Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові марки та марковані конверти (ДК 021:2015 – 22410000-7 Марки)
Очікувана вартість
538 500,00 UAH
UA-2020-03-17-002441-b ccc938f6e230412daca0bdb9a8b6c0c9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Рибченко

+380682188227 gupfu@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Олександр Рибченко
+380682188227
gupfu@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Абзацом 3 ч. 5 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що особливості здійснення процедур закупівель визначені цим Законом, встановлюються окремими законами, зокрема для послуг поштового зв’язку. Частиною 1 ст. 2 Закону України від 21.06.2012 №4997 «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів» передбачено, що закупівля послуг поштового зв’язку здійснюється в одного учасника. Відповідно до статті 1 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 № 2759-III, поштова марка – державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку із зазначенням його номінальної вартості та держави, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку, що надаються національним оператором. Згідно зі статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» передбачено, що національний оператор поштового зв’язку має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Також даною статтею передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв’язку» від 10 січня 2002 р. № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на АТ «Укрпошта» (реорганізація Публічного акціонерного товариства «Укрпошта»). Таким чином АТ «Укрпошта» набула виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Тож закупівля марок може здійснюватись виключно у АТ «Укрпошта». Враховуючи викладене та положення частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі головним управлінням Пенсійного фонду України у Житомирській області в АТ «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 23 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22410000-7: Марки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34000 штуки
Конверти марковані (Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Ольжича, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки
14975 штуки
Поштові марки (Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Ольжича, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22410000-7 — Марки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

17 березня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта»
#22046132
Переможець 538 500,00
UAH
17 березня 2020 14:29

Документи

17 березня 2020 14:29
Електронний підпис
17 березня 2020 14:29
Протокол ТК № 31.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Житомирської дирекції АТ «Укрпошта»
#22046132
538 500,00
UAH
Документи

Документи

17 березня 2020 14:29
Електронний підпис
17 березня 2020 14:29
Протокол ТК № 31.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 14:37
Договір № 114.PDF укладений
23 березня 2020 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 538 500,00
UAH