Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості(крупи)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2020-03-17-002836-b 6fbec25bfbc8457787ab9d61ae4aac24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любомира Прокопів

+380676752140 san.batkivshchyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований Трускавецький санаторій "Батьківщина"
Код ЄДРПОУ: 02770239
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., м.Трускавець, вул.Городище,6
Контактна особа: Любомира Прокопів
+380676752140
san.batkivshchyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 13:14
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 кілограми
Вівсяні пластівці "Геркулес"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3800 кілограми
Крупа гречана ядриця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1800 кілограми
Крупа манна марка М 1 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2600 кілограми
Рис круглий шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
990 кілограми
Крупа ячна №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
210 кілограми
Висівки пшеничні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
7400 кілограми
Борошно пшеничне в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограми
Пшоно шліфоване в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул.Городище,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 08:46
ТД КРУПИ.docx
18 березня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 08:46
ТД КРУПИ.docx
17 березня 2020 15:05
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 18 березня 2020 19:12
Дата відповіді: 19 березня 2020 15:04
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Товар поставляється дрібними партіями, в період дії договору, по замовленню на протязі двох робочих днів до 14:00, один раз на тиждень в залежності від потреби замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000031 ● 3be7ca97bc6d4f3f8b1434807e96bc88
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 12:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.04.2020 № 70

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-17-002836-b 17.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 про результати моніторингу UA-M-2020-04-24-000031 повідомляємо наступне. 1. Щодо не зазначення Замовником Спеціалізований Трускавецький санаторій «Батьківщина» кінцевого строку подання тендерної пропозиції (дата, час) у тендерній документації під час проведення закупівлі «15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупи)», повідомляємо наступне. Тендерна документація –- документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства відповідно до ч. 3 ст. 22 вищезазначеного Закону. Відтак, згідно п. 13 ч. 2 тендерна документація містить інформацію про кінцевий строк подання пропозицій шляхом посилання на оголошення закупівлі. Відповідно до п.1 кінцевий строк подання тендерної пропозиції Розділу 4 тендерної документації «Подання та розкриття тендерних пропозицій» закупівлі «15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупи)» Замовником зазначено інформацію «згідно оголошення, у час визначений електронною системою», тобто посилання на електронну систему закупівель, оскільки під час створення та публікації оголошення даної закупівлі Замовником внесено основні дані про закупівлю, інформацію про предмет закупівлі та терміни періоду подачі пропозиції. Крім цього, слід зазначити, що електронна система закупівель містить чітку інформацію про процедуру, в якій конкретно прописано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.04.2020 17:00. Вважаємо, що порушення в цій частині відсутні. 2. Щодо поданої довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) переможцем торгів ФОП Дусин Мирон Климентович від 14.04.2020, завантаженої в електронну систему закупівель 14.04.2020, яка не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» повідомляємо. Згідно інформації Головного управління ДПС у м. Києві від 18.03.2020, на час карантину та в умовах надзвичайної ситуації в Україні, введеної Розпорядженням КМУ від 25.03.2020 №338-р, з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, Головне управління ДПС у м. Києві обмежило відвідування Центрів обслуговування платників міста Києва, в зв’язку з чим довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) замовляються та видаються виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, а саме через Електронний кабінет. Зазначену вище інформацію можна перевірити на офіційному сайті територіальних органів ДПС у м. Києві за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412408.html У зв’язку з викладеною вище інформацією, переможцем торгів ФОП Дусин Мирон Климентович 14 квітня 2020 14:22 год. в електронній системі закупівель завантажено документи архівним файлом із назвою «Довідка ДПС», який містить довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 14.04.2020 року № 24723. Вважаємо, що відсутні порушення законодавства тендерним комітетом Замовника в цій частині. Відтак, виходячи із вище вказаного, повідомляємо про відсутність порушень в діях Замовника під час проведення закупівлі «15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупи)», надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-05-04 13:58:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дусин Мирон Климентович 379 285,00
UAH з ПДВ
379 285,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошин Галина Ігорівна 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 14:22
Довідка МВС
14 квітня 2020 14:22
Довідка ДПС
25 березня 2020 14:37
Медична книжка 2 .jpg
25 березня 2020 14:37
Медична книжка 1 .jpg
25 березня 2020 14:37
Bankivska Licenzia (27).zip
25 березня 2020 14:37
Dovidka pro nazvu (27).zip
25 березня 2020 14:37
Dovirenist_Savchenko (27).zip
25 березня 2020 14:37
Vutyag z nakazu Savchenko (26).zip
25 березня 2020 14:37
Техпаспорт .pdf
25 березня 2020 14:37
Документи про якість.PDF
25 березня 2020 14:37
Договір оренди ТЗ.PDF
25 березня 2020 14:37
Договір оренди склад.PDF
25 березня 2020 14:37
Стаття 17.PDF
25 березня 2020 14:37
Тендерна пропозиція.PDF
25 березня 2020 14:37
Право власності склад.PDF
25 березня 2020 14:37
Реєстрація потужностей .PDF
25 березня 2020 14:37
Проєкт договору.PDF
25 березня 2020 14:37
Реєстрація потужностей.PDF
25 березня 2020 14:37
паспорт і код (2).pdf
25 березня 2020 14:37
Витяг.pdf
25 березня 2020 14:37
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дусин Мирон Климентович

ФОП Волошин Галина Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дусин Мирон Климентович
#2183906610
Переможець 379 285,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дусин Мирон Климентович
#2183906610
379 285,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 13:00
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 12:57
Додаткова угода.PDF зміни до договору
27 травня 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:36
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:33
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:32
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 11:27
Договір 26.PDF укладений
22 квітня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність потреби в укладанні додаткової угоди на 20 відсотків.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 27 травня 2021
Сума оплати за договором: 115 082,45
UAH