Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень (великої майстерні)
Державний професійно-технічний навчальний заклад «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва»
вул. Сім’ї Сосніних, 13
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2020-03-17-002514-a ● b14931530b9d4c0c93d83d460595b313
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544336 |
Вебсайт: | http://www.jewelart.com.ua |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Сімї Сосніних 13 |
Контактна особа: |
Авраменко Ольга Олексіївна 380445024161 kiev.plum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2020 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 15:42 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт приміщень (великої майстерні) Державний професійно-технічний навчальний заклад «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» вул. Сім’ї Сосніних, 13
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень (великої майстерні) Державний професійно-технічний навчальний заклад «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» вул. Сім’ї Сосніних, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, Київська область, Київ, Сім`ї Сосніних,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 15:29 |
Протокол зміни до тендерної документації 6.pdf | |
13 квітня 2020 15:28 |
Тендерна документація приміщення майстерні.docx | |
07 квітня 2020 13:19 |
Зміни до Тендерної документації 5.pdf | |
31 березня 2020 14:40 |
Протокол Зміни до тендерної документації 4.pdf | |
25 березня 2020 15:34 |
Зміни до Тендерної документації 3.pdf | |
20 березня 2020 14:11 |
Протокол зміни до тендерної документації 2.pdf | |
19 березня 2020 15:18 |
Зміни до Тендерної документації.pdf | |
17 березня 2020 16:00 |
Локальний кошторис.pdf | |
17 березня 2020 16:00 |
Зведений кошторисний розрахунок.pdf | |
17 березня 2020 16:00 |
Договірна ціна.pdf | |
17 березня 2020 16:00 |
Дефектний акт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-17-002514-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 18 березня 2020 23:16
Зміна до ТД
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою зміни пунктів тендерної документації, а саме виключення з вимог надання дозволу на роботи підвищеної небезпеки так як 3 березня 2020 року Кабінетом міністрів України була винесена постанова "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". Перелік робіт описаний у вкладеному файлі.
Ваш дефектний акт не містить пунктів, що підпадають під роботи підвищеної небезпеки. Тому вимагаємо виключення даного дозвулу зі списку вимог, як такий що не має законних підстав для вимоги. Будемо дуже вдячні за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Ваш дефектний акт не містить пунктів, що підпадають під роботи підвищеної небезпеки. Тому вимагаємо виключення даного дозвулу зі списку вимог, як такий що не має законних підстав для вимоги. Будемо дуже вдячні за розуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 14:56
Протокол відповідь на Вимогу прикріплюється.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-002514-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 19 березня 2020 20:34
Внесення змін і надання роз'яснення
Шановний Замовник, що за дозвіл держпраці на виконання робіт? Є декларація МТП, але вона видається безпосередньо на об'єкт, а так як ми потенційний учасник, ми не можемо надати його. Витяг з протоколу і посвідчення, це зрозуміло і логічно для осіб, що будуть працювати на висоті, але не дозвіл держпраці. Та і де дефектним актом передбачені роботи, які повинні виконуватись на висоті? Ніде, тому і вимога посвідчень для робіт на висоті не правомірна. Вимагаємо прибрати дані пункти, і не вписувати маячню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 14:07
Протокол відповідь на Вимогу прикріплюється.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-002514-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БК Будцентр, Код ЄДРПОУ:41391461
Дата подання: 30 квітня 2020 12:34
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р.
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020р.з наступних причин:
1) Згідно: Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України « про публічні Закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р. не містить повної інфрмації, що вимагає закон та не може розгладатися як чинний .
