Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Щітки склоочисника
Очікувана вартість
729 680,00 UAH
UA-2020-03-17-002679-b 69ff9b42d74e49cb922f4ca9cbea5310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Прокопенко

+380676391456 zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент патрульної поліції
Код ЄДРПОУ: 40108646
Місцезнаходження: 03048, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Контактна особа: Андрій Прокопенко
+380676391456
zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 12:07
Очікувана вартість: 729 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Строк поставки розраховується з дати укладення договору про закупівлю з переможцем торгів. Період доставки, зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Тендерній документації та становить "протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання Договору".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1433 комплект
Щітки склоочисника передні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2020  —  28 квітня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
880 штуки
Щітки склоочисника задні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 квітня 2020  —  28 квітня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 14:56
Електронний підпис
17 березня 2020 14:50
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-002679-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПОПОВИЧ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3270718204
Дата подання: 10 квітня 2020 17:53
Вимога щодо скасування рішення тендерного комітету Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП Фойніч Костянтина Юрійовича
Замовником визнано переможцем Учасника ФОП Фойніч К. Ю., тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. (Про невідповідності зазначено у файлі "Вимога", що додається). Вимагаю скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Фойніч К. Ю..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 17:40
З метою отримання додаткової інформації членами Тендерного комітету Департаменту патрульної поліції відповідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» надіслано лист до товариство з обмеженою відповідальністю “Омега” за результатами відповіді та проведеного додаткового розгляду тендерної пропозиції ФОП Фойніч Костянтин Юрійович на відповідність вимогам тендерної документації, суттєвих недоліків не виявлено.
Крім цього, розглядаючи тендерні пропозиції учасників процедури відкритих торгів та приймаючи рішення щодо направляння повідомлення про намір укласти договір з переможцем, члени тендерного комітету керуються вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів здійснення процедури закупівлі, а саме максимальної економії коштів Державного бюджету України та запобігання корупційним діям і зловживанням.

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 17:53
Вимога.pdf

Документи

15 квітня 2020 17:40
Видповидь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-17-002679-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ПОПОВИЧ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3270718204
Дата подання: 18 квітня 2020 12:56
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Оскарження рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ФОП Фойніч Костянтина Юрійовича
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 19:59
рішення від 23.04.2020 № 7740 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 19:59
рішення від 04.05.2020 № 8537.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8537-р/пк-пз від 04.05.2020 Департаментом патрульної поліції було скасоване рішення про визначення фізичної особи-підприємця Фойніча Костянтина Юрійовича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів", яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-03-17-002679-b.
Дата виконання рішення замовником: 03 червня 2020 18:06
Номер скарги: UA-2020-03-17-002679-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Чайка Вікторія Василівна, Код ЄДРПОУ:2986902982
Дата подання: 13 червня 2020 17:07
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 19:49
Скарга відкликана скаржником
Причина: Учасник не має претензій до замовника, закупівля проведена відповідно до умов ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата: 18 червня 2020 12:36
рішення від 17.06.2020 № 11943 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 19:49
рішення від 03.07.2020 № 13021.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 18:44

Документи подані скаржником

18 квітня 2020 12:55
Скарга.pdf
18 квітня 2020 12:56
15. Свідоцтво дилера.pdf
18 квітня 2020 12:56
27. Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2020 12:56
Платіжне доручення.pdf
04 травня 2020 16:15
пояснення.pdf

Документи подані замовником

30 квітня 2020 17:24
Видповидь.pdf
30 квітня 2020 17:24
Видповидь.docx

Документи подані скаржником

13 червня 2020 17:04
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ 5000.pdf
13 червня 2020 17:04
24_паспорти якості.pdf
13 червня 2020 17:04
15_Пояснення ПДВ.pdf
13 червня 2020 17:04
3_1_договір накладні.pdf
13 червня 2020 17:04
Намир 2.pdf
13 червня 2020 17:04
25_паспорт_код.pdf
13 червня 2020 17:04
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" 282 175,30
UAH з ПДВ
282 175,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чайка Вікторія Василівна 606 429,00
UAH з ПДВ
606 429,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВИЧ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА" 711 000,00
UAH з ПДВ
704 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСІМПУЛЬС" 729 000,00
UAH з ПДВ
729 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 12:29
Dovidka_20093772020450443251.pdf
09 квітня 2020 12:29
Dovidka_20093772020450443251.pdf.p7s
09 квітня 2020 12:23
Довідка з налогової.pdf
01 квітня 2020 17:56
27. Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 17:56
25, Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2020 17:56
24, Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2020 17:56
23. Проект договору.pdf
01 квітня 2020 17:56
19. Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2020 17:56
15. Свідоцтво дилера.pdf
01 квітня 2020 17:56
7. Довідка ст.17.pdf
01 квітня 2020 17:56
4. Документ_ЄДР_1006515544.zip
01 квітня 2020 17:56
3. Витяг з РПЄП.pdf
01 квітня 2020 17:56
1. Паспорт все стр.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 18:36
Електронний підпис
07 червня 2020 12:25
Тендерна_пропозицiя.pdf
07 червня 2020 12:25
пояснення бенефіціар.pdf
07 червня 2020 12:25
довідка податки.pdf
07 червня 2020 12:25
довiдка ст 17.pdf
07 червня 2020 12:25
довiдка не судимість.pdf
01 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:40
Документ_ЄДР_1006514270.zip
01 квітня 2020 15:40
26_виписка з єдр.pdf
01 квітня 2020 15:40
25_паспорт_код.pdf
01 квітня 2020 15:40
24_паспорти якості.pdf
01 квітня 2020 15:40
21_Пояснення.pdf
01 квітня 2020 15:40
20_Довідка сертифіація.pdf
01 квітня 2020 15:40
19_довідка підписант.pdf
01 квітня 2020 15:40
18_проект_договору.pdf
01 квітня 2020 15:40
17_персональні дані.pdf
01 квітня 2020 15:40
16_тендерна пропозицій.pdf
01 квітня 2020 15:40
15_Пояснення ПДВ.pdf
01 квітня 2020 15:40
14_довiдкка_бенифiцiар.pdf
01 квітня 2020 15:40
11_порівняльна таблиця.pdf
01 квітня 2020 15:40
10_довідка техвимоги.pdf
01 квітня 2020 15:40
9_Довідка_довкілля.pdf
01 квітня 2020 15:40
5_довідка_працівники.pdf
01 квітня 2020 15:40
4_довідка маттех база.pdf
01 квітня 2020 15:40
3_1_договір накладні.pdf
01 квітня 2020 15:40
2_довідка ст 17.pdf
01 квітня 2020 15:40
1_Довідка реквізити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"

ФОП Чайка Вікторія Василівна

ФОП "ПОПОВИЧ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСІМПУЛЬС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
#2456900510
Рішення скасоване 282 175,30
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:39
ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
#2456900510
Відхилено 282 175,30
UAH з ПДВ
03 червня 2020 17:56
ФОП Чайка Вікторія Василівна
#2986902982
Відхилено 606 429,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 18:16
ФОП "ПОПОВИЧ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА"
#3270718204
Переможець 704 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 18:21

Документи

03 червня 2020 17:56
Електронний підпис

Документи

03 червня 2020 18:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОПОВИЧ КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА"
#3270718204
704 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 17:47
474 від 10.07.2020 склоочисники ФОП Попович КВ.pdf укладений
13 липня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:42
ДУ 3 від 11.03.2021 до дог. 474-10.07.20.pdf зміни до договору
11 березня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 14:17
ДУ 2 від 11.02.2021 до дог. 474-10.07 склоочисники.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:35
ДУ 1 віл 24.12.2020 до дог. 474-10.07 щітки склоочисника.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 474
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 474
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 474
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 704 000,00
UAH