Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція радіологічного відділення. Прибудова приміщень для розміщення лінійного прискорювача до радіологічного відділення КЛПУ "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська" (код ДК 021:2015- 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
29 005 710,00 UAH
UA-2020-03-17-001400-c cfd38f09c9894b96bdbbdbba9cf6fa5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Світлана Володимирівна

0626417977 onko-kram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ"
Код ЄДРПОУ: 21992649
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31
Контактна особа: Кононенко Світлана Володимирівна
0626417977
onko-kram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 12:07
Очікувана вартість: 29 005 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290 057,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145028.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція радіологічного відділення. Прибудова приміщень для розміщення лінійного прискорювача до радіологічного відділення КЛПУ "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція радіологічного відділення. Прибудова приміщень для розміщення лінійного прискорювача до радіологічного відділення КЛПУ "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету -30%; кошти ДФРР- 70% Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 13:20
Перелік змін до ТД Прибудова(по АМКУ)-2020.doc
21 квітня 2020 13:20
Додаток №4 Технічні, якісні та кількісні хар-ки (зі змінами АМКУ).doc
17 березня 2020 17:19
Додаток №4 Технічні, якісні та кількісні хар-ки.doc
21 квітня 2020 13:20
ТД Прибудова (зі змінами АМКУ)-2020.doc
24 березня 2020 18:31
ТД Прибудова (зі змінами)-2020.doc
17 березня 2020 17:19
ТД Прибудова-2020.doc
24 березня 2020 18:31
Перелік змін до ТД Прибудова-2020.doc
24 березня 2020 18:31
Додаток №3 Проект договору (зі змінами).doc
17 березня 2020 17:19
Додаток №3 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-17-001400-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 22 березня 2020 20:23
Про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Відповідно до оголошення № UA-2020-03-17-001400-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 17.03.2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-17-001400-c) Замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Реконструкція радіологічного відділення. Прибудова приміщень для розміщення лінійного прискорювача до радіологічного відділення КЛПУ "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська" (код ДК 021:2015- 45454000-4 Реконструкція).
Повідомляємо про виявлені дискримінаційні умови тендерної документації та невідповідності нормам чинного законодавства, які унеможливлюють участь у даній закупівлі.

1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації у разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати копії листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників.
Ця ж вимога дублюється у Додатку 2 до тендерної документації: У разі надання оригіналів або копій сторінок трудових книжок надати скановані з оригіналів листи – згоди на обробку персональних даних цих працівників.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до частини другої статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Вимогами тендерної документації передбачено надання документів працівників з інформацією, яка не дозволяє конкретно ідентифікувати фізичну особу. Трудова книжка не містить інформації, що дасть змогу ідентифікувати конкретну фізичну особу, адже ПІБ працівника не є унікальним, і такі ж ПІБ можуть мати й інші громадяни. Тому тендерною документацією на підтвердження наявності працівників, які мають відповідну кваліфікацію, передбачено надання документів, зокрема трудової книжки, яка не містить персональних даних працівника у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Оскільки персональні дані працівників не надаватимуться у складі пропозиції при наданні їх трудових книжок, то відсутня потреба у наданні згоди на на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників.
Згідно із ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Законом України «Про захист персональних даних» не передбачено необхідності у наданні згоди на обробку, використання, поширення та доступ до даних, які не належать до персональних, тому встановлюючи вищевказану вимогу тендерної документації у такому формулюванні, Замовником порушено ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно, вимога про надання копії листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, чиї копії трудових книжок надаватимуться в складі пропозиції, є безпідставною та необґрунтованою з боку закону.
Вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності вимогам чинного законодавства та усунути вищевказану вимогу про надання копії листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, чиї копії трудових книжок надаватимуться в складі пропозиції.

2. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису.
Зазначаємо, що згідно із абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Вищевказане положення закону не містить вимоги щодо накладення на документи тендерної пропозиції саме електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).
Частиною 1 статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Із 7.11.2018 року втрачає чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис», який регулює відносини, що виникають при використанні ЕЦП. З цієї дати починає діяти Закон України «Про електронні довірчі послуги», який регламентує використання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки.
ЕЦП та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані до набрання чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги», використовуються та прирівнюються до кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованого сертифіката електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше 7.11.2020 року.
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка – це удосконалені електронний підпис та електронна печатка, які базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки. Формування та видача кваліфікованого сертифіката відкритого ключа без ідентифікації особи, ідентифікаційні дані якої міститимуться у кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, не допускаються. Ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо такої особи.
Таким чином учасник, ЕЦП якого втратив дію у період із 7.11.2018 року та до моменту подання тендерної пропозиції по даній закупівлі, не матиме змоги отримати новий ЕЦП оскільки втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис». Натомість такий учасник, дотримуючись чинного законодавства, має змогу скористатись кваліфікованим електронним підписом або кваліфікованою електронною печаткою.
З огляду на зазначене такий учасник фізично не зможе виконати вимогу тендерної документації щодо накладення ЕЦП на документи його пропозиції, оскільки матиме лише кваліфікований електронний підпис/печатку. Тому вимога тендерної документації щодо накладення на пропозицію учасника виключно ЕЦП є дискримінаційною, обмежуючою конкуренцію та такою, що порушує права учасника.
З метою уникнення дискримінації, вимагаємо викласти положення п. 1 Розділу 3 тендерної документації у наступній редакції: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/печатки або кваліфікований електронний підпису/печатки учасника закупівлі, який підписав/подав документи Пропозиції/тендерну пропозицію. У разі якщо учасник згідно законодавства або з технічних причин не може накласти ЕЦП/печатку або КЕП на тендерну пропозицію, такий учасник надає лист-пояснення в якому зазначає причини не накладання ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію.

3. Згідно із п. 5 Розділу 3 тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
1) довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення є відкритим державним реєстром доступ до якого є вільним.
Перевірити інформацію Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi корупцiєю правопорушення можливо за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, порушують положення ч. 3 ст. 17 та принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 цього Закону.
Зазначена позиція підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у Рішенні №12933 від 13.09.2019 р. по скарзі № UA-2019-08-12-001343-b.c1.
Вимагаємо привести тендерну документацію до відповідності вимогам чинного законодавства та усунути вимогу п.п. 1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації про надання довідки про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

4. Згідно із п. 5 Розділу 3 тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону:
5) електронна довідка, довідка (оригінал) або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або інформація, видана органом Державної фіскальної служби, про наявність такої заборгованості.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» Державна фіскальна служба шляхом поділу реорганізована в Державну податкову службу України та Державну митну службу України. Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.
06.03.2019 р. Кабінету Міністрів України затвердив Положення «Про Державну податкову службу України та Державну митну службу України». Повноваження щодо перевірки інформації та надання довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, наразі покладено на Державну податкову службу України.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, Державна податкова служба повідомила, що порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затверджено наказам Міністерства фінансів України від 03.09.2018 р. № 733.
Таким чином, жодному учаснику не вдасться виконати вимогу тендерної документації, отримати та надати Замовнику електронну чи паперову довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану органом Державної фіскальної служби, адже:
- Державна фіскальна служба як державний орган припинила свою діяльність;
- Повноваження щодо перевірки інформації та надання довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, наразі здійснює Державна податкова служба України;
- Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) не видається жодним державним органом. Чинним порядком, затвердженим наказам Міністерства фінансів України від 03.09.2018 р. № 733 передбачено надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Просимо усунути розбіжності тендерної документації із чинним законодавством та викласти п.п. 5 п. 5 Розділу 3 тендерної документації у наступній редакції: електронна довідка, довідка (оригінал) або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана відповідним органом Державної податкової служби України, що діє станом на дату подання документа, або інформація, видана органом Державної податкової служби України, про наявність такої заборгованості.

5. Відповідно до п.п. 4.10. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання оригіналу чи копії ліцензії учасника на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС 2), за переліком видів робіт, що буде виконувати учасник, що є чинна не менше ніж на строк терміну реконструкції.
Згідно оголошення в електронній системі строк виконання робіт до 30.11.2020 р.
14.04.2017 р. набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 р. № 1396, та відповідно до якої всі чинні ліцензії стали безстроковими.
У свою чергу, виходячи з норм ч. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, визначених у ст. 7 цього Закону, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
В разі бажання за заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про терміндії ліцензії).
Ми, будучи потенційними учасниками закупівлі, маємо безстрокову ліцензію, оскільки станом на 14.04.2017 р. наша ліцензія була чинною та мала обмежений термін дії.
Однак інформація про безстроковість ліцензії не зазначається на самій Ліцензії, виданій у паперовій формі та яка надаватиметься у складі пропозиції. Тому вимога п.п. 4.10. Додатку 2 до тендерної документації щодо надання ліцензії, що є чинна не менше ніж на строк терміну реконструкції (до 30.11.2020 р.), є дискримінаційною для нас, адже в нашій ліцензії не зафіксовано термін її дії до дати, яка не раніша за кінцевий строк терміну реконструкції.
З метою уникнення непорозумінь на етапі кваліфікації просимо привести п.п. 4.10. Додатку 2 до тендерної документації у відповідність із нормами чинного законодавства та викласти його у наступній редакції: оригінал чи копія ліцензії учасника на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС 2), за переліком видів робіт, що буде виконувати учасник.

6. Відповідно до п.п. 4.11. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання оригіналу чи копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 р., що є чинні не менше ніж на строк терміну реконструкції, а саме:
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин
- Газополум'яні роботи
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
- Зварювальні роботи.
- Монтаж, налагодження устаткування підвищеної небезпеки
Повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі - Постанова № 207) внесено зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі - Постанова №1107).
Постановою № 207 змінено, зокрема Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 6) та Перелік видів робіт підвищеної небезпеки (Додаток 3).
Згідно цих змін до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці належать, зокрема:
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин
- Газополум’яні роботи
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
- Зварювальні роботи.
- Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Зазначений перелік робіт згідно Постанови № 207 не потребує отримання дозволів на їх виконання, а передбачає їх виконання на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в порядку, встановленому Постановою №1107.
Відповідно до п. 21 Постанови №1107 виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається.
Отже, вимога п.п. 4.11. Додатку 2 до тендерної документації порушує вимоги чинного законодавства та є дискримінаційною, вимагаємо її усунути.

7. Відповідно до п.п. 4.12. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання такого документу, як Сертифікат відповідності системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015.
Повідомляємо, що дана вимога дискримінаційна, обмежує конкуренцію та не відповідає вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 1 ДСТУ ISO 9001:2015 даний стандарт визначає вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Однак предметом закупівлі є не товари чи послуги, а роботи «Реконструкція радіологічного відділення. Прибудова приміщень для розміщення лінійного прискорювача до радіологічного відділення КЛПУ "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська" (код ДК 021:2015- 45454000-4 Реконструкція)».
Учасники закупівлі не виготовлюють товари та не надають послуги, тому Замовником не враховано, що впровадження учасником системи управління якістю, який відповідає стандарту ISO 9001:2015, жодним чином не стосується та не впливає на здатність учасника виконати вищевказані роботи за адресою Замовника та на якість такого постачання.
Таким чином, дана вимога відповідності стандарту ISO 9001:2015 регламентує управління якістю, що стосується виробництва продукції та надання послуг, але в той же час не має відношення до виконання робіт із реконструкції та прибудові приміщень, тому істотно обмежує коло можливих учасників даного тендеру шляхом встановлення додаткових вимог до учасників, які не впливають на якість виконання робіт.
Згідно Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 р. № 51 «Про внесення змін до наказу № 221 від 31 грудня 2015 р.», дію стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» скасовано з 01.07.2016 року.
Чинним законодавством України скасована обов'язкова сертифікація, тому сертифікація ISO 9001:2015 в Україні не є обов’язковою. Будь-яка сертифікація наразі є добровільною та проводиться на платній основі.
Згідно п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлення вимоги щодо наявності в учасника впровадженої системи контролю якості ISO 9001:2015 є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь в закупівлі учасника, який провадять господарську діяльність у відповідності до вимог законодавства, відповідає вимогам ст.ст. 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі», проте не впровадив необов’язкової системи контролю якості ISO 9001:2015.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вимогу п.п. 4.12. Додатку 2 до тендерної документації щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015.

8. Відповідно до п.п. 1 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію:
- про наявність, або відсутність зауважень за надані послуги/ виконані роботи;
- про наявність сертифікованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва;
- про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за надані послуги/ виконані роботи за бюджетні кошти.
Програмне забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва необхідно працівнику, який здійснює розробку проектно-кошторисної документації (інженер проектувальник в частині кошторисної документації).
Тендерною документацією передбачено можливість залучення (в тому числі за цивільно-правовими договорами тощо) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Тобто інженер проектувальник в частині кошторисної документації може бути залученим працівників в рамках цивільного законодавства та для розроблення проектно-кошторисної документації використовувати власне сертифіковане програмне забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва. Або ж учасник з метою залучення кваліфікованих спеціалістів може звернутись до іншого підприємства, яке спеціалізується на розробці проектно-кошторисної документації, та володіє сертифікованим програмним забезпеченням для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва.
Залишається незрозумілим, навіщо саме учаснику мати сертифіковане програмне забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва, якщо розробку проектно-кошторисної документації виконуватиме інше кваліфіковане підприємство чи інженер-кошторисник, які матимуть сертифіковане програмне забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва.
Таким чином вимога п.п. 1 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації про наявність сертифікованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва не узгоджується та суперечить положенням п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, які передбачають можливість залучення працівників учасника, в тому числі й інженера проектувальника, який використовуватиме власне сертифіковане програмне забезпечення.
Просимо викласти п.п. 1 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію:
- про наявність, або відсутність зауважень за надані послуги/ виконані роботи;
- про розроблення учасником/залученим кваліфікованим працівником учасника проектно-кошторисної документації з використанням сертифікованого програмного забезпечення для розробки загальних та спеціальних розділів будівництва;
- про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за надані послуги/ виконані роботи за бюджетні кошти.

9. Відповідно до п.п. 4.4.1 проекту договору Підрядник зобов'язаний: Виконати з використанням власних ресурсів, механізмів та обладнання у встановлені строки Роботи відповідно до проектної документації;
Разом з тим, п. 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачена можливість залучення до виконання робіт не лише власного, а й орендованого обладнання, машин та механізмів.
Однак, п.п. 4.4.1 проекту договору чітко передбачає обов’язок Підрядника виконати роботи з використанням лише власних (не орендованих, не залучених тощо) ресурсів, механізмів та обладнання.
Таким чином, в разі надання у складі пропозиції учасником довідки про наявність матеріально-технічної бази з орендованою технікою, в разі перемоги такого учасника у закупівлі, він не зможе належним чином виконати умови договору.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, п.п. 4.4.1 проекту договору суперечить вимогам тендерної документації та не узгоджується з ними. З метою уникнення протиріч при укладенні договору з переможцем закупівлі просимо внести зміни до п.п. 4.4.1 проекту договору та викласти його у наступній редакції: Виконати з використанням власних або залучених ресурсів, механізмів та обладнання у встановлені строки Роботи відповідно до проектної документації.

Просимо усунути виявлені дискримінаційні умови тендерної документації та невідповідності нормам чинного законодавства, які унеможливлюють участь у даній закупівлі.
У разі незадоволення Вимоги вимушені будемо звертатись за захистом прав та законних інтересів до Органу оскарження та інших компетентних на здійснення перевірки закупівлі та законності дій Замовника органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 17:19
Шановний Заявник вимоги!
Щодо п.1 вимоги повідомляємо наступне:
Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 ЗУ «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних в інформаційних (автоматизованих) базах та картотеках персональних даних, що можуть виникнути у майбутньому, у зв’язку зі зміною в технологічній, соціальній, економічній та інших сферах суспільного життя.
Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України, громадянин, при укладенні трудового договору, зобов’язаний надати паспорт, або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку. У зв’язку з цим, персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, обробляються власником бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України, виключно для здійснення повноважень власника бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).
Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів зберігаються та обробляються роботодавцем.

Щодо п. 2 вимоги повідомляємо наступне:
Замовником прийняте рішення внести зміни до положень п. 1 Розділу 3 тендерної документації в частині вимог, щодо створення та подання учасником документів тендерної пропозиції, та викласти їх у наступній редакції: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису учасника закупівлі, який підписав/подав документи Пропозиції/тендерну пропозицію.»

Щодо п. 3 вимоги повідомляємо наступне:
Замовником прийняте рішення внести зміни до тендерної документації, а саме усунути вимогу п.п. 1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації про надання довідки про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Щодо п. 4 вимоги повідомляємо наступне:
Замовником прийняте рішення внести зміни до тендерної документації та викласти п.п. 5 п. 5 Розділу 3, в частині надання інформації про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), у наступній редакції: «електронна довідка, довідка (оригінал) або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана відповідним органом Державної податкової служби України, що діє станом на дату подання документа, або інформація, видана органом Державної податкової служби України, про наявність такої заборгованості.»

Щодо п. 5 вимоги повідомляємо наступне:
14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396.
За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову, інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії).
За заявою ліцензіата діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», з підтвердженням безстроковості ліцензії.
З врахуванням викладеного, ліцензія переоформлюється на безстрокову за заявою ліцензіата, однак якщо відповідна заява не надходила, ліцензія має свій термін (строк дії).
Замовником прийняте рішення внести зміни в п.п. 4.10. Додатку 2 та викласти його в наступній редакції:
«Оригінал чи копію ліцензії учасника на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними наслідками (СС 2), за переліком видів робіт, що буде виконувати учасник, яка має термін дії не менш ніж як до завершення строку реконструкції, або є безстроковою про що розміщена інформація на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій».»

Щодо п. 6 вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки і на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», процес оформлення дозволу та/або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки є комплексом складних і «трудомістких» процедур, які вимагають від суб’єкта підприємницької діяльності певних знань, навичок.
Складність процедури оформлення дозволу та/або декларації на виконання небезпечних робіт полягає в тому, що суб'єкт господарювання повинен відповідати певним вимогам і підтвердити свої можливості, щодо виконання заявлених небезпечних робіт та можливостей, щодо експлуатації визначених машин та механізмів.
Згідно п.2 Постанови КМУ від 03.03.2020р. №207, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Тобто, потенційний Учасник цієї процедури закупівлі вже має достатній досвід виконання аналогічних робіт та повинен мати діючий дозвіл на роботи підвищеної небезпеки або декларацію.
Згідно ст. 21 Закону України «Про охорону праці», суб'єкт підприємницької діяльності при виконанні робіт підвищеної небезпеки, (перелік яких, міститься в додатках № 2 та № 3 до постанови КМУ від 26.10.2011 р. за номером 1107) в обов’язковому порядку зобов'язується отримати дозвіл на виконання відповідних робіт в органах Держпраці та/або оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Саме дана інформація вплинула на рішення Замовника внести вимоги щодо надання дозволу та/або декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки до тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога стосовно надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки є законною та такою, що відповідає чинному законодавству України.
Замовником прийняте рішення внести зміни до тендерної документації та викласти п.п. 4.11 п. 4 Додатку 2, в наступній редакції:
«4.11. Оригінали чи копії дозволів та /або декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 р., що є чинні не менше ніж на строк терміну реконструкції, а саме:
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин
- Газополум'яні роботи
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
- Зварювальні роботи.
- Монтаж, налагодження устаткування підвищеної небезпеки»

Щодо п. 7 вимоги повідомляємо наступне:
Вимоги тендерної документації, щодо наявності у учасника Сертифіката відповідності системи управління якістю ISO 9001:2015, визначена Замовником з врахуванням того, що роботи мають виконуватись в умовах функціонування будівлі, де одночасно перебуває велика кількість людей (пацієнти та медичний персонал), а також розміщене медичне обладнання, в роботі якого використовуються джерела іонізуючого випромінювання.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із доказів необхідного рівня якості виконання робіт є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик виконаних робіт загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні.
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, або виконання робіт, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної - правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.

Щодо п. 8 вимоги повідомляємо наступне:
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що документи та інформація, які вимагаються Замовником, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу, або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.

Щодо п. 9 вимоги повідомляємо наступне:
Замовником прийняте рішення внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації та викласти п.п. 4.4.1. Проекту договору в наступній редакції: «Виконати з використанням власних або залучених ресурсів, механізмів та обладнання у встановлені строки Роботи відповідно до проектної документації».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-17-001400-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39854550
Дата подання: 27 березня 2020 17:11
Встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" подаємо скаргу щодо порушення замовником вимог даного Закону та документ, що підтверджує сплату до бюджету за її розгляд. Скарга та платіжне доручення додаються у файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 10:53
рішення від 31.03.2020 № 6066.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 10:53
рішення від 14.04.2020 № 7185.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації згідно рішення постійно діючої адмінколегії АМКУ № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 21 квітня 2020 13:26

Документи подані скаржником

27 березня 2020 17:11
Платіжне доручення.pdf
27 березня 2020 17:11
Скарга.pdf

Документи подані замовником

07 квітня 2020 16:52
UA-2020-03-17-001400-c.PDF

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2020 10:53
рішення від 31.03.2020 № 6066.pdf
17 квітня 2020 19:10
рішення від 14.04.2020 № 7185.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон 28 570 624,33
UAH з ПДВ
28 280 567,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 28 901 358,22
UAH з ПДВ
28 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 09:46
Електронний підпис
05 травня 2020 09:44
Довідка МВС
30 квітня 2020 10:09
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:42
Електронний підпис
27 квітня 2020 16:39
2. Кошторис ч.5 .pdf
27 квітня 2020 16:39
2. Кошторис ч.4 .pdf
27 квітня 2020 16:39
2. Кошторис ч.2 .pdf
27 квітня 2020 16:39
2. Кошторис ч.3 .PDF
27 квітня 2020 16:39
2. Кошторис ч.1.PDF
01 квітня 2020 16:46
Електронний підпис
01 квітня 2020 16:44
36.Довідка про печатку.PDF
01 квітня 2020 16:44
32.Проект договору.PDF
01 квітня 2020 16:44
13.Лист-відгук.PDF
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.9.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.8.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.7.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.6.pdf
01 квітня 2020 16:44
29. Копії повноваження.pdf
01 квітня 2020 16:44
28. Довідка ст.17.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.5.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.4.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.3.pdf
01 квітня 2020 16:44
21. Дозвіл.PDF
01 квітня 2020 16:44
20. Ліцензія .PDF
01 квітня 2020 16:44
19. Баланс 2019.PDF
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.2.pdf
01 квітня 2020 16:44
18. Довідки з банків.pdf
01 квітня 2020 16:44
12. Копії КБ3_ КБ2 ч.1.pdf
01 квітня 2020 16:44
15.Копiя_Статуту.PDF
01 квітня 2020 16:44
14.Відомості про ТОВ.PDF
01 квітня 2020 16:44
8. Копії про освіту.PDF
01 квітня 2020 16:43
10.Довідка про досвід.PDF
01 квітня 2020 16:43
4. Довідка обладнання.pdf
01 квітня 2020 16:43
3.Довідка приміщення.PDF
01 квітня 2020 16:43
2. Кошторис ч.5 .PDF
01 квітня 2020 16:43
2. Кошторис ч.4 .PDF
01 квітня 2020 16:43
2. Кошторис ч.3 .PDF
01 квітня 2020 16:43
2. Кошторис ч.2 .PDF
01 квітня 2020 16:43
2. Кошторис ч.1.PDF
01 квітня 2020 16:43
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8-7.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_8-1-1.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-8-7.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ИВР.pdf
01 квітня 2020 10:10
8943_ДЦ_ДЦ.pdf
01 квітня 2020 10:10
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 10:10
Ст17 учасник не банкрут.pdf
01 квітня 2020 10:10
План фінансування.zip
01 квітня 2020 10:10
Оригінал ліцензії.pdf
01 квітня 2020 10:10
Довідка про печатку.pdf
01 квітня 2020 10:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 квітня 2020 10:10
Проект договору.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Леман-Бетон

ТОВ "Автоінтерстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
Переможець 28 280 567,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
28 280 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 12:18
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 15:16
Дод. угода №10 від 31.08.21.PDF зміни до договору
03 вересня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 13:06
Дод. угода №9.PDF зміни до договору
09 червня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:12
Дод. угода №8.PDF зміни до договору
03 березня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:10
Дод. №7 від 29.12.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:57
Дод. угода №6 від 18.12.2020.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 14:16
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 08:51
Дод. угода №4 від 23.09.2020.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 12:01
Дод. угода №3 від 17.09.2020.PDF зміни до договору
17 вересня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:00
Додаткова угода до Дог. №32.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 12:04
Протокол _61 01.06.2020.PDF зміни до договору
02 червня 2020 12:03
Дод. угода _1 від 01.06.2020.PDF зміни до договору
02 червня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 18:54
Договір _32 від 22.05.2020.PDF укладений
22 травня 2020 18:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до п. 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 31.12.2020, в зв'язку з чим відповідно відкореговані додатки №2, 3
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в Додаток №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії Договору продовжено до 31.05.2021 р. Внесені зміни в Додатки №2, 3 та викладені в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії Договору продовжено до 31.08.2021 р. Внесені відповідні зміни в Додатки №2, 3 та викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору зменшена на 370,26 грн. та становить 28 280 196,74 грн. Додаток №1 до Договору викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція радіологічного відділення. Прибудова приміщень для розміщення лінійного прискорювача до радіологічного відділення КЛПУ "Міський онкологічний диспансер м. Краматорська" 1 роботи 28 280 196,74
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 28 280 196,74
UAH (в тому числі ПДВ 4 713 366,12 UAH)