2) Довідка про виконання аналогічного договор ТОВ « Альппром» з вих.№ 31/03/01 від 31.03.2020 р. не містить ПІБ Замовника. П.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону в частині Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Довідка про виконання аналогічних договору/ів – договору/ів щодо виконання робіт, відповідно до предмету закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким надавалися роботи;
3) Згідно протоколу тендерного комітету № 5 від 07 квітня 2020 року п.2 В Договорній ціні не відображати кошти на проведення експертизи та служби замовника. Також п.6 тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині При складанні ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за найменшою (при всіх рівних характеристиках) ціною на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні. Тендерна пропозиція ТОВ « Альппром» в п.9 вартість пропозиції становить відображує вартість згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва ( 48 СД ССР), що включає главу 12 вартість експертизи проектної документації , кошторисна вартість 4,05000 тис.грн .Вартість згідно договірній ціни (48ДЦ ДЦ) становить 2347,53413, тис.грн.
Пропозиція ТОВ « Альппром» містить архів rar, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник подає кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), пропечатану та підписану організацією учасником (подається додатково у форматі word) у складі та Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначеням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format)
4) Пропозиція ТОВ « Альппром» не містить відмітку про державну реестрацію в порушення умов тендерної документації 2.Інша інформація.в частині3) Копія Статуту або іншого установчого документу, з відміткою про державну реєстрацію
5) п.2.Інша інформація.в частині 12) Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю. Пропозиція ТОВ « Альппром» містить довідку про наявність відкритих рахунків з власноручно виправленим число, що ставить під сумнів дату видачі цієї довідки.
6) п.2.Інша інформація.в частині 15) Акт візуального огляду об’єкта. Візуальний огляд об’єкта підтверджується Актом огляду, підписаний Замовником та Учасником до закінчення періоду Подачі пропозицій, для погодження Учасника з умовами та обсягами робіт, у зв’язку з тим, якщо в ході виконання робіт будуть виявлені додаткові роботи, то вони не будуть додатково фінансуватися Замовником. Пропозиція ТОВ « Альппром» містить акт візуального обстеження огляду обєкта без дати обстеження. Це унеможливує визначити фактичну дату обстеження та не відповідає тендерній документації.
7) Пропозиція ТОВ « Альппром» містить лист-гарантію вих.№ 30/03/07 від 30.03.2020 р. в якому відсутній пункт 3 згідно додатку№2 тендерної пропозиції. ДОДАТОК 2
Лист-гарантія
про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
(Найменування учасника) (далі – учасник), підтверджує, що замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) (найменування учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті
50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3) (найменування фізичної особи - учасника) , яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4) службові (посадові) особи (найменування учасника) , яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації
(ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) (найменування учасника) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника;.
6) (найменування учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:
8) (найменування учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
8) Пропозиція ТОВ « Альппром» в довідці вих.№31/03/02 від 31.03.2020р посада Яцюка зазначена як маляр, а згідно витягу з протоколу №81-985-19 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці посада Яцюка – монтажник верхолаз, Ільїнський в довідці зазначений як електромонтажник- в витягу монтажник-верхолаз, Мельниченко верхолаз-в витягу монтажник-верхолаз, Маслюк верхолаз- в витягу монтажник-верхолаз.
Викладені вище факти з врахуванням протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р. порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р. та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Розгорнути
Згорнути
Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020р.з наступних причин:
1) Згідно: Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України « про публічні Закупівлі» протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р. не містить повної інфрмації, що вимагає закон та не може розгладатися як чинний .
2) Довідка про виконання аналогічного договор ТОВ « Альппром» з вих.№ 31/03/01 від 31.03.2020 р. не містить ПІБ Замовника. П.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону в частині Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Довідка про виконання аналогічних договору/ів – договору/ів щодо виконання робіт, відповідно до предмету закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким надавалися роботи;
3) Згідно протоколу тендерного комітету № 5 від 07 квітня 2020 року п.2 В Договорній ціні не відображати кошти на проведення експертизи та служби замовника. Також п.6 тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині При складанні ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) на виконання робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за найменшою (при всіх рівних характеристиках) ціною на підставі проведеного претендентом аналізу цін на ринку будівельних матеріалів в регіоні. Тендерна пропозиція ТОВ « Альппром» в п.9 вартість пропозиції становить відображує вартість згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва ( 48 СД ССР), що включає главу 12 вартість експертизи проектної документації , кошторисна вартість 4,05000 тис.грн .Вартість згідно договірній ціни (48ДЦ ДЦ) становить 2347,53413, тис.грн.
Пропозиція ТОВ « Альппром» містить архів rar, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник подає кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), пропечатану та підписану організацією учасником (подається додатково у форматі word) у складі та Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначеням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format)
4) Пропозиція ТОВ « Альппром» не містить відмітку про державну реестрацію в порушення умов тендерної документації 2.Інша інформація.в частині3) Копія Статуту або іншого установчого документу, з відміткою про державну реєстрацію
5) п.2.Інша інформація.в частині 12) Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю. Пропозиція ТОВ « Альппром» містить довідку про наявність відкритих рахунків з власноручно виправленим число, що ставить під сумнів дату видачі цієї довідки.
6) п.2.Інша інформація.в частині 15) Акт візуального огляду об’єкта. Візуальний огляд об’єкта підтверджується Актом огляду, підписаний Замовником та Учасником до закінчення періоду Подачі пропозицій, для погодження Учасника з умовами та обсягами робіт, у зв’язку з тим, якщо в ході виконання робіт будуть виявлені додаткові роботи, то вони не будуть додатково фінансуватися Замовником. Пропозиція ТОВ « Альппром» містить акт візуального обстеження огляду обєкта без дати обстеження. Це унеможливує визначити фактичну дату обстеження та не відповідає тендерній документації.
7) Пропозиція ТОВ « Альппром» містить лист-гарантію вих.№ 30/03/07 від 30.03.2020 р. в якому відсутній пункт 3 згідно додатку№2 тендерної пропозиції. ДОДАТОК 2
Лист-гарантія
про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
(Найменування учасника) (далі – учасник), підтверджує, що замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) (найменування учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті
50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3) (найменування фізичної особи - учасника) , яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4) службові (посадові) особи (найменування учасника) , яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації
(ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) (найменування учасника) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника;.
6) (найменування учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:
8) (найменування учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
8) Пропозиція ТОВ « Альппром» в довідці вих.№31/03/02 від 31.03.2020р посада Яцюка зазначена як маляр, а згідно витягу з протоколу №81-985-19 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці посада Яцюка – монтажник верхолаз, Ільїнський в довідці зазначений як електромонтажник- в витягу монтажник-верхолаз, Мельниченко верхолаз-в витягу монтажник-верхолаз, Маслюк верхолаз- в витягу монтажник-верхолаз.
Викладені вище факти з врахуванням протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р. порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протоколу без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2020 р. та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 16:20
Протокол відповідь на Вимогу
Номер вимоги: UA-2020-03-17-002514-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 04 травня 2020 10:32
На рішення Замовника
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 17:15
Протокол відповідь на Вимогу додається.
Номер вимоги: UA-2020-03-17-002514-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БК Будцентр, Код ЄДРПОУ:41391461
Дата подання: 12 травня 2020 12:56
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р.
Тендерний комітет
Державний професійно-технічний навчальний
заклад «Міжрегіональний центр
ювелірного мистецтва м. Києва»
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протокол №26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020р.з наступних причин:
1) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить відмітку про державну реєстрацію в порушення умов тендерної документації п.2.Інша інформація.в частині 3) Копія Статуту або іншого установчого документу, з відміткою про державну реєстрацію
2) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить проекту договору , в порушенні умов тендерної документації , п.3 Проект договору на закупівлю- Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов Додаток 3. Учасник повинен подати скан-копію даного документу, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.
3) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить додатку №2 технічні та якісні характеристики - порушення інструкції з підготовки тендерної пропозиції : -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2);
4) Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 4 вимагає Копії: ліцензія та дозвіл Держпраці на право виконання робіт. Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників з питань охорони праці відповідно до вимог «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» та посвідчення працівників з охорони праці, що їх виконують. Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників з питань охорони праці відповідно до вимог «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» та посвідчення працівників з охорони праці, що їх виконують.
5) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. датована 23 березням 2019 р., а процедура закупівлі оголошена 17 березня 2020 р.
6) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. містить посилання на аналогічні договори, але наданні копії аналогічних договорів не копії , а скановані оригінали. Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: ( Копія аналогічного договору, з тих, що наведені в довідці про виконання аналогічного/их договору/ів, завірена Замовником.)
7) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. містить посилання на аналогічні договори, але не завірені Замовником. Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: (Копія аналогічного договору, з тих, що наведені в довідці про виконання аналогічного/их договору/ів, завірена Замовником.)
8) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. містить посилання на аналогічні договори, але скан наданих актів не підтверджує виконання цих договорів.
9) Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 5 - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Наданий зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 247 ДЦ ССР ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить умови, в частині проходження експетизи кошторисної документації.
10) Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 5 - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника; Надана пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить цієї умови
11) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить архів rar, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник подає кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), пропечатану та підписану організацією учасником (подається додатково у форматі word) у складі та Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначеням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format)
12) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить лист-гарантію вих.№ 19-03 від 19.03.2020 р. в якому відсутній пункт 3 згідно додатку №2 тендерної пропозиції. ДОДАТОК 2
Лист-гарантія
про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
(Найменування учасника) (далі – учасник), підтверджує, що замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) (найменування учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3) (найменування фізичної особи - учасника) , яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4) службові (посадові) особи (найменування учасника) , яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації
(ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) (найменування учасника) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника;.
6) (найменування учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:
8) (найменування учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
13) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить лист-гарантію вих.№ 19-03 від 19.03.2020 р. , який складений не за формою, присутній свій пункт 8, якого не містить додаток №2 тендерної пропозиції. ДОДАТОК 2
14) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить довідку про підприємство вих.№ 3/23-03 від 23 березня 2020 р., яка не містить телефону та факсу підприємства
15) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить тендерну пропозицію вих.№ 0 від 21 квітня 2020 р., яка не містить факсу підприємства
16) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить довідку в довільній формі вих.№ 2/23.03, в якої зазначено що не має афілійованих осіб . Афілійована особа (афільована особа) — засновники та учасники емітента (крім акціонерів, які не є засновниками); особи, частка яких становить понад 10% у статутному фонді емітента; посадові особи емітента та члени їхніх сімей; особи, що діють від імені даного емітента за відповідним дорученням, або особи, від імені яких діє даний емітент; особи, які відповідно до законодавства України контролюють діяльність даного емітента; юридичні особи, що контролюються даним емітентом або разом з нею перебувають під контролем третьої особи; реєстратор, з яким підписано договір про обслуговування, його керівники та посадові особи . Статут ТОВ «Елінвар» код 38095998 визначає, що Ребіков Ю.О. володіє 100% часткою стутного капіталу підприємства.
17) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації вих .№8/23.03 від 23 березня 2020р яка складена з порушенням Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: -
№ Посада Прізвищ Працює Строк Освіта,
е,ім’я, в даній роботи спецііза по - організа на ція батьков ції посаді
і постійн
о чи
тимчас ово
Викладені вище факти з врахуванням протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р. порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р. та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Розгорнути
Згорнути
Державний професійно-технічний навчальний
заклад «Міжрегіональний центр
ювелірного мистецтва м. Києва»
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протокол №26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020р.з наступних причин:
1) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить відмітку про державну реєстрацію в порушення умов тендерної документації п.2.Інша інформація.в частині 3) Копія Статуту або іншого установчого документу, з відміткою про державну реєстрацію
2) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить проекту договору , в порушенні умов тендерної документації , п.3 Проект договору на закупівлю- Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов Додаток 3. Учасник повинен подати скан-копію даного документу, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.
3) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить додатку №2 технічні та якісні характеристики - порушення інструкції з підготовки тендерної пропозиції : -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 2);
4) Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 4 вимагає Копії: ліцензія та дозвіл Держпраці на право виконання робіт. Витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників з питань охорони праці відповідно до вимог «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» та посвідчення працівників з охорони праці, що їх виконують. Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань працівників з питань охорони праці відповідно до вимог «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» та посвідчення працівників з охорони праці, що їх виконують.
5) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. датована 23 березням 2019 р., а процедура закупівлі оголошена 17 березня 2020 р.
6) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. містить посилання на аналогічні договори, але наданні копії аналогічних договорів не копії , а скановані оригінали. Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: ( Копія аналогічного договору, з тих, що наведені в довідці про виконання аналогічного/их договору/ів, завірена Замовником.)
7) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. містить посилання на аналогічні договори, але не завірені Замовником. Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: (Копія аналогічного договору, з тих, що наведені в довідці про виконання аналогічного/их договору/ів, завірена Замовником.)
8) Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Елінвар» код 38095998 з вих.№ 13/23-03 від 23.03.2019 р. містить посилання на аналогічні договори, але скан наданих актів не підтверджує виконання цих договорів.
9) Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 5 - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Наданий зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва № 247 ДЦ ССР ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить умови, в частині проходження експетизи кошторисної документації.
10) Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п. 5 - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника; Надана пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 не містить цієї умови
11) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить архів rar, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник подає кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), пропечатану та підписану організацією учасником (подається додатково у форматі word) у складі та Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначеням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format)
12) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить лист-гарантію вих.№ 19-03 від 19.03.2020 р. в якому відсутній пункт 3 згідно додатку №2 тендерної пропозиції. ДОДАТОК 2
Лист-гарантія
про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
(Найменування учасника) (далі – учасник), підтверджує, що замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) (найменування учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3) (найменування фізичної особи - учасника) , яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4) службові (посадові) особи (найменування учасника) , яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації
(ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) (найменування учасника) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника;.
6) (найменування учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:
8) (найменування учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
13) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить лист-гарантію вих.№ 19-03 від 19.03.2020 р. , який складений не за формою, присутній свій пункт 8, якого не містить додаток №2 тендерної пропозиції. ДОДАТОК 2
14) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить довідку про підприємство вих.№ 3/23-03 від 23 березня 2020 р., яка не містить телефону та факсу підприємства
15) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить тендерну пропозицію вих.№ 0 від 21 квітня 2020 р., яка не містить факсу підприємства
16) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить довідку в довільній формі вих.№ 2/23.03, в якої зазначено що не має афілійованих осіб . Афілійована особа (афільована особа) — засновники та учасники емітента (крім акціонерів, які не є засновниками); особи, частка яких становить понад 10% у статутному фонді емітента; посадові особи емітента та члени їхніх сімей; особи, що діють від імені даного емітента за відповідним дорученням, або особи, від імені яких діє даний емітент; особи, які відповідно до законодавства України контролюють діяльність даного емітента; юридичні особи, що контролюються даним емітентом або разом з нею перебувають під контролем третьої особи; реєстратор, з яким підписано договір про обслуговування, його керівники та посадові особи . Статут ТОВ «Елінвар» код 38095998 визначає, що Ребіков Ю.О. володіє 100% часткою стутного капіталу підприємства.
17) Пропозиція ТОВ «Елінвар» код 38095998 містить довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації вих .№8/23.03 від 23 березня 2020р яка складена з порушенням Згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника та вимоги, установлені статтею 17 Закону, п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: -
№ Посада Прізвищ Працює Строк Освіта,
е,ім’я, в даній роботи спецііза по - організа на ція батьков ції посаді
і постійн
о чи
тимчас ово
Викладені вище факти з врахуванням протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р. порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протоколу № 26 засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 р. та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 16:01
Протокол відповідь на Вимогу додається
Протокол відповідь на Вимогу додається
Номер вимоги: UA-2020-03-17-002514-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БК Будцентр, Код ЄДРПОУ:41391461
Дата подання: 12 червня 2020 16:49
Скарга на переможця
Тендерний комітет
Державний професійно-технічний навчальний
заклад «Міжрегіональний центр
ювелірного мистецтва м. Києва»
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу щодо визнання переможцем ТОВ «АЛЬППРОМ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протокол без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 04 червня 2020р.з наступних причин:
1) Довідка про виконання аналогічного договір ТОВ « Альппром» з вих. № 31/03/01 від 31.03.2020 р. не містить ПІБ Замовника. Аналогічні договори не завірені Замовниками, що не відповідає документації торгів, а саме пункту 3 розділу.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. До копій аналогічних договорів не додані акти виконаних робіт за формою КБ-2 та КБ-3, які є невід*ємною частиною договору.
2) архів rar, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник подає кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), пропечатану та підписану організацією учасником (подається додатково у форматі word) у складі та Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначеням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format)
3) Пропозиція ТОВ « Альппром» містить лист-гарантію вих.№ 30/03/07 від 30.03.2020 р. в якому відсутній пункт 3 згідно додатку №2 тендерної пропозиції, що свідчить про її зміну Учасником.
ДОДАТОК 2
Лист-гарантія
про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
(Найменування учасника) (далі – учасник), підтверджує, що замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) (найменування учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті
50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3) (найменування фізичної особи - учасника) , яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4) службові (посадові) особи (найменування учасника) , яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації
(ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) (найменування учасника) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника;.
6) (найменування учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:
8) (найменування учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
4) В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутні документи підтверджуючі наявність в Учасника машин, якими буде виконано вивезення сміття з об*єкту. Слід зазначити, що договору на вивезення відходів подано не було. Робимо висновок, що в Учасника не достатньо матеріально-технічної бази.
Викладені вище факти порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протокол без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 04 червня 2020 р. та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Розгорнути
Згорнути
Державний професійно-технічний навчальний
заклад «Міжрегіональний центр
ювелірного мистецтва м. Києва»
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу щодо визнання переможцем ТОВ «АЛЬППРОМ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протокол без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 04 червня 2020р.з наступних причин:
1) Довідка про виконання аналогічного договір ТОВ « Альппром» з вих. № 31/03/01 від 31.03.2020 р. не містить ПІБ Замовника. Аналогічні договори не завірені Замовниками, що не відповідає документації торгів, а саме пункту 3 розділу.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. До копій аналогічних договорів не додані акти виконаних робіт за формою КБ-2 та КБ-3, які є невід*ємною частиною договору.
2) архів rar, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник подає кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD), пропечатану та підписану організацією учасником (подається додатково у форматі word) у складі та Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначеням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу, яка складається у форматі PDF (Portable Document Format)
3) Пропозиція ТОВ « Альппром» містить лист-гарантію вих.№ 30/03/07 від 30.03.2020 р. в якому відсутній пункт 3 згідно додатку №2 тендерної пропозиції, що свідчить про її зміну Учасником.
ДОДАТОК 2
Лист-гарантія
про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
(Найменування учасника) (далі – учасник), підтверджує, що замовник не має жодної з підстав для відмови нам в участі у процедурі закупівлі, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
1) (найменування учасника) не пропонує, не дає або не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі.
2) (найменування учасника) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті
50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
3) (найменування фізичної особи - учасника) , яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
4) службові (посадові) особи (найменування учасника) , яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме:
має право підпису документів, що стосуються тендерної документації
(ПІБ, посада)
має право підпису договору (ПІБ, посада)
не було засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) (найменування учасника) не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету замовника;.
6) (найменування учасника) не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
7) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:
8) (найменування учасника) не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
4) В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутні документи підтверджуючі наявність в Учасника машин, якими буде виконано вивезення сміття з об*єкту. Слід зазначити, що договору на вивезення відходів подано не було. Робимо висновок, що в Учасника не достатньо матеріально-технічної бази.
