Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 1 062 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 313,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 09:06 |
3683 ТД бензин нова редакція 02 04 2020.docx | |
03 квітня 2020 09:06 |
Зміни до тендеру_3683_02.04.2020.doc | |
17 березня 2020 16:42 |
Додаток №9.doc |
03 квітня 2020 09:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2020 09:06 |
3683 ТД бензин нова редакція 02 04 2020.docx
|
|||
03 квітня 2020 09:06 |
Зміни до тендеру_3683_02.04.2020.doc
|
|||
17 березня 2020 16:42 |
Додаток №9.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте, Протоколом розгляду тендерних пропозицій №3683/344/-20-Т від 07.07.2020р., було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» з причин невідповідності тендерної документації умовам тендерної пропозиції.
У першу чергу варто зазначити, що пункт 4 у частині 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», на який іде посилання у протоколі №3683/344/-20-Т від 07.07.2020р., відсутній.
Відповідно до протоколу №3683/344/-20-Т від 07.07.2020р., підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» стало ненадання останнім документів для укладання договору згідно розділу ІІ Додатку 6 до тендерної документації.
При цьому, розділом ІІ Додатку 6 до тендерної документації передбачено: «Документи відповідно Додатку №6 (крім довідки Державної фіскальної служби відповідно до п.2 Розділу І цього Додатку, яка повинна бути надана до дати укладання договору, але не пізніше ніж через 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошиті, пронумеровані та скріплені печаткою.
Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б.
Кінцевий строк отримання замовником за адресою: 03049,м. Київ, Повітрофлотський пр-т 17Б, документів відповідно Додатку 6 (крім довідки Державної фіскальної служби відповідно до п.2 Розділу І цього Додатку, яка повинна бути надана до дати укладання договору, але не пізніше ніж через 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) є п’ятий день (до 17:00 з понеділка по четвер та до 15:45 у п’ятницю) з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.»
Проте, зазначена вимога прямо суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Згідно частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
З вищевказаних норм Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вбачається, що усі та будь-які документи під час проведення процедури закупівлі подаються лише в електронному вигляді та виключно через електронну систему закупівель.
Вимога про повторне надання одних і тих же документів, але у роздрукованому вигляді, що міститься у розділі ІІ Додатку №6 до тендерної документації, прямо суперечить положенням ч.2 ст.12, ч.1 ст.14 та ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому невиконання такої незаконної вимоги не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП».
Що стосується самих документів, про які йдеться у Протоколі від 07.07.2020р., то ТОВ «МАНГО-ГРУП» у складі його тендерної документації було надано наступні файли: «Протокол зборів підписання договору», що містив у собі протокол зборів учасників ТОВ «МАНГО-ГРУП» №08/04/20-32 від 08.04.2020р. на укладення договору; «Копія Статуту», що містив завірену підписом директора та печаткою копію чинної редакції статуту ТОВ «МАНГО-ГРУП»; «Лист код доступу», який містив лист із зазначенням коду доступу, за яким можна здійснити пошук установчих документів ТОВ «МАНГО-ГРУП»; «Копія паспорту директора», який містив завірену підписом директора та печаткою копію паспорту та ідентифікаційного коду директора ТОВ «МАНГО-ГРУП»; «Копія звітності», який містив завірені підписом директора та печаткою копії фінансової звітності ТОВ «МАНГО-ГРУП» за 2018 та 2019 роки; «Довідка з банку», що містив Довідку АТ ПУМБ №КІЕ-07.8/786 від 25.03.2020р. про відкриті ТОВ «МАНГО-ГРУП» рахунки у цьому банку; «Витяг ЄДР», який містив Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ «МАНГО-ГРУП» (усі документи опубліковано в ЦБД: 08.04.2020р. в 19:15).
Отже, ТОВ «МАНГО-ГРУП» у складі його тендерної документації та у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі», було надано усі ті документи, які вимагалися тендерною документацією, тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з підстав їх ненадання є абсолютно неправомірним.
Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №3683/344/-20-Т від 07.07.2020р. та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2020-03-17-002769-a і направити йому повідомлення про намір укласти договір.
№ UA-2020-03-17-002769-a) виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.05.2020 № 10220-р/пк-пз, а саме:
- скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Манго-Груп» та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Оліс Оіл» переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2020-03-17-002769-a.
Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 травня 2020 17:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-05-000020 ● a4acc56167694e71bdcd0d08bf186eb6
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-03-17-002769-a 17.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-08 16:36:08
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 № 74
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-17-002769-a.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-17-002769-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 17 березня
2020 року, відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, у редакції від 08 лютого 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 6 травня 2020 року № 71 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-17-002769-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 17 червня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі бензину та палива дизельного (код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-17-002769-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-17-002769-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-06-23 17:20:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року) • не усунуто
-
2020-10-26 15:55:31
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
777 600,00
UAH з ПДВ
|
777 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
897 600,00
UAH з ПДВ
|
890 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" |
952 800,00
UAH з ПДВ
|
897 599,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Рішення скасоване |
777 600,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:33
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Рішення скасоване |
777 600,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:26
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Рішення скасоване |
890 400,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:26
|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" #40813124 |
Рішення скасоване |
897 599,99
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:26
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Відхилено |
777 600,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:31
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Рішення скасоване |
890 400,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 16:42
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
890 400,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 16:44
|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" #40813124 |
Переможець |
897 599,99
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:24
|
ЦЗВ-13-00120-01.pdf | укладений |
13 січня 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 13:46
|
ЦЗВ-13-00120-01 (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 09:27
|
ЦЗВ-13-00120-01.pdf | укладений |
24 липня 2020 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-13-00120-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |