Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03450000-9 Розсадницька продукція:
03450000-9 Tree-nursery products
Очікувана вартість
4 160 000,00 UAH
UA-2020-03-17-001690-a 275a8381e6704fe88ce3123c89eb01b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білобабченко Роман Леонідович

380442570787 gol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359799
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г
Контактна особа: Білобабченко Роман Леонідович
380442570787
gol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise on the content of greenery Holoseievski district. Kyiv
National ID: 03359799
Contact point: Bilobabchenko Roman
380442570787
gol_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 березня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 160 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 березня 2020 14:13
Enquiries until: 10 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 160 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Scope of the procurement

Тендерна документація

01 квітня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 09:54
Перелік змін.docx
01 квітня 2020 09:54
ТД 03450000-9 Розсадницька продукція (із змінами).docx
01 квітня 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 09:54
Перелік змін.docx
01 квітня 2020 09:54
ТД 03450000-9 Розсадницька продукція (із змінами).docx
17 березня 2020 14:16
ТД 03450000-9 Розсадницька продукція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000004 ● 7dff54ba4e924fd9b5c51a70259e12aa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-03-17-001690-a 17.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 15:38:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі розсадницької продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-17-001690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 14:52:14

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі

Очікувану вартість предмета закупівлі визначено виходячи з середньоринкової ціни, яка відповідає реальному стану цін стосовно відповідного товару на ринку та свідчить про ефективність закупівлі. Під час визначення середньоринкової ціни використано, зокрема: інформацію комерційних (цінових) пропозицій, отриману від учасників відповідного ринку (постачальників (виробників)), яка дає змогу зробити висновки щодо реального значення середньоринкової ціни та ефективності закупівлі.

Додаток: Скановані копії комерційних (цінових) пропозицій в 4 примірниках додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі розсадницької продукції (код за ДК 021:2015: 03450000-9 (CPV: 03450000-9), Лот № 3 – Пеларгонія зональна різних кольорів, в електронній системі закупівель № UA-2020-03-17-001690-a, за результатами моніторингу відповідної процедури закупівлі виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які описано у висновку, та викладено зобов’язання щодо усунення зазначених порушень. На виконання вимог, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", та з метою підтвердження усунення описаних у висновку порушень, Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва вважає необхідним та можливим зазначити таке. Перш за все слід вказати, що відповідно до змін до річного плану закупівель на 2020 рік КП УЗН Голосіївського району м.Києва (далі також – підприємство), затверджених протоколом засідання тендерного комітету підприємства від 17.03.2020 № 2, оригінал якого оформлено у паперовій формі та підписано головою та секретарем тендерного комітету (копія додається), на виконання пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель" до річного плану закупівель (зі змінами) було внесено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 "Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" підприємством, до оприлюднення інформації про проведення процедури закупівлі, 17.03.2020 року за порядковим № 500 було внесено до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" скановану форму змін до річного плану закупівель на 2020 рік, затверджених протоколом засідання тендерного комітету підприємства від 17.03.2020 № 2, оригінал якого було оформлено у паперовій формі (скриншот зі сторінки інтернет-порталу додається). Станом на сьогоднішній день, відсутня технічна можливість внести інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету до річного плану закупівель на 2020 рік в частині проведеної процедури закупівлі розсадницької продукції, яку помилково не було внесено під час заповнення передбаченої форми шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації на закупівлю розсадницької продукції, в електронній системі закупівель № UA-2020-03-17-001690-a, було включено вимогу про подання учасниками в складі тендерної пропозиції Листа-згоди згідно Додатку 3 до тендерної документації. В той же час, наведена в Додатку 3 до тендерної документації форма відповідного Листа-згоди передбачає подання такого листа працівником учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника. Згідно зі статтею 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Кожна із розглянутих тендерним підприємством підприємства та допущених до аукціону тендерна пропозиція того чи іншого учасника процедури закупівлі у своєму складі містила Лист-згоду працівника учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції учасника, тобто відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Оскільки, складені у довільній формі та подані учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містять будь-яких відомостей, що допускають ідентифікацію тієї чи іншої фізичної особи, зазначеної в довідці і не є персональними даними в розумінні Закону України "Про захист персональних даних", то відповідне питання не було предметом розгляду тендерного комітету підприємства під час розгляду тієї чи іншої тендерної пропозиції. Щодо дотримання учасником КСП "Запоріжзеленгосп" ЗОР вимог встановлених Додатком 2 до тендерної документації, то слід зазначити, що при розгляді пропозиції Комунального сільськогосподарського підприємства "Запоріжзеленгосп" Запорізької обласної ради учасник на вимогу додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав копію договору про закупівлю від 11.06.2019 № 11/06-2019 без додатку 2 "Технічна частина, опис та основні вимоги щодо якості товару", що є його невід’ємною частиною. Тендерний комітет підприємства перевірив дані про договір у відкритих джерелах, а саме за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-14-000301-c де також не знайшов у завантаженому договорі додатку 2 "Технічна частина, опис та основні вимоги щодо якості товару". Саме тому, в порядку частини 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" підприємство звернулось до Гайсинського комбінату комунальних підприємств за підтвердженням наданої учасником інформації на яке було отримано лист від 22.04.2020 № 598 (копія додається) який не підтверджував і спростовував факт зазначення у часником у поданій ним тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Поряд з тим повідомляємо, що з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень, які викладено у висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі розсадницької продукції (код за ДК 021:2015: 03450000-9 (CPV: 03450000-9), Лот № 3 – Пеларгонія зональна різних кольорів, в електронній системі закупівель № UA-2020-03-17-001690-a, КП УЗН Голосіївського району м.Києва розірвано договір з Фізичною особою-підприємцем Погрібною Юлією Ігорівною, що підтверджується додатковою угодою про розірвання договору № 99 від 02.06.2020 року.

2020-07-09 15:46:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 – Розсада квітів бегонії та петунії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 720 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51600 UAH


Title: Lot № 1 Seedlings of Begonia and Petunia
Current status: Complete
Estimated total value: 1 720 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 600,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 квітня 2020 15:15
Auction planned date: 29 квітня 2020 15:15
Закінчення: 29 квітня 2020 15:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 посл
Лот № 1 – Розсада квітів бегонії та петунії
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський 87Г
Дата доставки: 31 грудня 2020

Lot № 1 Seedlings of Begonia and Petunia
CPV: 03450000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2020
UA-2020-03-17-001690-a275a8381e6704fe88ce3123c89eb01b0
Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359799
Місцезнаходження: 03041, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ПОГРІБНА ЮЛІЯ ІГОРІВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Фізична особа-підприємець Доміловська Олена В`ячеславівна Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 10:06
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2020 11:54
Протокол зборів.pdf
15 квітня 2020 11:52
Статут нова редакція.pdf
15 квітня 2020 11:52
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2020 11:52
Витяг із Статуту.pdf
15 квітня 2020 11:52
Технічна частина Лот 1.pdf
15 квітня 2020 11:52
Аналогічний договір 1.pdf
15 квітня 2020 11:52
Аналогічний договір 2.pdf
15 квітня 2020 11:52
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

20 квітня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

25 травня 2020 09:54
Електронний підпис
04 травня 2020 13:14
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:37
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:37
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:25
8 Проект договору.pdf
16 квітня 2020 12:25
7 Довідки з банку.pdf
16 квітня 2020 12:25
4 Стаття 17.pdf
16 квітня 2020 12:25
3 Стаття 16.pdf
16 квітня 2020 12:25
2 Технічні вимоги Лот 1.pdf

Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
20 квітня 2020 16:50
Проект договора лот 1.pdf
20 квітня 2020 16:50
Договір № 290 2019р..pdf
20 квітня 2020 16:50
Договір № 256 2018р..pdf
20 квітня 2020 16:50
Довідки згідно ст 17 ЗУ.pdf
20 квітня 2020 16:49
Витяг з ЄДР.pdf
20 квітня 2020 16:49
Додаток 4.pdf
20 квітня 2020 16:49
Підписаний_Лицензия.pdf
20 квітня 2020 16:49
Додаток 7.pdf
20 квітня 2020 16:49
Виписка з ЭДР ФОП.pdf
20 квітня 2020 16:49
Додаток 6.pdf
20 квітня 2020 16:49
Довідка МВС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна"

ФОП "ПОГРІБНА ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

Фізична особа-підприємець Доміловська Олена В`ячеславівна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОГРІБНА ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 1 564 000,00
UAH з ПДВ
1 356 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" 1 360 272,00
UAH з ПДВ
1 351 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 09:54
Електронний підпис
04 травня 2020 13:14
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:37
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:37
Електронний підпис
16 квітня 2020 12:25
8 Проект договору.pdf
16 квітня 2020 12:25
7 Довідки з банку.pdf
16 квітня 2020 12:25
4 Стаття 17.pdf
16 квітня 2020 12:25
3 Стаття 16.pdf
16 квітня 2020 12:25
2 Технічні вимоги Лот 1.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 10:06
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2020 11:54
Протокол зборів.pdf
15 квітня 2020 11:52
Статут нова редакція.pdf
15 квітня 2020 11:52
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2020 11:52
Витяг із Статуту.pdf
15 квітня 2020 11:52
Технічна частина Лот 1.pdf
15 квітня 2020 11:52
Аналогічний договір 1.pdf
15 квітня 2020 11:52
Аналогічний договір 2.pdf
15 квітня 2020 11:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОГРІБНА ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна"
#32730526
Переможець 1 351 374,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна"
#32730526
1 351 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 11:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 09:30
договір 85 розсада квітів бегонії.pdf укладений
15 травня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перекид коштів
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 351 374,00
UAH (в тому числі ПДВ 225 229,00 UAH)