ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція дошкільного навчального закладу № 9 «Ромашка» Мирноградської міської ради розташованого за адресою: м. Мирноград, Донецької області, м-н «Західний», б.56а» (коригування) (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000 -7 (будівельні роботи)
Очікувана вартість
55 466 624,00 UAH
UA-2020-03-17-002959-b ba8b7529e0204b9fb7959c4f2a2c5e46
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
Місцезнаходження замовника: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1
Контактна особа замовника: Тетяна Громенко
+380500496499
o.shovkyn@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:45
Очікувана вартість: 55 466 624,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 277 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 466,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі – ЄІБ) «без заперечень». У разі не надання ЄІБ резолюції «без заперечень» договірні відносини вважаються такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція дошкільного навчального закладу № 9 «Ромашка» Мирноградської міської ради розташованого за адресою: м. Мирноград, Донецької області, м-н «Західний», б.56а» (коригування) (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000 -7 (будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, Мирноград, ДНЗ № 9 "Ромашка", м-н Західний, б.56а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 березня 2020 15:18
Електронний цифровий підпис
17 березня 2020 15:17
ТД ДНЗ № 9.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 55 052 991,60
UAH з ПДВ
54 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 55 350 706,80
UAH з ПДВ
54 873 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Переможець 54 777 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
54 777 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 квітня 2020 09:58
дог 159 ТОВ ДОБРОБУДЪ.pdf укладений
27 квітня 2020 09:56

Актуальні тендери

До пошуку