Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 11:09 |
Очікувана вартість: | 58 174 207,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 174,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 290800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 16:13 |
перелік змін 08.04.2020.pdf | |
08 квітня 2020 16:13 |
ТД Мироцьке 08.04.2020.pdf | |
24 березня 2020 13:17 |
Додаток 2 Мироцьке.pdf | |
24 березня 2020 13:17 |
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf |
08 квітня 2020 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 квітня 2020 16:13 |
перелік змін 08.04.2020.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2020 16:13 |
ТД Мироцьке 08.04.2020.pdf
|
|||||||||
24 березня 2020 13:17 |
Додаток 2 Мироцьке.pdf
|
|||||||||
24 березня 2020 13:17 |
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Якщо, внаслідок об’єктивних причин, роботи планується виконувати без застосування машин або із застосуванням наявних у підрядних організації, при розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмов треба користуватись п.6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
2. Вартість машино-години будівельної техніки в складі ціни пропозиції учасника торгів розраховується згідно п.6.2.1-6.2.1.4 ДСТУ ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
3.За поточною ціною реалізації.
4.Пропоновані зміни не відповідають проектному рішенню та технології виконання робіт. Збільшення вартості робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні відшкодовуються коштами на покриття ризиків.
5.Проектом передбачена тротуарна плитка товщиною 6см. Розбіжність в ціні в залежності від форми та кольору може бути компенсована передбаченими коштами на покриття ризиків.
6. Дивитись відповідь зазначену у п. 1.
7.Проектом передбачена огорожа металева зі стійками 2239,9п.м. Розбіжність в ціні в залежності від типу може бути компенсована передбаченими коштами на покриття ризиків.
8.Ресурсними елементними нормами СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги передбачено нанесення маркувальної лінії з розрахунку на 1км -6кг фарби, згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012 Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг
По пункту 1: Згідно проекту на 1000м2 «Укріплення зовнішньої сторони узбіччя шириною 0,5 м із посівом трав» витрати за нормою «земля рослинна» -150м3, суміш насіння газонних трав 0,27ц
По пункту 2: Проектом передбачено установлення дорожних стояків СКМ 1.35, СКМ 2.40 з бетонування фундаментів і цоколів з приготуванням цементобетонної суміші. Норма витрат проектом не зазначена. При визначенні ціни пропозиції учасник конкурснів торгів передбачає кошти на покриття ризиків, в тому числі на виявлення недоліків проектної документації.
По пункту 3: Проектні рішення до технології виконання залишаються незмінні (витрати всіх складових трудових та матеріально-технічних ресурсів елементної ресурсної норми ДН3-1-1 відрізняються від застосованих проектом)
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 21 травня 2020 15:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000080 ● 11212956b7c04107b345fc6339b2ea8c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 19:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-17-003898-b 17.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
41 541 304,97
UAH з ПДВ
|
39 380 119,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
41 940 018,94
UAH з ПДВ
|
39 380 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
53 028 845,88
UAH з ПДВ
|
52 889 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
54 974 125,24
UAH з ПДВ
|
52 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
54 672 556,25
UAH з ПДВ
|
52 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
39 380 119,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" #38260976 |
Рішення скасоване |
39 380 120,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Рішення скасоване |
52 889 900,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:05
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
39 380 119,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 15:34
|
Договір № 175-20 від 10.07.2020..PDF | укладений |
10 липня 2020 15:34
|