Викладені вище факти порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протокол без номеру засідання тендерного комітету стосовно розгляду тендерних пропозицій від 04 червня 2020 р. та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2020 21:07
Увiдповiдь на Вимогу БК"БУДЦЕНТР" вiд 12.06.2020року на Протокол від 04 червня 2020 року
№ 2 “Виконання рішення антимонопольного комітету та визначення переможцем закупівлі ТОВ
“АЛЬППРОМ” повiдомляємо наступне:
1.ТОВ"АЛЬПРПРОМ" надав Лист-пояснення вiд 31.03.2020року вих. № 31/06/05 з
повiдомленням про незавiрення аналогiчних договорiв. Довідка про виконання
аналогічного договору ТОВ“АЛЬППРОМ” вих.№ 31/03/01 вiд 31.03. 2020р. містить ПIБ
Замовника, а саме Безносюк В.Д. Стосовно актів виконаних робіт, то Замовником не
було встановлено окремої вимоги, щодо надання їх у складі пропозицій,в свою чергу
ТОВ“АЛЬППРОМ”надав листи відгуки,що також підтверджує виконання аналогічних
договорів наведених в довідці.
2. RAR-це поширений формат стиснення даних і програма архіватор.Учасником в
архіві RAR подано кошторисну документацію з файлами PDF.Отже, Учасник виконав
дану вимогу.
3.ТОВ“АЛЬППРОМ” (Юридична особа) не є фізичною особою,отже має право не
подавати відомості згідно вказаного пункту.
4.Замовником не було встановлено відповідно до тендерної документації про
проведення закупівлі вимоги,що довідка про наявність матеріально-технічної бази
повинна містити все обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання
умов договору,а саме машини якими буде виконуватися вивезення сміття з об’єкту,в
свою чергу ТОВ “АЛЬППРОМ”в кошторисній документації зазначив навантаження
сміття вручну та перевезення сміття до 30км.
Повідомляємо,що на майданчику закупівлі ПРОЗОРРО було задоволено Скаргу
ТОВ “АЛЬППРОМ”від09.05.2020року №UA-2020-03-17-002514-a.b5 Антимонопольним
комітетом України і прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної
пропозиції ТОВ“АЛЬППРОМ”,тому на підставі цього рішення ТОВ“АЛЬППРОМ”було
визнано переможцем закупівлі.
Учасник якщо бачить порушення з боку Замовника може подати Скаргу в
Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 “Порядок оскарження
процедур закупівлі” Закону України“ Пропублічні закупівлі”. Можливість перекваліфікації
система ПРОЗОРРО надає тільки у випадку наявності позитивного рішення органу
оскарження(АМКУ).
№ 2 “Виконання рішення антимонопольного комітету та визначення переможцем закупівлі ТОВ
“АЛЬППРОМ” повiдомляємо наступне:
1.ТОВ"АЛЬПРПРОМ" надав Лист-пояснення вiд 31.03.2020року вих. № 31/06/05 з
повiдомленням про незавiрення аналогiчних договорiв. Довідка про виконання
аналогічного договору ТОВ“АЛЬППРОМ” вих.№ 31/03/01 вiд 31.03. 2020р. містить ПIБ
Замовника, а саме Безносюк В.Д. Стосовно актів виконаних робіт, то Замовником не
було встановлено окремої вимоги, щодо надання їх у складі пропозицій,в свою чергу
ТОВ“АЛЬППРОМ”надав листи відгуки,що також підтверджує виконання аналогічних
договорів наведених в довідці.
2. RAR-це поширений формат стиснення даних і програма архіватор.Учасником в
архіві RAR подано кошторисну документацію з файлами PDF.Отже, Учасник виконав
дану вимогу.
3.ТОВ“АЛЬППРОМ” (Юридична особа) не є фізичною особою,отже має право не
подавати відомості згідно вказаного пункту.
4.Замовником не було встановлено відповідно до тендерної документації про
проведення закупівлі вимоги,що довідка про наявність матеріально-технічної бази
повинна містити все обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання
умов договору,а саме машини якими буде виконуватися вивезення сміття з об’єкту,в
свою чергу ТОВ “АЛЬППРОМ”в кошторисній документації зазначив навантаження
сміття вручну та перевезення сміття до 30км.
Повідомляємо,що на майданчику закупівлі ПРОЗОРРО було задоволено Скаргу
ТОВ “АЛЬППРОМ”від09.05.2020року №UA-2020-03-17-002514-a.b5 Антимонопольним
комітетом України і прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної
пропозиції ТОВ“АЛЬППРОМ”,тому на підставі цього рішення ТОВ“АЛЬППРОМ”було
визнано переможцем закупівлі.
Учасник якщо бачить порушення з боку Замовника може подати Скаргу в
Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 “Порядок оскарження
процедур закупівлі” Закону України“ Пропублічні закупівлі”. Можливість перекваліфікації
система ПРОЗОРРО надає тільки у випадку наявності позитивного рішення органу
оскарження(АМКУ).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-17-002514-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 09 травня 2020 10:56
Дата подання: 09 травня 2020 10:56
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:27
рішення від 14.05.2020 № 9350.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:27
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.05.2020 № 7148.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:12
Інформація про резолютивну частину рішеннч від 29.05.2020 № 10675.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 13:56
рішення від 29.05.2020 № 10675.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду питання порядку денного тендерним комітетом було прийнято рішення:
- Відповідно до статті 18 Закону скасувати рішення від 06.05.2020 року № 26 про визначення ТОВ «ЕЛІНВАР» переможцем торгів на закупівлю Робіт;
- Відповідно до 18 Закону скасувати рішення від 30.04.2020 року № 25 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ».
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2020 15:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬППРОМ" |
2 352 394,13
UAH з ПДВ
|
2 338 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛІНВАР" |
2 551 208,38
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК Будцентр |
2 455 245,80
UAH з ПДВ
|
2 455 245,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БСК Україна" |
2 693 658,00
UAH з ПДВ
|
2 551 207,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬППРОМ" #33020233 |
Рішення скасоване |
2 338 894,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 16:22
|
ТОВ "АЛЬППРОМ" #33020233 |
Рішення скасоване |
2 338 894,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 14:54
|
ТОВ "ЕЛІНВАР" #38095998 |
Рішення скасоване |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 14:54
|
ТОВ "АЛЬППРОМ" #33020233 |
Переможець |
2 338 894,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 12:44
|
Договірна угода №3 редагов.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 12:40
|
Додаткова угода № 2 редагов.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 12:38
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 12:31
|
Договір правильний ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 12:24
|
Протокол засідання тендерного комітету щодо змін у договорі.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 14:42
|
Додаткова угода 1 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 14:40
|
Експертний звіт майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 14:39
|
Додаток 4 після експертиза майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 14:38
|
Додаток 2 після експертиза майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 14:38
|
Додаток 1 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 14:28
|
Додаток 6 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:12
|
Додаток 5 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:12
|
Додаток 4 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:10
|
Додаток 3 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:09
|
Додаток 2 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:08
|
Додаток 1 майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:06
|
Договір майстерня ТОВ АЛЬППРОМ.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене Сторонами зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про оприлюднення договору від 18.06.2020 року № 56 на веб-порталі Уповноваженого органу закупівлі який було розміщено 18.06.2020 року з помилково зазначеним предметом договору, а саме: «Капітальний ремонт спортивної зали та допоміжних приміщень В Державному професійно-технічному навчальному закладі «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» по вул. Сім’ї Сосніних,13». Помилка допущена механічно при розміщені договору на веб-порталі Уповноваженого органу закупівлі. Правильним предметом договору згідно тендерної документації є – «Капітальний ремонт приміщень (великої майстерні) Державний професійно-технічний навчальний заклад «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» вул. Сім’ї Сосніних,13» (додається договір). |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол № 2 та Договір |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |