Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Очікувана вартість
17 502 000,00 UAH
UA-2020-03-17-001417-c 8ac6eb901f264aceacdaf457b6b65397
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 11:07
Очікувана вартість: 17 502 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 87510 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі _______________________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами не пізніше 25 грудня 2020 року. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:21
Перелік внесених змін.docx
31 березня 2020 16:21
ТД.docx
31 березня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:21
Перелік внесених змін.docx
31 березня 2020 16:21
ТД.docx
17 березня 2020 17:28
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-29-000046 ● 6e06c3a8b599449585147352861e7bee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
38 UA-2020-03-17-001417-c 17.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було укладено та опубліковано додаткову угоду згідно якої Сторони дійшли згоди припинити дію Договору від 24.04.2020 № 118/4 у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-04 18:05:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 17.03.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

договір розірвано

2020-06-04 22:17:04

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Далекий Схід ТПТ" 17 340 033,29
UAH з ПДВ
16 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РАМ.СА ГРУП 16 550 000,00
UAH з ПДВ
16 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП" 16 911 295,32
UAH з ПДВ
16 911 295,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 17 452 378,88
UAH з ПДВ
17 251 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 17:51
27. Тендерна пропозиція.pdf
08 квітня 2020 17:51
26. Статут.pdf
08 квітня 2020 17:51
20. Довідка про статут.pdf
08 квітня 2020 17:51
Кошторисна док 3.pdf
08 квітня 2020 17:51
Кошторисна док 2.pdf
08 квітня 2020 17:51
Кошторисна док 1.pdf
08 квітня 2020 17:51
29. Зразок Договору.pdf
08 квітня 2020 17:51
13. Гарант. дозволів.pdf
08 квітня 2020 17:51
12. Гарант. довкілля.pdf
08 квітня 2020 17:50
7. Опис.pdf
08 квітня 2020 17:50
6. Наказ директор.pdf
08 квітня 2020 17:50
5. Протокол зборів.pdf
08 квітня 2020 17:50
4. Виписка.pdf
08 квітня 2020 17:50
3. Код ЄДРПОУ.pdf
08 квітня 2020 17:50
2. Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 17:50
1. Ліцензія.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 09:29
Електронний підпис
08 квітня 2020 09:03
Наказ_Щербан_.7z
08 квітня 2020 09:03
Лист_для_клieнтiв.7z
08 квітня 2020 09:03
Зміни до гарантии.zip
08 квітня 2020 09:03
Довiренiст__Щербан__c._3-4.7z
08 квітня 2020 09:03
Довiренiст__Щербан__c._1-2.7z
08 квітня 2020 09:03
Гарантiя_1877-20.7z
08 квітня 2020 09:03
Витяг_НР_Щербан_.7z
08 квітня 2020 09:03
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
08 квітня 2020 09:03
14. Лист роз яснення.pdf
08 квітня 2020 09:03
13.5 Дозвіл.pdf
08 квітня 2020 09:03
13.3 Витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 09:03
13.2 Статут.pdf
08 квітня 2020 09:03
12.2 Кошторис ч2.pdf
08 квітня 2020 09:03
12.1 Кошторис ч1.pdf
08 квітня 2020 09:03
12. 50.imd
08 квітня 2020 09:03
12.5 Календарний графік.pdf
08 квітня 2020 09:03
12.4 Кошторис ч4.pdf
08 квітня 2020 09:03
12.3 Кошторис ч3.pdf
08 квітня 2020 09:03
10.1 Проект договору.pdf
08 квітня 2020 09:03
10. ЛИСТ-ЗГОДА_додаток 3.pdf
08 квітня 2020 09:03
8.3 Фотофіксація.pdf
08 квітня 2020 09:03
8.2 Відгук.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 14:46
5.3.5. Статут.pdf
08 квітня 2020 14:46
Додаток 2 Договір.pdf
08 квітня 2020 14:45
5.3.4.2.1. Фотофіксація.pdf
08 квітня 2020 14:45
Виписка ЄДРПОУ.pdf
08 квітня 2020 14:45
Ліцензія.pdf
08 квітня 2020 14:44
Опис.pdf
08 квітня 2020 14:44
5.3.9. Витяг платника ПДВ.pdf
08 квітня 2020 14:44
лс.pdf
08 квітня 2020 14:44
лс 2.pdf
08 квітня 2020 14:44
підсумкова.pdf
08 квітня 2020 14:44
Підтвердження цін.pdf
08 квітня 2020 14:44
ДФ.pdf
08 квітня 2020 14:44
ДЦ ССР .pdf
08 квітня 2020 14:44
Об'єктний кошторис.pdf
08 квітня 2020 14:44
тендер Лебедине.imd

Публічні документи

15 квітня 2020 18:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:22
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:04
Довідка ДПІ
14 квітня 2020 17:04
Довідка МВС
08 квітня 2020 16:17
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:14
Технічна частина.rar
08 квітня 2020 16:14
Додаток 3_ Лист-згода.pdf
08 квітня 2020 16:14
Довідки.rar
08 квітня 2020 16:14
Довідка_субпідрядник.pdf
08 квітня 2020 16:14
Відповідність.rar
08 квітня 2020 16:14
51.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Далекий Схід ТПТ"

ТОВ РАМ.СА ГРУП

ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП"

ТОВ СІВІН ТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Далекий Схід ТПТ"
#30552790
Відхилено 16 450 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:01
ТОВ РАМ.СА ГРУП
#34241373
Відхилено 16 460 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 17:02
ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП"
#41553461
Відхилено 16 911 295,32
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 17:08
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 17 251 070,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 17:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 квітня 2020 16:01
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:01
протокол

Документи

13 квітня 2020 17:02
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:01
протокол

Документи

13 квітня 2020 17:08
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:07
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
17 251 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 18:10
Умови припинення контракту укладений
04 червня 2020 18:08
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:48
ДУ _ 1 від 29.04.20 до Д _ 118.4 від 24.04.20.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 18:57
договір укладений
24 квітня 2020 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.04.2020 № 641 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», у зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4). Дефектиий акт (Додаток 5) до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 118/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди припинити дію Договору від 24.04.2020 № 118/4 з моменту підписання Додаткової угоди.