Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (Послуги з проектування «Поточний ремонт шляхопроводу трамвайного через проспект Р. Шухевича (Ватутіна) на перетині вул. Кибальчича та Закревського»)
Очікувана вартість
485 000,00 UAH
UA-2020-03-17-003743-b ● 23d98e070b7046cc8b55eca874f0258b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 485 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проектування «Поточний ремонт шляхопроводу трамвайного через проспект Р. Шухевича (Ватутіна) на перетині вул. Кибальчича та Закревського»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ набережно-Печерська дорога, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 16:34 |
ТД_Пректування.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_7__переможец_.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_6_договiр.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_5_форма_пропозицiя.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_4_правомочнiст_.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_2_ст.17.doc | |
17 березня 2020 16:34 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 18 березня 2020 19:30
Дата відповіді: 19 березня 2020 16:57
В тендерній документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Замовник вимагає надання не менше двох відгуків та копій договорів. Прошу зазначити норму законодавства, яка надає Замовнику право (у відповідності до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі") критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» тлумачити як «аналогічних договорів»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 19 березня 2020 18:10
Дата відповіді: 20 березня 2020 08:14
Дякуємо за розширену відповідь на запитання. Але у відповіді відсутня сама відповідь - посилання на законодавчу норму, яка надає Замовнику право тлумачити норми Закону "Про публічні закупівлі". Рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18 корисне, інформативне, але не є прецедентом для даного предмета закупівлі і не зазначає, що Замовник має право норму "аналогічного договору" розширювати до "аналогічних договорів".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 19 березня 2020 18:32
Дата відповіді: 20 березня 2020 12:14
Шановний Замовник,
у додатку 1 до тендерної документації, зазначається, що учасник має надати підтвердження про досвід з проектування великих автодорожніх мостів завершених будівництвом. Предметом закупівлі є виключно проєктні роботи. Рішення Замовника про будівництво чи відмову будівництва об’єкту за виконаним проєктом, строки будівництва, його завершення – це виходить за межі виконання проєктних робіт. Крім того, як «аналогічний договір» надається саме договір на виконання проєктних робіт, а не договір на комплекс робіт з проєктування та будівництва об’єкту. Оскільки факт будівництва, закінчення будівництва, незавершення будівництва об’єкта по виконаному проєктному договору не залежить від проєктної організації, вважаємо умову «завершених будівництвом» дискримінаційною, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»), а також з метою підтвердження належного виконання учасниками умов договорів щодо проектування великих автодорожніх мостів завершених будівництвом, підприємством «Київавтошляхміст» встановлено зазначені вимоги.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі вимоги, що встановлені тендерною документацією є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами.
строки проведення тендеру
Дата подання: 20 березня 2020 11:11
Дата відповіді: 20 березня 2020 11:16
У зв"зку з обмежувальними заходами, пов"язаними з введенням карантину у країни, чи можливе відтермінування закупівлі або подовження терміну підготовки тендерної пропозиції?
Відповідь: Дане питання буде розглянуте тендерним комітетом підприємства
технічні, якісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 20 березня 2020 14:34
Дата відповіді: 20 березня 2020 16:29
В тендерній документації (додаток 3) в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі відсутня вимога щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, яку Замовник повинен передбачити в тендерній документації. Чи будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації? Чи не призведе відсутність в тендерній документації вимоги щодо захисту довкілля до відміни торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, підписану керівником або уповноваженою особою учасника, та завірену печаткою учасника, про згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля.
технічні, якісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 20 березня 2020 21:29
Дата відповіді: 23 березня 2020 08:05
Так, вимога щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля є. Вибачте, не помітили. Дякуємо за роз'яснення.
Відповідь: Будь-ласка!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-17-003743-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВО "ГІПРОТРАНС", Код ЄДРПОУ:36592996
Дата подання: 18 березня 2020 16:25
щодо кваліфікаційних критеріїв
Доброго дня,
звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до норм статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям необхідно надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Виходячи з норми зазначеної статті Закону, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, передбачено подання лише одного договору про виконання аналогічних робіт. Законодавство не передбачає право Замовника вимагати більшу кількість договорів про виконання аналогічних робіт. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм законодавства
Розгорнути
Згорнути
звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до норм статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям необхідно надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору. Виходячи з норми зазначеної статті Закону, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, передбачено подання лише одного договору про виконання аналогічних робіт. Законодавство не передбачає право Замовника вимагати більшу кількість договорів про виконання аналогічних робіт. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм законодавства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 16:45
Шановний Учасник, дане питання буде розглянуто! Однак звертаємо увагу, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, що здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Разом з тим, чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» |
414 420,00
UAH з ПДВ
|
414 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПРОМЕКСПЕРТ" |
473 763,16
UAH з ПДВ
|
473 763,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" |
485 000,00
UAH з ПДВ
|
485 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» #35812763 |
Очікує рішення |
414 420,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 13:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 квітня 2020 14:24 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (Послуги з проектування «Поточний ремонт шляхопроводу трамвайного через проспект Р. Шухевича (Ватутіна) на перетині вул. Кибальчича та Закревського»)» згідно оголошення № UA-2020-03-17-003743-b на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
30 квітня 2020 14:24
|
Електронний підпис |
30 квітня 2020 14:22
|
Протокол відміни закупівлі.pdf |