Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізований Трускавецький санаторій "Батьківщина" |
Код ЄДРПОУ: | 02770239 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Городище,6 |
Контактна особа: |
Любомира Прокопів +380676752140 san.batkivshchyna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2020 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2020 08:46 |
ТД КРУПИ.docx |
18 березня 2020 08:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 березня 2020 08:46 |
ТД КРУПИ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000031 ● 3be7ca97bc6d4f3f8b1434807e96bc88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 № 70
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-17-002836-b 17.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 про результати моніторингу UA-M-2020-04-24-000031 повідомляємо наступне. 1. Щодо не зазначення Замовником Спеціалізований Трускавецький санаторій «Батьківщина» кінцевого строку подання тендерної пропозиції (дата, час) у тендерній документації під час проведення закупівлі «15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупи)», повідомляємо наступне. Тендерна документація –- документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства відповідно до ч. 3 ст. 22 вищезазначеного Закону. Відтак, згідно п. 13 ч. 2 тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі. Відповідно до п.1 кінцевий строк подання тендерної пропозиції Розділу 4 тендерної документації «Подання та розкриття тендерних пропозицій» закупівлі «15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупи)» Замовником зазначено інформацію «згідно оголошення, у час визначений електронною системою», тобто посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення та публікації оголошення даної закупівлі Замовником внесено основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі та терміни періоду подачі пропозиції. Крім цього, слід зазначити, що електронна система закупівель містить чітку інформацію про процедуру, в якій конкретно прописано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.04.2020 17:00. Вважаємо, що порушення в цій частині відсутні. 2. Щодо поданої довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) переможцем торгів ФОП Дусин Мирон Климентович від 14.04.2020, завантаженої в електронну систему закупівель 14.04.2020, яка не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» повідомляємо. Згідно інформації Головного управління ДПС у м. Києві від 18.03.2020, на час карантину та в умовах надзвичайної ситуації в Україні, введеної Розпорядженням КМУ від 25.03.2020 №338-р, з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, Головне управління ДПС у м. Києві обмежило відвідування Центрів обслуговування платників міста Києва, в зв’язку з чим довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) замовляються та видаються виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, а саме через Електронний кабінет. Зазначену вище інформацію можна перевірити на офіційному сайті територіальних органів ДПС у м. Києві за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412408.html У зв’язку з викладеною вище інформацією, переможцем торгів ФОП Дусин Мирон Климентович 14 квітня 2020 14:22 год. в електронній системі закупівель завантажено документи архівним файлом із назвою «Довідка ДПС», який містить довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 14.04.2020 року № 24723. Вважаємо, що відсутні порушення законодавства тендерним комітетом Замовника в цій частині. Відтак, виходячи із вище вказаного, повідомляємо про відсутність порушень в діях Замовника під час проведення закупівлі «15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупи)», надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-05-04 13:58:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дусин Мирон Климентович #2183906610 |
Переможець |
379 285,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 12:57
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
27 травня 2021 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:36
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:33
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:32
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 11:27
|
Договір 26.PDF | укладений |
22 квітня 2020 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність потреби в укладанні додаткової угоди на 20 відсотків. |
Номер договору про закупівлю: | 26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |