Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50410000 -2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Очікувана вартість
2 490,00 UAH
UA-2020-03-17-003635-b bdddf5df08c74822ae1da5460c2b6e17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Сальнікова

+380675947318 130perlynka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад «Ясла-садок №130 «Перлинка» Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 36599682
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Трамвайний, 12
Контактна особа: Світлана Сальнікова
+380675947318
130perlynka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 послуга
ДК 021:2015 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, Маріуполь, провулок Трамвайний, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата виконаних послуг протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту, у разі затримки бюджетного фінасування здійснюється протягом 20 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 березня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛОТ"
#30922538
Переможець 2 490,00
UAH
17 березня 2020 16:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:57
перезарядка.pdf укладений
17 березня 2020 16:53