Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича який не має вигляду повного документу (повністю розмита інформація що зазначається в колонках 1-2 таблиці наказу), що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. - Згідно п. 3 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням – штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 6 7 Всього * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана повноважною особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства». На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначені у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих у довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «Інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (2 особи); - лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи); Також у довідці має міститися інформація про працівників робочих професій: - майстер (2 особи); - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (30 осіб). На виконання даної вимоги учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано довідку за вих. Номером 258/ТВ від 06.04.2020р., у пункті 16 якої вказано інформацію про наявність інженера-геодезиста Донченко Романа Васильовича. На підтвердження трудових відносин між Учасником та фізичною особою Донченко Романом Васильовичем надано цивільно-правовий договір № 01 від 20.01.2020 року. Проте, у договорі № 01 від 20.01.2020 року не зазначено перелік послуг, які надаються фізичною особою Донченком Романом Васильовичем. Таким чином, учасник не підтвердив наявність інженера-геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт, у кількості (2 особи), що є невідповідністю умовам тендерної документації. Заявник вважає, що виконав всі вимоги Замовника і надав всі документи, які вимагалися Тендерною документацією. 1.1. Так, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ Інструкції з підготовки Тендерної документації визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок, а саме: «Під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме- технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документів і навпаки, порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на одному із поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів». Вважаємо, що твердження замовника викладені у протоколі засідання тендерного комітету № 333 від 18.05.2020 про те , що «…наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича який не має вигляду повного документу (повністю розмита інформація, що зазначається в колонках 1-2 таблиці наказу), що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині» – відноситься до формальної (несуттєвої) помилки. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Факт технічної помилки можливо встановити з фото наказу (розпорядження) про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича, наданого ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у складі тендерної пропозиції, а саме: Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 09:59
Рішення від 25.05.2020 № 10141 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 09:59
Рішення від 10.06.2020 № 11438.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконане замовником
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2020 17:06

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000080 ● 11212956b7c04107b345fc6339b2ea8c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-17-003898-b 17.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 41 541 304,97
UAH з ПДВ
39 380 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 41 940 018,94
UAH з ПДВ
39 380 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 53 028 845,88
UAH з ПДВ
52 889 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 54 974 125,24
UAH з ПДВ
52 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 54 672 556,25
UAH з ПДВ
52 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:32
Електронний підпис
24 червня 2020 13:18
Оригінал ліцензії.pdf
24 червня 2020 13:18
Довідка з ДПС.pdf
24 червня 2020 13:18
Ст.17 інші пункти.7z
24 червня 2020 13:18
Довідка з ДПС.7z
16 квітня 2020 09:11
Електронний підпис
16 квітня 2020 09:10
Файл №4 Інші документи.7z

Публічні документи

15 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:45
Підтвердження ч.2 ст 17.pdf
15 квітня 2020 18:44
Опис.pdf
15 квітня 2020 18:44
ліцензія оригінал.pdf
15 квітня 2020 18:44
лист про усвідомлення.pdf
15 квітня 2020 18:44
Копія дозволу.pdf
15 квітня 2020 18:44
Гарантія.zip
15 квітня 2020 18:44
Відгук.pdf
15 квітня 2020 18:44
89.imd

Публічні документи

21 травня 2020 17:13
Електронний підпис
21 травня 2020 17:13
Електронний підпис
21 травня 2020 16:17
Довідка МВС.PDF
21 травня 2020 16:17
Довідка ДПС.rar
15 квітня 2020 22:09
Електронний підпис
15 квітня 2020 21:08
264.imd

Публічні документи

16 квітня 2020 09:12
Електронний підпис
16 квітня 2020 02:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 39 380 119,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Рішення скасоване 39 380 120,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Рішення скасоване 52 889 900,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:05
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 39 380 119,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:07

Документи

18 травня 2020 17:43
Електронний підпис
18 травня 2020 17:42
Протокол 333.PDF
27 квітня 2020 12:27
Електронний підпис

Документи

18 травня 2020 17:44
Електронний підпис
18 травня 2020 17:44
Протокол 334.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
39 380 119,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:32
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:34
Договір № 175-20 від 10.07.2020..PDF укладений
10 липня 2020 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 38 014 624,40
UAH (в тому числі ПДВ 6 335 770,73 UAH)