Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №31, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. Коригування»
Очікувана вартість
35 619 300,00 UAH
UA-2020-03-17-002782-a 76c16a5095e946429a1046696e475066
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 17:30
Початок аукціону: 03 квітня 2020 11:39
Очікувана вартість: 35 619 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 096,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ №31, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. Коригування» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Гастелло, 90-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:25
Звіт- лист Гастелло.pdf
17 березня 2020 17:25
Експертний звіт Гастелло.pdf
17 березня 2020 17:24
поя. Гастело лит Г.pdf
17 березня 2020 17:24
поя. Гастело лит Б.pdf
17 березня 2020 17:23
Пояснюв. Гастело лит А.pdf
17 березня 2020 17:22
26ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000023 ● b4fe63ee89eb4fa3999eacc602d15d1d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.05.2020 Одеса № 140

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 18.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.05.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.05.2020 № 140

Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2020-03-17-002782-a 17.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 15:06:00

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможця ТОВ «Таком-Глорія Південь», тоді як, ним як переможцем торгів надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану Головним управлінням ДПС в Одеській області від 04.03.2020, яка не відповідає вимогам підпункту 5.6.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 16:31:32

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо пояснення із питання зазначеного у запиті Південного офісу Держаудитслужби.
Відповідно до положень ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Замовником проведено розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ» на відповідність вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що розглядаючи тендерну пропозицію ТОВ «ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ», Замовником перевірялись на відповідність вимогам тендерної документації документи завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, тобто документи завантажені до 02.04.2020 р. 17:30.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ «ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ» було встановлено відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та відсутність підстав для її відхилення.
Таким чином, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, які визначені пунктом 1 та пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, оскільки:
- Учасником надано відповідне документальне підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону;
- Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог визначених тендерною документацію;
- Тендерна пропозиція Учасника (документи надані Учасником до кінцевого строку подання - 02.04.2020 р. 17:30) відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене вище, у Замовника відсутні будь-які законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ».
ТОВ «Таком-Глорія Південь» надали Управлінню капітального будівництва Одеської міської ради в якості переможця документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме:
- лист про надання документів переможцем торгів від 14.04.2020 № Т-25-40 (вх. 02-04/770);
- довідка МВС України від 23.03.2020 Серія ААА №0868499 про відсутність судимості;
- копія довідки ГУ ДПС в Одеській області від 30.03.2020 № 55702 про відсутність заборгованості;
- копія довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 14.04.2020 № запиту 91874.
Надання вище зазначених документів відповідає вимогам підпункту 5.6.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
Також, додатково повідомляємо, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено до електронної системи закупівель Довідку від 30.03.2020 року № 55702 (файл «Довідка ДПС» у форматі «.pdf» завантажено до ЦБД Prozorro: 01.04.2020), яка була дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій;
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Переможця ТОВ «ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ», через ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статею 17 Закону.

Додатки:
- лист про надання документів переможцем торгів від 14.04.2020 № Т-25-40 (вх. 02-04/770);
- довідка МВС України від 23.03.2020 Серія ААА №0868499 про відсутність судимості;
- копія довідки ГУ ДПС в Одеській області від 30.03.2020 № 55702 про відсутність заборгованості;
- копія довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення від 14.04.2020 № запиту 91874.

Надання інформації про усунення порушення замовником

усунено

2020-05-26 14:30:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ 35 582 419,98
UAH з ПДВ
35 582 419,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 35 619 000,00
UAH з ПДВ
35 619 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 12:22
Електронний підпис
14 квітня 2020 12:03
документи переможця
14 квітня 2020 12:03
документи переможця
06 квітня 2020 12:51
Електронний підпис
06 квітня 2020 12:47
Остаточна пропозиція
02 квітня 2020 12:47
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
01 квітня 2020 19:41
Довідка ДПС.pdf
01 квітня 2020 19:41
ЦІНОВА пропозиція.pdf
01 квітня 2020 19:41
Технічне завдання.pdf
01 квітня 2020 19:41
Субпідрядники.pdf
01 квітня 2020 19:41
Статут_ протокол_ опис.pdf
01 квітня 2020 19:41
свідоцтво та витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2020 19:41
Проект Договору.pdf
01 квітня 2020 19:41
Працівники.pdf
01 квітня 2020 19:41
Пакти.pdf
01 квітня 2020 19:41
Обладнання та МТБ.pdf
01 квітня 2020 19:41
згода з договором.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-15тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-14тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-13тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-12тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Довкілля.pdf
01 квітня 2020 19:41
Довідка МВС.pdf
01 квітня 2020 19:41
Врахування ПДВ.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-11тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-16тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-10тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-6тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-9тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-5тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-8тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-4тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-7тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-3тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-2тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ТК-1тм.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-18.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-17.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-16.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-15.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-14.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-13.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-12.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-11.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-10.pdf
01 квітня 2020 19:41
Договор _ЗМ-9.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-8.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-7.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-6.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-5.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-4.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-3.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-2.pdf
01 квітня 2020 19:40
Договор _ЗМ-1.pdf
01 квітня 2020 19:40
Ліцензія завірена.zip
01 квітня 2020 19:40
Гарантия 18748.zip

Публічні документи

02 квітня 2020 16:32
9. Баланс.pdf
02 квітня 2020 16:32
6. Пакт стандарти.pdf
02 квітня 2020 16:32
5. Пакт Гастело.pdf
02 квітня 2020 16:31
3.2. Відгук.pdf
02 квітня 2020 16:31
1.6. Штатний розпис.pdf
02 квітня 2020 16:31
1.5. Протокол зборів УБК.pdf
02 квітня 2020 16:31
1.2. Трудові книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ

ТОВ Укрбудконстракшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ
#31319525
Переможець 35 582 419,98
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТАКОМ-ГЛОРІЯ ПІВДЕНЬ
#31319525
35 582 419,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:12
дод. угода 13 №58.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 16:49
дод. угода 12 №58.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 16:48
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 15:18
дод. угода 10.pdf зміни до договору
24 січня 2022 15:17
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 10:05
ДУ 9 Дог.БМР Гастелло, 90.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 15:39
ДУ 8 Гастелло, 90.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 15:33
дод. угода 7.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 10:08
ДУ 6 Дог. Гастелло, 90.pdf зміни до договору
18 березня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 14:04
ДУ 5 Дог. Гастелло, 90.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 13:45
дод. угода 4.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 17:09
ДУ 3 Гастелло, 90-А.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 11:57
дод. угода 2.pdf зміни до договору
07 липня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 16:18
дод. угода 1.pdf зміни до договору
12 червня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 18:02
договір 58.pdf укладений
29 квітня 2020 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML